Doe éven normaal!!!

04-03-2013 14:54 146 berichten
De paaseieren liggen al vanaf kerst in de winkel. Dat is niet zo heel erg.. maar mijn buurvrouw heeft gewoon het zonnescherm al naar beneden. Ik bedoel, doe normaal zeg. Het is aangenaam buiten hoor, en de lucht was zelden zo strak blauw... maar het zonnescherm al uit?

Ik vind het streberig.

zonnescherm

Totaal aantal stemmen: 35

ja (54%)
nee (23%)
parasol (17%)
misschien (6%)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zonneschermen altijd wel gezellig staan, vooral van die ronde, geel/wit-gestreepte op een mooi herenhuis of een oude villa.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Met een beetje mazzel is binnenkort mijn favoriete ijswinkel ook weer open!
En niet de een wel een zonnescherm en de ander niet, dan wordt het 1 onoverzichtelijke bende.

Voor nu mag je alleen een mand narcissen op je vensterbank hebben staan, of tulpen. Niks geen zonneschermen, het is begin maart.
Grief is just love with nowhere to go
quote:Maleficent schreef op 04 maart 2013 @ 15:13:

Ik zag net al iemand buiten lopen zonder jas! Net doen alsof het lente is, met 1 dagje zon. Als ze morgen ziek zijn dan moeten ze niet bij mij komen janken.

Edit, ik zag net zelfs al iemand op Facebook met sandalen aan. Dat kan écht niet voor april.Dat meen je niet. TOch niet van die enge teva's he? En dan een foto er van op FB? Zo iemand moet direct een ban krijgen.
Hier met factor 30 onder de parasol........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik voel me wel lichtelijk burgerlijk ongehoorzaam met dat gordijn dicht. Soms moet je gewoon rebels zijn en doen wat je hart je ingeeft. Niet bezig zijn met wat anderen denken maar eigen keuze maken.

Vind ik hoor....
quote:Maleficent schreef op 04 maart 2013 @ 15:21:

En niet de een wel een zonnescherm en de ander niet, dan wordt het 1 onoverzichtelijke bende.

Voor nu mag je alleen aan mand narcissen op je vensterbank hebben staan, of tulpen. Niks geen zonneschermen, het is begin maart.Precies, meer dan genoeg. Een lelijk stenen cappucinukopje ter grootte van een emmer gevuld met blauwe druiven, dat mag. Maar niet dat scherm
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:21:

[...]

Dat meen je niet. TOch niet van die enge teva's he? En dan een foto er van op FB? Zo iemand moet direct een ban krijgen.Ik had FB al gewaarschuwd, dat er een foto was geplaatst die niet kon volgens de regels. Maar fijn dat je het met me eens bent.
quote:Eleonora schreef op 04 maart 2013 @ 15:22:

Ik voel me wel lichtelijk burgerlijk ongehoorzaam met dat gordijn dicht. Soms moet je gewoon rebels zijn en doen wat je hart je ingeeft. Niet bezig zijn met wat anderen denken maar eigen keuze maken.

Vind ik hoor....Ik moet zeggen dat ik het wel dapper vind, zo wars van alle fatsoen hoppa het gordijn dicht. Terwijl je weet dat het the talk of the town gaat zijn, zo'n eigengereide stadse.

Vind ik hoor....Stoer, ik durf dat nooit.
quote:pepersteak schreef op 04 maart 2013 @ 15:14:

Hahaha hoe toevallig. Had het er net met mijn moeder over.

Die heeft ook het zonnescherm naar beneden gedaan (ivm de hond die in de volle zon ligt in zijn bench) en die zei ook al

"De buren zullen wel denken, dat mens spoort niet, is er eindelijk zon gaat ze het zonnescherm naar beneden doen"Ik denk dat jouw moeder mijn buurvrouw is
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:22:

[...]

Precies, meer dan genoeg. Een lelijk stenen cappucinukopje ter grootte van een emmer gevuld met blauwe druiven, dat mag. Maar niet dat schermInderdaad. De kerststerren zijn nog amper uit huis for Christ's sake.

Vind ik hoor....zegt degene die binnen met een zonnebril op d'r neus loopt....

Sterallures ofzo?
quote:rionyriony schreef op 04 maart 2013 @ 15:15:

streberig? Waarom staan de mensen toch zo gauw met hun oordeel klaar?Oordeelde de persoon die niet verder is gekomen dan de OP......
Over pakweg twee weken openen de strandtenten weer. Da's pas genieten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Maleficent schreef op 04 maart 2013 @ 15:18:

[...]

Dat denken de buren inderdaad. Ik snap ook niet dat je ze zo gaat provoceren. Ze is blijkbaar op de hoogte van de ongeschreven zonneschermwet, dus dat ze zich er niet aan houdt is me een raadsel.+1
Belachelijk. Zonnebrillen en -hoeden zijn voor buiten. Er binnen één opdoen, dat is pas streberig. Zo Bono, blllg.

Ik hou de verwarming gewoon op 21 staan en gooi wat ramen open. Vanavond lekker weer de open haard aan. Ik heb al lammetjes gezien. Enfin, dat heb ik redelijk elegant opgelost, al zeg ik het zelf. Vanavond lekker tajine.
Ga in therapie!
quote:Very__Cherry schreef op 04 maart 2013 @ 15:25:

Over pakweg twee weken openen de strandtenten weer. Da's pas genieten.Ja in St. Tropez ja. Niet op dat godvergeten half afgebrande dorp genaamd Scheveningen.
Ik eet bij jou Dubiootje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 maart 2013 @ 15:20:

Ik ga zo even naar de bakker. Zou ik me al in moeten smeren?Met uierzalf tegen wangkloven ja.
quote:dubiootje schreef op 04 maart 2013 @ 15:26:

Belachelijk. Zonnebrillen en -hoeden zijn voor buiten. Er binnen één opdoen, dat is pas streberig. Zo Bono, blllg.

Ik hou de verwarming gewoon op 21 staan en gooi wat ramen open. Vanavond lekker weer de open haard aan. Ik heb al lammetjes gezien. Enfin, dat heb ik redelijk elegant opgelost, al zeg ik het zelf. Vanavond lekker tajine.Ah, het ultieme lentegevoel: vers lammetje uit de tajine.
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:27:

[...]

Ja in St. Tropez ja. Niet op dat godvergeten half afgebrande dorp genaamd Scheveningen.Juist leuk. Hangen bij Bora Bora. Hele dagen en avonden.
Ik zag net een vrouw hardlopen met alleen een korte broek en topje zonder mouwen aan. Je kunt ook overdrijven.

Vanmorgen stond ik nog het ijs van mijn ruiten te krabben...

Ik zag net op weg naar huis trouwens ook een jongen op slippers. Doe effe normaal, het is nog winter.
quote:SeptemberGirl schreef op 04 maart 2013 @ 15:24:

[...]

zegt degene die binnen met een zonnebril op d'r neus loopt....

Sterallures ofzo?Ik heb juist géén zonnebril op binnen schreef ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven