:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Hihi ik zie marloeszoon ook echt nog niet over 2 weken uit een beker drinken, de tuitbeker gaat pas sinds een week of 6 echt goed en de rietjesbeker moeten we nog aan beginnen.

Leuk Lil ineens al heel snel de sleutel! Echt een prachtig huis krijgen jullie!

Fijn dat miniraar weer goed ligt. Aankomen komt vast op het einde wel, (met 36 weken deed ik doodleuk 1 kg per week).

Fijn teep dat t einde in zicht is qua werken. Maar lucht vast op nu de beslissing genomen is. Lekker helemaal op jezelf,teepzoon en de meiden richten nu!

Marloeszoon eerder opgehaald uit kdv, had verhoging wil niet eten, huilen, en heel hard hoesten. Wel opvallend, normaal krijg ik er met moeite 1 beker diksap per dag in, nu heeft hij daar vandaag 4 hele bekers gedronken, echt heel veel, denk dat hij een hele zere keel heeft. Vannacht was hij ook heel veel aan t hoesten / huilen, marloesman zat in kroeg, 6 keer gebeld niet bereikbaar. Was dus laaiend vanmorgen en misselijk van t slaaptekort / stress. Verhaal soll doe ik zo op h ivm herkenbaarheid. Nu eerst gtst.
Ooo marloeszoon, arm ding. Gebruik je thijmsiroop? Daar doet rare zoon het goed op als hij moet hoesten.

Teep, voel je niet opgelaten joh, ze moeten tweelingen gewoon beter in de gaten houden. Ja, wij krijgen nog een extra echo, met 35 weken, om te kijken of ze nu netjes is gegroeid en oe ze er bij ligt. Dan heb ik er vier gehaden het is wel prima zo. Op het eind zie je het toch niet meer zo goed. Dnsdag al verlof! Ik ook nog maar twee weken. Wat gaat het hard he!

Rare zoon had zoiets geksvanmiddag. Hij wordt sowieso altijd huilend wakker, maar vanmiddag na zijn slaapje was hij helemaal over zijn toeren. Ik mocht hem ook niet troosten, hij was echt supersriftig. Mt zijn oofd tegen dingen aanbonken, gillen, mij slaan. Ik heb alles uit de kast getrokken wat normaal wel helpt om hem te kalmeren (papa aan de telefoon, teletubbies, muziekje, negeren, in de kinderwagen mee naar buiten - na twintig minuten maar weer naar huis gegaan want best genant zon krijsend kind...) en uiteindelijk... Na anderhalf (!) uur werd hij uiteindelijk zelf rustig toen hij een tijdje onder de tafel had liggen krijsen. Kruipt daar doodleuk onder van daan, zegt "neus bah" pakt zelf een doekje om zijn snoet af te vegen en komt me een kusje geven. En vervolgens doodleuk zitten spelen met de duplo. Mijn kind doet zijn naam eer aan, raee zoon

Zal eens naar h gaan.
Pff raar wat vaag!?

Heftig hoor, tja wat moet je op een gegeven moment verder..?

@teep

Fijn vooruitzicht, wanneer je terugkomt heb je gewoon 2 meiden erbij! Hihi spannend hoor!

En dankje, zondag gaan we weg, heb er zin in!

@joda

Respect! Knap gemaakt hoor, doe het je niet na!

Al een volgende uitdaging bedacht?

@marloes

Die arme knul, kan me heel goed voorstellendat je pissig was, is echt zo'n moment dat je liever niet alleen bent.

Raar gaf als tip thijmsiroop, maar twijfel ff of dat mag onder 1 jaar.. Ff googlen :-)
Google zegt sommige wel sommige niet. Even goed opletten dus, maar bedankt voor de tip. Ga morgen even op pad, want dit heeft hij vaker en kan zo 2 weken duren, heeft er nog niet eerder wat tegen gehad. Overigens komt boventand nu echt door, dus verminderde weerstand, veel dunne luiers ook weer, luier massaverbruikertje momenteel , want poepen doe je bij voorkeur in een schone luier uiteraard

Ah die rare zoon.. Knap dat je zo goed je geduld kon bewaren met een krijsend kind in wagen ben ik vaak heel snel weer thuis en wat er dan is hè... Gelukkig was t zomaar ineens weer 'over'.
@choc: jodaman heeft gewonnen! Hahahaha een slipcursus, met toebehoren voor 25 piek. Laatste bod was 8 euro en hij zat al klaar met zijn 25 om op de laatste seconde te drukken. Hahahaha nu moeten we nog 1x winnen, want het us voor 1 persoon.
Wist dat je t leuk zou vinden Joda
ben verkocht! zit meteen op Pinkster-plannen te broeden
Haha joda top!

Staan echt veel verschillende leuke dingen op he?!

Succes met de volgende!

@marloes

Hier gisteren ook een spuitluier, slechts 1 keer eerder toen hij 4 maanden was bij de oppas gehad, nu was ik aan de beurt haha.

Z'n romper zat er helemaal onder!

Tis wat met die tandjes he?!

Pff ben bang dat dit een lange dag gaat worden.. Wat een weertje....

Heb alles schoon, boodschappen had ik donderdag al binnen.

Wil eigenlijk graag even naar de action, maar die regen staat me toch wel erg tegen :-/

Vanavond een verjaardag..

Jullie nog plannen?
Wat stoer dat rare zoon z'n naam zei! En discboy ook, wat schattig de 3 eenheid :-)

Haha joda is de mp voor uitjes, echt wat voor jou! Lekker nog meer dierentuin uitjes scoren enz!

Eindelijk de uitnodigingen voor meneer z'n verjaardag verstuurd, net de zandbak besteld. Zit nu te dubben over taart,bestellen of zelfmaken.. Krijg ook een mannetje of 18 te eten, dus heb nog meer te maken voor die dag zegmaar.. Ga even rondje googelen.

Vanavond eten met vriendinnen bij 1 van hen thuis. Lekker bijpraten, er wordt gekookt en de afwas wordt gedaan,perfect!
oh leuk Marloes, veel plezier! Hoe gaat het nu met marloeszoon?

veel plezier op het verjaardagsfeestje Choc.

Schoon is hier helaas nog niks. Maedlman is met op en afbouw van nieuwe slaapkamer bezig, en ik ben dus met maedlzoon na een indoor spleetplaats geweest, en daarna naar de supermarkt.

spuitluiers, heerlijk. Hier nog regelmatig, maar we staan al sinds weeeeken bij 12 tanden. er komen gewoon geen hoektanden en kiezen meer door.

leuk, zulke goedkope acties bij vakantieveiligen. Dan zou ik ook echt wel vaker weg gaan. nu betaal ik gewoon voor 1 nachtej 180 uuro.

Film gisteren was Les Mserables. Erg indrukwekkend moet ik zeggen.

Raar, ik herken dat wel hoor van dat krijsen. Heeft maedlzoon soms ook. Ik heb het gevoel dat hij van iets wakker is geworden,maar eigenlijk nog vet moe is. Vaak helpt het dan als ik met hem op de bank ga zitten, boekje lezen, maar soms stop ik hem na 10 minuten gewoon weer terug in bed. lastig hoor.

wat leuk dat hij zn eigen naam zei.

De onthaalmoeder vertelde me dat maedlzoon dat nu ook af en toe zegt, thuis is het me nog niet opgevallen.

Wel hebben we inmiddels autó (met klemtoon op de o) kikker, runter (beneden op zn duits) en doei/tschüss/baba (nederlands, duits, oostenrijks dus) erbij gekregen.

snap je dilemma wat betreft 24/32 uur verhaal Choc. Ik ga vanaf Aopril 30 uur werken, maar dat betekent natuurliijk wenig tijd voor maedlzoon, en huishouden, en we moeten meer opvang betalen. Maar goed, aan de andere kant wilde het bedrijf liever iemamd die voltijd werkt, dus als compromis is het goed.

gek idee dat je nu vanaf volgende week woensdag met verlof bent Teep. Wel vervelend hoor, dat je het zo moest afsluiten, maar jouw gezondheid, en die van je 2 kleine teepjes gaat voor.

Disc, beker komt vanzelf joh. maedlzoon drinkt soms wel redelijk netjes uit een plastic beker, maar het liefst gewoon uit een tuitbeker. rietjes snapt hij geen hol van. Ah, vind het ook niet zo belangrijk, komt vanzelf.

maandag hebben ze hier een speelhuis voor in de tuin bij de Aldi. Die krijgt maedlzoon voor zijn verjaadag, ben echt benieuwd hoe hij erop gaat reageren.

pasen is hier trouwens een enorme hype. echt ongelooflijk wat je allemaal kunt kopen, en de kindjes worden afschruwelijk verwend. Doe ik dus niet aan mee. Maedlzoon mag paaseitjes zoeken in de tuin en we gaan een ei beschilderen. Verder krijgt hij aquadoodle, maar eigenlijk ook alleen omdat we dat op onze vakantie naar Kroatie wel kunnen gebruiken.
Applaus voor Nellemini!!!

Hoe is het met Marloeszoon?

Wat voor speelhuis Meadl? Wij zijn ook aan het kijken voor Emygirl's verjaardag...

Hier bij de Aldi misschien niet dan?

Leuk die nieuwe woordjes!

Wat lief Disc. de familie bij elkaar... Schattig dat hij zo goed doorheeft dat jullie dus bij elkaar horen :-)

Leuk Marloes, veel plezier vanavond.. Hoe is het met Marloeszoon?

Taart gewoons bestellen, scheelt een hoop stress of ben ik dan weer te makkelijk? Hihi...

Groupon is ook leuk Joda!

Wij gaan vanavond goed uit eten in een restaurant wat tegen een ster aan zit.

4 gangen/4 personen voor ¤75,- excl. drank.. Koopie

Emygirl drinkt ook nog niet heel goed uit een beker hoor, we oefenen wel goed maar moet zeggen dat mijn gemakzucht het soms wel wint.....

Dus ga weer ff braaf aan de slag!!
Hier wordt de paasmanie ook elk jaar groter, ik doe alleen mee aan de chocolade eitjes

We zijn vandaag de hele dag op pad geweest om voor een fietskar te kijken. Ik wil straks echt perse op de fiets naar mijn werk blijven gaan en moet dan wel drie kinderen meenemen. De enige optie was dus zo'n kar. We zijn uiteindelijk na heel wat kilometers geslaagd voor een nieuwe kar, een koopje want het was een showroommodel. Ben er helemaal blij mee, hopelijk houdt het snel op met regenen zodat we hem kunnen gaan uitproberen!

Wij zijn ook fanatieke groupon-ers!

Raar, Teepzoon wordt soms ook zo slecht wakker. Niets lijkt dan te helpen. Ik denk dat hij dan toch is wakker geschrokken ofzo, of gedroomd. Gelukkig is het niet elke dag.
Choc, als je wat dichter bij woonde kon je de taart bij mij bestellen! Maar mijn 'bedrijfje' is door deze zwangerschap nog niet helemaal van de grond en zo'n taart als ik voor Teepzoon zijn verjaardag maakte is eigenlijk ook echt niet winstgevend te maken. Het kost me namelijk ca 8 uur en flink wat kosten qua ingrediënten. Ik ga trouwens wel vooruit geboorte cupcakes maken, lijkt me zo leuk! Kun je prima invriezen.
Meiden, even geen fut en meelees.

Verdrietig nieuws op H...
Een zoon!
Pff Nellemini rijst de pan uit! Met zijn net 4 mnd zit hij al in maatje 74, maat 68 is gewoon echt te klein/ kort. Heeft hij nog niet eens 3 wkn aangehad. Tandje 3 en 4 komen er ook al aan, de bovenkant.

En ik ben trots op mijn wat grotere kereltje. Vannacht heeft hij voor het eerst in zijn grote bed geslapen. Wat is hij toch nog klein in dat hele grote bed! Kunnen wel 10 van die kereltjes in liggen. Maar het ging goed! Eerst wilde hij niet maar uiteindelijk toch gaan slapen tot vanmorgen 8 uur. Hij lag alleen helemaal bovenin dat bed zonder dekentje. Had het bed voor de helft opgemaakt, maar hij kruipt altijd naar boven. Hij ligt er nu weer in te pitten, dus dat ik mooi!
Whooo wat een bink die Nellemini (zijn naam klopt ook niet echt meer dan haha)

En wat goed van Nelledreumes in zijn grote bed!! Fijn dat het goed ging, ja zijn ze weer klein hè?!

Wij willen vanmiddag ff naar Monkeytown gaan..

Daar ben jij toch ook wel eens geweest Joda? Was het leuk voor Jodaatje?
Even snel voor emytje

De monkeytown in mijn buurt had eerst een apart peuter gedeelte. Dat was heel leuk.Toenik daar laatst weer was hadden ze dat weggehaald! Niet te doen voor mjn kleine griet, tussen rennende peuters. Heb mijn geld terug gevraagd en ewe zijn lekker naar de speeltuin geweest.

Dus, heel leuk....mits apart peuter gedeelte.
Thanks Joda! Ga ik ff kijken of degene bij ons in de buurt dit wel/niet heeft...
Haha de mini is echt een maxi dus Nel! En tand 3 en 4 al, hij haalt marloeszoon in straks, die heeft er pas 3, al komen 4 en 5 nu ook door. Maar heerlijk dat hij t zo goed doet. Fijn dat de overstap naar t grote bed zo goed gaat met de grote man.

Leuk een speelhuis Maedl, hopelijk wordt het een hit!

Ja die taart voor teepzoons verjaardag was super. Mijn schoonzusje maakt ook van die taarten, maar is er dan ook idd zo 8 uur mee bezig. En die werkt die week dat hij jarig is gewoon 40 uur, dus ik ga dat niet vragen. Neig idd naar gewoon iets bestellen met een leuke foto erop. Leuk dat jullie een mooie fietskar gevonden hebben! Anders moet je idd alles met de auto gaan doen tijdelijk, dit is een superoplossing.

Nacht was weer flut. Veel hoesten, huilen, drinkt gewoon een hele tuitbeker achter elkaar leeg tot 2 keer toe s nachts, dus ook elke keer maar schone luier etc. Ik was met vriendinnen eten dus lag er ook pas 00.30 in, en om 01.00 werd hij wakker. Tussendoor wel wat geslapen maar niet veel, moe dus. Tand groeit met de dag, tandvlees staat superstrak. Helemaal blij weer met z'n bijtring dus. Komt wel weer goed, even volhouden nog
Ik heb voor maedlzoo'ns verjaardag toen een hele simpele taart gemaakt (wortelcake-taart met choco-glazuur) en daarin smurfen cake pops gestoken. (die cake pops had een vriendin gemaakt) Is een taart met foto niet vreselijk duur?

8 uur voor een taart :-S, dat geduld zou ik nooit hebben.

pfff, vermoeiend zo'n nacht Marloes. Hopelijk komt de tand snel door.

Hier ook al weer 3 spuitluiers vannochtend en een snotneus. Maar ik zie nog niks, maar heeft wel knalrode wangen.

dat is inderdaad wel belangrijk zo'n eigen peutergedeelte. Wij waren zaterdagochtend ook weer, gelukkig hebben ze daar ook een eigen gedeelte voor kleine kindjes tot 3 jaar.

Desalniettemin werd hij door een groter kindje van denk ik 2 1/2 ofzo aan zn haren getrokken.

wow, wat een flinke jongen die nellemini zeg. Een vriendin van mij heeft ook zo'n grote. Is in december geboren en ik heb haar nu ook de kleertjes van maedlzoon maat 74 gegeven. Wij zitten nu net in 80

wat goed zeg van Nelledreumes, mag je trots op zijn!

zag de foto op FB Teep, lekker hoor zo'n kar. Wij hebben er tweedehands 1 gekregen, en gaan die dit jaar oook voor het eerst testen. lijkt me heerlijk voor een dagje weg.

dat speelhuis Emy:

speelhuis maar dan die met het bruine dak.

ja Groupon ken je hier ook wel. Moet ik msichien ook eens naar gaan kijken. wordt je dan niet vol gespamd??

maedlman is ana het vloeken, maar uiteindelijk na bijna heel weekend werken staat onze nieuwe slaapkamer er!
Dames, mijn boom-project nadert zijn einde en ik wil niet opscheppen maar wat wordt dat leuk zeg!

(Zijn jullie nu goed nieuwsgierig? Duurt namelijk nog wel een paar dagen hoor)

Bijgelezen, maar reageer op mijn gsm, typt lastig. Doe dus effe ego.

'S middagswerd Jodaatje als huilerig wakker en bleef zo. Begon met 38,1 en na 1uurtje 38,9. Rest van de dag hangen en rode koontjes. Ligt nu meteen paracetamol op in bed. Zieluggg

(Watben ik blij met ,ijn simpele oorthermometer.)

Let niet op de spelfouten.
Arme Jodaatje! Beterschap!
Beterschap voor Jodaatje! Ik ga douchen en naar bed . Kus voor jullie!
Een zoon!
Ahhh jodaatje, beterschap meissie!

Net terug van opa en oma (mijn ouders). Ben doodmoe, ga zo naar bed. Mijnmoeder had nog een stapeltje jurkjes die van mij zijn geweest in de kleinste maatjes, ze zijn zoooooo zoet! Zal in mijn verlof wat fotootjes op h zetten. Eerst teep met haar boom

Wow, die nellemini toch! Rare zoon schoot met iets meer dan voer maanden ook al door naar 74. Ik voond dat ook bizar. Maar hog gekker dat hij nu pas echt uit de grootste maat 80 gaat. Naja, ik denk dat dat een verkeerd maatje is, want we zitten hier al lang en breed in 92. Zoon van vriedin van mij is negen maanden ouder en had al na een half jaar dezelfde maat, grappig was dat.

Truste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven