Doe éven normaal!!!
maandag 4 maart 2013 om 14:54
maandag 4 maart 2013 om 15:07
maandag 4 maart 2013 om 15:08
maandag 4 maart 2013 om 15:10
quote:redband schreef op 04 maart 2013 @ 15:06:
Bel even bij je buur aan en zeg dat het niet mag van de welstandscommissie.Aanbellen? Bij mensen die zo losgeslagen zijn dat ze bij de eerste zonnestraal al het scherm laten zakken? Nee dank je, straks vragen ze ook nog of ik kom kijken bij de nieuw aangelegde kruidentuin.
Bel even bij je buur aan en zeg dat het niet mag van de welstandscommissie.Aanbellen? Bij mensen die zo losgeslagen zijn dat ze bij de eerste zonnestraal al het scherm laten zakken? Nee dank je, straks vragen ze ook nog of ik kom kijken bij de nieuw aangelegde kruidentuin.
maandag 4 maart 2013 om 15:11
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:03:
[...]
Ja, zo'n type ben ik wel, als ik er even goed over nadenk. IK vind mijn nojmen en waajden dan ook belangrijker en meer waard als die van een ander.
[...]
Ja, zo'n type ben ik wel, als ik er even goed over nadenk. IK vind mijn nojmen en waajden dan ook belangrijker en meer waard als die van een ander.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 4 maart 2013 om 15:13
maandag 4 maart 2013 om 15:14
maandag 4 maart 2013 om 15:18
quote:pepersteak schreef op 04 maart 2013 @ 15:14:
"De buren zullen wel denken, dat mens spoort niet, is er eindelijk zon gaat ze het zonnescherm naar beneden doen"Dat denken de buren inderdaad. Ik snap ook niet dat je ze zo gaat provoceren. Ze is blijkbaar op de hoogte van de ongeschreven zonneschermwet, dus dat ze zich er niet aan houdt is me een raadsel.
"De buren zullen wel denken, dat mens spoort niet, is er eindelijk zon gaat ze het zonnescherm naar beneden doen"Dat denken de buren inderdaad. Ik snap ook niet dat je ze zo gaat provoceren. Ze is blijkbaar op de hoogte van de ongeschreven zonneschermwet, dus dat ze zich er niet aan houdt is me een raadsel.
Grief is just love with nowhere to go
maandag 4 maart 2013 om 15:18
Volgens mij staat de zon nu juist lager dan in de zomer, waardoor je er ook meer last van hebt. Ik heb het rolgordijn ook een eind naar beneden. Buiten vind ik de zon wel lekker, maar ik hoef geen zonovergoten huiskamer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 4 maart 2013 om 15:19
quote:Maleficent schreef op 04 maart 2013 @ 15:18:
[...]
Dat denken de buren inderdaad. Ik snap ook niet dat je ze zo gaat provoceren. Ze is blijkbaar op de hoogte van de ongeschreven zonneschermwet, dus dat ze zich er niet aan houdt is me een raadsel.Ik zou er dan ook zeker een belletje aan de Welstandscommissie aan wagen TO, ik bedoel hallo, we willen toch allemaal mooie straten.
[...]
Dat denken de buren inderdaad. Ik snap ook niet dat je ze zo gaat provoceren. Ze is blijkbaar op de hoogte van de ongeschreven zonneschermwet, dus dat ze zich er niet aan houdt is me een raadsel.Ik zou er dan ook zeker een belletje aan de Welstandscommissie aan wagen TO, ik bedoel hallo, we willen toch allemaal mooie straten.