Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
Oh, wat zijn jullie toch een nijvere bijtjes Daarom houden jullie mannen van jullie ;) Draadjesvlees :$ (zoiets struikelt bij mij al in het voornemen). Fijn dat Uk mag kleuteren, Coe, zal hem goed doen.

Coe, Middelste wil naar het Orion. Ben er nog niet geweest, maar vond het concept al gaaf toen Oudste moest kiezen voor een school. Ik vertrouw Middelste ook wel in zo'n systeem.

Oudste is zo onderhand aan het leukste semester van school toe. Geeft niets, ik gun een kind zijn vrijheid, maar die vrijheid doet hem helemaal niet goed. Vanochtend stond hij op de verkeerde plek (moest in Sportpark zijn) en kreeg ik van hem de wind van voren. O, hij pubert zo.

Deze post komt tot u ondanks Lola die zoveel mogelijk voor mijn scherm ging zitten en aan mijn kleren knabbelen. Knuffelkont.
Moest even een voetbalshirtje voor Middelste halen en toen spotte ik Mamz in de stad Allebei haast maar elkaar heel vluchtig gesproken.
Haha, leuk Coetje zo onverwachts. Jammer dat jullie weinig tijd hadden. Het was best nog wel terrasjesweer.

De uroloog wilde de katheter verwijderen. Haha, foute communicatie. Van mij mocht het, maar hij heeft uitgelegd dat dit niet slim is, omdat de blaas na de operatie opgezet kan zijn en dan duwt hij weer mijn urineleider dicht en heb ik weer hetzelfde. Hij heeft het dus niet gedaan hoor. Het ding zit er nog. Er is een urinekweek weg om te kijken of ik blaasontsteking heb. Volgende week donderdag pas de uitslag. Dus als het echt een blaasontsteking is, dan loop ik er nog een week mee. Ik ga maandag maar eens vragen of de uitslag er dan al is. Weer een voordeeltje, hij haalt de katheter er drie weken na de operatie al uit. Alweer drie weken voordeel dus. Jippie.

Maar ik ben er verder dus weinig mee opgeschoten.
Wat raar dat je pas over een week de uitslag krijgt Zoeb,inderdaad maar even bellen.En cranberry-sap drinken!

Ik heb de benedenverdieping schoon en de wasrekken vol.Toen vond ik het wel genoeg voor vandaag.
En weer koorts
Nee hè Coetje. Je bent veel te druk geweest vandaag natuurlijk. Muts.
Mogguh.

Sam en Eden zijn er. Al ligt Eden even op bed en heb ik wat tijd voor mezelf nu Sam lekker met de auto's aan het spelen is.

Coetje de bus van Fisher Price van Ukkie is nog steeds een succes.
Pff wat een nacht!! Ik weer flink koorts en Oudste werd gillend wakker van steken in haar hoofd...zo raar!

Hebben samen beneden op de bank gelegen en we gaan zo naar de huisarts.

Leuk Zoeb,dat de bus nog steeds een succes is.Ik ga straks even kijken want volgens mij moet ik daar ook het poppenhuis nog van hebben,dat zou mooi voor Eden zijn!
Mogguh.

Sterkte met de ziekenboeg Coe

Wel fijn om te weten dat Uk geen medicatie nodig heeft, en dat school meewerkt!

Fijne Sam- en Eden dag Zoeb!

Wij hebben thuis de vlag uithangen, Mmetje wil eindelijk op zijn driewieler fietsen! Ik had het ding al bijna de deur uit gedaan

Nu hoop ik dat hij ook belangstelling gaat krijgen voor zijn 'grote fiets', maar zelf zegt hij dat die te groot is en dat hij er pas op gaat als hij een grote jongen is

Pietertje is inmiddels gevangen en woont nu een paar kilometer verderop, de val staat zodat we Pieternel (want Pietertje was vast niet alleen) ook kunnen verhuizen
Wat lief van Mmetje,grote fiets als ik een grote jongen ben.

Mooi dat Pietertje jullie huis verlaten heeft!

Huisarts weet niet wat het is bij Oudste,ze heeft pijnstilling gekregen en maandag foto maken in het ziekenhuis.

Ik heb nog maar een verlenging van mijn kuur gekregen en moet rustig aan doen,jaja.
Uk wil zijn mooie blonde lokken eraf....vanavond komt kapster en ik krijg het niet meer uit zijn hoofd gepraat.
Een Uk zonder lokken? Dat kan ik me bijna niet voorstellen Coetje. Zal voor iedereen wel wennen zijn (als ie doorzet)..

He bah een muis in huis! Ik hoop toch voor jullie dat ie vrijgezel was Caribou

Ik denk dat het nog wat vroeg is voor een grotejongensfiets. Maar mijn meiden waren ook allebei wel heel laat met leren fietsen.

Gezellig oma-dag gehad Zoeb?

Volgende week moet ik vier dagen werken. Zucht, kreun, kerm.

Mijn bazin moet een operatie ondergaan dus kan het niet anders. Ik heb nog even geopperd om een dag per week weekendhulp in te zetten, maar dat durfde ze niet aan. Ze was ook meteen sacherijnig toen ik het ter sprake bracht...

Ze zegt dat het maar voor een week is, maar dat zie ik en mijn collega's anders. Het is best een flinke ingreep en we verwachten dat het wel drie weken kan duren eer ze weer helemaal op de been is.

Hopelijk kan ik tijdens het weekend wat opladen
Oh en beterschap voor je oudste. Wat kan dat nou weer zijn. ..
Wat fijn dat de arts de klachten van je Oudste wel serieus onderzoekt, Coe. Heel hard hopen dat het vals alarm is. En was leuk om je te zien in de stad

Fietsen, bij mij is dat ook niet voor 3,5, 4 jaar gebeurd, Caribou.

Goldie, dat wordt zwoegen. Ze zal echt omhoog zitten als ze hoopt na een week weer op de benen te zijn.

Zoeb, ik dacht dat volgende week donderdag ook de operatie was?

Vandaag weer gewerkt, dit weekend twee kinderen in huis, wil studeren. Dat zal wel een hoop GTA voor hen worden. Mag, zolang ze elkaar niet afsnauwen.

Geen idee wat ik van dat spel moet verwachten trouwens. Een krijgertje. Oudste heeft woeste plannen met de dildo die hij in het spel ontdekte en ik wil niet weten wat hij dan te zien krijgt :(
Mogguh.

Coetje kan het bij oudste nog een nawerking van de pfeiffer zijn of is dat onmogelijk?

En jij weer een kuur. Meid toch. Het wordt toch echt tijd dat de lente doorzet en we kunnen genieten van een zonnetje en allemaal beter worden.

Leuk een poppenhuis. Haha. Ik hoop steeds dat Eden straks met de barbies van Nienke gaat spelen.

Uk zijn haar eraf?? Oei wat zonde. Dat zal vreemd zijn. Is het eraf, of alleen een stukje?

Ik vind het altijd zo jammer dat oudste Sam zijn haar zo kort houdt.

Gold de hele week werken oei. Daar zal je best wel tegenop zien.

Mamz wat voor spellen spelen jou kids? Ik moest er wel om lachen eigenlijk. Sommige dingen kun je beter niet weten.

Ik moet maandag naar de anesthesist en dan hoor ik wanneer ik onder het mes moet. Donderdag nog een afspraak bij de uroloog.
Caribou, leuk dat Mmetje eindelijk wil fietsen en nu maar hopen dat hij het zo leuk vind dat hij ook de grote fiets uit wil proberen.

Haha ik moest er wel om lachen. Fijn dat Pietertje is gevangen. Heb je hem ergens verder weg losgelaten? Meestal zijn ze kassiewijle als ze in een muizenval terecht komen. Hoop dan ook dat je Pieternel snel vangt en dat er geen Pietertjes junior blijken te zijn.
Moggu...

Zoeb,op mijn facebook staat een foto van Uk met zijn nieuwe haar.Moet eerlijk zeggen dat het hem wel leuk staat.Maar ik moest wel even slikken hoor,als zijn haar nat was kwam het tot halverwege zijn rug.Nu heeft hij wel weer veel krullen

Mamz,dat spel heeft Middelste ook,maar van een dildo heb ik nog nooit gehoord....zal hem straks eens vragen.Wat die vechtspellen betreft heb ik wel een regel,niet langer dan een uur per dag(andere spellen mogen van mijn part de hele dag) uit het zicht van Uk en ik wil die karatetrappen oid niet in huis zien.
Zonnetje...ik ben al vanaf half 7 op en zie alleen maar regen..bleeggghh!
Coetje het staat hem wel heel leuk.
Ja toch wel he Zoeb.En haar groeit zo weer aan natuurlijk.

Komt Uk net naar beneden,met gel,wax en haarlak in zijn handen,Mam,doe jij mij haar even
Haha die Uk. Wil er wel mooi uitzien met zijn korte koppie.

Ja het regent hier ook. Bugh, morgen sneeuw zeggen ze. Het zal toch niet hè. Ben bang van wel.
Ik ben de slaapkamer aan het poetsen en ga eens proberen mijn donzen kussen in de wasmachine te doen. Op Internet gezien dat dat best zelf kan. En dan met een tennisbal in de droger. Tennisballen zat hier met de honden, maar eens op zoek gaan naar een nieuwe. Die zal er ook wel ergens zijn.

Ik heb zomaar het gevoel dat ik volgende week al aan de beurt ben.
En je gevoel klopt meestal he Zoeb!

En je kan met dit weer toch niks leuks doen buiten.Straks als jij geholpen bent wordt het weer mooi weer,zodat jij heerlijk ontspannen van je tuin kan genieten en aan je herstel werken!

Wij zijn door het bed gezakt...
quote:coeberghmetijs schreef op 09 maart 2013 @ 11:49:

Wij zijn door het bed gezakt...

Ohhh hoe kan dat??

En lag dat aan het bed of aan jullie Coetje?

Ik ben aan het wassen.

What else....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven