Doe éven normaal!!!

04-03-2013 14:54 146 berichten
De paaseieren liggen al vanaf kerst in de winkel. Dat is niet zo heel erg.. maar mijn buurvrouw heeft gewoon het zonnescherm al naar beneden. Ik bedoel, doe normaal zeg. Het is aangenaam buiten hoor, en de lucht was zelden zo strak blauw... maar het zonnescherm al uit?

Ik vind het streberig.

zonnescherm

Totaal aantal stemmen: 35

ja (54%)
nee (23%)
parasol (17%)
misschien (6%)
Bel even bij je buur aan en zeg dat het niet mag van de welstandscommissie.
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:03:

[...]

Zo'n hoed dan? Zo'n eighties zonneklep, vind ik ook echt iets voor jou!

Krijg ik 'hoedhaar' van.

Nee, dat gordijn dat roels. Kan straks ook weer open als de zon een stukje opgeschoven is.

Het is tijdelijk he, dat gordijn...
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 04 maart 2013 @ 15:04:

Ik heb vandaag voor het eerst in ballerina's gelopen. Zonder sokken of panty's.

Lang leve de lente!NIET!!!!! Ohhhh blote voeten.. op 4 Maart!!!
Alle reacties Link kopieren
Godgeklaagd is het!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Ank29 schreef op 04 maart 2013 @ 15:06:

Ik vind het óók echt niet kunnen en uit protest heb ik mijn ski- pak aangetrokken en ga zo in het park zitten zuchtenToch wel met langlaufers ipv sandalen he..
quote:Eleonora schreef op 04 maart 2013 @ 15:07:

[...]

Krijg ik 'hoedhaar' van.

Nee, dat gordijn dat roels. Kan straks ook weer open als de zon een stukje opgeschoven is.

Het is tijdelijk he, dat gordijn...Dat is ook weer zo, en minder ingrijpend en extreem als het neerlaten van de zonwering.
quote:redband schreef op 04 maart 2013 @ 15:06:

Bel even bij je buur aan en zeg dat het niet mag van de welstandscommissie.Aanbellen? Bij mensen die zo losgeslagen zijn dat ze bij de eerste zonnestraal al het scherm laten zakken? Nee dank je, straks vragen ze ook nog of ik kom kijken bij de nieuw aangelegde kruidentuin.
quote:Nouschi schreef op 04 maart 2013 @ 15:08:

Godgeklaagd is het!Fijn. Eindelijk iemand die het begrijpt.
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:03:

[...]

Ja, zo'n type ben ik wel, als ik er even goed over nadenk. IK vind mijn nojmen en waajden dan ook belangrijker en meer waard als die van een ander.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:04:

[...]

Ja!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik zag net al iemand buiten lopen zonder jas! Net doen alsof het lente is, met 1 dagje zon. Als ze morgen ziek zijn dan moeten ze niet bij mij komen janken.

Edit, ik zag net zelfs al iemand op Facebook met sandalen aan. Dat kan écht niet voor april.
Grief is just love with nowhere to go
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:08:

[...]

NIET!!!!! Ohhhh blote voeten.. op 4 Maart!!!
Ik heb zelfs net al in de pauze op een terrasje gezeten. Heeeeerlijk en dat al op 4 maart!
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 04 maart 2013 @ 15:04:

Ik heb vandaag voor het eerst in ballerina's gelopen. Zonder sokken of panty's.

Lang leve de lente!

Pfff. Had ik gisteren al.

door tijdsgebrek / haast vergeten sokken aan te trekken, maar hey....
Hahaha hoe toevallig. Had het er net met mijn moeder over.

Die heeft ook het zonnescherm naar beneden gedaan (ivm de hond die in de volle zon ligt in zijn bench) en die zei ook al

"De buren zullen wel denken, dat mens spoort niet, is er eindelijk zon gaat ze het zonnescherm naar beneden doen"
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:08:

[...]

Dat is ook weer zo, en minder ingrijpend en extreem als het neerlaten van de zonwering.Ja joh, één ruk en het is weer verholpen hoor, dat gordijn. No worries!
Helpt het als ik zeg dat ik nu, binnen, mijn sloffen weer aan heb? Dat is normaler voor de tijd van het jaar.

streberig? Waarom staan de mensen toch zo gauw met hun oordeel klaar?
it's a big club and you ain't in it
Had hem in de winter ook regelmatig naar beneden, moet ik toch zeker zelf weten. Ik heb geen gordijnen en kan er niet tegen als ik niets ie door de zon.
quote:pepersteak schreef op 04 maart 2013 @ 15:14:

"De buren zullen wel denken, dat mens spoort niet, is er eindelijk zon gaat ze het zonnescherm naar beneden doen"Dat denken de buren inderdaad. Ik snap ook niet dat je ze zo gaat provoceren. Ze is blijkbaar op de hoogte van de ongeschreven zonneschermwet, dus dat ze zich er niet aan houdt is me een raadsel.
Volgens mij staat de zon nu juist lager dan in de zomer, waardoor je er ook meer last van hebt. Ik heb het rolgordijn ook een eind naar beneden. Buiten vind ik de zon wel lekker, maar ik hoef geen zonovergoten huiskamer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Lente? Hier moest gekrabd worden vanmorgen.
quote:Maleficent schreef op 04 maart 2013 @ 15:18:

[...]

Dat denken de buren inderdaad. Ik snap ook niet dat je ze zo gaat provoceren. Ze is blijkbaar op de hoogte van de ongeschreven zonneschermwet, dus dat ze zich er niet aan houdt is me een raadsel.Ik zou er dan ook zeker een belletje aan de Welstandscommissie aan wagen TO, ik bedoel hallo, we willen toch allemaal mooie straten.
quote:SeptemberGirl schreef op 04 maart 2013 @ 15:19:

[...]

Ik zou er dan ook zeker een belletje aan de Welstandscommissie aan wagen TO, ik bedoel hallo, we willen toch allemaal mooie straten.Precies
Ik ga zo even naar de bakker. Zou ik me al in moeten smeren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven