VRLK
woensdag 21 mei 2008 om 22:04
hallo zeg, er is weer veel geschreven hier!!! Heb niet alles heel goed gelezen moet ik bekennen, maar ik las wel dat het beter gaat met Japie al moet hij nog in het ziekenhuis blijven, gelukkig maar dat het beter gaat Nathje! Da's toch echt je grootste zorg, dat je kinderen gezond zijn. En de moeder van een vriendin overleden, jasses Vrolijk, sterkte ermee .
Ghe, Lien verlof en meteen is ze afgepeigerd! Eerlijk gezegd vind ik thuis zijn met de kinderen vermoeiender dan werken, maar ik weet niet hoe ik het zou ervaren als ik zwanger was.
Songfestival vond ik als kind geweldig. Hield ik alles bij en zo, en gaf ik zelf ook punten. Maar de freakshow die het tegenwoordig is vind ik 3x niets. Ieder zichzelf respecterend land zou hier niet aan mee moeten doen. Het zou leuker zijn als ze het weer zouden houden tussen de landen waar het oorspronkelijk mee begonnen is, ik geloof de Benelux en nog een paar andere landen. Dan houd je het kleinschalig en leuk, en heeft iedereen gelijke kansen. Nu stemt Wit Rusland op Ukraïne met 12 punten en vv, en nog meer van dat soort streken. Nix an.
Athena, wat vervelend van je zus zeg! Ze zal nu wel over de 42 weken heen zitten, of niet? Ik weet nog wel dat ik ingeleid werd, dat was met een of andere hormoongel. Die voor geen meter hielp.
Ghe, Lien verlof en meteen is ze afgepeigerd! Eerlijk gezegd vind ik thuis zijn met de kinderen vermoeiender dan werken, maar ik weet niet hoe ik het zou ervaren als ik zwanger was.
Songfestival vond ik als kind geweldig. Hield ik alles bij en zo, en gaf ik zelf ook punten. Maar de freakshow die het tegenwoordig is vind ik 3x niets. Ieder zichzelf respecterend land zou hier niet aan mee moeten doen. Het zou leuker zijn als ze het weer zouden houden tussen de landen waar het oorspronkelijk mee begonnen is, ik geloof de Benelux en nog een paar andere landen. Dan houd je het kleinschalig en leuk, en heeft iedereen gelijke kansen. Nu stemt Wit Rusland op Ukraïne met 12 punten en vv, en nog meer van dat soort streken. Nix an.
Athena, wat vervelend van je zus zeg! Ze zal nu wel over de 42 weken heen zitten, of niet? Ik weet nog wel dat ik ingeleid werd, dat was met een of andere hormoongel. Die voor geen meter hielp.
woensdag 21 mei 2008 om 22:07
Ik zeg: Janiek.
Dus daar heb je alweer een probleem, met uitspreken .
Maar ik laat hem nog even op de lijst staan, heb deze naam volgens mij nog niet meerdere keren met Harrie gedeeld dus wie weet!
Dropje, voor mijn gevoel was je er een paar dagen niet, maar misschien valt dat mee hoor. In ieder geval bedacht ik me vanavond nog: Het zal toch allemaal wel goed gaan met onze Drop?
Dus daar heb je alweer een probleem, met uitspreken .
Maar ik laat hem nog even op de lijst staan, heb deze naam volgens mij nog niet meerdere keren met Harrie gedeeld dus wie weet!
Dropje, voor mijn gevoel was je er een paar dagen niet, maar misschien valt dat mee hoor. In ieder geval bedacht ik me vanavond nog: Het zal toch allemaal wel goed gaan met onze Drop?
woensdag 21 mei 2008 om 22:08
Ik zou het uitspreken als Jannik geloof ik. Mooie naam wel.
Drop: ze loopt nu 16 dagen overtijd. Op die dag beviel ik van Schurk, maar zij breekt het record. Morgen om 8 uur wordt ze opgenomen. Als de boel dan nog niet voldoende is verstreken gaan ze de veteractie ( ) doen en anders wordt ze aan het infuus met weeopwekkers gelegd (dat is het officiele inleiden hoorde ik net van haar).
Ik heb net besloten dat het met strijken niks meer wordt vanavond. Heb nog steeds mijn spannende boek, dus ik denk dat ik er zo maar inkruip om nog wat stukjes te lezen.
Drop: ze loopt nu 16 dagen overtijd. Op die dag beviel ik van Schurk, maar zij breekt het record. Morgen om 8 uur wordt ze opgenomen. Als de boel dan nog niet voldoende is verstreken gaan ze de veteractie ( ) doen en anders wordt ze aan het infuus met weeopwekkers gelegd (dat is het officiele inleiden hoorde ik net van haar).
Ik heb net besloten dat het met strijken niks meer wordt vanavond. Heb nog steeds mijn spannende boek, dus ik denk dat ik er zo maar inkruip om nog wat stukjes te lezen.
woensdag 21 mei 2008 om 22:10
Ben best een beetje moe! Gisteren naar kennissen in een stad in de buurt geweest en het liep een beetje uit dus ik lag pas om 2u op bed. En om 6u vanmorgen ontdekte ik dat vent de wekker op 6u had gezet, heel fijn. Vandaag had ik beloofd te helpen met de 'teamverjaardag' van de leerkrachten van de school van de kinderen. Alle leerkrachten vieren gezamenlijk hun verjaardag op school met 'iets leuks', dus ik ben er de hele ochtend bij gebleven. Eerst namen controleren (Drop als juf, lachen hoor), daarna kids begeleiden naar aula, terug naar de klas en later spelletjes buiten en zo. Lachen hoor! Maar wel vermoeiend. Vanmiddag had Suske een vriendje te eten en daarna te spelen, toen ik hem terugbracht naar huis samen met S&W ben ik daar nog gebleven en gekletst met de moeder van dat jongetje (is de partner van die man die dat kampeerweekendje voorstelde) waardoor ik uiteindelijk vanmiddag geen zak heb gedaan en pas om 17.30u thuis was. Maar wel erg leuke dag gehad zo.
Komend weekend HET weekend..... Duimen jullie voor me?
Komend weekend HET weekend..... Duimen jullie voor me?
woensdag 21 mei 2008 om 22:14
woensdag 21 mei 2008 om 22:23
Ik duim voor je mee drop. Mijn weekend weg met collega's van vent is me toen reuzegoed bevallen, maar we hadden natuurlijk ook wel een ietwat ander programma dan jullie. Ik hoop dat je achteraf zult zeggen dat het inderdaad meeviel en dat je toch plezier hebt gehad.
Ik ga richting bed. Heb nog wat was opgevouwen, maar ik ga de rest echt skippen. Heb geen zin meer. Welterusten alvast!
Ik ga richting bed. Heb nog wat was opgevouwen, maar ik ga de rest echt skippen. Heb geen zin meer. Welterusten alvast!
woensdag 21 mei 2008 om 22:25
Maxi kwam 16 dagen later, kind van jongste zus 17 dagen. En die van Inad geloof ik ook bijna 2 weken later. Allemaal een olifantendraagtijd
Ik hoop voor je schoonzus dat er snel wat gebeurt Athena!
Lien, van harte met je verlof! Lekker hoor! Ging jij nou zaterdag ook mee?
Morrie, voor jou heb ik maar 1 woord: Bauke!
Ik hoop voor je schoonzus dat er snel wat gebeurt Athena!
Lien, van harte met je verlof! Lekker hoor! Ging jij nou zaterdag ook mee?
Morrie, voor jou heb ik maar 1 woord: Bauke!
woensdag 21 mei 2008 om 22:36
Ik ben nog nooit zeeziek geweest dus ik denk dat dat nu ook niet gaat gebeuren, maar goed, je weet maar nooit... Ik heb in februari 2002 een tweeweekse zeiltocht in het Caraïbisch gebied gemaakt, iedereen is toen een of twee keer zeeziek geweest omdat het toch af en toe flink kon spoken, behalve ondergetekende, vond ik eigenlijk wel stoer
donderdag 22 mei 2008 om 09:00
Och jee, helemaal vergeten te schrijven gister dat ik het zo erg vind voor de vriendin van Vrolijk...
Ik spreek Yannick net zo uit als jij Morrie, Jah-Niek, met de klemtoon op Niek. Ik vind het wel een mooie naam.
Wij hadden nog: Lévi, Milan (Hoewel Schorrie en Milan niet echt lekker combineert denk ik).
Van de school van de kinderen:
Maris, Yanik, Sylvester, Sam, Quinten, Marijn, Bram, Marien, Lasse, Jens, Stefan, Pepijn, Tijn, Thijs, Ward, Wessel, Noah, Tomas, Mika, Cédric, Sjors, Tim, Rick, Dante, Daniel, Bart, Rémy, Sébastien, Daan, Floris, Lars, Joost, Wiel, Stan, Gijs, Dave, Sander, Jochem, Dion, Kirian, Teun, Rolf, Thijmen, Oscar.
Ik spreek Yannick net zo uit als jij Morrie, Jah-Niek, met de klemtoon op Niek. Ik vind het wel een mooie naam.
Wij hadden nog: Lévi, Milan (Hoewel Schorrie en Milan niet echt lekker combineert denk ik).
Van de school van de kinderen:
Maris, Yanik, Sylvester, Sam, Quinten, Marijn, Bram, Marien, Lasse, Jens, Stefan, Pepijn, Tijn, Thijs, Ward, Wessel, Noah, Tomas, Mika, Cédric, Sjors, Tim, Rick, Dante, Daniel, Bart, Rémy, Sébastien, Daan, Floris, Lars, Joost, Wiel, Stan, Gijs, Dave, Sander, Jochem, Dion, Kirian, Teun, Rolf, Thijmen, Oscar.
donderdag 22 mei 2008 om 09:12
Al die namen, sjemig. Ik zou wel een knopje in mijn hoofd om willen zetten waardoor ik alles mooi vind!
We gaan het weer even laten rusten want als je er te lang over doorgaat, wordt het steeds gekker. Zo kwam Harrie gisteren aanzetten met Mup .
Ik heb toch opeens een beetje last van hooikoorts. Balen want tijdens zwangerschap van Schorrie had ik er geen last van en daar had ik nu ook op gerekend.
We gaan het weer even laten rusten want als je er te lang over doorgaat, wordt het steeds gekker. Zo kwam Harrie gisteren aanzetten met Mup .
Ik heb toch opeens een beetje last van hooikoorts. Balen want tijdens zwangerschap van Schorrie had ik er geen last van en daar had ik nu ook op gerekend.
donderdag 22 mei 2008 om 09:19
Nope, ga zaterdag niet mee. Ik ben gisteren in speeltuin geweest en kan eigenlijk niet goed staan/lopen. Fietsen gaat prima, maar de rest is een crime. Kind is denk ik ook helemaal ingedaald, want buik is 10 centimeter gezakt. 16 dagen overtijd? Help! Willen jullie niet zulke enge dingen zeggen. Ik ben er nu al klaar mee.... Rust... eeehhh... vandaag drie bouwvakkers die aan het timmeren zijn, vanaf maandag komt daar ook nog twee man sterk aan tuinman bij. Wellicht over 2 weken iets meer rust. Nu vooral veel herrie en veel kerels. Ook wel gezellig hoor.
Jammer van volgende week; ik hoorde dat het prachtig weer wordt, maar dan kan ik dus niet in de tuin zitten, want dan gaat alles eruit en tegels erin. Past mijn stoeltje vast niet bij.
Namen... we hebben geloof ik maar besloten het maar zo te laten. Ik zag dat vent een kaartje had gemaakt met de namen die hij graag wil en ik laat het maar zo. Vind het ook prima en heb net als Morrie zelf ook echt geen idee wat ik een leukere jongensnaam zou vinden en vent wil dit echt heel graag. Zal je zien dat het een meisje wordt .
Jammer van volgende week; ik hoorde dat het prachtig weer wordt, maar dan kan ik dus niet in de tuin zitten, want dan gaat alles eruit en tegels erin. Past mijn stoeltje vast niet bij.
Namen... we hebben geloof ik maar besloten het maar zo te laten. Ik zag dat vent een kaartje had gemaakt met de namen die hij graag wil en ik laat het maar zo. Vind het ook prima en heb net als Morrie zelf ook echt geen idee wat ik een leukere jongensnaam zou vinden en vent wil dit echt heel graag. Zal je zien dat het een meisje wordt .
donderdag 22 mei 2008 om 16:05
Eigenlijk vind ik die Jaap maar een huilie, wat jij Athena .
Lien, wat gaat het snel zeg. Ik ben zo benieuwd wanneer je bevalt, hoe het allemaal gaat, wat het wordt, hoe de kinderen het vinden. Nou ja, benieuwd naar alles waar je zelf waarschijnlijk ook benieuwd naar bent .
Vanavond weer fysio, ben benieuwd....
Lien, wat gaat het snel zeg. Ik ben zo benieuwd wanneer je bevalt, hoe het allemaal gaat, wat het wordt, hoe de kinderen het vinden. Nou ja, benieuwd naar alles waar je zelf waarschijnlijk ook benieuwd naar bent .
Vanavond weer fysio, ben benieuwd....
donderdag 22 mei 2008 om 16:10
Haha, ik zat het me nét te bedenken. Helemaal wanhopig na wel 3,5 week met weinig slaap (boehoe) en eigenlijk alleen maar op zoek naar mensen die bevestigen dat het echt niet aan hen hoeft te liggen, dat consequent zijn echt niet hoeft te werken en dat het aan de sensitiviteit van het kind ligt.
Moeizaam figuur.
En kon ik een een jaar of wat geleden helemaal tureluurs worden van het mutsgehalte op deze pijler, nu stoor ik me toch regelmatig(er) aan het aantal moraalridders, dat op elk moment van de dag klaarstaat om anderen (zonder zeker te weten of het wel klopt) af te fakkelen op allerhande mogelijke onderwerpen.
Moeizaam figuur.
En kon ik een een jaar of wat geleden helemaal tureluurs worden van het mutsgehalte op deze pijler, nu stoor ik me toch regelmatig(er) aan het aantal moraalridders, dat op elk moment van de dag klaarstaat om anderen (zonder zeker te weten of het wel klopt) af te fakkelen op allerhande mogelijke onderwerpen.