Entertainment alle pijlers

The Walking Dead

20-09-2011 23:26 142 berichten
The Walking Dead, nieuwe serie over een hulpsherif die uit een coma ontwaakt in een wereld met heel veel zombies.



Vanavond was de eerste aflevering en pilot van de serie The Walking Dead op Fox.



Wie nog meer heeft de aflevering gezien?
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken sinds een aantal weken op dinsdagavond op foxlife, we zijn dus helemaal bij (volgens mij was het gisteren de 4e aflevering van seizoen 4).

We hebben afgelopen kerstvakantie ongeveer 2,5 seizoenen gekeken (gedownload) , soms wel 4 afleveringen op een dag, zo verslavend vinden wij het. In mijn omgeving kijkt ook niemand, jammer hoor.
Op foxlife is ook seizoen 3,lopen paar dagen achter op amerika. Seizoen was onderbroken door oa feestdagen en super bowl. Helaas duurt t nog wel even voordat seizoen 4 komt! :-)
Alle reacties Link kopieren
Aaaah ik zie het, BTVguide liep achter!! Inderdaad nog 4 te gaan nu! Ik ga nu aflevering 12 van seizoen 3 kijken
Ik merk da tik het nauwelijks alleen meer durf te kijken... Downloaden jullie ook Talking Dead? Dat is een soort after the show talkshow met Chris Hardwick (lekker hapje) en gasten waaronder castleden. Dan spreken ze alles door, en merk ik vaak dat ik details toch gemist heb enzo. En dan stelt hij me weer even gerust dat het idd een gruwelijke aflevering was. Ze zijn hiermee begonnen bij seizoen 2, dus voor de liefhebbers de napraat van s02e01 is dan talking dead s01e01

En s03e01 is talking dead s02e01 enz enz
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik kijk Talking Dead ook! Superleuk
Alle reacties Link kopieren




Ik vind de zinsnede "lekker hapje" hilarisch in dit topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik was nieuwsgierig geworden naar Talking Dead dus heb ik vandaag alsnog even gekeken. Leuk!!! Vond het In Memoriam gedeelte best grappig. Dat wordt dus komende week ook Talking Dead kijken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe en waar kun je talking dead kijken dan?

En ook ondertiteld?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat stom, inderdaad is dit nog seizoen 3 !

Ik heb al ontzettend op mijn kop gekregen van de kinderen.

Ben zeer benieuwd naar dat Talking dead.
quote:sprokkelientje schreef op 08 maart 2013 @ 18:49:

Hoe en waar kun je talking dead kijken dan?

En ook ondertiteld?http://www.free-tv-video-online.me/inte ... king_dead/

Ik kijk op sockshare vaak (je moet je wel even door de advertenties heen worstelen, echt alleen klikken op dat dingetje van view as free user en dan alsnog al die pop ups wegdrukken).



Ik heb eerlijk gezegd alle talking deads gehaald bij de piraten....



Heb ze nergens gezien met ondertiteling sorry!
Alle reacties Link kopieren
Yellow lang niet meer gelezen! Leuk je weer eens tegen te komen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik download ze, maar ook nog nooit met sub gezien. Maar het is best goed te volgen hoor!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:yellowlove2punt0 schreef op 09 maart 2013 @ 01:54:

[...]



http://www.free-tv-video-online.me/inte ... king_dead/

Ik kijk op sockshare vaak (je moet je wel even door de advertenties heen worstelen, echt alleen klikken op dat dingetje van view as free user en dan alsnog al die pop ups wegdrukken).



Ik heb eerlijk gezegd alle talking deads gehaald bij de piraten....



Heb ze nergens gezien met ondertiteling sorry!





Heeeeee bedankt.

Ga eens even op onderzoek uit.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Mali, ook leuk jou tegen te komen. Las in een ander topic over alles, heel veel sterkte, kom daar nog wel terug later x
Alle reacties Link kopieren
Dankje yellow, jij ook. X
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Zit nu aflevering 13 te kijken, spannend!!!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Die vieze vuile Governor!
Ja heb de aflevering ook gezien, OH OH OH OH





SPOILER SPOILER (selecteren om te lezen)





Ben wel klaar voor de war! ik denk dat Rick doodgaat, dat zou echt een plotwending zijn!
Alle reacties Link kopieren
Euh ik kan je spoiler gewoon lezen hoor...

En ik denk niet wat jij denkt :-)
Alle reacties Link kopieren
Als Daryl maar blijft leven, dan ben ik tevree.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Daryl rules
Oeps, sorry ik had geprobeerd tekst lichter te maken. Maar op zich is het niet echt een spoiler spoiler toch....

Morgenochtend kan ik weer de nieuwste kijken dumdumdum ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg 't ook, maar daarnaast nog veel meer series! Ben benieuwd morgen!
Ik heb er wel een aantal op de nominatielijst die van mij het loodje mogen leggen hehe XD
Ik ook! Vooral 1 persoon staat heel hoog op mijn lijstje! Morgen weer kijken op foxlife,erg benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven