Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Leuk Rain, ik kijk er naar uit
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 21:07:

zoveel spiermassa? no way, onmogelijk. Die is gewoon weer meer gaan eten en minder intensief gaan sporten dat is de verklaringNogal lastig op een bootcamp met hele dag controle
quote:Rainbow01 schreef op 10 maart 2013 @ 21:08:

het leukste trash prorgamma komt gauw weer

hotter than my dotter jeeeeeeeeeeee vanaf 20 maart
ik gok dat een jaar nadat de laatste nazorg is verdwenen minstens 3 van de 6 weer aan gaat komen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 21:07:

zoveel spiermassa? no way, onmogelijk. Die is gewoon weer meer gaan eten en minder intensief gaan sporten dat is de verklaringdat wilde ik ook zeggen..want je komt niet aan van alleen water die heeft gewoon gezondigd
Er zijn gelukkig ook best dingen wél makkelijk in 't leven. Zoals dat ik nu meer loop op een dag (en daardoor ook ben afgevallen), omdat anders m'n hond 't huis vol poept en piest.

De discipline opbrengen voor yoga (voor lijf en kop) of zoiets vind ik dan weer moeilijk, maar dat is dan nog altijd mijn verantwoordelijkheid. En zo andere dingen ook.
quote:Rainbow01 schreef op 10 maart 2013 @ 21:08:

het leukste trash prorgamma komt gauw weer

hotter than my dotter jeeeeeeeeeeee vanaf 20 maart

Nee, passie in de polder, dat was briljant.

beste trashprogramma ooit.
quote:jippie55 schreef op 10 maart 2013 @ 21:09:

[...]

Nogal lastig op een bootcamp met hele dag controleze was die 16 kilo niet aangekomen op bootcamp toch?
die man mag ook wel eens gaan sporten pff wat een slungelig figuur
Ik heb respect voor haar hoor, gezien de omstandigheden ook. Way to go!
gelukkig heeft de d'r man, gezellige vent
quote:Rainbow01 schreef op 10 maart 2013 @ 21:09:

[...]

dat wilde ik ook zeggen..want je komt niet aan van alleen water die heeft gewoon gezondigdWat een domme aannames... Wat weet jij daar nou van? Het kan namelijk wel....
quote:Galadriel schreef op 10 maart 2013 @ 21:10:

[...]

Nee, passie in de polder, dat was briljant.

beste trashprogramma ooit.jaaa was ik ff vergeten...hilarisch
quote:Rainbow01 schreef op 10 maart 2013 @ 21:10:

die man mag ook wel eens gaan sporten pff wat een slungelig figuurziet eruit als een blower/roker
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 21:10:

[...]

ze was die 16 kilo niet aangekomen op bootcamp toch?Jawel op bootcamp. 1 kio was het ongeveer, niet 16.
quote:Rainbow01 schreef op 10 maart 2013 @ 21:10:

die man mag ook wel eens gaan sporten pff wat een slungelig figuurRan, die man doet niet mee aan het programma hoor
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ach arme meid.
er komt toch ook een vervolg op 'wie trouwt mijn zoon', maar dan in de dochtervorm? Ik herinner me daar een oproep voor, maar heb de aankondiging nog niet gezien, jullie wel?

Pfoei sneu hoor, want ze doet wel echt haar best.
ze heeft PCOS, waarom zou de hormoonbehandeling afvallen onmogelijk maken?
Jeetje het komt allemaal wel tegelijk bij haar
jeetje, het zit haar echt niet mee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Potver zeg. Zit haar wel goed tegen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 20:47:

[...]

maar dat zegt niet dat het een verslaving is, het kan net zo goed een dwanggedachte zijn. Er is echt geen wetenschappelijk onderbouwing voor het verslavingsargument. Misschien is het prettiger om het zo te zien omdat het je wat minder "verantwoordelijk" Maakt als in, de verslaving is sterker dan de wil?

Wat gebeurt er als je geen gehoor geeft aan die drang? een gedachte is maar een gedachte, je stort heus niet fysiek in (cold turkey) als je die nuts niet eet.Het zijn bij mij oom dwanggedachte....
quote:Merelin schreef op 10 maart 2013 @ 21:12:

[...]

Jawel op bootcamp. 1 kio was het ongeveer, niet 16.1kilo kan ook vocht zijn - menstruatie ofzo
Ze ziet er wel goed uit nu al. Haar huid en haar zie er beter uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven