Gezondheid alle pijlers

Ik heb doping gebruikt.

06-03-2013 21:05 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag moest ik een herhaal recept halen en ik kreeg ineens vreselijk spijt toen mijn lieve kleine zwarte kat mij aankeek met zijn grote gele oogjes en ik zijn gedachten las: ´ja ja maak dat de kat maar wijs alleen wat voedingsupplementen, aminozuren en een beetje vis olie, mij houd je niet voor de gek...´. De tranen stonden in mijn ogen. Ik kan gewoon niet meer liegen.

Tegen beter weten in belde ik de arts en sprak ik herhaalrecept in op antwoordapparaat. Tien minuten later ging de telefoon, de assistent: ´mevrouw wij vinden het toch niet zo verstandig, jadajadajada...De huisarts verrichte onderzoek in de richting van dit onderwerp en het is toch niet zo gezond..... `

Later belde de arts en ik heb dus gebiecht. Ik wist ook wel dat het niet gezond was en nu vrouwen 1 voor 1 overlijden....ja en die lange vlucht die ik ga maken is ook wel een risico.

Ok, ik ben dus van de Diana35 af.

Ik heb oprechte spijt van het gebruik van een hoge dosis oestrogenen. Ik heb er niemand kwijt meegedaan en mezelf zelfs tegen gewerkt. Spieren opbouwen en vet verliezen gaat namelijk heel moeilijk wanneer je oestrogenen inneemt.

Ik zeg hierbij een oprechte sorry tegen mezelf, mijn trainer en iedereen....

Ik moest het ff kwijt.

Doping

Totaal aantal stemmen: 56

Ik biecht, ik slik ook Diane 35 (4%)
Ik ga stoppen met Diane 35 (2%)
Doping is cool Geen stemmen
Ik blijf gewoon gebruiken (2%)
Doping is niet cool Geen stemmen
De meeste biechten over doping zijn niet oprecht (4%)
Ik heb ook een kat. (41%)
Ik heb geen mening Geen stemmen
Dit is een raar topic (46%)
Anders, namelijk ..... (2%)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarvan akte.
heel raar
Ik dacht dat Lance een topic geopend had.
Rare foto met die kat.
Als jij dat bent op die foto vind ik dat je anders nog aardig wat spieren hebt kunnen opbouwen hoor
Die kat is de normale van de twee. Ze is aan het spelen met een veertje aan een touwtje en geeft het veertje onder tussen een kopje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb je gedronken ofzo? (oprechte vraag)
Respect hoor, en sterkte, met die storm van publiciteit die over je heen zal komen. Gelukkig kun je altijd nog naar Oprah. Knuffel hoor!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Thanks linnes nu alleen mijn benen en buikje nog, hopelijk gaat het wat makkelijker met minder oestrogenen in mijn lijf. Ik stap over op Yasmin (iets lichter) en probeer wellicht later naar een nog lichtere. Ik hoop dat de acne weg blijft.
Fruit, nee. Ik moest het even kwijt.
@Pantax ik heb een een spindoctor of een persvoorlichter nodig ofzo. Wat raar dat er nog niemand gebeld heeft.
Ik had je foto's eerder niet geopend op mijn trage telefoon, maar die, en je laatste post maken het er niet duidelijker op. Alles oke?
Heb je drugs gebruikt? (Ook oprechte vraag.)
Nee meid, nog niemand? Heb je het wel op je Facebook gezet?
quote:Truffelmaffia schreef op 06 maart 2013 @ 21:29:

Heb je drugs gebruikt? (Ook oprechte vraag.)Dat zegt ze toch!
wat je water geeft, groeit
Chocokat LOL. Jaa ik zet het op facebook en op Linkedin!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik vind t dan wel weer wat om je kat 'met zijn grote gele oogjes' bij het verhaal te betrekken. Om zo de sympathie van mensen voor je te winnen over de rug van je kat... Je lijk verdorie Michael Boogerd met zn zoontje wel...
wat je water geeft, groeit

En dan die mensen die er serieus op ingaan!
Wat een raar topic! Maar ik heb 'ook een kat' aangevinkt.
En ook dezelfde kat als jij, alleen de mijne heeft geen antenne op het neusje.
Mijne heeft een antenne en batterijen aan de achterkant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven