Gezondheid alle pijlers

Vriendins vinger gebroken

06-03-2013 21:43 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat dit de juiste categorie is.

Nou, gisteren kwam een goede vriendin bij me langs, en we hadden het over mijn ex (die mij had verlaten voor een andere, maar onlangs dat houd ik nog steeds superveel van hem, en dat weet iedereen). Opeens zei ze 'het is maar goed dat het uit is tussen jullie, hij was je toch niet waard'. Ik kan me niet meer precies herinneren hoe en wat, maar opeens werd ik zo boos dat ik met de steel van een mop (die naast mijn stoel op de grond lag) mijn vriendin heb geslagen (op haar hand). Ze kon wel janken, blijkbaar deed het erg veel pijn. 'Nu begrijp ik beter waarom hij voor een andere heeft gekozen' zei ze, en liep boos weg. Ik rende snel naar de deur, en ik riep 'Rot op, vieze h**r' achter haar aan, waardoor mijn rustige buurman zelfs boos werd op mij die net op dat moment met zijn tuin bezig was.

Nu hoorde ik in de middag van een andere gemeenschappelijke vriendin dat haar duim gebroken is, en dat haar handen in het gips zitten. Ik voelde me erg schuldig, en stuurde haar een sms met beterschap, en vroeg of ik langs mocht komen. En dit stuurt ze me als antwoord 'waarom wil jij langskomen bij een vieze h**r? ben je zo achterlijk? ohja, natuurlijk ben je dat! blijf voortaan uit mijn buurt, dat is het enige wat ik wil?'... Ik begrijp dat ze boos is, maar dit gaat me te ver. Wat zouden jullie gedaan hebben?
H**r is natuurlijk net niks. Wees wat creatiever!
Bij mij had je mijn vinger niet eens hoeven breken hoor. Een vriendin die alleen al mij vieze hoer zou noemen die komt mij leven nooit meer inkomen. Breekt ze ook mijn vinger, dan doe ik aangifte en start ik een civiele procedure voor een schadevergoeding.
wat is dat trouwens met het forum? zijn we eindelijk een beetje door die storingen heen, zit het hier vol met trollen...
quote:new_moon schreef op 06 maart 2013 @ 21:43:

en vroeg of ik langs mocht komen. En dit stuurt ze me als antwoord 'waarom wil jij langskomen bij een vieze h**r? ben je zo achterlijk? ohja, natuurlijk ben je dat! blijf voortaan uit mijn buurt, dat is het enige wat ik wil?'... Ik begrijp dat ze boos is, maar dit gaat me te ver. Wat zouden jullie gedaan hebben?Tsja, als jij haar boosheid overdreven vindt...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wauw. Echt wauw.

That's all I have to say.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 06 maart 2013 @ 21:54:

H**r is natuurlijk net niks. Wees wat creatiever!T****Sh***rek*tS***l.
quote:waarbij schreef op 06 maart 2013 @ 21:50:

[...]

Kun je nagaan hoe hard ik dan zou trappen dat haar ballen in haar oren hingen Gheghe
Ze heeft groot gelijk.
Ik heb je even geloept; heb je geen problemen meer met je haar?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Zoiets Waarbij!
@waarbij, mag ik die van het Wilhelmus bewaren? Hij komt vast ooit nog van pas.
quote:orleander schreef op 06 maart 2013 @ 21:58:

@waarbij, mag ik die van het Wilhelmus bewaren? Hij komt vast ooit nog van pas.Tuuluk!
eh hoe kan je vriendin sms'en als beide handen in het gips zitten?

TO, ik denk dat je een tikkie overdrijft of dat jullie gemeenschappelijke vriendin een beetje overdreven heeft naar jou toe om goed duidelijk te maken dat je te ver bent gegaan.

Je schrijft dat het jou te ver gaat wat je vriendin als antwoord stuurt maar dat vind ik niet. Vind dat ze nog heel netjes is. Zou, zoals Fame al schreef, zeker gaan werken aan je agressie problemen.
Dit gaat jou te ver??? Je hebt haar uitgescholden voor hoer en haar vingers gebroken. Als je mijn "vriendin" was, had je vannacht op het politiebureau kunnen slapen, met je fijne buurman als getuige.

Maar ik zie ook al meldingen dat je een trol bent.
quote:new_moon schreef op 06 maart 2013 @ 21:43: En dit stuurt ze me als antwoord 'waarom wil jij langskomen bij een vieze h**r? ben je zo achterlijk? ohja, natuurlijk ben je dat! blijf voortaan uit mijn buurt, dat is het enige wat ik wil?'Toch knap van die temeier, met 2 handen in het gips zo'n lap tekst tikken.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
2 handen in t gips vanwege 1 gebroken duim en dan zo een lange sms typen? Knap.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 06 maart 2013 @ 22:01:

eh hoe kan je vriendin sms'en als beide handen in het gips zitten?

TO, ik denk dat je een tikkie overdrijft of dat jullie gemeenschappelijke vriendin een beetje overdreven heeft naar jou toe om goed duidelijk te maken dat je te ver bent gegaan.

Je schrijft dat het jou te ver gaat wat je vriendin als antwoord stuurt maar dat vind ik niet. Vind dat ze nog heel netjes is. Zou, zoals Fame al schreef, zeker gaan werken aan je agressie problemen.Met haar tong Ieb, en haar tenen, want TO was vergeten te vertellen dat haar vriendin (die vieze h**R) ook nog contortioniste is.
quote:Hercke schreef op 06 maart 2013 @ 22:03:

[...]

Toch knap van die temeier, met 2 handen in het gips zo'n lap tekst tikken.Doen ze een moord voor hoor, bij Yab Yum
quote:waarbij schreef op 06 maart 2013 @ 22:06:

[...]

Met haar tong Ieb, en haar tenen, want TO was vergeten te vertellen dat haar vriendin (die vieze h**R) ook nog contortioniste is.Ja als ik zulke belangrijke info niet heb dan kan ik natuurlijk ook niet helemaal adequaat reageren he TO
tsss achtelijke vriendin om de vriendschap te verbreken na fysiek en verbaal geweld.
Wat dacht je TO... ik doe eerst een paar neutrale 'haardingetjes'-topics en ga daarna lekker voluit aan de troll?
Je had je mop ook op moeten ruimen. Slons.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Susan schreef op 06 maart 2013 @ 21:48:

Als ik het zo lees ben ik wel heel naïef dat ik er serieus op in ben gegaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:new_moon schreef op 06 maart 2013 @ 21:43:

Ik hoop dat dit de juiste categorie is.

Nou, gisteren kwam een goede vriendin bij me langs, en we hadden het over mijn ex (die mij had verlaten voor een andere, maar onlangs dat houd ik nog steeds superveel van hem, en dat weet iedereen). Opeens zei ze 'het is maar goed dat het uit is tussen jullie, hij was je toch niet waard'. Ik kan me niet meer precies herinneren hoe en wat, maar opeens werd ik zo boos dat ik met de steel van een mop (die naast mijn stoel op de grond lag) mijn vriendin heb geslagen (op haar hand). Ze kon wel janken, blijkbaar deed het erg veel pijn. 'Nu begrijp ik beter waarom hij voor een andere heeft gekozen' zei ze, en liep boos weg. Ik rende snel naar de deur, en ik riep 'Rot op, vieze h**r' achter haar aan, waardoor mijn rustige buurman zelfs boos werd op mij die net op dat moment met zijn tuin bezig was.

Nu hoorde ik in de middag van een andere gemeenschappelijke vriendin dat haar duim gebroken is, en dat haar handen in het gips zitten. Ik voelde me erg schuldig, en stuurde haar een sms met beterschap, en vroeg of ik langs mocht komen. En dit stuurt ze me als antwoord 'waarom wil jij langskomen bij een vieze h**r? ben je zo achterlijk? ohja, natuurlijk ben je dat! blijf voortaan uit mijn buurt, dat is het enige wat ik wil?'... Ik begrijp dat ze boos is, maar dit gaat me te ver. Wat zouden jullie gedaan hebben?Gewoon omdat het kan en omdat je wel heel erg je best hebt gedaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Overigens dit is niet de juiste categorie. Hij hoort bij 'psyche'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven