Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Afspraken hebben we eigenlijk niet gemaakt. II heb er niet eens over nagedacht. Het gaat ook allemaal zo snel. Tot 2 maanden terug was ik 16 jaar monogaam
Sabje, zou je van hem willen weten of jij de enige bent? Dat kan je sowieso in eerste instantie als criterium nemen. Of het een keer bespreken.

Condooms zijn in principe veilig bij juist gebruik al hou ik ze niet altijd heel.

Genitale wratten en herpes komen ook voor in het omliggende gebied, het gebied dat niet bedekt is met een condoom. Dat kun je dus oplopen terwijl je altijd netjes een condoom gebruikt.
Een condoom is natuurlijk geen garantie, maar welk ander alternatief dan "het" niet doen is er? Het is mij laatst ook overkomen en na een test bleek er gelukkig niks aan de hand te zijn.

Ik weet dat JG ook contact heeft met andere vrouwen en hij weet dat ik ook anderen ga daten ( maar nu ff niet). Details e.d. wil ik niet weten, maar vind het wel prettig dat we dit van elkaar weten.

Sabje, heeft jouw lover ook contact met andere vrouwen of weet je dat niet?

Edit: ik typ te langzaam...
Rooss4, je hoeft niet iedereen of wat ze schrijven leuk te vinden hoor en het hoeft ook echt niet altijd voor jóú iets toe te voegen.....laat die jongen lekker met zijn haha....
quote:dulcis schreef op 05 maart 2013 @ 00:06:

Rooss4, je hoeft niet iedereen of wat ze schrijven leuk te vinden hoor en het hoeft ook echt niet altijd voor jóú iets toe te voegen.....laat die jongen lekker met zijn haha....Nee.
@Sabje. Ik ben benieuwd wat je van je jonge god gaat vinden. Merk zelf dat vrouwen die ouder zijn dan ik erg prettige bedpartners zijn.

Ervaring komt echt niet alleen met de jaren... maar het gaat er m.i. vooral om dat je de ander aanvoelt en goed luistert naar haar reacties, wat ze prettig vind. En niet teveel aan jezelf denken.
Nee als in, nee dat hoeft idd niet of nee ik laat m

niet?
Mijn nr2 is ook jonger, 9 jaar jonger zelfs.. :-) Maar hij sekst beter dan ik van mijn nr1 kan herinneren. Tot nu toe altijd met condoom gedaan al sluit ik niet uit dat we ook nog eens zonder zullen doen. Ik ben zijn enige, dus dat scheelt. Anders zou ik daar sowieso niet aan beginnen.
quote:dulcis schreef op 05 maart 2013 @ 00:18:

Nee als in, nee dat hoeft idd niet of nee ik laat m

niet?Als in nee ik laat `m niet. Ik ben de TO ik beslis. En ik heb een afschuwelijk recalcitrante bui dus dan ben ik onwijs vervelend, jij wilt deze discussie nu niet met mij!
En inderdaad altijd met een condoom. Bij voorkeur gebruikt zij ook nog iets tegen zwangerschap en uiteraard regelmatig testen.

En tsja.. herpes kan je ook krijgen van drinken uit het glas van iemand met een koortslip.

Net als met als met bier... enjoy responsibly
quote:evertl schreef op 05 maart 2013 @ 00:17:

Ervaring komt echt niet alleen met de jaren... maar het gaat er m.i. vooral om dat je de ander aanvoelt en goed luistert naar haar reacties, wat ze prettig vind. En niet teveel aan jezelf denken.

Misschien niet zozeer met de jaren maar wat je vaak wel merkt is of een man meerdere bedpartners heeft gehad. Als hij 20 jaar lang een bepaalde truc deed met zijn ex en dat werkt niet bij mij dan eeh weten ze het soms even niet meer zeg maar.

Ik vind het trouwens andersom niet zo leuk als een jonge man mij alleen maar uitzoekt op leeftijd onder het mom van dat het zo leukst sekst met een 40 plus mevrouw.
Eens met Almost. Ik weet niet precies wat hij bij me doet, maar hij laat me dingen voelen die ik zeker bij m'n voormalige 1 nooit heb gevoeld. Jonger betekent niet per definitie onervaren. Heb 1 oudere minnaar gehad en de rest was jonger dan ik.
quote:evertl schreef op 05 maart 2013 @ 00:29:

En tsja.. herpes kan je ook krijgen van drinken uit het glas van iemand met een koortslip.

Misschien niet onverstandig om je even in te lezen in herpes type koortslip en herpes type HG.

U verkondigt lulkoek alhier.
Ik ben zelf ook benieuwd naar de jonge god. Qua lijf is hij perfect.

Wat mijn oudere minaar mij laat voelen heb ik nog nooit ervaren. Hij laat me klaarkomen en dat zijn er niet veel gelukt. Hij weet duidelijk wat hij doet. Ik twijfel of ik het wil weten. Ik ben vast niet zijn enige en dat is hij voor mij ook niet.

Het ligt aan de setting of ik het bespreek. Even het juiste moment afwachten.

Ik heb een spiraaltje, voor zwangerschap ben ik niet bang.
Nee Sabje, voor een zwangerschap ben ik ook niet bang, maar de kans om ziek te worden... Doet dat niets met je?
Natuurlijk wel. Daarom doe ik het absoluut niet zonder condoom .
Ik denk dat die vraag hier niet alleen voor Sabje geldt maar voor alle minnaressen en minnaars.

Tuurlijk speelt dat wel 's door m'n hoofd. Maar ik ben er niet mee bezig tijdens een date. Ik duik niet met iedereen het bed in, maar vraag aan de andere kant ook niet om een soa-test voordat we het gaan doen.
quote:Rooss4 schreef op 04 maart 2013 @ 23:01:

Dat vraag ik me sowieso af bij de vreemdgangers. Hoe zit het met SOA's? Natuurlijk kan je een condoom gebruiken maar die dingen zijn bij mij al tig keer geknapt.

Zijn jullie überhaupt bezig met het feit dat je vreemdgaan uit kan komen doordat jullie onvoorzichtig zijn?Ik ben, denk ik, geen standaard vreemdganger. Voor zowel mijn nr. 2 als mij zijn onze nr. 1 partners onze eerste sekspartners. Daarnaast hebben we geen andere nr. 2's. Het risico's op SOA's is daarom klein (en uiteraard gebruiken we condooms, die tot nu toe nog nooit zijn geknapt).
Ondanks dat het verschillende types Herpes zijn, kan Herpes koortslip (Herpes simplex type 1) wel degelijk genitale Herpes (Herpes simplex type 2 ) veroorzaken door orale sex, maar dat terzijde.

Ik bedoelde te zeggen dat je overal iets op kan lopen...Ik rijd voor mijn werk veel km's per jaar in de auto en jaarlijks sterven er ongeveer 600 mensen in het verkeer. Moet ik dan maar niet meer gaan rijden, nee.. maar wel altijd je gordel dragen;-) en je auto regelmatig laten keuren

@Roos, je vindt het niet leuk als je wordt uitgekozen voor je leeftijd? Logisch, ik zou het ook niet leuk vinden als een vrouw alleen iets met me wil omdat ik jonger ben. Ik zie het meer als voorkeur... net zoals je dat kan hebben met blond haar en blauwe ogen.

Het is een combinatie van ervaring en aanvoelen denk ik. Mijn eerst SV was mijn 2e bedpartner, maar ik heb haar nog niet horen klagen. We/ik heb haar zelfs iets laten voelen wat ze nog niet eerder had meegemaakt. Gewoon door op te letten waar ze opgewonden van werd.

Bovendien ken ik genoeg verhalen van mannen die vele jaren ouder dan mij zijn, (naar eigen zeggen) veeeeeeel meer bedpartners dan ik hebben gehad, maar puur lomp voor hun eigen gerief gaan en geen rekening houden met wat de andere wel of niet prettig vind.

En nu hoop ik dat dit mooie weer een beetje doorzet, want ik vindt het wel weer tijd voor jurkjes en rokjes
Goedemorgen...

Zo richting het centrum en shoppen... En eens kijken of er ook wat te flirten is... Net in de supermarkt ging het ook goed...

Als ik ooit zou vreemdgaan, zou ik ook voor safe gaan..

Maar denk dat de meeste zou wel denken!?!

Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag?
quote:evertl schreef op 05 maart 2013 @ 09:00:

En nu hoop ik dat dit mooie weer een beetje doorzet, want ik vindt het wel weer tijd voor jurkjes en rokjes Helemaal mee eens!
Jonger betekent zeker niet altijd onervaren.. Ik geniet heel erg van mijn jongere lover, die ik trouwens niet bewust heb uitgekozen omdat hij jonger is. Het is gewoon zo gelopen. Gelukkig heeft hij ook geen probleem om met een 'oudere vrouw' het bed te delen. Op een heleboel gebieden zitten we gewoon op dezelfde golflengte, ik denk dat we elkaar daarom gevonden hebben.

Wel of niet condooms gebruiken hebben we wel besproken. Geen condoom gebruiken is iets waar je allebei achter moet staan, dus we weten van elkaar dat we dat belangrijk vinden. En hoewel we tot nu toe altijd condooms gebruikt hebben, ook omdat we nog maar kort scharrelen, denk ik dat het uiteindelijk misschien ook wel eens zonder gebeuren zal. Maarja, daar waar hij alleen de verantwoordelijkheid heeft voor zichzelf, draag ik die verantwoordelijkheid voor 2 personen. Voor mijn nr1 heeft het tenslotte ook consequenties als ik mezelf 'verneuk'. Het zal dan ook een keuze zijn die op dat moment bewust genomen zal worden, en niet 'in the heat of the moment'.
Evert, je kan door orale seks inderdaad herpes bij je Lage Regionen krijgen, al is die uitbraak wel stukken milder dan wanneer je per ongeluk een typetje 2 te pakken hebt.

Dat je overal wat kan oplopen vind ik in dezen een dooddoener. Ik heb liever dat mijn man met onze spiksplinternieuwe auto tegen een boom rijdt en er met een gebroken been van afkomt dan dat hij mij besmet met welke SOA dan ook omdat hij vreemdgaat. Klein nuance verschilletje wellicht.

Je kan een voorkeur hebben voor "oudere" vrouwen maar dan nog ben ik daar niet oké mee. Ik ga voor diegene die mij leuk vindt omdat ik Roos ben en mijn leeftijd zou van ondergeschikt belang mogen zijn. Ik sla profieltjes en mailtjes met een verwijzing daarnaar dan ook altijd over.
Die van mij is ook ouder en weet heul goed hoe het werkt

Maar het zal niet puur leeftijd gebonden zijn, ervaring, feeling , zelfverzekerd zijn alles speelt mee denk ik .

Ja veilig doen we het altijd , slik de pil dus zwangerschap zit er niet in en altijd met condooms .

Maar goed 100% garantie heb je nergens , dan moeten we niet meer seksen ....

Hoe doe jullie dat oraal, met condooms ??

Ik vind dat zo ranzig dan hoeft het al niet meer ...

Het WF spelletje .... Ik heb zoals het er nu voorstaat een koffiedate maandag met iemand waar ik al geruime tijd mee/met speel ..
Roos, ik heb een open relatie en mijn vrouw weet wanneer ik date. Als er iets gebeurd laat ik me direct testen en doen we het met condoom tot de uitslag er is (naast dat ik me periodiek laat testen). Ik had het ook niet over een ander besmetten, maar mezelf. Een ander besmetten is heel wat anders natuurlijk.

Daarbij is alles relatief. Een SOA als gonorroe is eenvoudig op te lossen met een antibiotica kuur, HIV is natuurlijk iets heel anders. net zoals een gebroken been of een dwarslaesie

Het "oudere vrouw" verhaal valt je nogal zwaar geloof ik... moeite met de leeftijd?

Je zegt dat je wil dat iemand je wil omdat je Roos bent, maar Roos is de Roos die ze is o.a. door haar leeftijd, of levenservaring, of hoe je het wil noemen. Als je mijn posts goed had gelezen, had je kunnen zien dat ik zeg dat ik "oudere" vrouwen leuk vind omdat ze goed kunnen praten, volwassener zijn, zelfverzekerder zijn... allemaal zaken die niet per se met leeftijd te maken hebben, maar ik wel prettig vind. En over het algemeen merk ik dat "oudere" vrouwen dat vaker hebben dan jonge bakvisjes, maar dat is over het algemeen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven