Doe éven normaal!!!

04-03-2013 14:54 146 berichten
De paaseieren liggen al vanaf kerst in de winkel. Dat is niet zo heel erg.. maar mijn buurvrouw heeft gewoon het zonnescherm al naar beneden. Ik bedoel, doe normaal zeg. Het is aangenaam buiten hoor, en de lucht was zelden zo strak blauw... maar het zonnescherm al uit?

Ik vind het streberig.

zonnescherm

Totaal aantal stemmen: 35

ja (54%)
nee (23%)
parasol (17%)
misschien (6%)
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:25:

[...]

Oordeelde de persoon die niet verder is gekomen dan de OP......Zit niet zo te sneren.
Ga in therapie!
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:23:

[...]

Ik moet zeggen dat ik het wel dapper vind, zo wars van alle fatsoen hoppa het gordijn dicht. Terwijl je weet dat het the talk of the town gaat zijn, zo'n eigengereide stadse.Ik doe het er om.....
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:28:

Ik eet bij jou Dubiootje.Is goed! Breng je je eigen pantoffels en snuggiepak mee?
Ga in therapie!
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 04 maart 2013 @ 15:23:

[...]

Stoer, ik durf dat nooit. Haha, ik heb standaard de gordijnen dicht overdag. Heb een hekel aan inkijk en heel nieuwsgierige overburen. Als mijn schoonma hier komt trekt ze altijd meteen de gordijnen open. Vind ik niet kunnen, aan andermans gordijnen zitten.
quote:dubiootje schreef op 04 maart 2013 @ 15:33:

[...]

Zit niet zo te sneren.Sneren is my thing weet je...
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 04 maart 2013 @ 15:23:

[...]

Stoer, ik durf dat nooit. Het was een proces hoor, poeh.
quote:Eleonora schreef op 04 maart 2013 @ 15:34:

[...]

Ik doe het er om.....Lekker stout...
Ik wilde gistermiddag in het zwembad springen, was het nog bevroren
Ga in therapie!
quote:mariekkk schreef op 04 maart 2013 @ 15:34:

[...]

Haha, ik heb standaard de gordijnen dicht overdag. Heb een hekel aan inkijk en heel nieuwsgierige overburen. Als mijn schoonma hier komt trekt ze altijd meteen de gordijnen open. Vind ik niet kunnen, aan andermans gordijnen zitten.Zolang ze niet aan je onderbroeken zitten... vind ik het wel best.
quote:dubiootje schreef op 04 maart 2013 @ 15:35:

Ik wilde gistermiddag in het zwembad springen, was het nog bevroren Nah das ook toevallig, daar zag ik pas nog een filmpje van, van een knul die dat ook deed. Om te gieren zo grappig.
Ik heb vanmorgen in mijn zomerjurkje en op slippers de autoruiten staan krabben. Wel een beetje koud, maarja, je moet je wel aanpassen aan de weersvoorspellingen hè!
quote:SeptemberGirl schreef op 04 maart 2013 @ 15:29:

[...]

Ah, het ultieme lentegevoel: vers lammetje uit de tajine.Lekker met knoflook en dan zo klaargemaakt dat het vlees van het bot valt. Inderdaad het ultieme lentegevoel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik draag uit protest ook nog steeds de winterlabello. En mijn benen zijn ook niet onthaard. Rokjesdag, puh.
Ga in therapie!
quote:charlottew88 schreef op 04 maart 2013 @ 15:39:

[...]

Lekker met knoflook en dan zo klaargemaakt dat het vlees van het bot valt. Inderdaad het ultieme lentegevoel
Chips, heb me man me op youtube gezet....
Ga in therapie!
Hier ook rolgordijn naar beneden, zon schijnt heel irritant naar binnen.

Ik dacht trouwens dat dit topic echt ergens om zou gaan, maar nee.
Ja hoor, Leonoor, straks ga je ook nog zeggen dat je geen veulentjesvlees eet.
Ga in therapie!
Ik zag gister nog iemand met de Moonboots aan, de échte.

Zeker in de uitverkoop gekocht
quote:waarbij schreef op 04 maart 2013 @ 15:29:

[...]

Met uierzalf tegen wangkloven ja.Mijn wangen zijn mijn probleemklovenzone niet, mijn tepels daarentegen................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb net een uurtje achter in de tuin in de zon gezeten.... Ik heb het risico genomen om opgepakt te worden daarvoor, maar het was het waard.
Ik heb geen last van de zon, wel van deja vu.

Heeft dat een relatie?
Ze kan een ziekte hebben waardoor dat moet of gewoon lekker op haar laptop zitten.

Je maakt je wel heel erg druk om niks. Zolang jouw zonnescherm maar omhoog staat lijkt mij niks aan het handje.
No love without lost
Ik heb gewoon mijn moonboots aan en bontmuts op. Het is tenslotte pas maart. Al die aanstellerij altijd meteen. Vanavond natuurlijk weer een stel halvegaren op het nieuws die op een terras hebben gezeten.
quote:dubiootje schreef op 04 maart 2013 @ 15:45:

Ja hoor, Leonoor, straks ga je ook nog zeggen dat je geen veulentjesvlees eet.Alleen biologisch....
quote:nina69 schreef op 04 maart 2013 @ 15:56:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb net een uurtje achter in de tuin in de zon gezeten.... Ik heb het risico genomen om opgepakt te worden daarvoor, maar het was het waard.

Doe eens even normaal joh.

Het is maar goed dat ik niet naast je woon.

Mooi dat er dan een emmer water over je heen was gegaan.

Pure provocatie dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven