:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Nou, Jodaatje staat weer topfit op. Gek he. We zullen zien wat de rest van de dag brengt.

@Teep; ik ben heeeeel nieuwsgierig naar je boom........ik ben bezig met een heel gaaf zonnehoedje.........ook nieuwsgierig nu

@raar; leuk dat je ouders jurkjes bewaard hebben. Ik heb voor Jodaatje een doos met 'bijzondere herinneringen'. Dus het gave berenjasje, mutsje met naam, mooi jurkje enz. Van elke leeftijdsmaat 1 dingetje ofzo.
@Joda tandjes? Blij dat ze weer fit is iig!

@Marloes ik had vr-za ook zo'n nacht,van 1-5 wakker. Heeft hij vannacht wèl goed geslapen?

@Teep ben heeeel benieuwd nu!

@raar bijna verlof,jippie! En leuk jurkjes!

@maedl yes nieuwe slaapkamer is fijn! Wanneer begin je met je 30urige werkweek ook alweer?

@nel wow grote jongen,ze doen het goed!

#meet was die buitrnspeeltuin van Joda niks?

Alles ok hier, Johtje is naar de gastouder,ik ga weer een dag regelen en proberen te studeren...
@choc hoe was je dagje weg?

@disc en jouw weekend?
Mads volgens mij is er iets niet goed gegaan op fb bij je jompelgroep. Ik kan hem namelijk zien!
hahah Teep, zat je ook al op die link van Mads te klikken..........ik ook!! erg he.

Ik had Mads al een privebericht gestuurd.

@johanna; 'mijn' speeltuin is ook nog altijd prima. Volgens mij maakt het niet veel uit. Wat voor jullie handiger is qua bereikbaarheid.
Whaaa 2e cyclusdag morgen de eerste clomidpil en dinsdag volgende week echo voor follikelmeting whieeeee

Ik kan nu echt zeggen we gaan voor een tweede #beetje hyper

Thomassenman veel werken afgelopen weekend echt weinig tijd sorry

Raced verder
Jaa Thom wat spannend! Duim heel hard voor jullie op naar een broertje of zusje voor de diva!

Wat leuk raar je eigen jurkjes! Zo leuk dat ze die bewaard heeft!

Beterschap voor jodaatje, gaat t al beter vandaag?

Ik ben eruit, we nemen fototompouchen van de hema. Gisteren hele leuke foto gemaakt van meneer met alvast ballonnen aan z'n stoel. Die ik ga erop laten drukken.

Studeerze Joh! Nacht was nog ruk, maar ik moet eerlijk zeggen dat marloesman eruit geweest is, ik was echt ff op, lag ook al vroeg in bed gisteravond. Ik lig daarna uren wakker, hij slaapt zo verder.

Vind t nog steeds zo moeilijk voor te stellen dat ze straks echt een halfjaar in 1 maat passen. Winterbroeken 80 zijn bijna allemaal gevoerd die hij heeft. Maar de 86 broeken die ik heb liggen zijn nog veel te groot, lastige tussenfase qua kleding dit! Al is t vandaag weer prima koud genoeg voor z'n gevoerde broek, maar als t over een paar weken omslaat moet ik echt ff kijken, vind nu nog 80 bijkopen ook een beetje zonde.

Marloeszoon wil alleen nog maar klimmen, overal op, ik wordt gek om vervolgens constant om te vallen, want z'n benen zijn sterk genoeg maar z'n evenwicht nog niet... Ik kan hem geen 5 sec meer alleen laten. Ik ga heel snel naar buiten straks als hij wakker is
Hai ladies,

Oh oh.. al 2 personen die mijn ‘geheime’ jompelgroep hebben gezien. Joda had me inderdaad al een berichtje gestuurd en als het goed is, hebben ze de status nu veranderd in besloten/geheim. Zij zijn mijn tweede viva groepje waar ik mee schrijf, maar dat hadden jullie waarschijnlijk al ontdekt Maar super dat jullie zo oplettend zijn, ik had het zelf namelijk nog niet eens gezien, dus bedankt!

Vandaag gaat man trouwens met Bas naar de dokter. We willen even dat hij op bepaalde dingen getest word, omdat hij zoveel ziek is. Vent heeft dat vroeger namelijk gehad. I.v.m. herkenbaarheid zal ik dat later wel op H. zetten. Mocht Bas dit niet hebben, dan gaan we contact opnemen met een homeopaat. Teep.. jij woont redelijk bij mij in de buurt.. kan je op H. de gegevens (website?) neerzetten bij wie jij ben geweest? Of vond je hem/haar niet fijn/goed?

Afgelopen vrijdag zijn we naar het consultatiebureau geweest. Ze hadden nu iets nieuws, namelijk vaccinatiespreekuur.. dus alleen prikken en verder niks. Toen ik Bas alleen op de mat legde voor zijn prikjes zei die vrouw: ‘oh jeetje, deze wil ik wel even wegen’…… hij is dus een beetje te dun Had ik ook wel verwacht i.v.m. 2 ziekenhuisbezoeken in 3 maanden tijd en tussendoor ook nog eens vaak ziek… maar had niet verwacht dat het zo erg was. Moeten hem nu dus goed in de gaten houden, hij mag niet meer afvallen en moet elke twee weken aangekomen zijn. Met 6 maanden woog hij 8,2 kilo en nu met 11 maanden exact 9,0 kg. Hij is dan inderdaad wel erg weinig aangekomen!

@Thomassen, kan me voorstellen dat jullie niet meer kunnen wachten! Spannend!!

@Raar, wat leuk dat je moeder nog wat jurkjes van jou heeft bewaard en jij die nu voor rare grietje krijgt. Heel leuk! Ben benieuwd naar de foto’s. Mijn moeder had ook nog wat kleertjes voor me die mijn oma had gebreid.. ik heb alleen vriendelijke bedankt… haha :-) was nogal ouderwets!

@Locatie meet, oooh, lees net op H. waar het is, TOP! Maar 50 minuutjes rijden.. is te doen!

@Joda, inderdaad gek dat Jodaatje nu weer topfit is! Misschien was het een 24 uurs dingetje? Maar wel fijn, hopelijk blijft ze nu lekker fit! Ziek zijn is niks!

@Teep, ben heel nieuwsgierig naar je boom project! En wat super leuk een fietskar!! Ik hou heel erg van fietsen en zou graag willen fietsen, alleen wij wonen in een flat en hebben een kelder op verdieping -1. Het is voor mij echt een drama om mijn fiets naar boven te krijgen… waardoor ik dus nooit fiets. Zo balen! Hoop dat we ons huisje snel verkocht krijgen.

@Nelleke, jeetje, nellemini is inderdaad nellemaxi.. wat gaat hij hard! Maar geloof al eens eerder gelezen te hebben dat Nelleman erg lang is of niet? Hij gaat dus zijn vader achterna! En wat knap van Nelledreumes, heerlijk geslapen in zijn nieuwe bedje!

@Marloes, wij gaan voor een piratentaart en ruimteschiptaart van de Hema. Vind ik net zo leuk voor z’n klein mannetje. Wij hebben zoiets van.. hij krijgt er nu toch nog niet echt iets van mee.. waardoor we er niet zoveel moeite voor willen doen. Of zijn we nu heel erg ontaard? :S

@Disc, Bas is op 5 april geboren! Dus nu hebben we 5, 6 en 7 april een verjaardag staan! Wel enorm grappig, want toen lily en disc bijna uitgerekend waren, vond ik het enorm spannend en zat ik de hele tijd te F5’en. Kan me ook nog herinneren dat de bevalling van Lily zo super snel ging… als ik toen geweten had dat ik precies een jaar later ook moeder zou zijn….. heel apart!!!

Nou.. ik ga maar even verder werken…. :-)
o, ik neem terug wat ik gezegd heb over Jodaatje. Binnen gaat het goed en is ze (redelijk) fit. Buiten, in de winkel was het drama! ik ben de hema letterlijk uitgevlucht. Dan maar geen boodschappen Aan het gepiep en gezeur in de winkel kan ik merken dat ze eigenlijk helemaal niet fit is. Thuis merk ik eigenlijk niet aan haar. De bikkel

@Thomassen; spannend! bij je kleine Diva was het toch de eerste ronde raak?

@marloes; een fototaart is een wijs besluit.

De overgang van 1 maat naar de andere vind ik ook altijd lastig. Ik koop nu niets meer bij, want ze zit tussen 86 en 92 in. Maar geen idee of ze ineens doorspringt naar 92 of blijft hangen. Ik doe het gewoon zo; als het warm is, dan sprint ik naar de h&m en koop snel kleertjes

En volgens mij heeft Jodaatje nog helemaal niet 1/2 jaar in dezelfde maat gezeten...........*denkt hard na*

@mads; tja.......als Teep en ik je geheime groepje al hadden ontdekt...........dan vrees ik dat wij niet de enige zijn......sorry!

En maak je niet al te druk qua afvallen he. Als hij weer 'gewoon' eet, komt hij vanzelf wel weer genoeg aan.

Ik vind je niet ontaart hoor als het om de taart gaat. wij zijn veel erger. Wij hebben haar Sinterklaaskado nog een keer gegeven voor haar 1ste verjaardag

Sta op scherp! moet een veiling winnen we hebben 1 saftey-cursus 'gewonnen', maar die is voor 1 persoon. Nummer 2 hopen we straks ook te 'winnen'. hahahaha duimen!!
yeeehhh we hebben weer 'gewonnen'. We kunnen nu beide naar Saftey controle.........beetje slippen, airback-cursus, ongeval simulator en dat voor 25 euro pp. Ben helemaal blij. Ik wil dit al heel erg lang, maar vond het altijd te duur (knijpert die ik ben).

Jodaman en ik hebben een hele fijne relatie........behalve als we samen in de auto zitten en hij rijd.

Hij ontpopt zich als een agressieve malloot, die overal gevaar ziet en ik ontpop me als een controle-freak die bang is dat hij niet oplet.

Het zou fijn zijn als we beide wat rustiger naast elkaar kunnen zitten.

trouwens, als ik rij heb ik nergens last van.......ik rij als een zonnetje
Mads, goed dat je actie gaa ondernemen, ik zal de gegevens van mijn homeopaat op h zetten straks, we hebben er goede ervaringen mee! Goed dat je verder laat kijken, kan nooit kwaad. Overigens vind ik de dip in zijn groei niet zo gek en ook heel herkenbaar met teepzoon. Hij is die eerste winter ook nauwelijks aangekomen toen hij steeds oorontsteking had. Hij blijft niet echt een dikkerd, maar zit wel prima op zijn lijntje. Wel goed dat ze het even goed in de gaten houden hoor, want het kan inderdaad ook duiden op een onderliggend lichamelijk probleem (allergie of intolerantie oid, waardoor ook weerstand is verminderd)

Joda, jodaatje toch niet helemaal in orde, gelukkig is het dan een thuisdagje voor haar! En fijn dat het zo lekker gaat met de vakantieveilingen!

@marloes: helemaal niet ontaard hoor, prima toch? Tot een jaar of drie kan het voor een kind al helemaal niets schelen volgens mij hoe die taart eruit ziet, misschien nog wel langer. Mijn zus had laatst gewoon een cake gebakken toen haar zoontje 4 werd, die hadden ze samen versierd met van alles. Zag er niet uit, maar hij vond het zelf fantastisch. Dan vraag ik me ook wel eens af waarom ik in hemelsnaam 8 uur in de keuken sta..... maar ik vind het zelf gewoon echt heel leuk om te doen dus ik grijp iedere aanleiding aan.

@maten: teepzoon heeft het afgelopen jaar wel lang met zijn kleding gedaan. Hij hangt nu echt overal tussenin. Maat 92 valt soms echt ineens veel groter omdat het dan ook niet meer onder de babykleding valt ofzo. Vooral broeken daar zwemt hij dan echt in, terwijl zijn 86 echt hoogwaterbroeken lijken. Heel gek. Ik hoop deze zomer zijn korte broeken van vorig jaar nog een keer te kunnen gebruiken, omdat de lengte minder uitmaakt en hij in de breedte niet echt groeit.

Thomassen, spannend allemaal, ik duim voor je!

@maedl: leuk een nieuwe slaapkamer!

Vandaag en morgen druk met dingen op werk afronden (nu al geen zin meer) en dan VERLOF! Gek idee hoor, maar ben er echt heel erg aan toe! Ik lig verdorie nu al hele nachten wakker van maagzuur en beurse ribben, mijn buik is echt enorm!!!!!
Zo ben er weer, was gezellig! Lekker drie nachten doorgeslapen, lekker gegeten, gedronken en gelachen en zelfs nog bijna weer een weekendje weg gewonnen met bingo. Het getal 72 zal me nog lang dwarszitten

Mis discboy nu wel. Ik heb het vrijdagochtend voor het laatste gezien en nu is hij op de opvang en ik heb zo avonddienst, dus zie hem pas morgenochtend. Ach vast wennen voor mijn reisje naar NY.

Ik haak gewoon weer lekker in hoor.

Teep, heerlijk bijna verlof!

Ben benieuwd naar je kunstwerk.

Raar, hoe lang moet jij nog?

Lily, leuke dag vandaag! Vandaag is hij het van jullie!

Thomassen, spannend, nu wordt het echt echt.
Zo, eindelijk bijgezelen, jullie gaan snel.

oh leuk, een weekendje weg gewonnen met bingo, haha!

Kan me voorstellen dat je je vente mist hoor. Is toch een raar idee als je hem een paar dagen/nachten niet ziet.

fijn dat je het bijna achter de rug hebt Teep, en dan lekker ontspannen.

Ben erg benieuwd naar de boom!

haha Joda, je rijdt ale een zonnetje

Jodaatje is dus toch niet helemaal fit. leuk zo'n zeurderig kind in de winkel he.

Mads, goed dat je het voor de zekerheid laat checken, zeker als zijn papa vroeger problemen had.

Wat betreft gewicht niet te veel zorgen maken hoor. Ik bedoel, het is goed dat ze er op letten hoor, maar er zijn gewoon tijden dan groeien ze sneller. Maedlzoon is ook maandenlang

maar heel weinig gegroeid en is nog steeds een van de kleinsten hier. (behalve de nieuwe verse babies dan) Hij is nu 28 cm en heeft krap 10 kilo, en dat bij 20 maanden.

haha Marloes, leuk he zo'n klimaapje!

hier zitten we nu sinds een paar weken in maat 80, zullen de overgang dus waarschijnlijk in de zomer ook krijgen.

foto tompoucen, leuk!

Thomassen, spannend!!

Johanna, studeer ze! 30 uur is vanaf April.
haha, 28 cm maedl? :-)

nog 2 weken disc!

en dus nu maar weer snel verder met mijn laatste project.

ooo, erg leuk, ik heb een groot nieuw project binnen gehaald, echt tof voor de achterblijvers hier! vooral omdat het een stoere opdracht is, niet voor de werkdruk haha!
Hoera! We hebben de sleutel! Heerlijke dag gehad in ons nieuwe huis. Veel klusjes gedaan, nu uitgeput op de bank.......later meer!

Oh ja, lilydr heeft gewend op de peutergroep waar hij straks naartoe gaat, ging goed!
Hoihoi daar ben ik weer!

Lees morgen alles ff terug maar wil even laten weten dat we een heerlijke dag hebben gehad gisteren!

Lekker in het bubbelbad, de sauna's en het zwembad, lekker gegeten, heerlijk even tijd met ons 2en.

Chocboy heeft zich erg goed gedragen, heeft het leuk gehad bij schoonzus, man en dochter.

Was om 7.15 wakker vanmorgen dus ging super.

Nu weer lekker thuis met z'n 3en, allemaal gedoucht, chocboy in bed en wij op de bank..
Succes Teep met de laatste dingen afronden... en dan VERLOF! Lekker...

Klinkt als een geslaagd weekendje Disc. en je moest dus bijna weer?

Maar kan mij ook goed voorstellen dat je Discboy weer graag wilt zien, hij jou ook!

Gefeliciteerd Lily.. En succes met alles!

Klinkt relaxed Choc. soms echt lekker ff met zijn tweetjes. En fijn dat Chocboy het zo goed heeft gedaan, dat voelt ook erg fijn om dan weg te zijn.

Hoe is het met Jodaatje?
Heerlijk om discboy weer te zien vanmorgen. Toevallig was hij gister wakker toen ik van mijn werk kwam, dus heb hem toen nog zijn speentje en een aai over zijn hoofdje kunnen geven.

Emy, hoe is het met jou? Als bijna 20 weken echo of loop ik dan heel erg van stapel?

Leuke plannen voor de verjaardag van emygirl, weten jullie als wat jullie gaan geven.

Wij weten het nog steeds niet.
Ohja mensen nog tips voor providers? Abonnement loopt af en wil nu sim only, goedgoopste zijn hi, telfort en ben. Weten jullie of je dan een beetje bereik heb?
@Disc. gaat prima, lief dat je ernaar vraagt..

Nee je loopt niet hard van stapel.

Over 3 weken 20 weken echo, nu 17 weken. Spannend ben ook echt benieuwd wat er in m'n buik groeit.. Denk een meisje, maar bij Emygirl had ik het ook niet goed haha.

Wij hebben een keukentje van Ikea gekocht voor haar verjaardag en van de opa's en oma's krijgt ze zo'n (lelijk haha) plastic speelhuisje met glijbaan voor in de tuin.

Ik heb een abonnement bij Tmobile dus kan je niet helpen
Oh leuk! Dat keukentje krijgt lilydr van de opas en omas! Ik heb vandaag een loopfiets voor hem besteld......

Wat gaat het snel, ook al weer 17 weken! Ik 27, schelen we dus 10 weken maar!

Providers....geen idee disc. Ik heb t-mobile, al jaren!

Nog meer candy crush verslaafden? Geef mij levens please.....
@lil yes sleutel is binnen!

@disc jeej leuk om Discie dan weer te kunnen knuffelen! Ik heb Hi,al jaren goed wèl duur vind ik

@choc klinkt heerlijk goed zo!

@Emytje wat gaat het snel! Wat denkt je man qua geslacht?
Dat keukentje is inderdaad erg leuk!

Niet zo gekleurd als de meeste speelgoeddingen en erg stevig volgens mij.

@lily

Druk aan de klus geweest? Doe je wel een beetje voorzichtig?

Binnen 3 weken wilde jullie over toch?

@emytje

Spannend hoor! Ben erg benieuwd of emygirl een broertje of zusje krijgt :-)

@disc

Ik heb al 8 jaar een vodafone abonnement dus kan je ook niet helpen..

@maedl

Grappig dat chocboy dezelfde kledingmaat heeft, wat een verschil he?!

@teep

Jeej verlof!! Wat lijkt het einde van de zwangerschap al dichtbij, vind het zo spannend!

@joda

Haha heb ik je aangestoken met het vakantieveilingenvirus?

Slipcursus lijkt me ook erg leuk (en eng).

Wat waardeloos dat jullie je niet relaxt voelen bij elkaar in de auto.

Wie weet helpt dit een handje....

@thomassen

Wow, wat top dat je zo snel al kunt beginnen!

Kan natuurlijk nog erg lang duren allemaal maar het begin is er!

@marloes

Fototompoucen zijn leuk!

Een collega van chocman wil heel erg graag een taart voor ons maken, ze doet het puur voor de hobby maar de taarten die ik tot nu toe heb gezien waren echt mooi!

Lastig he met die maten. Chocboy heeft nu ook maat 80, zou graag wat zomerkleertjes willen kopen maar maat 86 is echt nog behoorlijk groot. Mijn gevoel zegt dat hij wel even in maat 80 blijft maarja geen idee.........

@mads

Goed om ff extra te laten onderzoeken, wie weet heeft hij het ook.

Zou me ook niet te druk maken om bas z'n gewicht.

Hij eet en drinkt nu goed toch of niet? Hij heeft natuurlijk ff wat te verduren gehad..

Volgens mij ben ik nu weer aardig bij.

Zelf een poets en wasdag gehad vandaag, boodschappen gedaan en verder niet veel bijzonders...

Morgen weer aan het werk.
Ik heb zelf dus ook als jaren een t-mobile abonnement, maar is echt veel te duur. Sim only gaat me zo 30 euro per maand scheleb. Ik bel amper mobiel, dus hoef maar weinig belminuten.

Ga nog eens verder kijken, heb ook nog het dilemma welke telefoon ik wil. Wat een keuzes he

Emy, leuk een keukentje. Twijfel ik over bij discboy, vind het net iets meer voor een meisje, discboy is toch wel echt een jongen.

Lily, hier een verslaafde, zal je straks gelijk een leven sturen. (Ook hayday verslaafd? Vind ik eigenlijk nog leuker)

Joh, hoe ga jij het doen met johtje haar verjaardag of denk je daar nog even niet aan.

Heb je kunnen studeren? En hoe gaat het nu op je werk?

Ben bang dat de meet voor mij niet gaat lukken, moet een nachtdienst wegruilen en er zijn zeer weinig mogelijkheden. Ga nog eens kritisch kijken, want vind het wel jammer.
Ff snel voor Lily, ik zou dan telfort kiezen. Nooit geen problemen gehad of hi hetzelfde netserk.

Ik had KPN maar met toestellease vond ik het niet te doen...ook niet met korting die ik krijg. Vorig jaar vodafone maar ben ik niet zo tevreden over eigenlijk...

@choc, we zien hoe het loopt druk is eraf dat wel eigenlijk. Maar dat komt omdat we onze diva hebben en er nu anders instaan. Ik weet wat de behandeling is etc dus ook wat prettiger.

Natuurlijk wel ff vervelend moest het bijv wel op t werk zeggen ivm echo's etc. Maar verder hebben we het stil gehouden. Geeft ook rust. We vinden het wel weer spannend. Maandag eerste echo en vanuit daar weer verder.

Bijwerkingen vd clomid vallen mee af en toe wat opvliegers whaha hoort erbij #hormonen

Nu slapen probeer later meer te reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven