Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer in een string hihi
quote:zegmaarAns schreef op 10 maart 2013 @ 00:29:

Hahaha een man in string!

Tuurlijk ga ik weer een keer mee.. Veuls te leuk!Ja doen hoor! We hebben je wel gemist
Grappig was dat die rood, wit, blauwe man zelfs geen gat voor zijn mond had maar wel zijn bier zo naar binnen wist te gieten
Heb even gekeken en dat scheelt 15.20 euro voor twee kaartjes. En is ook in het weekend geldig.
quote:Mocy schreef op 10 maart 2013 @ 00:37:

Grappig was dat die rood, wit, blauwe man zelfs geen gat voor zijn mond had maar wel zijn bier zo naar binnen wist te gieten Ja haha, was wel apart he?
Wat ik me net bedenk, moet je voor een bepaald bedrag boodschappen doen en is het maar 1 per kasticket?
quote:prada schreef op 10 maart 2013 @ 00:42:

Wat ik me net bedenk, moet je voor een bepaald bedrag boodschappen doen en is het maar 1 per kasticket?Nee hoor, al doe je verder helemaal geen boodschappen. Je kunt het gewoon kopen.
Kaartjes bij het Kruidvat zijn rond de 14 euro maar alleen geldig in het weekend en op één dag.
Ik ga langs de leeuw op ned1 kijken

Trusten voor straks

Doei doei
Zo heb mijn portie kaarten weer gehad. Nu een tinto.
Trustuh vleer.
Trusten Vleer
Trouwens, sneeuwt het al bij één van jullie?
Trusten Vleer. Moos ik heb een kaartje nodig voor 1 doordeweekse dag en 1 voor het weekend. Maandag eens kijken.

Ga nu verder film op 2 kijken. Trusten voor subiet maisjes.
Trusten Praad, leuk om je te zien bij de BBQ

Volgens mij zijn die kaartjes elke dag geldig.
Trustuh Prada.
Jo ,is de digiduif al geland?
quote:bankje schreef op 10 maart 2013 @ 08:30:

Jo ,is de digiduif al geland?

Ja, al een tijdje

Hij vliegt nu weer jouw kant op.
Goedemorgen.
quote:bankje schreef op 08 maart 2013 @ 08:47:

Goedemorgen!

MV ik was aan het kijken op Facebook en waarschijnlijk heb ik jou een vriendenverzoek gestuurd onder mijn echt naam.

Oh volgens mij niet gehad. Mag ik aan Roos vragen wat je echte naam is? Dan kan ik het even checken.

Moge, nou net middag,

Zo even druk hier geweest. Gister was er een vriendin van mij hier. In haar woonplaatst is een geweldige Kringloop, wat er hier helaas niet is. Heb van haar een grillpan gehad waar ik al jaren naar op zoek was.

Moet zoveel doen vandaag dat ik een soort migraine heb van alles. Ga denk ik eerst een paracetamol nemen, dan opschrijven wat ik allemaal de aankomende dagen moet doen en dan mijn email bijwerken want die loopt ook maar op.

En nog werken aan een leuke scoop die ik heb. Als het goed is hoop ik morgen hier te posten met een leuk nieuwtje. Maar wil het eerst echt rond hebben voor ik het aan iedereen vertel. Leuk dat het gaat worden!!!

Nog een dikke knuf voor Ans !!! Je bent een schat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je maakt me nieuwsgierig! Denk je wel aan je gezondheid?

Je mag het Roos vragen. Ik ben aan het zoeken geweest naar je website maar kon hem niet vinden.
quote:bankje schreef op 10 maart 2013 @ 12:12:

Je maakt me nieuwsgierig! Denk je wel aan je gezondheid?

Je mag het Roos vragen. Ik ben aan het zoeken geweest naar je website maar kon hem niet vinden.

Nee heb nu nog alleen een fanpagina op Facebook, Prik een Vorkje.

(website is er nog lang niet), als je daar kijkt op fb dan kan je het niet missen.

Ps, ik heb bij de mods gevraagd of ik dit zo mocht zeggen, dat mag omdat het geen commerciele site is, gewoon wat recepten staan erop. Ik wil dit evt. weg weghalen als je het gelezen hebt voordat er weer mensen denken dat ik reclame maak voor een bedrijf of website, die zijn er niet!!! Het is een receptensite.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gelezen!

Had een strijk die lang duurde. Wassen ophangen en opvouwen en nu doe ik niks meer.

En o ja, wat ben ik blij dat er geen sneeuw valt!
Zwaai zwaai

allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven