***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Lievelust: We denken aan jullie.

Hier ook geen uitslaper. Meneer was vanmorgen om half zes wakker. ff gedronken en toen weer in bed geparkeerd, maar slapen ho maar. pffff. Daar wordt buitenmeisje niet zo fris van. Weet niet zo goed wat ik er aan moet doen. Misschien er ook eens wat verduisterends tegenaan gooien.

Muis: balen van de misselijkheid. Hopelijk kun je toch zonder gevolgen maagbeschermers gaan slikken. Dit is anders geen lolletje. En ik vrees ook dat je maag er niet aan zal wennen. ff aan de gyn vragen?
Muis, je moet die maagbeschermers wel doen. Ik spreek uit ervaring, reuma en pijnstillers als ontbijt. Ik heb al een slokdarmontsteking achter de rug, en met aspirine is dat echt geen ondenkbaar scenario. Zeker niet als je voor langere tijd moet. Panadol is paracetamol, en dat helpt jou niet, want je slikt die aspirine niet tegen pijn maar voor de samenstelling van je bloed.

Zover de artsenraad van Xaloy :-0
Veel sterkte straks lievelust,

en jij veel succes Witchke!
Framboos, wat fijn dat je je beter voelt! Je hebt er toch een week last van gehad? Lijkt me echt waardeloos in combinatie met een zwangerschap!

Xaloy, Steijntje gaat ook heel hard huilen als ik "nee" zeg! Op de een of andere manier is hij dan echt heel erg overstuur...Arm kind! Hugo reageert selectief: hij beslist of hij er genoeg van heeft als ik "nee" zeg en zo niet, dan luistert hij gewoon niet. Hihi, van mij mogen ze ook veel, behalve aan de poezenvoerbakjes, de kattenbak, de lampen en de stekkers zitten. Laat Steijn nu net dol zijn op de Royal Canin kattenbrokjes! (brrr)

Witchie, succes met de sollicitaties! Het gaat helemaal goed komen!

Jemig Mich, wat zegt Morris veel! Ik dacht dat Steijn al aardig wat woordjes kende, maar bril en blaadje? Dat is nog een grote brug te ver voor Bobbel! Hij kan wel boe (betekent kiekeboe, broek en boek), bah (als hij stinkt of als Hugo'tje aan de stink is), pappa, mamma, Kika, poes (spreek uit als "Pooooeeesjjjj"), aai, dag (uit te spreken als "daaa"), broem (als hij een auto ziet), bal en vanochtend probeerde hij "paard" te zeggen. (we lazen "Nijntje ziet de dieren") Het kwam er nog niet echt lekker uit ("paaaah"), maar goed, het begin is er. Wat zegt Hugo? Niets! Helemaal niets! Okee, heel af en toe pappa en mamma (als hij er zin in heeft), wat gejodel en Kika is "Kaka", maar dat is het.

Gek, maar ik voel me nu een stuk beter. Wel fijn, natuurlijk, maar een uur geleden was het echt huilen met de pet op. (dat heb ik ook gedaan; ik droeg alleen geen petje)

Swis, de gynaecoloog, Dr. B., heeft dit spul voorgeschreven. Ik ben niet zo'n pillentikker en ben een beetje huiverig om zo maar iets anders te gaan slikken. Deze aspirientjes zijn alleen bij de apotheek te krijgen (in verband met de dosis), dus ik denk dat ik hieraan vast zit.
Buitenmeis je kunt het altijd eens proberen met een paar lappen voor de ramen? Wordt het lekker donkerder, en koeler.

Tommy heeft dan ook wel heel veel ramen op zijn kamer...2ramen+2openslaande deuren met raam. En dan witte niet aansluitende rolgordijntjes....oeps...
Lievelust is bijna aan de beurt...Ik ben benieuwd!

Xaloy, dus toch aan de maagbeschermers? Ik zal morgen vragen of het kwaad kan. Ik moet er eigenlijk niet aan denken om de komende maanden elke ochtend zo wazig te zijn!
Ik heb trouwens een vrije dag vandaag. Het is een katholieke feestdag, sacramentsdag. Koel he? Swissie heeft dat lekker niet want die woont in een protestants kanton. Dom van haar :-)
Hmmm... ik kan dus wél gaan shoppen in Zürich vandaag!

Eeh

Eeh

Nee. Geen centjes genoeg. Da's alleen maar frustrerend. Daarnaast heb ik eigenlijk niets nodig :-)

*begint te duimen voor Lief Lustje*
Xaloy, kom je vandaag hierheen????

Ik "werk" thuis en heb toch geen zin!!!

Trouwens, weet jij of die verdwaalde Chinees / Japanner of wat dan ook van jullie kantoor gisteren nog goed is aangekomen?

Ik heb hem even geholpen met jullie ingehuurde chauffeur (die alweer in Luzern was). Heb hem aangeraden een taxi te nemen, maar hij wou verder geen hulp. Hoop dat alles goed is gegaan.
Sorry, beetje vaag verhaal. Ik was dus op het vliegveld om op man te wachten toen er dus een hele vriendelijke asiatische meneer vroeg of ik voor hem met een chaffeur kon spreken.

Dus ik nam de telefoon aan en vroeg in het Duits waar die man was. Die vertelde dus dat hij in Luzern was, want dat die Asiaat verloren was in Parijs, en een latere vlucht had genomen. De chauffeur zat alweer in Luzern, maar volgens chaffeur kon man het beste een taxi nemen naar "jullie kantoor". Haha, dus ik zei vrolijk dat Asiaat jou de groetjes moest doen van Nederlndse met kind.
Ja, dat kan ik eigenlijk wel doen! Woon je helemaal aand e verkeerde kant van Zürich, of aan de goede :-) Heb een vriendin die woont bij Birmensdorf en dat is eigenlijk heel dichtbij :-)

(Dit ook even voor de planning, dan kan ik evt gaan als Robbel moet slapen? Anders moet het na de middagdut en die komt laat vandaag omdat meneer om 8.45 wakker was... )
Ik snap het verhaal nog steeds niet! Neem aan dat het een toerist was? OOOH naar de Löwenplatz busparkeerplaats! Ja, daar werk ik tegenover inderdaad :-)
Ik heb geen muts in auto! Routebeschrijving?
Ben erg benieuwd naar Lievelust. Ik hoop dat alles toch nog meevalt...

Ik besef me nu steeds meer dat het hebben van een onbezorgde zwangerschap en het krijgen van een gezond kind niet zo heel erg zelfsprekend is. Daar heb ik indertijd niet echt bij stilgestaan.

Wat zegt Morris al veel woorden! Bril lijkt me best een moeilijke eigenlijk. Hoe is het met je Micha? Trek je het allemaal nog met je zwangere buik en die snelle koters van je?

Muisje: he bah, wat naar dat je zo beroerd bent zeg... Misschien even overleggen met de arts voor een vergelijkbaar medicijn? Of zou het van tijdelijke aard zijn?

Gisteren bleek op de creche dat ik een moederdagcadeautje had gekregen! De leidsters hadden een ketting van pasta geregen en Puk heeft de stukjes geverfd. Superschattig!
Oh wat schattig dat moederdagcadeau lara !

Nogmaals Lievelust veel succes vandaag ! Hoop zo dat alles mee blijkt te vallen !!

Het gesprek vandaag viel ontzettend goed mee, volgende week vrijdag heb ik nieuws !
Hoe zou het met Lievelust zijn? Ik hoop zo dat het meevalt...

Framboos, fijn dat je beter bent!

Spitsmuis, waarom moet je ook alweer aspirine slikken, wat doet dat? Weet dat het iets met HELLP te maken heeft, maar weet niet meer wat.

Lara, wat een creatieveling! Zelf een pastaketting verven, wow!

Hier begint de dag ook al zo vroeg, de hele week is het al half 7. Misschien ook maar eens gaan verduisteren.

Ok, even iets genuanceerder over die woordjes. Morris zei nog niet zo veel hoor. Mama, papa, poes (zeg: puss - voor alle dieren die hij ziet), banaan (baba), bal, bah, dag (zeg: daah), die. Dat is het wel zo'n beetje. Toen ik gisteren een appel schilde zei hij ineens apap en toen hij de zonnebril wilde zei hij bil. En ik was ook verbaasd hoor.

Framboos, ik oefen geen woordjes met Morris hoor, en lees hem eigenlijk ook veel te weinig voor. Hij heeft er geen geduld voor, had Lars ook niet.
Hee Bugaboo heeft een autostoeltje serie 0 uitgebracht.

Nou, toch vind ik het knap van Morris!
Ik ook hoor!

Weet je al hoe laat je in de buurt bent vanmiddag?
Ik wist niet dat je kon! Leuk!

Puk ligt nu nog te slapen en zal over een half uurtje wel wakker worden. Daarna even lunchen en dan zijn we klaar. Ik ga even bellen of mijn baas op kantoor is.
Joepiejoepie ik mag volgende week weer op gesprek bij een ander bedrijf !! Morgen ga ik ook op gesprek, ben eens benieuwd of er wat uit gaat komen !!
Ja, ik ben thuis of in de buurt vanmiddag. Had ik dat vanmorgen niet gepost?
Hihi, leuk jullie ook een meeting, wij dus ook. Xaloy komt even gezellig hierheen. Finn is zich al aan het voorbereiden. Ik ga hem nog snel even eten geven en kijken of hij nog even kan slapen (zal wel niet). Vanaf rond 13.30 wordt het spelen geblazen. Zal even kijken of ik nog wat foto's kan maken.

Ik ben ook zo benieud hoe het met lievelust gaat. Je merkt dan idd dat het helemaal niet automatisch goed hoeft te gaan met een zwangerschap. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Misschien heb ik er overheen gelezen. Ik sms je als Puk wakker is en we klaar zijn met lunchen. (waarom slaapt hij altijd lang als het niet uitkomt en kort als ik rust wil?? Gebrek aan timing dat kind...)
OOh jeetje.... Sterkte met het afwachten Lievelust. ik hoop echt dat jullie morgen meteen bericht krijgen en we duimen natuurlijk voor goed nieuws
Wauw Mich, wat is Morris toch snel!

Ik denk dat ik gewoon een lui kind heb hihih, ze kan alleen mama, baba/papa en bah zeggen en vorige week zei ze 1 x bal! Lopen doet ze ook nog niet echt, af en toe zet ze een paar stapjes als ik haar aan beide handjes vasthou, maar ze gaat dan zo snel mogelijk weer zitten.

Lara, dat autostoeltje zag ik ook idd, vind hem wel mooi, moet voor de nieuwe baby een nieuwe kopen dus misschien koop ik deze wel. Het mooie is dat de inzet aan te passen is aan de lengte van je kind dus dan zitten ze ws wat beter. Ik vond die MC niet altijd even comfortabel voor Zahra, ze zat er altijd zo ingepropt had ik het idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven