Augustus 2012 deel 12!!

28-12-2012 21:23 1419 berichten
Ruim een jaar verder en nu …. tijd voor deel 12. (deel 3 alweer op de kinderpijler).

De eerste mini’s zijn al 5 maanden, hun eerste kerst (en alle kerststress) hebben ze gehad. Sommige mama’s zijn weer aan hun werk. Het dagelijkse leven begint te wennen. Maar uitgepraat raken we niet.

Wij praten over….. niet/wel slapende, krijsende, lachende, huilende, vrolijke, zieke/gezonde mini’s. Flessen melk, wel/nietwillende borsten, oranje wortelprut, rondvliegende boontjes. Gezondheidsperikelen, Wel/niet begrijpende mannen (waar we stiekem hartstikke dol op zijn), schoonloeders, ouders en wat verder ter tafel komt.

De dagelijkse soap van de augustus-2012 mama’s continues. Onze stille en soms niet-stille meelezers blijven onze volgen. Voor de “augustus-2013 mama’s-To-be” zijn we een inspiratiebron, wat een eer!

Mini’s en mama’s hebben elkaar een maand geleden real-life ontmoet, wat een topmiddag! Het divagedrag is overgenomen, maar echt het juiste hebben ze elkaar nog niet ingefluisterd, dus in februari gaan we voor de herhaling.

credits voor de inleiding gaan dit keer naar Myself!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

Augustus 2012 deel 11!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! nicole12332 jaar03-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz24 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Chryssa.. Hoe gaat het met je meisje?

Ik ben heel nieuwsgierig. Hebben ze gevonden waar het aan lag?
Niets hoeft, paarden wel
Er is nog niks gevonden. Ze is opnieuw opgenomen en we hebben vandaag een echo gehad (niks verontrustends op te zien) en er is een biopt van haar darm genomen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Zucht. Slaap jij wel een beetje? Neem jij zelf alle lasten 's nachts op je of doet je man net zoveel?
Niets hoeft, paarden wel
Ze ligt nu in het ziekenhuis en wij slapen thuis. Dat vinden we heel zielig voor haar, maar we konden het niet meer aan thuis. Niemand sliep meer en we gingen er zowat aan onderdoor. Ik ben nu iedere dag in het ziekenhuis totdat ze naar bed gaat en dan haalt mijn man mij op en gaan we naar huis, zodat we nog onze zoon thuis op bed kunnen leggen.
Het is heftig om je kleine in het ziekenhuis achter te moeten laten. Hoe gaat het vaste voedsel dan? Fles is toch taboe?

Zoals je hier eerder schreef, kwam je al heel vermoeid over (wat wil je met 7 maanden nachtdienst..).

Nu jullie ondergedoken zijn, is dit deel van VIVA gelijk een stuk minder leuk. Ik weet dat wat ik ook schrijf niets toevoegd. Ik weet dat jullie veel meelezers hebben die dit waarschijnlijk kunnen beamen. Ik vind het, net zoals Matan, jammer. Ik had eigenlijks vanaf dag 1 mee willen schrijven, maar ik ben niet iemand die iedere dag post en dacht ook dat het dan niets zou worden. Achteraf heb ik veel spijt. Jullie zijn een geweldige groep! Super begaan met elkaar! Ik wil jullie in ieder geval bedanken voor alle adviezen en weetjes. Vooral Annepan met haar wikipedia en google kennis. Ik heb er veel aan gehad.

Niets hoeft, paarden wel
Aaahhhh.

Nou laat ik dan even een kleine update doen.

Minimaatje wordt grote broer van 2 micromaatjes!! Totaal onverwacht en moet nog steeds aan het idee wennen.

Minimaatje doet het goed. eerste tand is door, hij is inmiddels zeven maanden, rolt de kamer door en heeft ontdekt dat gillen heel leuk is.

Verder moet ik er jammergenoeg nog iedere nacht twee keer uit.
Bedankt miauw!

Als er vragen zijn dan zet je ze maar neer hoor, ik (we) beantwoorden ze graag!

Toch leuk om te lezen dat we zo 'geliefd' zijn en worden gemist!

Misschien moeten we onze 'fans' n plezier doen!

Dames?!
Haha die van mij is volgende week 7 maand en is een trage slak

Nu is mevrouw ziek! Helaas :(

Nu op naar bed! Morgen 8 uur weer werken buuuh
Oke komt ie dan

Rammeltje is de opper opper diva, nog steeds aan de borst en in de doek, geen paarse meer, die heb ik verkocht

Ze tijgert sinds gister en rolt de hele kamer door, verder is ze samen met de forum oudste minido de kleinste van het stel.

Ze komt nog steeds 6900 keer per nacht maar omdat we samen slapen merk ik er god zij dank geen donder van
Ik vind het goed hoor anne!

Ik schrijf trouwens ook een beetje mee op het oktober topic maar dat voelt een beetje als vreemd gaan

Minimaatje kwam net al voor zn eerste nacht meld. Ik heb hem voor deze keer maar even een papfles gegeven en hoop dat hij het daar even op doet! Moeders moet slapen!!!
Jeeeeeh! Updates van de augustusladies!!!!

*dansje!!!*
Ok, ik ook even dan! Met mini gaat het goed, maar hij is op dit moment ook ziek. 39,1 en veel slijm. Dus man belt nu as we speak de dokterspost voor een afspraak. Mini komt overigens nog maar 1 x per nacht, tussen 5 en 6. Hij is nog steeds kaal, geen tanden en KMA.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe baan. Lekker dynamisch en in een leuke branche. Dus met mams is alles goed!

*nog steeds eerst wachtende bij dokterspost*
Wat een lieve reacties van onze trouwe fans! Voel me gevleid

Met bubje is ook alles goed. Ze tijgert, kruipt, doet pogingen tot rechtop zitten vanuit ligstand en is na Rammeltje de opperdiva

Eerste tandje is een feit.

Groente en fruit eten wil madame niet echt, alhoewel ze vanavond een bakje pompoen/aardappel/garnaal bijna leeg heeft gegeten!

Bubbeltje is de harigste van de augustusclan, flinke afro-bos!

Ik zal me vanaf nu ook wat vaker melden, toch leuk dat we meelezers tot steun zijn! De soap continues wat mij betreft!

Wens jullie allemaal een goede nacht toe met minis die lekker slapen!

Beterschap voor de zieke minis!

Merk dat ik wel drie keer na moet denken om te voorkomen dat ik onze echte namen gebruik!
Haha bubb! Dat merk ik ook.

Moest net echt even denken.... lizliz??! Who the F is lizliz??!!

Minimaatje net zwaar overstuur wakker. Geen idee wat er loos was. Uiteindelijk weten te troosten met een borst.

Nu poging vier om te gaan slapen.....
Nou, dan schrijf ik ook weer hier. Vannacht aardig geslapen, Zoon weer in z'n eigen bed ipv bij mijn ouders. Zo meteen naar het ziekenhuis, Zoon gaat mee, dan kan hij z'n zusje even knuffelen.
Joepie! Ik heb jullie ook gemist
Haha maat, maar toen je kale baby las wist je het zeker meteen! *ik heb de enige kale, zelfs minico heeft tegenwoordig haar, verrader ;-)^

Mini was vannacht ook nog ziek, straks toch maar even weer de hap bellen denk ik.

Fijn dat je weer een keer een redelijke nacht had chryss!
Haha! Yep, hij is nu de laatste zonder haar lizliz! Rammeltje heeft ook haar!

Wat een vreselijke klote nacht!! Minimaatje een paar keer schreeuwend wakker. Uiteindelijk maar bij mij in bed genomen maar dat slaapt natuurlijk ook voor geen meter.

Had plannen vandaag om de stad in te gaan. Maar dat gaat m niet worden.
Jullie maken deze regenachtige ochtend weer helemaal goed!!

Kan eindelijk weer meelezen! Hoewel ik wel snap dat jullie op FB verder zijn gegaan.
Hier ook een meelezer. Maar lees ik het goed? Maatje, ben je zwanger van een tweeling? Wauw, van harte gefeliciteerd!!
Correctie maat, rammeltje heeft sprietjes.. Nog niet haarspeld waardig iig
Hoera een augustus 2012 update!! Leuk om te lezen :-) Ik mis jullie verhalen ook, zeker nu mijn augustusbaby bezig is met tandjes krijgen, tijgeren, bijvoeding krijgt etc. mis ik het vergelijkingsmateriaal. En de updates van jullie persoonlijk zijn ook leuk natuurlijk, maar dat klinkt zo stalkerig hahaha.
Ja eefdeneef, tweeling. Kan het zelf nog niet helemaal geloven.

Pfff was een waardeloze nacht vannacht. Gevolgd door een dag van vreselijke vermoeidheid waar ik me door heen moest slepen.

Minimaatje ligt nu al op bed. Beetje vroeg, met wat tegen sputteren maar dan kan ik zelf ook liggen.

Heb ook weer een bloeding en dan lig ik zelf liever ook. Ik hoop zo dat Minimaatje even een paar uur slaapt!!!
Maatje rustig aan doen meis.

Knuffel van mij voor jou.

Update hier. Uk van 2 relt en klimt elke avond op het tijdelijk ingesteld camping bedje Was namelijk erg voortvarend bezig om zijn ledikant de deur uit te doen. Maar na elke avond 10 keer naar 2 hoog lopen, wat wel weer goed is voor je conditie ;P wordt het toch erg vermoeiend.

Meelezers lief van jullie.

Liefs beppe
Hallo

Mijn kleine mini is ziek! Oorontsteking, gelukkig zijn we er oo tijd bij en moet een anti b het verhelpen. Verder neussprayen als n gek en paracetamol.

Maat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven