Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
quote:evertl schreef op 05 maart 2013 @ 13:52:

...

Daarbij is alles relatief. Een SOA als gonorroe is eenvoudig op te lossen met een antibiotica kuur, HIV is natuurlijk iets heel anders. net zoals een gebroken been of een dwarslaesie

...

Vergeet alleen even niet dat bijvoorbeeld van een veel voorkomende SOA als Chlamydia je als vrouw eenvoudig je leven lang onvruchtbaar kunt worden. De gevolgen zijn niet altijd weg met een paar pilletjes...
Evert, ik heb het niet specifiek over jou, ik heb het over de informatie die je hier tentoonspreidt, daar geef ik mijn weerwoord op.

En ja, ik heb enorme issues met mijn leeftijd, lig daar nachten van wakker. Wat knap dat je dat zo tussen de regels door gelezen hebt zeg, wow.
Ik bedoel maar (net als Silver het omschrijft) aan te geven dat overal risico's aan kleven en het er om gaat hoe je die risico's zoveel mogelijk beperkt. Tsja en als je bang bent voor blessures moet je het spelletje niet spelen.

En wat kan ik zeggen, je bent een open boek :-D. Oudere mannen daten om jezelf jong te voelen :-D (Just kiddin...)

Gelukkig houd ik wel van vrouwen die niet op hun mondje gevallen zijn
Dames en heren,

Ik zal nu alleen maar meelezen... Ik kan alleen mijn flirt verhalen vertellen en dat is niet echt spannend...

En is niet de bedoeling volgens mij dat ik daar over tik...

maar ik lees jullie verhalen met plezier!!
Timor, het gaat hier over het hebben van minnaars/minnaressen, over vreemdga issues, over van alles en nog wat. Wij beoordelen niet of jouw flirtverhalen iets toevoegen, het is meer of jij zelf vragen hebt of voor je gevoel iets toevoegt.

Ik las in één van je eerste postings dat je overweegt iets te doen met het geflirt of juist niet.

Ben je er al uit?
quote:silver1977 schreef op 05 maart 2013 @ 13:48:

Hoe doe jullie dat oraal, met condooms ??

Ik vind dat zo ranzig dan hoeft het al niet meer ...

Ik pijp niet met condoom, de geur alleen al!
Roos,

Ik weet het nog niet.... van een kant wil ik het wel, is het ook heel spannend... aan de andere kant, denk ik nee kan ik niet doen. Gisteravond heb ik ook even leuk gesprek op kik... en dan denk ik van hmmm is toch verdomd spannend allemaal...

maar ik weet het niet.... overkomt het je? of plan je zo iets??

moeilijk uit te leggen ook... :-)
Als je actief op zoek gaat naar kik gesprekken, nee dan kan ik niet zeggen dat het je overkomt

Ik ben trouwens van mening dat mensen op zich maar weinig overkomt en zeker iets als vreemdgaan niet.

Dat is een keuze en volledig jouw verantwoordelijkheid.
Pijpen met condoom is ranzig! Ik vind de smaak van rubber niet lekker.

Nog 15 uur dan mag ik weer van mijn oudere lover. Zijn berichtjes maken me zoooo heet.
Leeftijd maakt idd niet uit. Ik hoor oudere mannen die er niets van bakken net als jongere. Maar ook oudere en jongere die vrouwen lezen en niet alleen voor eigen genot gaan.

Een klik is wel belangrijk. Ik doe het niet zomaar met iedereen. En altijd veilig. -behalve met 1 minnares maar we hadden beide geen andere destijds-

Jaarlijks testen doe ik uiteraard en dan nog....

@sabje en silver: pijpen met condoom is idd smerig. De geur alleen al. Maar als de dame dat wil dan doen we gewoon een doompje om. Geen punt
Ik krijg op kik ernstig ranzige figuren

Gelukkig ook wen paar leuke
Herkenbaar Sabje! Direct van die expliciete foto's... Maar ook af en toe een leuk exemplaar ertussen. Veel plezier op je date, ik heb nog geen idee wanneer m'n volgende date is. Laatste keer was 5 dagen geleden, maar heb nu alweer huidhonger!

En als je op zoek gaat op kik, overkomt het je niet Timor!

Ik ben nooit actief op zoek gegaan naar een date, maar het is me ook niet overkomen. Achteraf gezien stond ik er voor open. Op het moment dat dat gebeurde probeerde ik het tegen te houden, maar er was geen houden aan .

En pijpen met condoom? Jak...zelfs pijpen nadat het condoom af is, is vies. Die rubbersmaak is verre van prettig. Met een smaakje heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik kan me niet voorstellen dat het veel verschil maakt.
Dank je meis34. Huidhonger. Wat een prachtig woord. Als dat is wat ik denk dan heb ik het heel erg nu;-)

Echt erg hoor sommige mannen. Ik kreeg vanmorgen een: hoi, neuken? Vergezeld met een expliciete foto. Nog voor mijn ontbijt!

Nee dan liever die andere 2. Leuke gezellig kletsende mannen. Die begrijpen het wel :-)

Het is me toch overkomen. Ik ben nooit op zoek geweest, maar sta er kennelijk wel voor open. En nu helemaal. Ik vind het retespannend. Er gaat een wereld voor me open.

Smaakjescondoom is ook vies! Ik hoef dan echt niet meer.
Meis: kun je je lover niet gewoon uitnodigen?

Wat is eigenlijk een normale frequentie?

Ik zie mijn oudere lover nu per 3 weken. Vrijdag kennismaken met de jonge god. Als het klikt....(hope so)
Er zit copyright op huidhonger hoor! Ik heb 'm niet bedacht, maar ooit hier gehoord. Net als verlust en schofterig genieten.

En er zijn idd mannen die wel gezellig kunnen kletsen . Maar ik denk dat de meesten wel een "hidden agenda" hebben.

Uitnodigen zou kunnen. Maar hij heeft een druk leven. Werk, sociaal, sporten. En het moet wel leuk blijven. Maar jemig...wat wil ik 'm weer graag in m'n bed!

We zien elkaar de laatste tijd wel vaak, maar in mijn ogen niet té vaak. Ik hoor hem ook nog niet mopperen dus ik denk dat dat ook wel goed zit.
Meis, het is schoftig genieten, zonder ER

Er bestaat geen normale frequentie. Als single vind ik het natuurlijk wel zeer aangenaam om wekelijks te daten maar dat hoeft niet per definitie met dezelfde man te zijn.

Al ga ik aankomend weekend wel voor derde keer op rij mijn oude nieuwe minnaar zien.

Met plannen.

Mjam.
Ai, excuus Roos. Schoftig...ik twijfelde nog!

Volgens mij bevalt de oude nieuwe minnaar of niet? Ben benieuwd naar de plannen!

Ik denk dat ik binnenkort ook een oude minnaar weer ga zien. Laatste date was in april vorig jaar en onze chats worden weer stout.
Goedemorgen allemaal!

Ik wens iedereen een fijne dag toe!

en mensen met een date veel plezier!!

en op straat zie je de rokjes steeds meer terug komen nu :-)
Goeiemorgen terug, het is mij nog te koud voor blote benen!
ja idd! dat geloof ik graag.. :-)
Goedesmorgens!

Blote benen gaat prima, hangt er alleen vanaf waar je bent en wat je doet...

Bij een lekkere date binnenshuis kan een jurkje prima volgens mij zeker met een paar mooie kousen eronder :-D
En zeker met hakken van 10 cm eronder? Heerlijk voorspelbaar! .

Ik hoorde net dat we weer ijs en sneeuw krijgen, dus m'n dikke panty's blijven nog lekker voor het grijpen.

Evert, hoe vaak date jij? Wat is jouw ideale frequentie? Jij had laatst toch ook een date in een "luxe" omgeving?

*pakt de stofzuiger en dweil weer op, lentekriebels!*
Roos is ziekjes en bagger geslapen dus net uit bed. Je hebt werk paardjes en luxe paardjes hè.

Ik lag in bed te mijmeren over mijn allereerste afspraak met mijn allereerste echte seksvriendje. Een strandafspraak op een één van de eerste prachtige lentedagen... 3 jaar geleden. Een vivaman nota bene. Zo spannend maar wat wás het leuk. Stiekem zoenen op het strand, de teckel die er tussen sprong. Dat smaakte naar meer, veel meer.

En nu bijna 3 jaar geleden ben ik 100 ervaringen rijker, gescheiden en.... heb ik wéér een viva vriendje als minnaar. Niet dat eerste echte vriendje maar toch iemand van long time ago.

Grappig...

En jullie? Denken jullie nog vaak terug aan je eerste minnaar/date vriend?
Nostalgische bui?

Die zin over die teckel moet je nog maar een keertje lezen

Gôh, kennen we elkaar al weer drie jaar!

Ja, ik denk wel eens aan mijn eerste vriendje. Wat was ik gek op die jongen. Ik dacht nooit meer zo verliefd te zijn, te kunnen zijn. Inmiddels weet ik beter. Aan mijn eerste minnaar denk ik eigenlijk bijna nooit meer.
Nee dank je, daar wil ik niet meer aan denken (hahah hoe gek kan het lopen he? Alhoewel... heel soms denk ik er nog weleens aan, maar heel erg nuchter)

En denk nog weleens terug aan alle goede raad die ik destijds kreeg hier. En dat ik wist dat het niet klopte, maar zo wilde dat het klopte, dat ik zooooo stront eigenwijs werd lol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven