Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
Een jurk is gewoon handig, met 1 kleedje ben je klaar. Nadeel is wel dat je er weinig mee kan variëren, dus moet je er gewoon veel hebben.

Ik doe ze doorgaans weg omdat ze niet goed (meer) zitten.
ik hou ook niet van trends volgen, sterker nog ik draag al 20 jaar ongeveer hetzelfde.
Op mn werk doe ik aan trends.... Ontkom ik niet aan en vind het ergens ook wel leuk. Maar prive ben ik vrij trendloos hahaha...

Hebben jullie nog leuke weekend plannen?
ik lees ook over trends en dan vind ik ze best leuk, FD.

ze passen gewoon niet bij mij, dat moet ik accepteren.

ik zie er ook ouderwets uit van mezelf.
Ik ga m'n vader opzoeken. Voor de rest moet ik studeren

Jullie nog plannen?
ik ga werken, volgend weekend hopelijk wel een dag vrij, we zullen zien.
Oh en een blogje of 2 schrijven. 1 voor m'n nieuwe outfits-blog en 1 voor mijn historische weblog. Vooral die laatste moet weer eens geupdate worden.
@ Ceci heb je ook een blog? Wat leuk, wil je die hier ook delen? Als je wilt, of mag natuurlijk ik ben benieuwd. Morgen overdag wil ik schoonmaken, ik krijg echt lente kribbels. Morgen avond heb ik een feestje, en ik heb besloten om niets nieuws te kopen, ik ga even de kast induiken. Hopelijk vind ik nog iets leuks om aan te trekken. Ik wil ook mijn kast opruimen, de beste kleding die ik niet meer draag gaan naar een vriendin, en sommige ga ik als binnenkleding dragen. Maar dan moeten ze echt lekker zitten. Wat dragen jullie thuis? Ik heb 4 soorten kleding: binnen, werk, vrije tijd en feestelijke kleding. Klinkt raar maar werkt voor mij het beste
Leuk dat je ook blogt ceci! Ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk

Hier zijn de plannen; studeren, opdrachten maken, pakketjes retourneren, en morgenavond een concert geven

Er blijft een vriendin morgen na afloop ook logeren, dus dat wordt wss een latertje

Ik wilde gisteren al bijna een zomerjas gaan kopen maar het weer nu dit weekend zó slecht dat ik nog maar even wacht.
ik draag dezelfde kleren naar het werk als privé, daar is de dresscode niet zo heel streng, zolang het maar netjes is.

en dat zijn al mijn kleren wel, ook al draag ik sommige dingen alleen naar feestjes of als ik ervoor in de stemming ben in mijn vrije tijd, bijvoorbeeld mijn panterprintjurk of mijn fejroze pencildress.

thuiskleding heb ik amper, op een oude fluwelen broek en wat t-shirts na, ik loop veel in mijn badjas.
Op dit moment ben ik werkloos (maar studeer nog wel) maar ik droeg eigenlijk overal wel dezelfde kleding, muv echte galajurken.

Wel waren ze met een feestje wat meer opgedoft, bijv met meer sieraden en een petticoat. En uiteraard dan hoge hakken.
Mijn mode- en outfitsblog: [...]

wel pas mee begonnen, dus veel staat er nog niet op...

M'n blog over modegeschiedenis: google op fashionhisto and you will find it
ik zou dat sowieso al niet kunnen, zoveel verschillende garderobes opbouwen en in stand houden, ik vind 1 garderobe al lastig genoeg.
Leuk ceci! Ik heb een berichtje achter gelaten! Die schoenen lijken erg (qua leer) op mijn clarks sandalen en die hebben ze ook in dicht model nu. Misschien wat voor jou?

Mijn sandalen heten Rumba, die dichte weet ik niet. Clarks lopen erg lekker vind ik.

Ik voel me niet zo fijn vandaag, mijn vriend is gister weer voor 2 weken vertrokken om re werken en we hadden donderdag een soort relatie crisis, en ik ga deze weken gebruiken om eens goed na te denken of ik zo wel door wil nog. Gelukkig wel redelijk wat afleiding op het programma staan.

Maar ik ben vrij futloos, en heb vandaag alleen het hoognodige gedaan. Hond uitlaten, vaat opruimen, keukenblad schoongemaakt en was gesorteerd. Meer nu even niet, loop steeds rond van, wat moet ik nu, hoe gaat het verder?

Hopelijk morgen beter weer want die regen en wind helpen ook niet mee.
als het morgen buiten beter weer is, kun je misschien met de hond een flink eind gaan lopen, dat waait lekker uit en je kunt eens goed nadenken.

maar het zit je nu idd niet mee, dat mag je best voor een dag vervelend vinden.
quote:Ceci schreef op 07 maart 2013 @ 16:35:

Een jurk is gewoon handig, met 1 kleedje ben je klaar. Nadeel is wel dat je er weinig mee kan variëren, dus moet je er gewoon veel hebben.

Dit is dus precies de reden waarom ik nooit jurkjes draag :P Na één keer dragen heb ik het idee dat iedereen het wel weer gezien heeft, omdat een jurkje verder 'niets nodig heeft'.
draag jij dan elke dag iets compleet anders ?

ik draag vaak jurken maar ik vind ze dan ook niet na 1 keer saai worden, ben een jurkenmeisje.
quote:redreidinghood schreef op 09 maart 2013 @ 17:02:

[...]

Dit is dus precies de reden waarom ik nooit jurkjes draag :P Na één keer dragen heb ik het idee dat iedereen het wel weer gezien heeft, omdat een jurkje verder 'niets nodig heeft'.

Ik ben een jurkenmeisje met rokken en héééél af en toe een broek.

Jurken kun je trouwens ook steeds anders combineren met accessoires, schoenen, vestjes etc. Veel van mijn jurken zijn veelkleurig dus er kan best gevarieerd worden.

Maar hey, ik vind een mooie jurk nooit saai.

Buiten dit: 20 % van je garderobe draag je doorgaans 80 % van de tijd...
quote:Ceci schreef op 09 maart 2013 @ 17:17:

[...]

Ik ben een jurkenmeisje met rokken en héééél af en toe een broek.

Jurken kun je trouwens ook steeds anders combineren met accessoires, schoenen, vestjes etc. Veel van mijn jurken zijn veelkleurig dus er kan best gevarieerd worden.

Buiten dit: 20 % van je garderobe draag je doorgaans 80 % van de tijd...

helemaal mee eens !

vandaag een camelkleurige jurk aan met een panterprintvestje, je kunt er ook rood, grijs, beige, donkerblauw of zelfs zwart bij dragen, heel veel mogelijke outfits dus.
Jurkjes kunnen onwijs leuk zijn, hoor! Alleen ik ben zelf heel erg pro minimalisme. En bij mijn style heeft een jurkje dus zo goed als niks meer nodig, dat vind ik jammer, omdat ik er juist van houd leuke combos te maken.

Daarnaast ben ik gewoon meer een broeken persoon ;) Maar blijf vooral jurkjes dragen hoor, bij anderen vind ik het heel leuk! Wat ik stiekem nog wel graag wil is een strakke pencil skirt of dress van zo'n soort rekstof (geen idee hoe t heet). Had hele mooie gezien bij de H&M trend. Die zouden zich misschien wel wat makkelijker laten 'aankleden', haha.
Een mooie pencil skirt staat hier ook nog op de verlanglijst. Heb wel twee mooie pencil dresses.

Vandaag m'n pakketje van TopVintage ontvangen. 1 rok staat prachtig, de ander echt niet dus die gaat terug.

Uiteraard wil ik de nieuwe rok morgen aan.
Dames,

Wat vinden jullie van de nieuwe sneakers van het merk Mitzter?

Vanaf April verkrijgbaar, denk dat ik wel een paartje insla

Lovely Leopards

[img]http://www2.picturepush.com/photo/a/123 ... 374650.jpg[/img]

Stunning Sparkles

[img]http://www1.picturepush.com/photo/a/123 ... 374494.jpg[/img]

White Wedgies

[img]http://www5.picturepush.com/photo/a/123 ... 374868.jpg[/img]

@Missd wat vervelend...ik snab best dat je je niet lekker voelt. Ik hoop dat je de beste beslissing zal nemen. @ Redridinghood welkom. Mag ik jou Red noemen? @ Ceci die rok met de knopen wow, erg mooi! Ik heb eindelijk mijn peticoat die ik zo lang wilde hebben. Gisteren avond op een feestje aangehad, en kreeg heel veel complimenten erover. Ik sta ervan versteld hoeveel verschil een peticoat maakt onder een jurk of rok. Het gaat een wereld voor mij open Nu kan ik ook mijn jurken dragen die ik eigenlijk te kort vond.
Overigens vind ik het ook erg leuk om jurken te dragen. Alleen vind ik ze na een paar keer dragen best saai worden. Met een rok kan je beter combineren, maar ik vind zelf rokken minder leuk. Als ik zou moeten kiezen ga ik voor jurken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven