Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Die kogelvrije vesten zijn takkezwaar, Sol haha
tja en daar isie dan de terugval
Kan die Wendy niet opzouten. Vreselijk vind ik haar in dit programma.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Roos ik bedoel dat het vermijden van de emotie de emotie nooit zal doen wegnemen, het maakt het alleen maar groter en bedreigender. Het onder ogen zien maakt het onschadelijk. Makkelijk is het niet, maar obesitas is ook niet makkelijk. Leven is gewoon niet makkelijk.
quote:S0LEIL schreef op 10 maart 2013 @ 21:00:

Waarom loopt ze in een kogelvrij vest? Zo'n ding weegt 15 kilo of zo, dus extra cal. Verbranden ?
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 21:00:

[...]

Het heeft raakvlakken maar het is voor de oplossing van het probleem nogal cruciaal hoe je het bestempeld. Zie je het als iets "sterker dan jezelf" (verslaving) of zie het als "een verkeerde interpretatie van je gedachten"

Je moet het zelf weten uiteraard, maar geloven in een eetverslaving maakt het verdomd moeilijk om ervan te genezen, want eten moet je elke dag

Ik hoef niks zelf te weten, want ik heb geen eetverslaving.

Ik ben wel te zwaar, maar daar zijn medische (wetenschappelijke ) redenen voor vastgesteld.

Ik denk alleen dat het voor veel mensen niet zo makkelijk werkt als jij stelt, hoe je het ook benadert.
Wat is er met die man nou? Heb het even gemist.
wendy heeft een zakkende kaak
Wel sneu, hoor... Heb je je zo lopen afbeulen en dan kom je gewoon aan!
quote:Phoolan schreef op 10 maart 2013 @ 21:03:

[...]

Zo'n ding weegt 15 kilo of zo, dus extra cal. Verbranden ?Ah ok, gewichten om je lijf dus, nu snap ik het.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 21:01:

[...]

het alternatief is de leegte te ervaren en erachter te komen dat de angst voor de leegte erger is dan de leegte zelf. geloof me, ik weet hoe die leegte voelt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:neves schreef op 10 maart 2013 @ 21:04:

Wel sneu, hoor... Heb je je zo lopen afbeulen en dan kom je gewoon aan!Spieren misschien? Die wegen toch ook?
quote:Merelin schreef op 10 maart 2013 @ 21:03:

Wat is er met die man nou? Heb het even gemist.Die zit in een depressie.
quote:Merelin schreef op 10 maart 2013 @ 21:03:

Wat is er met die man nou? Heb het even gemist.Depressief
haar man is depressief
Ze lacht een beetje als Loretta Schrijver
quote:S0LEIL schreef op 10 maart 2013 @ 21:04:

[...]

Spieren misschien? Die wegen toch ook?Ja natuurlijk en soms moet je een meetlint gebruiken en niet een weegschaal.
soleil ik zeg nergens dat het makkelijk is. Niks is makkelijk.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 maart 2013 @ 21:03:

Roos ik bedoel dat het vermijden van de emotie de emotie nooit zal doen wegnemen, het maakt het alleen maar groter en bedreigender. Het onder ogen zien maakt het onschadelijk. Makkelijk is het niet, maar obesitas is ook niet makkelijk. Leven is gewoon niet makkelijk. klopt, je kunt niet blijven weglopen, het is zaak om op een andere manier er mee om te gaan, maar dat redt je niet alleen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Knap dat ze de roze koeken toch niet heeft opgegeten!
zoveel spiermassa? no way, onmogelijk. Die is gewoon weer meer gaan eten en minder intensief gaan sporten dat is de verklaring
Hahaha een zak ijsbergla
quote:rosanna08 schreef op 10 maart 2013 @ 21:07:

[...]

klopt, je kunt niet blijven weglopen, het is zaak om op een andere manier er mee om te gaan, maar dat redt je niet alleen nee, hulp is heel verstandig.
Ben ik weer...was even bezig
het leukste trash prorgamma komt gauw weer

hotter than my dotter jeeeeeeeeeeee vanaf 20 maart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven