Echte mannen in de penarie
vrijdag 1 maart 2013 om 16:37
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
zaterdag 9 maart 2013 om 23:19
Mag ik een vraag stellen aan de "echte mannen" ?
Mijn zoon is nu tien jaar, en gaat vragen stellen over de puberteit.
Als meisjes hun eerste menstruatie krijgen, dan zijn er vaak rituelen/cadeautjes, maar....
Wat geef ik mijn zoon over een paar jaar voor zijn eerste ejaculatie ?
(Behalve een doos tissues).
Mijn zoon is nu tien jaar, en gaat vragen stellen over de puberteit.
Als meisjes hun eerste menstruatie krijgen, dan zijn er vaak rituelen/cadeautjes, maar....
Wat geef ik mijn zoon over een paar jaar voor zijn eerste ejaculatie ?
(Behalve een doos tissues).
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 10 maart 2013 om 00:13
Misschien dat de aanwezige mannen uit eigen ervaring kunnen vertellen ? Kregen zij iets, of hadden ze het leuk gevonden iets te krijgen, en wat zouden ze dan willen krijgen ?
Waarom weet ik wel dat meisjes een sieraad krijgen (ik kreeg zelf een kettinkje met het vrouwenteken), maar wat is er eigenlijk voor jongens ?
Ik vind het geen onderwerp om met schoolpleinmoeders te bespreken, maar hier op het viva-forum moet het toch mogelijk zijn ?
Waarom weet ik wel dat meisjes een sieraad krijgen (ik kreeg zelf een kettinkje met het vrouwenteken), maar wat is er eigenlijk voor jongens ?
Ik vind het geen onderwerp om met schoolpleinmoeders te bespreken, maar hier op het viva-forum moet het toch mogelijk zijn ?
zondag 10 maart 2013 om 00:35
quote:ThunderassMan schreef op 10 maart 2013 @ 00:29:
Ik kan me niet herinneren dat ik vol trots een gevuld zakdoekje aan mijn moeder showde. Dus geen kadootjes hier. Ik was al blij dat ik 't kon.
Kijk, daar kan ik al wat mee.
Ik heb Snoezekind uitgelegd dat je puberteit officieel is als je je eerste zaadlozing hebt gehad. Hoe je daaraan komt, heb ik het nog niet over gehad, ik heb gemerkt dat hij zelf wel met vragen komt als hij ze heeft.
Ik heb hem wel verteld dat het zomaar in je slaap kan gebeuren, en dat hij dan gewoon zijn bed kan verschonen en zich kan wassen.
Ik kan me niet herinneren dat ik vol trots een gevuld zakdoekje aan mijn moeder showde. Dus geen kadootjes hier. Ik was al blij dat ik 't kon.
Ik heb Snoezekind uitgelegd dat je puberteit officieel is als je je eerste zaadlozing hebt gehad. Hoe je daaraan komt, heb ik het nog niet over gehad, ik heb gemerkt dat hij zelf wel met vragen komt als hij ze heeft.
Ik heb hem wel verteld dat het zomaar in je slaap kan gebeuren, en dat hij dan gewoon zijn bed kan verschonen en zich kan wassen.
zondag 10 maart 2013 om 04:04
quote:Snoesje666 schreef op 10 maart 2013 @ 00:35:
[...]
Zijn bed verschonen? Is dat niet wat overdreven ?
Ik kreeg overigens ook niks. Alleen buikpijn.
[...]
Zijn bed verschonen? Is dat niet wat overdreven ?
Ik kreeg overigens ook niks. Alleen buikpijn.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 10 maart 2013 om 12:37
Bad!! Andere baan? Stoer in deze tijd, succes man!
Ik kreeg een pak maandverband, of eigenlijk lag die al een tijdje te wachten. Verder niks.
Heb gisteren geprobeerd (weer) een gesprek aan te gaan met zoon over sexualiteit. Verbazingwekkend....die is daar nog helemaal niet mee bezig, wil het er eigenlijk ook liever niet over hebben. Vraag me af, hij is 12, mannen: wanneer begon het bij jullie te spelen?
Ik kreeg een pak maandverband, of eigenlijk lag die al een tijdje te wachten. Verder niks.
Heb gisteren geprobeerd (weer) een gesprek aan te gaan met zoon over sexualiteit. Verbazingwekkend....die is daar nog helemaal niet mee bezig, wil het er eigenlijk ook liever niet over hebben. Vraag me af, hij is 12, mannen: wanneer begon het bij jullie te spelen?
zondag 10 maart 2013 om 12:52
quote:pimpelmeesje67 schreef op 10 maart 2013 @ 12:49:
BM!!! Doe je mee met het foto rondje vanavond?
Deeds, weer in het land? Leuk geweest?
En ik ben blij dat het niet aan mij ligt, dat met die kadootjes.
Zoonlief van 12 is er ook nog helemaal niet mee bezig. Zijn net zo oude zus iets meerGoh, leuk. heb je een tweeling? Eén of twee-eiig?
BM!!! Doe je mee met het foto rondje vanavond?
Deeds, weer in het land? Leuk geweest?
En ik ben blij dat het niet aan mij ligt, dat met die kadootjes.
Zoonlief van 12 is er ook nog helemaal niet mee bezig. Zijn net zo oude zus iets meerGoh, leuk. heb je een tweeling? Eén of twee-eiig?