Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
He Bloem,

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Tuurlijk had je een snellere start verwacht maar als je alleen al kijkt naar dit topic, drie miskramen en een BBZ, en een geval van clomid, dus zo vanzelf gaat het allemaal toch niet?

Liubi, vlinder, leuk om mijn eigen observaties over 'wachten' weer teruggeslingerd te krijgen. Ja ik begin wel een beetje onrustig te worden nu. Gister babyfoto's van mijn vriend gekeken bij zijn ouders, zodat ik 'enig idee (??)' heb van wat ik straks kan verwachten...

Verder is het onrustig/spannend hier, mijn beste vriendin zit nu op 41 weken en een half. Als er niks gebeurd wordt ze woensdag ingeleid, dus ik zit nu heel erg te duimen.
Rustig hier!!

@bloem: balen zeg dat het weer niet gelukt is. Als je naar de HA gaat wordt je waarschijnlijk naar huis gestuurd met de opdracht om een paar maanden een temperatuur-curve bij te houden. Misschien dat je dat alvast kunt doen (of deed je dat al?).

@liubi: die periode tussen de zwangerschapskleding en normale kleding vind ik ook heel lastig. Eigenlijk zit niks echt lekker. Gelukkig is het over een maandje waarschijnlijk al weer heel anders, het is maar een korte periode.

Van de week heb ik nog bij de Hema 2 simpele zomerrokjes gehaald met een elastieken band die zowel in als buiten de zwangerschaps gedragen kunnen worden.

@pluis: lastig dat je nog geen goed moment hebt gevonden op je werk om van je zwangerschap te vertellen.

In mijn geval werd het elke keer heel goed opgevat, ik hoop bij jou ook. Hoever ben je dan als je het wilt gaan vertellen?

@vlinder: wanneer willen jullie in het nieuwe huis?

@ka: al ongesteld geworden?

@dametje: ik zou zelf geen jas kopen. Meestal doe ik mijn eigen jas open en dan een sjaal om. Een andere mogelijkheid is zo'n poncho ding die je over je hoofd trekt, past altijd.

En voor minder nette aangelegenheden doe ik ook nog wel eens zo'n sweatvest aan, zit nog eens erg lekker ook.

@mibb: ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie en dat het dan helemaal goed gaat. Ik hoor vaak dat het na een miskraam soms juist heel snel kan gaan.

Hier gaat alles goed. Alweer 26 weken zwanger, wat gaat het snel zeg. En we moeten alles nog regelen dus we moeten echt aan de slag.

Straks lekker een stukje fietsen met manlief en Floor, en dan maar hopen dat het droog blijft.
bloem balen zeg!

HA is zeker geen gek idee. De mijne nam het serieus en deed gelijk netjes wat onderzoeken die positief waren dus mocht doorverwijzing naar het ziekenhuis. Haalde op vrijdagmiddag de doorverwijzing op en teste op zondag positief. Had belijkbaar een ontspannende werking op mij dat ze er mee bezig waren.

Pebbles als ik het nu op het werk ga vertellen ben ik bijna 11 weken, maar moet het ook vertellen want moet op woensdag ochtend naar de VK en dan werk ik normaal.

dametje leuk he babyfoto's kijken van je partner! En wel spannend voor je vriendin volgens mij duurt wachten dan helemaal lang!

Pebbles wat moet je allemaal nog regelen?

Na de echo wil ik beginnen met aanvragen kraamzorg en kinderopvang(laatste is geen probleem) is toch wel op tijd?

Wel ik ga morgen lekker 2 weekjes naar Italie, doe allemaal rustig aan en hoop na mijn vakantie weer pompoenetjes te zien!

Liefs Pluis
@pluis: van de week hoorde ik dat ze in de Randstad, Brabant en Gelderland waarschijnlijk maar 24 uur kraamzorg willen gaan bieden ivm personeelstekorten. Ik woon in Gelderland dus ik hoop dat ik toch gewoon de volledige 49 uur krijg.

Maar met 11 weken ben je nog wel op tijd lijkt me.

We moeten de geboortekaartjes nog regelen, de babykamer is nu nog rommelkamer, de naam moet nog uitgezocht worden, de babyuitzet nog aangevuld en daarna alle kleertjes, hydrofiel luiers, beddegoed etc. gewassen, gestreken en gevouwen.

We hebben al wel een kinderwagen en natuurlijk nog heel veel spullen van Floor en de baby komt het eerste half jaar bij ons op de kamer dus op zich redden we ons wel.

Veel plezier in Italie!
Nou de rode duivels zijn vandaag gekomen, ik had het wel verwacht omdat ik al negatief testte maar is toch altijd weer een jammer dat het weer een maand niet is gelukt.

Mijn nieuwe NOD is 29 juni.
Pluis, je kunt toch ook tegen je baas zeggen dat je een afspraak bij de tandarts hebt ofzo. Je moet het pas vertellen als je er zelf aan toe bent en niet omdat het handig is voor hun om te weten wat ze aan je hebben het komende jaar....lekker voor jezelf kiezen!!! Veel plezier op je vakantie...enneh 31-12 uitgerekend spannende datum kan een 2008 of 2009 kindje worden.

Pebbles zo wat een geregel allemaal zeg, maar het zijn wel leuke dingen om te doen nou ja behalve het wassen en strijken dan, haha

Bloem balen zeg dat je ongesteld bent geworden, zullen we allebei voor de volgende maand gaan-:)

Dametje spannend zeg voor je vriendin, hoop dat ze een soepele bevalling. Hou je ons op de hoogte...
@ka: balen van de ongesteldheid maar het is beter dan wachten op een ongesteldheid terwijl je weet dat je toch niet zwanger bent.

Het wordt weer eens tijd voor een nieuwe zwangerschap dus voel je vooral aangesproken.
ja dametje dat wachten... maar ik heb in nieuwe woonplaats een verloskundigepraktijk gebeld om een afspraak te maken en die willen volgende week dinsdag (27mei) al een echo doe, zij doen dat hier altijd in week 9 of 10. dus dat is lekker meegenomen van 6 juni naar 27 mei.

hey pebbles, met een week of vier willen we helemaal over maar we wonen nu praktisch bij mijn schoonouders in (die wonen 200 meter van ons nieuwe huis) omdat we dan veel kunnen klussen (leuk om dat tegenwoordig in een ander verband te zeggen ;) ) ik woon straks dus in de randstad wel balen als ze maar 24 uur kraamzorg willen bieden. hoop dat het hier nog even meevalt.

pluis, geniet van je vakantie!

ka, op naar de volgende maand! hoop dat je bij de volgende ronde zwanger bent!

mibb, hoe is het nu met je?

voor het schema; huis gevonden, 27mei echo
Dametje: je hebt helemaal gelijk hoor. Ik had het ook eigenlijk meer over mijn omgeving dan over dit topic. En ik had gewoon ook tussen aanhalingstekens staan, omdat je meestal pas hoort dat iemand zwanger is als het gelukt is en niet hoe lang ze al bezig zijn of hoevaak het mislukt is. Maar het is gewoon ook het gevoel van ongeduld en dat wil ik ook, wat dit soort gedachtes los maakt denk ik. Mijn vriend zegt altijd: we zijn toch bezig, onze tijd komt ook nog wel. Dat heb ik dan blijkbaar toch weer even nodig om alles weer in perspectief te zien nadat het mislukt is...

Ka: 't blijft een teleurstelling als het niet gelukt is, ook als je dit eigenlijk wel verwacht had na de laatste negatieve test. Inderdaad samen op naar de volgende ronde!

Pebbles: dit wordt inderdaad de derde cyclus waarvan ik ook mijn temperatuur bij hou. Dus in principe heb ik al wel wat info voor de HA.

Pluis: bij jou is toch een bloedonderzoek gedaan en bij je man een zwemmertjesonderzoek toch? En waarom kregen jullie een doorverwijzing naar het ZKH als de uitslagen positief waren, of begrijp ik het verkeerd? Fijne vakantie in Italië! Geniet ervan!

Nieuwe NOD hier rond 14 juni
Hallo Dames!

Alles goed hier?

@Bloem, wat jammer! Je krijgt vast een februari kindje. Ik ga heel hard voor je duimen! Hetzelfde geldt voor Ka!

@Pebbles, in Duitsland hebben ze helemaal geen kraamzorg. Dat vind ik wel een heel groot nadeel. Ik breng de eerste dagen door in het ziekenhuis, tot dag 4. En daarna komt de verloskundige (Hebamme in het Duits) elke dag een uurtje langs. Voor de rest moet je het zelf maar uitzoeken. Mijn moeder is zo lief om een of twee weken vakantie op te nemen en hierheen te komen om het huishoudelijk werk te doen. Maar stel je voor dat ze niet kon komen. Dan sta je er toch mooi alleen voor, want manlief krijgt maar 2 dagen vrij.

@Pluis, fijne vakantie!

@Dametje, sorry kon het niet laten hihi. Deze weken tussenin zeg maar (het tweede trimister dus) gaan zo snel!

Hier alles goed. Ik word geterroriseerd door hooikoorts en 'steken in de doos'. Die heb ik al vanaf het begin, maar soms doen ze zo pijn dat ik ff niet meer kan lopen. Volgens de gyn was dat de groei van de baarmoeder. Naarmate die hoger komt te liggen nemen de steken af. Ben vandaag al weer 15 weken. 'T gaat snel.
Dag dames,

Ik heb het schema weer aangepast en alle oude data eruit gehaald. Het schema is aardig leeg nu, maar ik heb niet de puf om alles helemaal terug te lezen om alle data en bijzonderheden eruit te halen. Ik heb de laatste pagina bekeken en verwerkt, willen jullie het aanvullen?

Dametje, kun je geen goedkope jas bij de Zeeman o.i.d. scoren? Is je vriendin inmiddels bevallen? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor

Ka, balen zeg die ongesteldheid

Dank je Vlinder, lief van je, ik hoop het zelf natuurlijk ook. Lekker bezig in je huis dus! Is dat niet lastig met je opleiding en stage?

Bloem, ook ongesteld geworden dus , jammer ik had het zo voor je gehoopt!

Pebbles, wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat na een miskraam het weer snel raak kan zijn, omdat je lichaam dan een beetje is ingesteld op een zwangerschap... Ik hoop het maar, maar ik ga er niet te veel van uit, dan kan het alleen maar meevallen.

[b[Liubi[/b], heb je geen medicijnen voor de hooikoorts? Vervelend trouwens die steken, ik hoop maar dat ze weer vanzelf over gaan en niet erger worden!

Hier is alles wel ok. Afgelopen weekend nog even weer naar mn ouders aan de andere kant van het land geweest, maar nu voorlopig even niet. Kost toch wel veel tijd en energie telkens dat gereis.

Ik heb het idee dat mijn eisprong eraan zit te komen, of had ik dat al verteld? Maar ja, helemaal zeker weet ik het niet, mijn temperatuur is nog niet omhoog.

Verder lijkt alles hier weer eens rustig, gelukkig maar.

Hee trouwens, ik mis Snok al een tijdje, klopt dat? Zou het wel goed met haar zijn?

Ook Kreta heb ik al lang niet meer gezien...

Is het misschien een idee om de ledenstop eraf te halen en te kijken of er meer mensen zijn die nog mee zouden willen schrijven? Of vinden jullie het wel goed zo?
Hé, fijn dat iedereen meedenkt over de jas

@Mibb, vriendin is nog steeds niet bevallen, woensdag gaan ze inleiden als het morgen niet gebeurd. Best wel spannend.

Vanavond weer zwangerschapsyoga gehad. Ik vind het echt hilarisch om met allemaal andere dikke vrouwen vanuit hurkzit overeind proberen te zien komen.

@ka, balen!
@Mibb, goed om je weer te zien online!

Voor het schema: gyn 3 juni
dit is het laatste berichtje van snok op decembertopic.

''met mij alles goed...krabbel weer langzaam op Nog wel vet postietieve test dus menstruatie zal nog wel ff op zich laten wachten ...maar goed dat zien we dan wel weer...hopen dan maar na vakantie want dan kan ik tenminste gelijk bij 1e menstruatie bloed laten prikken....''

ik weet niet wat ze verteld heeft hier, maar ze heeft dus weer een miskraam gehad en wacht nu op een menstruatie. volgens mij gaat het wel redelijk met haar. vind het zo sneu, had het haar zo gegund na januari.

mibb, het is inderdaad een beetje veel in combi met stage maar ja. vooral nu stagebegeleider bedacht heeft dat ze wil dat ik in de laatste twee weken nog meer gesprekken ga plannen. wordt een beetje moe van dr, en ben toch al niet vooruit te branden.

ik heb iets heel leuks bedacht (vind ik zelf) voor als we volgende week een goede echo hebben. ik heb mijn mams gevraagd hoelang ze mijn vader al kent (23 jaar) nu heb ik bedacht ddat dat ook best volgende week 25 jaar zou kunnen zijn. dus ik ga broertje en soort-van-schoonzusje vragen om bij mijn ouders te komen eten (dat moet zo omslachtig omdat soort-van-schoonzusje anders thuis eet ivm examens) en dan maak ik lekker eten en dan maak ik als toetje cakejes met op de bovenkant met chocola geschreven 'oom' (voor mijn broertje van 7en broertje van 18) tante (voor soort-van-schoonzusje en zusje van 10) opa (voor mijn vader, duh) oma (ja voor wie?) en dan papa en mama. echt lol gehad met mijn moeder dat ik begin met het opdienen van de papa en mama gebakjes en die heel leuk voor mijn ouders neer zet en dan de opa en oma haha. leek me in ieder geval leuk om het mijn broertjes en zusje tegelijk te vertellen, en met elkaar eten is altijd gezellig (als ik niet te misselijk ben, maar dat gaat goed)

lekker ego verhaal weer. maar geen sorry daarvoor *grijns*

ka en bloem, zet m op!

mibb, goed dat het wat beter met je gaat. hoop op een eisprong. reizen is erg vermoeiend en nu helemaal met je lichamelijke gesteldheid. rustig aan doen hoor meisje! volgens mij haalt het niet uit of je de ledenstop eraf haalt. er zijn inmiddels genoeg nieuwe topics na ons dat ik niet verwacht dat er nog mensen hier bij zouden willen, en als ze dat willen zou ik het ook wel goed vinden. (je hebt van die mensen die al heel lang met ons meelezen die zouden dan ook officieel wat mogen zeggen, haha) *zwaaizwaai* naar de meelezers

liubi, wat raar geen kraamzorg, terwijl het verder toch zo goed geregeld was in duitsland, met langer thuis kunnen blijven voor je kindje ofzo? of heb ik het verkeerd onthouden?

dametje ik heb hier al lol, om dat beeld van de zwangere vrouwen, haha!
Hee Mibb!! Ja hier alles wel ok..ben nog wel thuis...gewoon ens ff een keer NIET stoer doen en maar doorgaan.....;-)

Ja voel me echt stukken beter; merk dat ik weer langzaam beetje opknap lichamelijk...tis ook wel ff veel binnen 6 maanden 2 zwangerschappen (totaal 16 weken zwanger)...Soms vloei ik nog klein beetje dus nu is het wachten op hormonen uit lijf en menstruatie.....dan bloed prikken en dan 26 juni gesprek over uitslag bloed etc....Aan de hand daarvan (wat er uitkomt, maar wrs toch echt domme pech) zien we wel verder...heb geen haast Iig nu zal er sowieso wat langer tussen zitten door ongesteldheid af te moeten wachten, dan nog gesprek etc....dus wel lekker...lichaam ff rust en ook koppie.....

Liubi..fijn....om goed nieuws van je te lezen...uitslag zo positief..en ja hooikoorts is iets minder...die steken in je doos ook trouwens hahahahahahahhaah

thx vlinder voor de quote Ben beetje aan het rommelen..lees niet altijd trouw bij....

Gaat wel goed geloof ik met je he? Hoe is het met kwalen?

Dametje hoe gaat het met jou dan...gaat ook al opschieten he?

MIbb moet ik niet uit het schema?

d
*klaagmodus aan*

Voel me ellendig. Ik haat mijn baan op het moment (elke dag dat heen en weer gereis, altijd hetzelfde gezeik) ik heb hoofdpijn, opgezwollen slijmvliezen en ik maak me zorgen over mijn beeb. Of ie wel goed genoeg groeit etc.

Van verdere buikontwikkeling is niet echt meer sprake. Lijkt een beetje stil te staan.

Wanneer begint de boel eigenlijk zo gemiddeld echt te groeien? (Freddy? Dametje? Pebbles?)

*klaagmodus uit*

Ok, ik ga maar even proberen te genieten en naar mijn werk.

Laters!

@Snok, die steken in de doos zijn inmiddels wel weg. Baarmoeder is nu ook wel voorbij het schaambeen dus dan voel je het niet meer zo laag.
Ik ben weer thuis!

Lekker weekje gehad ging veels te snel. Geen ongi te bespeuren, een of andere vage italiaanse test gedaan die was begatief dus nu de nl versie maar weer proberen.

74 Dagen al deze cyclus grrr. Heb de hele week elke keer tampons gebruikt omdat het voelde of ik ongi werd, en dan was het weer weg en was het toch niet zo.

Kom morgen weer verder lezen ben erg moe...
@liubi: bij mij was er beide zwangerschappen weinig te zien tot een week of 20, daarna ging het ineens heel hard, met 25 weken had ik allebei de keren echt al een flinke zwangerschapsbuik.

@zus: welkom terug! wat een belachelijk lange cyclus meer. Maar je hebt dus nog niet met een nederlandse test getest begrijp ik??

Je weet maar nooit.

Bij mij voelt een eisprong trouwens ook een beetje als een ongesteldheid dus misschien was het dat wel afgelopen week?

@snok: zo had ik er nog niet eens bij stilgestaan, je bent het afgelopen jaar toch 4 maanden zwanger geweest. Voor je lichaam ook een flinke aanslag.
He Zusvansummer welkom terug.

Beste vriendin is gisternacht bevallen van haal dochtertje. Mooie naam en ze zijn heel gelukkig. Ik ben nog een beetje ongerust want de weeen zouden gisterochtend vroeg in het ziekenhuis (wo ochtend) worden opgewekt en dinsdagavond heeft ze me nog vrolijk gemaild dat ze vier cm ontsluiting had.

maar het meisje is dus een paar uur eerder met een keizersnee ter wereld te zijn gekomen. Dus wat is er precies gebeurd?

Enfin, hoop heel erg dat ik morgen even langs het ziekenhuis mag.
@liubi,

die buik verschilt bij iedereen maar dat was echt nog niet zoveel bij 15 weken!

Vandaag ben ik 29 weken trouwens. Dus nu voelt het wel weer alsof het snel gaat.
@Pluis, regelen van kinderopvang wordt in het algemeen aanbevolen met 3 maanden te doen, maar het ligt natuurlijk vooral aan het kdv zelf, hoe lang de wachtlijsten zijn. Kraamzorg eveneens in de 3e maand. Enne, fijne vakantie, hoewel je al weg bent nu, en ik niet denk dat je in Italie dit forum zult bezoeken.

@Pebbles, het komt nu wel weer heel dicht bij, niet?

@Ka (en Bloem ook), balen, we gaan de volgende maand weer duimen

@Liubi, sterkte, hooikoorts lijkt me sowieso al niet fijn, maar nu kun je ook nog eens geen medicijnen nemen.

@Mibb, ik ga voor je duimen dat het weer snel raak mag zijn...

Wat mij betreft vind ik het prima dat de ledenstop eraf gaat, maar ik denk niet dat zich nieuwe zullen melden ivm de topictitel, en er zijn al wel weer nieuwe topics....

@dametje, lekker toch, zwangerschapsyoga? Ik vond het altijd even relaxen, en heb er toch best wel wat aan gehad....

Jas zou ik ook niet kopen. Misschien kun je tijdelijk lenen, en anders idd fleecevest etc, het is maar tijdelijk, en hopelijk is het weer zodanig dat je geen jassen nodig hebt buiten...

@Vlinder snap het plan om te eten niet helemaal, maar het zal vast leuk zijn!!! Je moet toch wat verzinnen om iedereen bij elkaar te krijgen he?

@Snok, goed dat je toch even rust neemt.

@Zus, tjee, 74 dagen, dat is echt vreselijk.....

Dochter is inmiddels weer beter, nog 1 dagje penicilline en dan is dat ook voorbij. (Ben nooit zo dol op ab). Vriend is vandaag ziek thuis, erg veel last van z'n buik. Ik vind het heel sneu voor hem, maar ik hoop echt dat hij mij en dochter niet aansteekt. Heb het eigenlijk even gehad met zieken, en zou graag tot september of zo virusvrij zijn .
hee zus....fijn dat je er weer bent!!! enne geen menstruatie dus nog? Klote zeg...ik ga met je mee afwachten ...gelijk op de mijne
Snok goed van je dat je het even rustig aandoet, het is idd niet nix :( , moet er niet aan denken dat het nog eens mis zal gaan.

Liubi voel je je alweer wat beter? Wat irritant die steken!!

Mibb hoe voel jij je nu? Ik hoop dat alles een beetje ok gaat.

Dametje hoe was het op yoga en is het leuk om te doen? Het lijkt mij helemaal niets eigenlijk ;)

Ka, balen dat je ongesteld bent geworden :(.

Vlinder wat n verhaal hahahaha ik snap er niets van. Have fun met je etentje ;).

Pluis kom je nog even bij me langs? Hihi. Have fun, al lees je dit waarschijnlijk niet meer.

Vriend en ik zijn weer begonnen... Het kriebelt te erg en we proberen geen beren meer op de weg te zien. Eigenlijk super. Hoe we het gaan doen als ik hier zwanger raak dat vinden we wel uit, desnoods een paar keer op en neer. Maar ik zal dan wel in NL bevallen ;).

Eerst maar eens zien of de boel nog werkt daar beneden.

NOD? Geen idee haha, ik gok op 8 juni, dus we zullen zien.

Het was een superweek met Zus, maar uiteraard weer veel te snel voorbij.
summer, wat super om te horen dat jullie weer gaan proberen! hoop voor je dat het snel raak mag zijn.

zus, hopleijk komt er nog een positieve test. heb je al een nederlandse gedaan?

dametje, gefeliciteerd met de geboorte van het kindje van je beste vriendin. hoop dat alles goed gegaan is.

voor jou ook wachten snok, hoop dat je snel ongesteld bent en de hele boel een plekje kan gaan geven/achter je kan laten.

de kwalen, erg chagerijnig, kort af. en ook heel snel huilen. en sneller moe, als ik 2 uurtjes in nieuwe huis gewerkt heb ben ik bek af. verder heb ik sochtend een misselijk gevoel maar niet dat ik moet overgeven dus meestal snel even wat eten en dan wordt het beter. verder gaat het lichamelijk erg goed. eigenlijk voel ik me al met al best goed maar zo lijkt het best veel eignelijk zijn het buien.

doegies vlinder
@Jaa genieten he vlinder ... Hoe is het met het huis, weet je al wanneer jullie erin willen? Vanmiddag mag ik kraambezoek in het ziekenhuis! Heb mijn vriendin gister gesproken dus dat was al heel fijn.

@Summer, als je kunt gewoon proberen zonder je heel erg druk erover te maken lijkt me dat prima stap.

Oja zwangerschapsyoga (maar ik deed al weleens yoga) is trouwens heel erg leuk, maar de eerste les had ik ook zoiets van 'wat moet ik hier mee'. Maar op het moment dat ik echt iets dikker werd en de buik zwaarder kreeg ik wel de behoefte aan yoga. Je gaat toch onbewust verkeerd staan of spieren verkrampen en dan is het heel erg fijn als iemand je daarop wijst.

@Beer, ik hoop dat jij en beertje deze ronde van ziekte ontspringen!

@Zus, jee wat een irritant lange cyclus weer. Ik duim voor je.

In de catagorie kinderziektes.........Vriend geeft heel veel les op basisscholen maar heeft als kind nog nooit luis gehad dus negeerde iedere vorm van jeuk totaal. Toen ik er maandagavond achterkwam dat wel allebei flinke jeuk hadden..kammen gekocht en ja hoor...bingo! Ben dus de hele dinsdag bezig geweest met alles wassen, beddengoed, bank, kleren, alles,pffff...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven