VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wauw Pammie, klinkt perfect. Vooral dat duo-en. Lijkt me ideaal!

't Is wel een beetje ver voor mij
Dat duo-en vind ik eigenlijk nog het meest spannend. Ik heb er maar een topic over geopend
Nathje, fijn dat je even wat van je laat horen!

Wat klink je fris en optimistisch in je postings. Of is dat de adrenaline? En tot zaterdag... poe wat lang! Maar gelukkig nemen ze het serieus. Ook fijn dat Apie wordt opgevangen en jullie terecht kunnen in het RM huis.

Hoe gaat het met Japie zelf?
Ik wandel heel vaak langs het Ronald MacDonald huis hier in de stad, als ik naar onze winkel loop. Denk dat altijd aan die ouders met zieke/opgenomen kinderen die daar zitten, omdat het me zo heftig lijkt!

En nu zit Nathje in die situatie. Nogmaals sterkte, ik hoop echt dat Japie snel opknapt en zaterdag naar huis mag!
Voor Japie

Ik zie trouwens zaterdag geen gelegenheid mee te gaan naar speeltuin. Kan Kefpep niet zo lang alleen laten, max 4 uur, maar dat is al lang en vind ik op zaterdag, als buren vrij zijn niet zo relaxed omdat hij gaat blaffen als het te lang duurt.

Bij Pebblo in de winkel ook geen optie, want hij kan hem dan niet uitlaten. En daarbij ben ik wel weer eens aan de beurt om op zaterdag te werken...

Nu ook aan het werk, Pebbeltjes hebben sportdag en Pebblo is hulpvader. Zijn vader is er ook bij, want schoonmoeder op stap en schoonvader kan ivm fobie niet alleen thuis zijn. Pebblo past dus op zijn vader vandaag...
Dat is heel jammer Pebbles.

Het weer wordt overigens echt goed volgens mij, 24 graden.

Wind, hoe is het nou eigenlijk met je vinger afgelopen?
Ola, hier weer terug. Weekend weg was gezellig, heel veel lol gehad. Ook wel erg druk met zoveel mensen, dus een weekend was lang genoeg. Wel fijn dat het huis echt heel groot was waardoor iedereen een eigen vleugel had en elkaar niet lastig kon vallen.

Jammere is wel dat de moeder van mijn vriendin is overleden. Na een heel leuk en gezellig weekend, kreeg ze te horen dat haar moeder is overleden dus die klap kwam best hard aan. Nu denk ik dat het sowieso hard aankomt,, daar niet van. Vandaag kreeg ik een sms, dus wederom een begrafenis/crematie. Heel sneu allemaal weer eens.

Pammie, van harte met je nieuwe baan! Maar trouwen of zwanger was toch echte en stuk spectaculairder hoor dan een nieuwe baan

Ben je al met verlof Lien? Nog bedankt met je tip over MD dame, ik vind haar echt heel leuk.

Op de AK achter adres van Nathje. Eigenlijk zouden we het MK moeten noemen; mopper kamer :-)
Jammer dat je niet mee kunt Pebbles.

Volgende keer beter!

Vrolijk, leuk weekend gehad dus? Wat verschrikkelijk voor die vriendin. Was het onverwacht? Uit je reactie interpreteer ik dat het niet onverwacht is. Ik weet niet waarom.

Met mijn vinger gaat het nu met medicijnen steeds beter.

Moet obver anderhalve week weer naar de reumatoloog. Er is inmiddels 86 liter bloed afgetapt (moets vandaag opnieuw omdat ze niet genoeg bloed hadden afgenomen en toen waren het al 8 grote buisjes) dus er moet íets uitkomen toch?

Iemand het eurovisie songfestival aan het kijken?

Net terug van sporten en ben heerlijk uitgeput.
Jemig wat heftig Vrolijk, voor die vriendin.

Ik weet nog goed dat ik na een hele gezellig avond stappen te horen kreeg dat mijn oma overleden was. En mijn opa trouwens op Koninginnedag na een dag in Amsterdam feesten, ze kiezen mooie momenten uit, die grootouders van mij...

Maar dat was al zo'n tegenstelling en dat waren 'nog maar' mijn opa en oma. Kan je nagaan als het je moeder is. Was ze ziek?

Ik ben echt zo'n leuk fotoboekje aan het maken. Echt Vrolijk, voor jou is dat misschien ook een idee voor ooit als er iets te vieren valt binnen je meiden-eetclubje. Boekje vol met recepten en foto's van de gerechten die we in die 10 jaar dat we al eten gemaakt hebben voor elkaar. En dan wat foto's van ons zelf er tussendoor tijdens die etentjes. Echt zo leuk!

Wind, ik ben echt benieuwd wat er uit die bloedonderzoeken gaat komen. Zoals je zegt, er MOET iets uitkomen.
Wat een rotnieuws Vrolijk!

Wel fijn dat je weekend leuk was.

Nathje, hoe gaat het met Apie? Hoe vindt ze het logeren enz., en heeft ze een beetje door wat er aan de hand is of valt dat wel mee?

Idd, jammer dat het niet gaat lukken Peb! Je had zo mee kunnen rijden
Ik vind het echt leuk, dat eetclubje van jou

KLinkt zo gezellig.

Ik heb zo'n leuke dag gehad!

Vanmorgen KW naar psz en zijn Bries en ik naar het zieknhuis geweest om bloed te prikken en naar het winkelcentrum geweest om een lamp af te leveren bij het postkantoor.Daarna lekker met z'n tweetje gekeuveld thuis. Fijn hoor even dat 1 op 1. Om 11.30 uur KW opgehaald bij de psz en 's middag kwam er een vriendinnetje van de psz bij ons spelen. En sloten later haar moeder en nog een andere moeder en dochter van de psz aan en hebben we heerlijk in het zonnetje in de speeltuin zitten kletsen met al dat rondspelende grut om ons heen

En als klap op de vuurpijl at KW geweldig goed. Geen gezeur en zelfstandig! En omdat Bries ook al zelf eet kon ik eindelijk een swarm eten Na het badderen gevochten op bed en het uitgelachen. Wat een lol. Oh.. wat hou ik van die gasten!

Kijk uit naar morgenmiddag...
Klinkt superlief Wind, jullie avondritueel!

Hier ook zo'n smeltmoment vanavond toen ik Nano op bed legde. Ik zei: 'ga je lekker slapen?' en Nano ging rechtop zitten en met een grote grijns, al nee schuddend, 'nejneejneejjjj! roepen. Boefie
Het is ook echt ons avondritueel. Iedere avond na het badderen is het stoeien op bed en moet vooral ik het ontgelden

Die momenten zijn me zo dierbaar.

Hahaha... Nano.

De boef
Hind, Hind, Hind...
Ja, en dan ook echt niet gaan slapen he? Maar gaan staan en speen uit bed mikken en er dan om gaan roepen, en dat drie kwartier lang. En dan ineens, na zoveelste keer speen komen geven, geeft hij zich er aan over, stopt dat ding in zijn mond, gaat liggen en is ook in een keer weg.

Leuk, dat soort rituelen

Geen songfestival aan het kijken trouwens. Is dat vandaag dan?
Ik zie het helemaal voor me :-)

Ik keek vroeger altijd naar het Eurovisie Songfestival. Vroeger dus.... toen het nog geen (of toen lag het er nog niet bovenop)politiek circus was. En fanatiek hé? Boekje op schoot en zelf ook stemmen weggeevn en zwaar teleurgesteld als Nederland het niet zo best deed.

Sinds die travestiet won (Dana, Israel?) ben ik afgehaakt.

Maar Hind vind ik een enthousiast, optismistisch en een goede zangeres dus heb net haar liedje gekeken. Ik hoop voor haar dat ze door mag naar de finale zaterdag.
Ik was ook al zo gelukkig vanmiddag. Harrie smste dat we bij de pizzeria gingen eten. Ik reed in het zonnetje er naar toe en was zo gelukkig. Gezond zwanger, een lieve vriend, een mooi kind, zomaar spontaan lekker ergens eten met zijn 3-en. Het leven is gewoon heel goed op het moment en ik koester het elke dag. Ben me er erg van bewust de laatste tijd. Gelukkig maar.

Ik heb net op de achterkant van het boekje ook al zo'n janktekst geschreven. Ik geloof dat mijn hormonen opspelen .
Hind stond toch heel slecht in de polls?

Ik vind haar goed, het liedje heb ik niet gehoord maar mijn broertje en Harrie hadden het er van de week over dat we vast niet doorgingen want het was 'Marokkaans gejank'?
Ja, wat jij schrijft over je gezin beleef ik ook de laatste tijd heel vaak. Zo knus en gezellig. En dan de kleinste momenten om van te genieten.

Marokkaans gejank.
Ah, wat lief die momentjes met jullie kinderen. Klinkt heerlijk.

En Morrie ook al zo gelukkig, leuk om te horen!!

Helemaal fijn dat het iets beter gaat met Japie, dat is toch wel het belangrijkste op het moment.

Hier trouwens ook genieten van het leven. Even niet van de kinderen, want die waren strontvervelend vanavond. In combinatie met hoofdpijn, niet echt handig.

Maar hee, morgen weer een dag!!

En dan ben ik lekker vrij, dus dat is ook wel leuk en fijn

Songfestival vind ik niks aan.
VERLOF! Volgende week nog een ochtendje terug voor overdracht, maar goed, wel bijna klaar.

FIjn dat er geen grote zorgen meer zijn rondom Japie en verder vooral klein huiselijk geluk wat ik hier lees.
Ik had het er vanochtend ook nog over, met mijn buurvrouw, dat we het zo goed hebben als gezin. Alles loopt lekker, jongens doen het goed. Eigenlijk nooit iets mee, dikke maatjes. Pebblo en ik hebben het goed, de zaak gaat goed. Alles in balans en op rolletjes. En dat koester ik ook.

Songfestival keek ik toen ik nog echt klein was, met het hele gezin op de bank. Onze vrienden zitten een week in Boedapest voor het songfestival, zijn overal bij. Zijn ook lid van de songfestoival fanclub en waren vorig jaar ook in Helsinki (toch?). De Homo's,

Ik vind er geen bal aan.
Heb hele songfestival gemist. Viel wel op dat er in NOS journaal aandacht aan werd besteed. Dat was 15 jaar geleden toch echt niet zo volgens mij.

Ben kapot. Naar buitenspeeltuin geweest met kids, misschien moet ik toch maar een kleine rollator aanschaffen, kan ik daar ook lekker op uitrusten als kinderen weer in een of ander speelapparaat zitten. Er waren heleboel picknicktafels hoor, maar het continu verplaatsten is best vermoeiend. En dan te bedenken dat dit pas dag 1 van mijn verlof is. O help .
hoi dames! Even proberen bij te lezen achter de computer in RMhuis.

Jeetje Vrolijk, wat een verschrikkelijk nieuws van je vriendin. Lijkt me afschuwelijk om geen afscheid hebben te kunnen nemen van je moeder, pfff heftig hoor!

Hier flarden van songfestival meegekregen maar meer omdat het aanstond, hier in het huis. Jammer voor Hind dat ze niet doormag maar ik vind zelf er geen drol aan.

Leuk om jullie geniet momenten te lezen, ik kan ook zo genieten van die kleine momenten. Nu helemaal; ik kan beide kids wel opvreten

Lekker Lien, verlof! Wat heb je allemaal voor ontspan-dingen op het program staan?

Hier vandaag de uitslagen gekregen van alles dat op kweek stond. Ze kunnen niets laten groeien, dwz dat ze niet kunnen achterhalen wat het ziek zijn van Japie heeft veroorzaakt. Maakt niet uit voor de verdere behandeling, we moeten blijven tot zaterdag. Met de dokter teruggeblikt naar het moment van opname en dan is het wel schrikken hoe ziek de dokter hem vond. Op zo'n moment besef je dat wel en niet, heel gek.

Wel fijn is dat Japie niet meer aan snoeren ligt en dus ook weer ondeugend de gang op kan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven