Vreemd smsberichten mobiel van man

15-04-2008 14:05 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet het even hier kwijt, kan wel huilen en heb dat ook gedaan, maar weet nog niet wat dit betekent...

Gisteravond zag ik dat mn man glimlachte nadat hij zijn mobiel in zijn zak stok.

Vreemd maar waar..ik vond dit dus raar..ik voelde dat iets niet klopte zeg maar.

Vandaag heb ik dus in zn berichtenbox gekeken van zn mobiel (wilde dit eigenlijk niet is zijn prive, maar mn gevoel zei anders) en zag daar een bericht staan met het volgende: dan moeten wij elkaar 4 weken gaan missen en een ander bericht je kan me wel mailen naar..... en welterusten lieverd. Mijn man had terug gemaild van ja dan gaan wij elkaar idd missen, kus...

Nou had ik dat nummer gebeld, hoe gek kan je eigenlijk zijn.

Een vrouw nam op en ik heb opgehangen.

Wat moet ik hier nou mee?? Hem ermee confronteren..misschien is het gewoon collega praat of zo..ik zei ook weleens tegen een collega lieverd...

Ik word al gek bij de gedachte van vreemdgaan. Ik kon na dit gezien te hebben ook niet meer normaal tegen hem doen.

Als ik het zeg dan weet hij dat ik in zijn mobiel gekeken heb.

Groeten van een even zielige ik.
Hij gaat vreemd! Heel erg sneu voor jou en de kids! Maar probeer met de kids ergens anders een leven op te bouwen. Mocht hij proberen er toch weer bij te komen, probeer dat rustig op te bouwen en als het niet gaat af te breken. Alleen het ergste is dat je kinderen hun vader niet kunt onthouden van hun te zien.

Ik wens je heel veel sterkte! Denk goed na voordat je een beslissing neemt! Het is niet een makkelijke situatie

Heel veel sterkte en een dikke knuffel Motormeiske
Jij zit zeker ook in dat panel van mijn geheim, Motormeiske?
Laat je niet gek maken hoor Kwakkie, er is niets aan de hand denk ik..

Wat Meds al zegt: misschien is zij gek op hem ofzo, mannen hebben dat vaak toch niet in de gaten!

Twijfel niet aan je eigen gevoel en intuitie. Ik vind de reactie van je man een goede reactie. Er blijkt voor mij uit dat er niets aan de hand is, en het een echte man is, zich van geen kwaad bewust, haha!

Geniet van je relatie!
Mijn hemel... wat een onschuldig smsje van een collega al niet te weeg kan brengen....

Ik moet voortaan dus echt maar gaan oppassen met de smsjes die ik stuur. Ik ben dus ook zo'n type die een smsje naar een collega kan sturen met Ik mis je nu al, hoe kom ik de komende drie weken door? als ik op vakantie ga. En geef mijn mailadres wel eens zodat belangrijke dingen doorgemaild kunnen worden, vooral als we samen aan een project werken waar hij in die tussentijd alleen mee verder gaat (met daar de woorden bij Als je echt niet zonder me kan, laat het me dan weten... oe, ook veel te dubbelzinnig...).

Wie weet hoeveel huwelijken ik daarmee al in een crisis gebracht heb...

TO, ik denk dat die collega net zo'n type is als ik, waar je man gewoon op reageerde (want ik krijg ook vaak de meligste reacties terug, waaronder Ik kruip wel een keer extra tegen mijn vrouw aan om het gemis te compenseren... poe.. die had zijn vrouw dan ook niet moeten lezen...). En echt, het gaat NERGENS over. Ik ga niet vreemd met mijn collega's, ben niet verliefd, ben HELEMAAL niet van plan om zoiets te gaan doen, en het is ook nog nooit dor mijn collega's zo opgepikt. Bij deze stop ik ook met die smsjes, want nu ik lees wat het teweeg kan brengen... ben ik ERG van geschrokken.
Om een kort verhaal lang te maken...
quote:weatherwax schreef op 25 april 2008 @ 06:47:

Ik moet voortaan dus echt maar gaan oppassen met de smsjes die ik stuur. Ik ben dus ook zo'n type die een smsje naar een collega kan sturen met Ik mis je nu al, hoe kom ik de komende drie weken door? als ik op vakantie ga. En geef mijn mailadres wel eens zodat belangrijke dingen doorgemaild kunnen worden, vooral als we samen aan een project werken waar hij in die tussentijd alleen mee verder gaat (met daar de woorden bij Als je echt niet zonder me kan, laat het me dan weten... oe, ook veel te dubbelzinnig...).

Wie weet hoeveel huwelijken ik daarmee al in een crisis gebracht heb...

TO, ik denk dat die collega net zo'n type is als ik, waar je man gewoon op reageerde (want ik krijg ook vaak de meligste reacties terug, waaronder Ik kruip wel een keer extra tegen mijn vrouw aan om het gemis te compenseren... poe.. die had zijn vrouw dan ook niet moeten lezen...). En echt, het gaat NERGENS over. Ik ga niet vreemd met mijn collega's, ben niet verliefd, ben HELEMAAL niet van plan om zoiets te gaan doen, en het is ook nog nooit dor mijn collega's zo opgepikt. Bij deze stop ik ook met die smsjes, want nu ik lees wat het teweeg kan brengen... ben ik ERG van geschrokken.

En dan vraag ik me af:

Waarom stuur je dat soort sms-jes aan gewone collega's?

Wat is er zo grappig aan als die ander een relatie heeft?

Besef je wat je er kapot mee kan maken?

De hele sms-cultuur staat me inmiddels nogal tegen, de slogan "het maakt meer kapot dan je lief is" lijkt hier op zijn plaats...tenminste...als je hier op het forum kijkt.
quote:Helmy schreef op 20 mei 2008 @ 22:09:

[...]

En dan vraag ik me af:

Waarom stuur je dat soort sms-jes aan gewone collega's?

Wat is er zo grappig aan als die ander een relatie heeft?

Besef je wat je er kapot mee kan maken?

De hele sms-cultuur staat me inmiddels nogal tegen, de slogan "het maakt meer kapot dan je lief is" lijkt hier op zijn plaats...tenminste...als je hier op het forum kijkt.

Ik doe precies hetzelfde en het smsje wat zij stuurt zou precies van mij afkomstig kunnen zijn dus ik reageer hier ook eventjes op.

Waarom ik het stuur naar collega's? Omdat ik er een vriendschapsband mee heb gekregen, dit soort dingen stuur ik dus ook naar vrienden en familie. Man/vrouw, bezet of niet. Lesbi,homo of hetro.

Gewoon beetje sarcastisme. En als ik zoiets stuur naar een collega die bezet is, is de kans ook zeer groot dat ik de partner ken en die weet dan ook wel een beetje de intenties die je hebt.

Ik snap ook werkelijk niet wat dat kapot zou moeten maken, het ligt vooral ook aan de toon waarop het gestuurd wordt. Ok, sommige mensen schreeuwen moord en brand om t minste geringste, maar even los daarvan. Je relatie moet dit soort onzin toch wel kunnen dragen anders kun je je afvragen wat voor relatie je hebt en hoe jij of partner die erover valt ingesteld is mbt vertrouwen, zoals de waard is vertrouwd hij immers zijn gasten.
Nou, dan heb ik kennelijk een heel ander beeld van wat kan en niet kan. Ik heb er eigenlijk maar één woord voor en dat is ongepast. Ik stuur dergelijke sms-jes alleen maar naar mijn eigen vriend.
De toon is juist het onduidelijke in een sms. Je kunt niet zien aan een sms of het een grapje/sarcastisch/ondeugend is.

Ik zou het ook niet op prijs stellen als collega's van mijn man dergelijke smsjes naar hem zouden sturen.
quote:leinnie schreef op 20 mei 2008 @ 23:30:

[...]

Ik snap ook werkelijk niet wat dat kapot zou moeten maken, het ligt vooral ook aan de toon waarop het gestuurd wordt.

Precies, en die toon kun je dus niet aflezen aan een mailtje of sms'je. Je kan er hoogstens een smiley bij zetten, maar die kan ook anders worden opgevat.

Het is een heel ander verhaal als je dit soort grapjes in real life maakt waar de partner bij is. Dan zijn de bedoeling en de toon wel duidelijk en krijg je ook geen misverstanden.
Ga in therapie!
quote:Helmy schreef op 21 mei 2008 @ 11:10:

Nou, dan heb ik kennelijk een heel ander beeld van wat kan en niet kan. Ik heb er eigenlijk maar één woord voor en dat is ongepast. Ik stuur dergelijke sms-jes alleen maar naar mijn eigen vriend.

Ben het zó met je eens

Ik belde laatst mijn vriend over iets op zijn werk.

Hoor ik op de achtergrond heel zwoel de stem van een vrouwelijke collega (de enige daar) die hem riep.

Ook al weet ik dat het niets is, kwam dit op mij heel raar over.

We hebben er zelfs thuis een beetje woorden overgehad.

Hij heeft dit de dag erna ook tegen haar gezegd en ze bood haar excuus er voor aan (was overigens niet nodig)

Iets wat voor jou heel normaal en vriendschappelijk kan zijn, kan op een ander heel verkeerd overkomen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 21 mei 2008 @ 12:00:

[...]

Iets wat voor jou heel normaal en vriendschappelijk kan zijn, kan op een ander heel verkeerd overkomen.Tja, maar wie heeft er dan een probleem. Degene die een

aanname doet en wantrouwig wordt, of degene die een grapje maakt?
Tja, dat je als degene die het grapje maakt, zelf geen problemen ondervindt, is toch geen argument om het gewoon lekker te doen.

Heb respect voor de ander en dus ook de relatie van de ander en dan ga je niet plagerig en flirterig doen. Jij weet zelfs niet zeker wat de ontvanger voor aannames doet. Misschien vind hij dat flirten wel leuk en spannend, terwijl jij denkt dat je gewoon een grapje maakt.
maar wanneer je er totaal niets flirterigs in ziet? Ik heb contacten met collega's waarbij we op het werk ook zo praten. Totaal niets mee bedoeld. Ook niet van de kant van de ontvanger. In mijn geval alle respect aanwezig voor de relatie van de ander.
quote:pomodori schreef op 21 mei 2008 @ 15:11:

Heb respect voor de ander en dus ook de relatie van de ander en dan ga je niet plagerig en flirterig doen. Jij weet zelfs niet zeker wat de ontvanger voor aannames doet. Misschien vind hij dat flirten wel leuk en spannend, terwijl jij denkt dat je gewoon een grapje maakt.Zo helemaal mee eens!
quote:pomodori schreef op 21 mei 2008 @ 15:11:

Tja, dat je als degene die het grapje maakt, zelf geen problemen ondervindt, is toch geen argument om het gewoon lekker te doen.

Heb respect voor de ander en dus ook de relatie van de ander en dan ga je niet plagerig en flirterig doen. Jij weet zelfs niet zeker wat de ontvanger voor aannames doet. Misschien vind hij dat flirten wel leuk en spannend, terwijl jij denkt dat je gewoon een grapje maakt.Helemaal mee eens
Frankly my dear, I don"t give a damn
Als mijn vriend zulke smsjes zou ontvangen zou er bij mij geen twijfel bestaan; foute boel. Maar dat komt a)omdat mijn vriend geen vrouwelijke collega's heeft waar hij 'gezellig' vriendschappelijk mee omgaat en b)omdat hij totaal niet houdt van die 'plakkerigheid' als het om iemand anders gaat buiten mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven