Echte mannen in de penarie

01-03-2013 16:37 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
Ik zal een timer instellen. Nu wil ik ´t echt niet missen hoor.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Haay mensen?"!
Peacy!!!
He, activiteit op dit topic?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Mag ik een vraag stellen aan de "echte mannen" ?

Mijn zoon is nu tien jaar, en gaat vragen stellen over de puberteit.

Als meisjes hun eerste menstruatie krijgen, dan zijn er vaak rituelen/cadeautjes, maar....

Wat geef ik mijn zoon over een paar jaar voor zijn eerste ejaculatie ?

(Behalve een doos tissues).
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Seriously?
Misschien dat de aanwezige mannen uit eigen ervaring kunnen vertellen ? Kregen zij iets, of hadden ze het leuk gevonden iets te krijgen, en wat zouden ze dan willen krijgen ?

Waarom weet ik wel dat meisjes een sieraad krijgen (ik kreeg zelf een kettinkje met het vrouwenteken), maar wat is er eigenlijk voor jongens ?

Ik vind het geen onderwerp om met schoolpleinmoeders te bespreken, maar hier op het viva-forum moet het toch mogelijk zijn ?
Ik ben een meisje, en ik kreeg niks. Dat is echt niet overal een gewoonte hoor.
Wat jammer voor je, ik was zelf erg gehecht aan mijn kettinkje.

Ik heb in het Indo-topic gelezen dat er een speciale maaltijd werd gekookt.
Ik kan me niet herinneren dat ik vol trots een gevuld zakdoekje aan mijn moeder showde. Dus geen kadootjes hier. Ik was al blij dat ik 't kon.
quote:Snoesje666 schreef op 10 maart 2013 @ 00:26:

Wat jammer voor je, ik was zelf erg gehecht aan mijn kettinkje.

Ik heb in het Indo-topic gelezen dat er een speciale maaltijd werd gekookt.Ik heb dit echt nooit als jammer ervaren.
quote:ThunderassMan schreef op 10 maart 2013 @ 00:29:

Ik kan me niet herinneren dat ik vol trots een gevuld zakdoekje aan mijn moeder showde. Dus geen kadootjes hier. Ik was al blij dat ik 't kon.

Kijk, daar kan ik al wat mee.

Ik heb Snoezekind uitgelegd dat je puberteit officieel is als je je eerste zaadlozing hebt gehad. Hoe je daaraan komt, heb ik het nog niet over gehad, ik heb gemerkt dat hij zelf wel met vragen komt als hij ze heeft.

Ik heb hem wel verteld dat het zomaar in je slaap kan gebeuren, en dat hij dan gewoon zijn bed kan verschonen en zich kan wassen.
quote:Snoesje666 schreef op 10 maart 2013 @ 00:35:

[...]

Kijk, daar kan ik al wat mee.

Ik heb Snoezekind uitgelegd dat je puberteit officieel is als je je eerste zaadlozing hebt gehad. Hoe je daaraan komt, heb ik het nog niet over gehad, ik heb gemerkt dat hij zelf wel met vragen komt als hij ze heeft.

Ik heb hem wel verteld dat het zomaar in je slaap kan gebeuren, en dat hij dan gewoon zijn bed kan verschonen en zich kan wassen.

Zijn bed verschonen? Is dat niet wat overdreven ?

Ik kreeg overigens ook niks. Alleen buikpijn.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Hier ook nooit wat gekregen hoor... Ook nooit gehoord van iemand die wél wat kreeg. En ook nooit gemist. Beetje onzin ook als je t mij vraagt.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Hallo allemaal ben ik nog welkom?
quote:merano schreef op 10 maart 2013 @ 04:04:

[...]

Zijn bed verschonen? Is dat niet wat overdreven ?

Geen idee, ik was al uit huis voordat mijn broertje in de puberteit raakte.
Hoi bad! Hoe ist dan?

Goed hoor, druk weekend achter de rug met een cursus en afscheid van oude baan nu straks even de wedstrijd kijken!

Hoe maakt u het?
Bad!! Andere baan? Stoer in deze tijd, succes man!

Ik kreeg een pak maandverband, of eigenlijk lag die al een tijdje te wachten. Verder niks.

Heb gisteren geprobeerd (weer) een gesprek aan te gaan met zoon over sexualiteit. Verbazingwekkend....die is daar nog helemaal niet mee bezig, wil het er eigenlijk ook liever niet over hebben. Vraag me af, hij is 12, mannen: wanneer begon het bij jullie te spelen?
Natte droom enzo toen ik 11 was, moeder heeft er niks over gezegd want ik schaamde me dood dus dat zwijgen vond ik achteraf wel lief.

Ze lieten me op mijn. 13e wel over de wallen wandelen en plaagden me toen omdat ik niet durfde te kijken-:)
BM!!! Doe je mee met het foto rondje vanavond?

Deeds, weer in het land? Leuk geweest?

En ik ben blij dat het niet aan mij ligt, dat met die kadootjes.

Zoonlief van 12 is er ook nog helemaal niet mee bezig. Zijn net zo oude zus iets meer
quote:pimpelmeesje67 schreef op 10 maart 2013 @ 12:49:

BM!!! Doe je mee met het foto rondje vanavond?

Deeds, weer in het land? Leuk geweest?

En ik ben blij dat het niet aan mij ligt, dat met die kadootjes.

Zoonlief van 12 is er ook nog helemaal niet mee bezig. Zijn net zo oude zus iets meerGoh, leuk. heb je een tweeling? Eén of twee-eiig?
Welk foto rondje?

Leg uit!
TAM

BM, vanavond laat plaatsen de durfallen tussen ons weer een foto van zichzelf
ik heb een bad hair day, sorry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven