doorgeefvraag
woensdag 21 mei 2008 om 21:40
Ja hoor, maar toen was ipodwoman nog een jong meisje. Vaak desillusies gehad in de sex, ik allemaal mijn best doen om vriendje te plezieren, en wat krijg ik terug.... nada niets..... moet je zelf nog bijklussen met je vingers wil je nog een beetje plezier hebben.
Hoe jong/oud was je bij de eerste keer?
Hoe jong/oud was je bij de eerste keer?
woensdag 21 mei 2008 om 21:52
woensdag 21 mei 2008 om 23:29
t worden penalties..
Toen ik jong was was ik heel braaf (nu niet meer voor te stellen).. en de eerste keer deed niet zeer, maar was wel een bloedbad.. moest eerst aan een touwtje trekken om de opening te deblokkeren
Ik ben ook geneigd de vragen te laten staan, maar ik voeg er voor de zekerheid 1 toe..
Worden jullie ook een beetje moedeloos als je 2 dagen even niet hier bent geweest en er is zo gruwelijk veel geschreven dat je t gezien je beperkte tijd nevernooitniet kunt inhalen? (rare lange zin trouwens)
Toen ik jong was was ik heel braaf (nu niet meer voor te stellen).. en de eerste keer deed niet zeer, maar was wel een bloedbad.. moest eerst aan een touwtje trekken om de opening te deblokkeren
Ik ben ook geneigd de vragen te laten staan, maar ik voeg er voor de zekerheid 1 toe..
Worden jullie ook een beetje moedeloos als je 2 dagen even niet hier bent geweest en er is zo gruwelijk veel geschreven dat je t gezien je beperkte tijd nevernooitniet kunt inhalen? (rare lange zin trouwens)
woensdag 21 mei 2008 om 23:44
Nee. Ik ben een van die idioten die een boek in een dag kan uitlezen dus meestal ben ik hier ook zo bij 
(Overigens vertelde een collegaatje me ooit dat ze het touwtje en de rest vergeten waren; ze kon later dus lekker hengelen. Maar dan anders )
Is iedereen soms braaf geworden en nu vroeg op bed?
(Overigens vertelde een collegaatje me ooit dat ze het touwtje en de rest vergeten waren; ze kon later dus lekker hengelen. Maar dan anders )
Is iedereen soms braaf geworden en nu vroeg op bed?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 21 mei 2008 om 23:50
Ik had een vaginadag op mijn werk, vervolgens koor-repetitie, vervolgens onenigheid met de dirigent (ben voorzitter, en hij is weer eens ongeleid aan het projectielen geweest, dus mag ik weer oplossen), vervolgens bonje met puberzoon, vervolgens nog een uur moeten werken..
Dus ik ben niet moe
En ook al lees ik een boek in een paar uur uit.. het forum bijhouden na een paar dagen afwezigheid is een totaaaaaaaaal andere discipline.
Ik ga naar bed luitjes..
Jullie hoeven niet vroeg op zeker?
Dus ik ben niet moe
En ook al lees ik een boek in een paar uur uit.. het forum bijhouden na een paar dagen afwezigheid is een totaaaaaaaaal andere discipline.
Ik ga naar bed luitjes..
Jullie hoeven niet vroeg op zeker?
woensdag 21 mei 2008 om 23:58