VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
He nathje, wat fijn dat Japie weer wat mobieler is. En ik kan me voorstellen dat de schrik je achteraf nog om het hart slaat als je hoort hoe ziek de dokter hem vond. Hopelijk blijft het bergopwaarts gaan, sterkte ermee!

En ook sterkte voor Vrolijk (s vriendin). Wat verschrikkelijk om op die manier je moeder te moeten verliezen .

En lien heeft verlof. Lekker hoor, hopelijk kom je dan ook wat aan uitrusten toe, want zo te lezen ben je al best moe. Kan het me ook wel voorstellen, met nog 2 rondrennende kinderen.

Songfestival heb ik ook niet gevolgd. Las vandaag op het nieuws pas dat Hind de finale niet heeft gehaald, maar kan me er echt niet voor interesseren.

Hier vandaag een lekker relaxte dag met de kinderen. Al waren ze op zijn tijd flink aanwezig, want zitten elkaar momenteel best veel in de haren. Vooral Boef kan het niet laten om zijn kleine broertje voortdurend te duwen, dingen af te pakken of bovenop hem te gaan liggen. Schurk laat zich dan weer niet onbetuigd door het ofwel op een brullen te zetten ofwel aan haren te gaan trekken. Lastige is dat hij best nog weleens begint met het geemmer, maar dat ik dat niet altijd goed doorheb en volgens mij Boef dus weleens onterecht op zijn mieter geef. Vind dat best moeilijk momenteel, maar het zal wel weer een faaaaase zijn.

Boef ligt trouwens sinds gisteravond in zijn grote bed. Helemaal gelukkig, hij was er echt mee in zijn sas. Toen hij het zag riep hij: "oooo, wat schit-te-rund. De tuthola . Maar leuk, zo'n enthousiast kind. En fijn dat hij nu eindelijk over is.

Zuslief loopt nog steeds zwanger te wezen. Er wordt nu gepraat over opwekken/inleiden. Weet niet eens precies of het inleiden is, ze gaan een veter met hormonen inbrengen om de baarmoedermond te laten opengaan, want dat schiet niet op. Nu is ze even naar het ziekenhuis, want ze had het idee dat ze vruchtwater verliest. Hopelijk zo goed nieuws voor haar en gaat er actie ondernomen worden, want het duurt nu allemaal wel heel lang. Ze loopt sinds vandaag langer overtijd dan ik bij Schurk en dat duurde al zo.
Goed om te horen dat Japie de gang al weer onveilig kan maken. Is ook geen plek voor een kind, een ziekenhuis.

Athena, wat erg voor je zus zeg. Pfff... hopelijk werkt het en zet het snel door.

Vanaf nu vind ik het songfestival écht stom. Maar dat vind ik al een paar jaar. Dat al die debiele acts doorgaan en de meest goede zanger(essen)s niet. Vanaf nu kijk ik niet meer. Punt.

Vandaag weer heerlijke middag gehad met de kinderen. Wederom heel de middag in de speeltuin. Na het eten even op de fiets met KW naar pinautomaat voor werkster morgen. Heb hem onderweg wat verkeersborden uitgelegd waaronder het voetpadbord (blauw met twee lopende poppetjes). Op het fietspad het daarvoor bestemde bord. Even later kwamen we bij een fietspad waar een bord stond met fietser en brommer. Zegt KW "hier mag je fietsen en brommelen"

Mijn boek is uit... ga nu in een nieuwe beginnen en GW voetbal kijken.
KW schrijft trouwens zijn eigen naam en die van Bries.

Dat vind ik nou zó knap!
Of is dit meer voor het juli 04 topic?
't Is heel knap Wind!

Athena, wat balen voor je zusje. Hopelijk is ze echt vruchtwater aan het verliezen en gaat ze gewoon morgen bevallen! Jee, als ik zo lang over tijd loop deze keer dan wordt dit kind nog ná Schorries verjaardag geboren. Daar houd ik nou echt nul rekening mee!

Ik was vandaag ongeduldig met Schorrie en hij had het door. Hij daagde me uit en luisterde niet. Lastig is dat hoor. Uiteindelijk vanavond Harrie geroepen dat hij het verder maar op moest gaan lossen allemaal want ik voelde dat ik Schorrie anders echt zou gaan slaan, het bloed haalde hij onder mijn nagels vandaan.

Verder gelukkig ook wel leuke momenten gehad, maar jee, soms merk ik wel dat ik een korter lontje heb nu ik zwanger ben.

Nathje, wat fijn trouwens dat Japie weer wat mobieler is. Zaterdag naar huis blijft dus staan, dan is hij een week in het ziekenhuis geweest zeg. Dat is nogal wat.
Zal wel een faaaase zijn, Morrie ;)

Zei vanavond nog tegen GW dat KW ineens zo goed luistert, lief is etc. Maakt alles zoveel makkelijker. Dus... utkomtgoed.

Zit lekker aan de rosé

Lien, welke date wil mijn geffe nou met jou en waarom ?!?
Ik heb dat ook gezegd, van het weekend, dat Schorrie zo goed luistert en dat het dan zoveel makkelijker is. En prompt krijg ik dat dan op mijn brood vandaag. Je moet zulke dingen niet zeggen Wind, kun je het nog terugdraaien ?

Nee maar ff serieus, ik moet mijn eigen rol niet uitvlakken. Ik ben echt wel iets kortaffer en ongeduldiger merk ik, en dat heeft zijn weerslag op het ventje.

Net weer half uur jongensnamen discussie gehad. We komen er écht niet uit. Zo vervelend, het wordt een obsessie.
Oh, shit.. ik roep het op me af!

Zul je zien dat hij zaterdag voor geen meter luistert en me ontzettend voor lul zet en Schorrie mierzoet is

Welke namen komen jullie echt niet uit?

Van welke namen houdt Harrie?
Nathje, wat fijn dat Japie al opknapt! Pak van mijn hart...
De jongensnaam.

Harrie en ik houden allebei van geeneen naam, dat is het probleem. Het is dus niet zo dat ik een lijstje heb en hij en dat we het niet eens worden. We weten allebei geen enkele naam die we aan onze zoon zouden willen geven. Behalve de naam van mijn broertje, en op de tweede plaats de naam van Haries halfbroertje .

We hebben het er zelfs serieus over gehad om alsnog een echo te laten maken voor het geslacht, zodat we weten of we een probleem hebben of niet. Maar dan lijkt de naam ineens zo'n triviale reden voor een echo.

Ik hoop dat je gelijk hebt over zaterdag, dan ga ik heel hard lachen
GW zegt zijn naam... dat is dus niet zijn roepnaam maar zijn echte naam. Snap je?
Nee, ik weet niet of er een verschil is tussen zijn echte naam en zijn roepnaam? Ik ken alleen de naam met 5 letters zeg maar?
Hij heet

Jouw eerste letter

Tweede letter Vrolijk

Vierde letter Lien

Vijfde letter Wind

Tweede letter Morrie

Derde letter wind
Ik vraag GW mee te denken voor een jongensnaam en hij zegt´

Schorrie en Joris

Hij snapt nog steeds niet waarom ik hard moest lachen.
Zeg dan gewoon 2e naam van Schurk, dat is ook duidelijk
Hij had ook Boris kunnen zeggen, lekker makkelijk voor KW .

Volgens mij is dat toch de naam van Nippi ook?

Het is een mooie naam, maar past niet bij ons. Te chique, dat zijn we niet .

Ik heb zelfs KW's naam er nog eens ingegooid maar Harrie vond dat echt raar, om ons kind net zo te noemen als KW.
Ja, Boris! Nee, dan raakt KW in de war en dat kun je niet maken

Oh, is Schurk zijn tweede naam?
Tweede naam Schurk inderdaad en 2e naam Nippi, niet zijn eerste.

Ik moet nog strijken, en het is me een berg!
Mooie naam vind ik het. Jammer dat GW een roepnaam heeft!

Ik vind zijn echte naam zoveel mooier.

Grappig dat je KW zijn naam er nog in hebt gegooid.

Ik weet nog dat je die naam ook had voor Schorrie.

Snap wel dat Harrie dat niet leuk vindt... ik zou het geen probleem vinden want hoe vaak zijn ze samen? Maar snap wel dat het een drempel is.

GW oppert; Stanley
Ik heb gisteren aan de werkster gevraagd of ze in onze vakantie wil strijken, we maken het huis dan toch niet vies. Dus ik laat nu echt alles liggen wat we toch niet dragen. Ik verheug me er nu al op om terug van vakantie te komen .
GW heeft niet echt kijk op onze smaak .

Ik vind eerlijk gezegd GW's echte naam ook mooier dan zijn roepnaam. Die vind ik meer in de categorie vallen van naam van mijn neefje. Een naam waar ik inmiddels ook aan gewend ben trouwens, maar mijn eerste reactie was niet louter positief .
Je bent opeens niet zo'n toffe griet meer... kritiek op zijn naam.

Tssss.

Ik vind zijn naam ook niet mooi. Zo jongetjesachtig.
Morrie, wat vind je van Yannick?
Vraag hem maar eens of hij zelf zijn zoon die naam zou geven!
Yannick vind ik mooi. Staat op mijn lijstje, grappig dat je daarmee komt.

Hoe zouden jullie dat uitspreken?

Janniek

Janiek

Jannik

Janik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven