Mode & Beauty kletstopic
vrijdag 8 maart 2013 om 21:12
@ Ceci heb je ook een blog? Wat leuk, wil je die hier ook delen? Als je wilt, of mag natuurlijk ik ben benieuwd. Morgen overdag wil ik schoonmaken, ik krijg echt lente kribbels. Morgen avond heb ik een feestje, en ik heb besloten om niets nieuws te kopen, ik ga even de kast induiken. Hopelijk vind ik nog iets leuks om aan te trekken. Ik wil ook mijn kast opruimen, de beste kleding die ik niet meer draag gaan naar een vriendin, en sommige ga ik als binnenkleding dragen. Maar dan moeten ze echt lekker zitten. Wat dragen jullie thuis? Ik heb 4 soorten kleding: binnen, werk, vrije tijd en feestelijke kleding. Klinkt raar maar werkt voor mij het beste
zaterdag 9 maart 2013 om 11:16
Leuk dat je ook blogt ceci! Ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk
Hier zijn de plannen; studeren, opdrachten maken, pakketjes retourneren, en morgenavond een concert geven
Er blijft een vriendin morgen na afloop ook logeren, dus dat wordt wss een latertje
Ik wilde gisteren al bijna een zomerjas gaan kopen maar het weer nu dit weekend zó slecht dat ik nog maar even wacht.
Hier zijn de plannen; studeren, opdrachten maken, pakketjes retourneren, en morgenavond een concert geven
Er blijft een vriendin morgen na afloop ook logeren, dus dat wordt wss een latertje
Ik wilde gisteren al bijna een zomerjas gaan kopen maar het weer nu dit weekend zó slecht dat ik nog maar even wacht.
zaterdag 9 maart 2013 om 11:42
ik draag dezelfde kleren naar het werk als privé, daar is de dresscode niet zo heel streng, zolang het maar netjes is.
en dat zijn al mijn kleren wel, ook al draag ik sommige dingen alleen naar feestjes of als ik ervoor in de stemming ben in mijn vrije tijd, bijvoorbeeld mijn panterprintjurk of mijn fejroze pencildress.
thuiskleding heb ik amper, op een oude fluwelen broek en wat t-shirts na, ik loop veel in mijn badjas.
en dat zijn al mijn kleren wel, ook al draag ik sommige dingen alleen naar feestjes of als ik ervoor in de stemming ben in mijn vrije tijd, bijvoorbeeld mijn panterprintjurk of mijn fejroze pencildress.
thuiskleding heb ik amper, op een oude fluwelen broek en wat t-shirts na, ik loop veel in mijn badjas.
zaterdag 9 maart 2013 om 12:51
zaterdag 9 maart 2013 om 14:36
Leuk ceci! Ik heb een berichtje achter gelaten! Die schoenen lijken erg (qua leer) op mijn clarks sandalen en die hebben ze ook in dicht model nu. Misschien wat voor jou?
Mijn sandalen heten Rumba, die dichte weet ik niet. Clarks lopen erg lekker vind ik.
Ik voel me niet zo fijn vandaag, mijn vriend is gister weer voor 2 weken vertrokken om re werken en we hadden donderdag een soort relatie crisis, en ik ga deze weken gebruiken om eens goed na te denken of ik zo wel door wil nog. Gelukkig wel redelijk wat afleiding op het programma staan.
Maar ik ben vrij futloos, en heb vandaag alleen het hoognodige gedaan. Hond uitlaten, vaat opruimen, keukenblad schoongemaakt en was gesorteerd. Meer nu even niet, loop steeds rond van, wat moet ik nu, hoe gaat het verder?
Hopelijk morgen beter weer want die regen en wind helpen ook niet mee.
Mijn sandalen heten Rumba, die dichte weet ik niet. Clarks lopen erg lekker vind ik.
Ik voel me niet zo fijn vandaag, mijn vriend is gister weer voor 2 weken vertrokken om re werken en we hadden donderdag een soort relatie crisis, en ik ga deze weken gebruiken om eens goed na te denken of ik zo wel door wil nog. Gelukkig wel redelijk wat afleiding op het programma staan.
Maar ik ben vrij futloos, en heb vandaag alleen het hoognodige gedaan. Hond uitlaten, vaat opruimen, keukenblad schoongemaakt en was gesorteerd. Meer nu even niet, loop steeds rond van, wat moet ik nu, hoe gaat het verder?
Hopelijk morgen beter weer want die regen en wind helpen ook niet mee.
zaterdag 9 maart 2013 om 17:02
quote:Ceci schreef op 07 maart 2013 @ 16:35:
Een jurk is gewoon handig, met 1 kleedje ben je klaar. Nadeel is wel dat je er weinig mee kan variëren, dus moet je er gewoon veel hebben.
Dit is dus precies de reden waarom ik nooit jurkjes draag
Na één keer dragen heb ik het idee dat iedereen het wel weer gezien heeft, omdat een jurkje verder 'niets nodig heeft'.
Een jurk is gewoon handig, met 1 kleedje ben je klaar. Nadeel is wel dat je er weinig mee kan variëren, dus moet je er gewoon veel hebben.
zaterdag 9 maart 2013 om 17:17
quote:redreidinghood schreef op 09 maart 2013 @ 17:02:
[...]
Na één keer dragen heb ik het idee dat iedereen het wel weer gezien heeft, omdat een jurkje verder 'niets nodig heeft'.
Ik ben een jurkenmeisje met rokken en héééél af en toe een broek.
Jurken kun je trouwens ook steeds anders combineren met accessoires, schoenen, vestjes etc. Veel van mijn jurken zijn veelkleurig dus er kan best gevarieerd worden.
Maar hey, ik vind een mooie jurk nooit saai.
Buiten dit: 20 % van je garderobe draag je doorgaans 80 % van de tijd...
[...]
Jurken kun je trouwens ook steeds anders combineren met accessoires, schoenen, vestjes etc. Veel van mijn jurken zijn veelkleurig dus er kan best gevarieerd worden.
Maar hey, ik vind een mooie jurk nooit saai.
zaterdag 9 maart 2013 om 17:20
quote:Ceci schreef op 09 maart 2013 @ 17:17:
[...]
helemaal mee eens !
vandaag een camelkleurige jurk aan met een panterprintvestje, je kunt er ook rood, grijs, beige, donkerblauw of zelfs zwart bij dragen, heel veel mogelijke outfits dus.
[...]
helemaal mee eens !
vandaag een camelkleurige jurk aan met een panterprintvestje, je kunt er ook rood, grijs, beige, donkerblauw of zelfs zwart bij dragen, heel veel mogelijke outfits dus.
zaterdag 9 maart 2013 om 19:07
Jurkjes kunnen onwijs leuk zijn, hoor! Alleen ik ben zelf heel erg pro minimalisme. En bij mijn style heeft een jurkje dus zo goed als niks meer nodig, dat vind ik jammer, omdat ik er juist van houd leuke combos te maken.
Daarnaast ben ik gewoon meer een broeken persoon
Maar blijf vooral jurkjes dragen hoor, bij anderen vind ik het heel leuk! Wat ik stiekem nog wel graag wil is een strakke pencil skirt of dress van zo'n soort rekstof (geen idee hoe t heet). Had hele mooie gezien bij de H&M trend. Die zouden zich misschien wel wat makkelijker laten 'aankleden', haha.
Daarnaast ben ik gewoon meer een broeken persoon
zaterdag 9 maart 2013 om 19:49
zaterdag 9 maart 2013 om 19:52
Dames,
Wat vinden jullie van de nieuwe sneakers van het merk Mitzter?
Vanaf April verkrijgbaar, denk dat ik wel een paartje insla
Lovely Leopards
[img]http://www2.picturepush.com/photo/a/123 ... 374650.jpg[/img]
Stunning Sparkles
[img]http://www1.picturepush.com/photo/a/123 ... 374494.jpg[/img]
White Wedgies
[img]http://www5.picturepush.com/photo/a/123 ... 374868.jpg[/img]
Wat vinden jullie van de nieuwe sneakers van het merk Mitzter?
Vanaf April verkrijgbaar, denk dat ik wel een paartje insla
Lovely Leopards
[img]http://www2.picturepush.com/photo/a/123 ... 374650.jpg[/img]
Stunning Sparkles
[img]http://www1.picturepush.com/photo/a/123 ... 374494.jpg[/img]
White Wedgies
[img]http://www5.picturepush.com/photo/a/123 ... 374868.jpg[/img]
zondag 10 maart 2013 om 08:16
@Missd wat vervelend...ik snab best dat je je niet lekker voelt. Ik hoop dat je de beste beslissing zal nemen. @ Redridinghood welkom. Mag ik jou Red noemen? @ Ceci die rok met de knopen wow, erg mooi! Ik heb eindelijk mijn peticoat die ik zo lang wilde hebben. Gisteren avond op een feestje aangehad, en kreeg heel veel complimenten erover. Ik sta ervan versteld hoeveel verschil een peticoat maakt onder een jurk of rok. Het gaat een wereld voor mij open Nu kan ik ook mijn jurken dragen die ik eigenlijk te kort vond.