Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Alle reacties Link kopieren
Ik denk de laatste tijd meer aan m'n eerste minnaar dan aan m'n eerste vriendje, mijn soon-to-be exman. Eerste date met die minnaar is ook alweer meer dan een jaar geleden. En hier ook veel ervaringen en een scheiding rijker. Dat terugdenken en zwijmelen is heerlijk, maar zorgt soms ook voor een opgetrokken wenkbrauw bij mezelf (what was I thinking?!).
quote:meis34 schreef op 06 maart 2013 @ 12:53:

maar zorgt soms ook voor een opgetrokken wenkbrauw bij mezelf (what was I thinking?!).Dat bedoel ik dus
Lisa, jij weet toch dat ik in mijn vrije tijd graag teckels aflebber?
Ssssttttt, daar moet je niet té open over zijn!
Andere soort van doggy-style
Ik hoor die teckels nooit klagen hoor!
Doe dan maar een bordercollie (De Kraaien - ik vind je lekker).
Lente maakt hitsig?
Ja! Heel erg! De berichtjes met ideetjes en fantasietjes over buitenseks vliegen over de whatsapp!
Buitenseks, daar heb ik nou es helemaal niks mee. Wat vinden mannen daar toch zo geil aan?

Nu heb ik wel eens geskinnydipt aan het eind van de zomer en dat was super en er had daarna ook vast eea kunnen gebeuren als we toen wat vertrouwder met elkaar waren geweest maar eropuit gaan om ergens buiten te seksen. Nah.
Buitenseks is soms praktisch als thuisseks even geen optie is....
Hey Innote! Hoe gaat ie?!

Ik heb ook niet zoveel met buitenseks maar wil het wel weer een keer proberen. Ooit 's een keer een poging gedaan in een bos, maar dat liep op niks uit door m'n zenuwen. Ik was alleen maar om me heen aan het kijken.
Nou Roos, dit is wel een heel erg "Ik-scheer-alle-mannen-over-1-kam" antwoord.

Omdat jij niks met buitensex hebt, denk je dat alleen mannen dat geil vinden? Er zijn genoeg vrouwen die kicken op buitensex, op de kans om betrapt te worden.

Ik ben genuanceerdere reacties van je gewend

quote:Rooss4 schreef op 06 maart 2013 @ 13:30:

Buitenseks, daar heb ik nou es helemaal niks mee. Wat vinden mannen daar toch zo geil aan?

quote:meis34 schreef op 06 maart 2013 @ 13:51:

Hey Innote! Hoe gaat ie?!

Ik heb ook niet zoveel met buitenseks maar wil het wel weer een keer proberen. Ooit 's een keer een poging gedaan in een bos, maar dat liep op niks uit door m'n zenuwen. Ik was alleen maar om me heen aan het kijken.Ach jij hebt mijn verhaal "Varen" toch al eens gelezen? Buiten genoeg, zonder betrap-gevaar ;)
Meis, nooit gedaan?

Ik vind buitenseks alleen maar leuk als het er gewoon een soort van per ongeluk van komt.. als je ook best een minuutje of 10 naar je tentje kunt rijden maar och, je zit nu eenmaal in dat riviertje en je bent best een beetje hitsig dus huppeteeje. Betrapkans vind ik eigenlijk alleen maar irritant.

Hoewel we wel toeschouwers hadden toentertijd in Frankrijk. 1.000 minivisjes!!
Hai Innote!
quote:Rooss4 schreef op 06 maart 2013 @ 14:27:

Hai Innote! Hoi Roos, ik ben weer even onder mijn steen vandaan ;)
Ach, zo huppekee over de motorkap gegooid worden is ook best leuk. Maar dan wel als tussendoortje en niet als date an sich. Daar verwacht ik toch net iets meer luxe en gemak.

Oh, en ik denk nog regelmatig aan mijn eerste sv. Hij bestookt me nog regelmatig met oneerbare voorstellen
Best pijnlijk hoor, zo'n hete moterkap :-)

Ben toch meer van de binnenseks. Alhoewel, een leuk hemelbed ergens op een ver strand met van die wapperende, witte gordijnen. Dat lijkt me wel wat.
quote:SweetInez schreef op 06 maart 2013 @ 14:31:

Oh, en ik denk nog regelmatig aan mijn eerste sv. Hij bestookt me nog regelmatig met oneerbare voorstellen Dan weet je iig dat het bijzonder gewaardeerd werd ;)
Hahaha, idd gelezen! Maar ik heb geen boot en JG ook niet, voor zover ik weet.

En nee, nog nooit gedaan. Ben een buitenseksmaagd. Of telt seks op een lege camping naast de tent ook mee? . Toen wist ik zeker dat niemand ons kon zien.

Mmmm, de motorkap...werd ook voorgesteld.
Lis, je moet er niet eerst mee over de snelweg gaan scheuren... Ik vond die warme motorkap in de sneeuw best wat hebben

Inno, ik denk het ook
quote:SweetInez schreef op 06 maart 2013 @ 14:39:

Lis, je moet er niet eerst mee over de snelweg gaan scheuren... Ik vond die warme motorkap in de sneeuw best wat hebben

Sneeuw dat zegt mij dan wel weer wat ;)
Hee Ienepien! Dat motorkap verhaal herinner ik me ook nog idd. Ik heb volgens mij alleen gebuitensekst met zeb. Wat braaf!

Of telt een beetje tongzoenen en tietkneden op het strand ook?
Haha, vertel Innote!!

Evert, mannen zijn soms zo doorzichtig. Zoals jouw opmerking over kousen. Dat is zo standaard! En ik denk ook dat alle mannen voor buitenseks zouden gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven