:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
nieuwtje op h
voor teep!
Knuffel voor Teep!

Ik ben goed geholpen weer bij Juridisch Loket, afronding financien is echt een soapserie...
dat kan ik me voorstellen Joh.

och Teep

Je bent echt super goed bezig Choc, respect!

hardlopen vind ik echt keizwaar, heb je het al vaker gedaan?

oh leuk Emy, keukentje is hier nog steeds een hit. Glijbaantje voor in de tuin is zeker ook super.

taart met Homo koos??? ik snap 'em even niet hoor:-)
Homo Koos is van een kinderfilmpje hier Meadl, 'Het zandkasteel'. Eigenlijk heet hij koning Koos
Zaza......toto.......wiebel kriebel...blablakots

Jodaatje ligt in een deuk bij het voorstukje als ze onder het dekbed vandaan komen.

Wat is in hemelnaam de relatie tussen koningkoos, zaza en toto.....waar is hun moeder......*is in de war*

Verder heeeeerlijk gewerkt! Voelt goed om topfit weer terug te zijn.

---------einde ego------
Homo Koos....Wij snappen de gezinssamenstelling ook niet meer, maar we vinden jufzoon zo schattig als hij met zijn hand op zijn neus heen en weer wiegt bij HET moment.

Het is een heel modieus gezin zullen we maar zeggen .

Teepie rules! Trots op je! Dikke knuffel en happy verlof!

Joda, lekker gewerkt. Dat klinkt top!

Wat betreft het hardlopen; hier een weddenschap dat we met z'n vieren de 10 km. lopen eind april. *slik*

Dus dat wordt 2 a 3 x per week....

Hier ook lekker gewerkt; nu naar bedje!
Een zoon!
Homo koos is waarschijnlijk thuisblijfvader en moeder werkt 60 uur per week. Een huis van zand kost wat hoor.

Kijken jullie zandkasteel op tv? Zoja, hoe laat en op welke zender komt het? Wij kijken eigenlijk alleen jimjam en Nickelodeon, wat neerkomt op wonderteam, Thomas de trein en Bob de bouwer.
Mooi streven juf!
Is er nou niemand online? dit is echt de rustigste nachtdienst ooit, pfffff.
Ja beetje heel erg vage gezinssamenstelling hebben ze we daar in het Zandkasteel haha...

Haha met een moeder die alles moet bekostigen

Emygirl is er ook gek van en zelfs als ze nu zelf valt (als het niet al te hard is) doet ze; "ha ha ha hatsiej en zegt zand/kriebel in de neus" haha!

Volgens mij komt het om 7 uur 's ochtends bij Zappelin?

Hier vooral op YouTube en hebben 2 dvd's..

Who Juf! Dan moet je ff aan de bak ja.. Loop je dan ook elke keer met zijn allen hard nu?

Dat motiveert ook wel beter dan dat je alleen moet! Zet hem op..

Je kan ook kiezen voor half mei in Emystad om met de 10 mee te doen? hihi..

Knap hoor Teep!! Dikke knuffel!!

Vandaag cursus! Pfff op m'n vrije dag...

Emygirl gaat nachtje logeren bij m'n schoonouders zodat ze niet morgen weer heen en weer hoeven te rijden.. Emyman is haar nu wegbrengen dus ik heb ff relaxt de tijd om mij aan te kleden etc.

Cursus begint om 9.30 uur, wel lekker ff
Ja tussen 7 en half 8 op zeppelin. Ik probeer hem dan weleens met een flesje en het zandkasteel bij me in bed te houden, maar meestal trapt hij er niet in. Hopelijk vind hij homo koos volgend jaar wel interessant. Tot nu toe zij het Nijntje en Bumba die z'n aandacht trekken, de rest nog niet

Knap hoor juf en choc hardlopen! Hier mag nog steeds niet gesport worden met knie, mag zelfs nog niet zwemmen.

Lekker emy even lekker tijd voor jezelf, al is het maar een uurtje, doucht toch ff lekkerder.

Ik duik m'n boek weer in, ben er zo klaar mee bah.

Slaap lekker disc!
@juf; wauw, das een goed streven. Gaat je vast lukken. Wat is de inzet van de weddenschap?

@Disc; was dit je laatste nachtje?

Hier ook in de ochtend JimJam. Vooral Barney is favoriet. Maar Brandweerman Sam en Thomas de trein doen het ook aardig. O die pinquin (weet niet hoe je dat schrijft) vind ze leuk.

#zandkasteel; wie noemt zijn eigen vader nou 'koning-koos'? ze zijn overduidelijk familie. Volgens mij zijn ze nicht/neef van koning koos en broer/zus van elkaar.

Wij kijken het op de Zappelin-App en we zappen er weleens langs op Zappelin-tv, maar geen idee hoe laat het komt.

@Emytje; een leuke cursus? is het van je werk? en dat op je vrije dag....

Straks naar mijn naailes en daarna werken. Ik ga een broekje (van vorig jaar) kort maken en pimpen. Als het resultaat enigzinds aardig is, zet ik een foto op H

O, mijlpaal......Jodaatje wees naar haar kont en zei 'poep'. Nu roept ze dat nogal vaak.........maar dit keer had ze echt poep.

Emygirl was toch zindelijk........of al een heel end toch?

(wij zijn niet bezig met zindelijkheid nog. Wel bewust 'heb je poep?' en 'pop moet plassen'.)
@zandkasteel; uitzending gemist op het tv kastje! Op vakantie de dvd mee. Wat was ik blij dat ik bij mijn air een dvd station had gekocht! Jufzoon op de bank en wij lekker thee dingen in de lounge.

@hardlopen; weddenschap ontstond op vakantie.... Ik ben niet zo'n sporter en al helemaal niet competitief. Voor jufzoon liep ik wel veel had, maar 10 km is wel heel erg ver! Ik loop juist graag alleen..... enig kind he

Hier vanmiddag even naar mijn werk voor de rapporten...overlegje. Anders moet dat 's avonds en daar heb ik al helemaal geen zin in! Dan twee dagen werken en weer weekend! Ik ruik de paasdagen al!!!

Joda, joehoe lekker naaien.... Jullie maken me nog steeds enthousiast om te haken, maar ik brei er niets van
Een zoon!
Die pinguin heet pingu, vindt discboy ook leuk, lacht hij ook echt om. Barney vindt hij voor even leuk, niet een hele uitzendig.

Ja was laatste nachtje, een heerlijk rustige reeks.
Pingu hier ook succes!

Slaap lekker Discie!

@juf wow knap!

@Joda leuk ben benieuwd!
Hier nog steeds geen tv liefhebber. Als hij een dier of een auto op tv ziet (sochtends ontbijten we voor het ontbijtnieuws) vind hij het wel leuk, maar zijn aandacht is meteen weg.

Ook mijn pogingen heb even af te leiden met tv zodat ik me rustig kan aankleden werken helaas niet, Hij vind 'kasperl' (is soort van poppenkast met een harlekijn, ene hondje, eem draakje en weet ik het wat nog) wel leuk, maar hij loopt na 1-2 minuten al weer weg.

10 km is best een bijhoorlijk stuk. duim voor je dat het gaat lukken. waar hebben jullie om gewed?

ben benieuwd hoe het broekje gaat worden Joda. Wel hele leuk als je het kan. Ik heb er echt geen geduld voor.

he wat goed van Jodaatje. Toch handig als ze zulke dingen gaan zeggen.

aha, dat is homo koos. Dacht al? een homo?? ehhhhh..

kan me goed voorstellen dat je het soms echt even helemaal hebt gehad Marloes.

wat voor cursus doe je Emy?

jouw nachtdiensten zitten er dus ook weer even op Disc. lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk onregelematige diensten met een klein kind. Of valt dat wel mee?

Maedlzoon is gisteravond op de parkeerplaats gestruikeld, allemaal schaafwonden is zijn mooie gezichtje. Gelukkig huilde hij niet lang, dus heeft hem blijkbaar niet zo heel veel pijn gedaan.

We moesten vannochtend inenten (teken inenting) en de kinderarts zei ook dat het vanzelf weer weg gaat, en dat we verder niks hoeven te doen.

hij gaat trouwens steeds meer van zich afbijten. zo'n wildebras. En andere kindjes duwen en aanschreeuwen. pfffff
Zo jij durft juffertje! En nu ga je je niet laten kennen natuurlijk!

Succes de komende tijd haha!

@joda

Daar begint het mee, dat ze het zelf doorhebben dat ze wat hebben gedaan.

Ach alle tijd nog, maar wie weet heeft ze het al snel door.

Vriendin van me was al een beetje ongerust, haar kleine ging bij 2,5 naar de wc en nu een paar maandjes later niet meer.

Vond het al knap dat ze het deed, maar als ze maar voor de basisschool zindelijk zijn toch?

@marloes

Chocboy vind heel babytv interessant lijkt het haha, hij vind woezel en pip ook erg leuk, moet meteen kachen zodra ik het liedje begin te zingen.

@emytje

Lekker even rustig aan kunnen doen vanmorgen, fijn hoor..

Hopelijk zit je cursusdag er ondertussen weer op..

@disc

De nacht ook weer doorgekomen, helaas (gelukkig) niemand online van ons :-)

Hebben jullie de weersvoorspellingen al gehoord? :-/ Niet leuk..

Wel een leuk weekend in het vooruitzicht, ga zondag met chocman een nachtje weg naar Zeeland en gaan daar lekker naar de sauna.

Chocman had een veiling gewonnen op vakantieveilingen, alleen niet gekeken waar het was haha..

Chocboy gaat bij schoonzus en aanhang logeren, die hoopten op goed weer, want ze wilden naar de dierentuin... Das nog ff afwachten dus.

Vandaag gesprekje gehad met m'n baas, hij wilde graag weten wat ik wil na mijn ouderschapsverlof en ik heb aangegeven nog steeds graag 24 uur te gaan werken.

Ik moet op papier gaan zetten wat ik graag zou willen binnen ons bedrijf. Er is dus een mogelijkheid dat ik toch mijn 24 uur ga krijgen.

Heb wel gezegd dat de afspraken die we gaan maken/ of toezeggingen die ik krijg op papier wil met daaronder onze handtekeningen zodat er geen rare fratsen meer voorbij gaan komen en daar ging hij mee akkoord.

Ik ben benieuwd..
Even kort, want wederom deadlines, dus zo nog ff werken....

Moest vandaag naar vk, had een inval. Ze ging luisteren en had duidelijk mijn hartslag. Toen ging ze verder zoeken en had de snelle te pakken. Toen bleef ze heeeeeeeeel lang luisteren. Daarna gingen we zitten en zei ze dat ze ging opschrijven dat haar bevindingen een trage hartslag waarna een gewone hartslag waren. Ik zei nog, volgens mij had je mijne...... dat dacht ze zelf ook, maar het waren toch haar bevindingen zei ze.....vaag en stom!

Verder heb ik al dagen last van mijn bil. Dat is dus een bekkenklacht en ik moet zitten en staan goed afwisselen. Als het even kan een uurtje plat overdag en zelfs snachts het liefst een kwartiertje eruit om te lopen.......ja dag! Dat laatste dus niet! Over 3 weken weer en dan gelukkig bij mijn oude vertrouwde vk! :-)

Zandkasteel is hier ook favo, maar nooit nagedacht over hoe dat zit......misschien gewoon niet teveel over nadenken.....want tja, hoe zit dat met sesamstraat? Wie is daar de moeder van pur?

Lilydr wil absoluut niet meer op potje....laat het maar even zo.....
Oh ja, en nog een dikke knuffel voor teep! Heb h gelezen!
@choc: ik ben totaal niet bekend met vakantieveilong. Maar hoe kan je iets winnen? Ik dacht altijd dat de hoogste bieder moest betalen.

@lilly: invallers.......zucht......

Is je biljklacht wel echt een bekkenklacht? Niet gewoon effe een spiertje verrekt ofzo?

Pur.......klote....nu ga ik daar weer over nadenken
@joda

Klopt de hoogste bieder wint, je kunt dus als je een maximaal bod voor jezelf in gedachten houd een leuk koopje scoren!

@lily

Ojee je bekken, 's nachts opstaan lijkt me ook niks maar zou zo veel als mogelijk de rest opvolgen..

Bij mij was het isschias, toen ik last van m'n bil kreeg, alleen had ik hier rugpijn bij :-/

Hopelijk blijft het je verder bespaard door af te wisselen met staan en zitten.

Rust nemen met 2 kids en een verhuizing hmm......... :-S
@choc: maar je betaald dus wel? Ik associeer winnen niet met betalen...eigenlijk. Is het echt goedkoop? En waarom maak ik daar dan geen gebruik van hoeveel hebben jullie betaald voor het weekend (als je dat wil zeggen)

*gaat nu gauw naar vakantieveiling*
Kijk 4 Handen terug met Edsilia en Chanel, wat een muts is zij zeg! Bedoelde jij deze aflevering Nel?

@choc lekker zo'n dagje weg!

@lil kun je rustiger aan doen verder? Sterkte!
Yup die bedoelde ik Joh!

Nellemini kan bijna omrollen hij kan al wel van buik terug naar rug maar andersom lukt nog niet en daar raakt hij nogal gefrustreerd van. Verder geniet ik momenteel enorm van mijn kereltjes. Hondje is zielig, ze heeft blaasontsteking dus zit aan de medicatie. Raar, plaats voor jou eventjes een foto op H. want jij hebt Nellemini denk alleen bij geboortefoto gezien en daarna niet meer. Mini is gewoon alweer 4 maanden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven