Echte mannen in de penarie

01-03-2013 16:37 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
Deeds hoe is het

Merano hoe vaak kom je nou een badmeester tegen?
quote:Peacy schreef op 12 maart 2013 @ 21:30:

Damn, die alcohol is nu even lekker zeg :P

Je mag er nog een.

Lukt het allemaal met de praktische zaken?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:badmeester schreef op 12 maart 2013 @ 21:50:

Deeds hoe is het

Merano hoe vaak kom je nou een badmeester tegen?Ongeveer even vaak als een auto met merano erop
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ja, alles is nu zover geregeld. Morgen even met zn 3 er russen uit
quote:Amand schreef op 12 maart 2013 @ 21:48:

Amand is langlaufen. Met z'n broer.Gezellig. Je moet Amand vragen of hij zijn broer eens meeneemt naar het forum. We horen zoveel over hem maar we zien hem hier nooit

quote:Peacy schreef op 12 maart 2013 @ 21:51:

Ja, alles is nu zover geregeld. Morgen even met zn 3 er russen uitDa's wel fijn, denk ik. Even ontspannen.

quote:merano schreef op 12 maart 2013 @ 21:51:

[...]

Ongeveer even vaak als een auto met merano erop Echt niet grappig
Z'n broer zegt dat het Viva forum voor mietjes is. Tja. Dan houdt het op.
Ik tiep nu trouwens even, Amand's franse neef Amant. Enchanté.
Ah, bonsoir monsieur Amant. Vous êtes le chansonnier Français, n'est ce pas?

Je suis ravie de faire votre connaissance

Jee zeg... ff badderen en meteen druk hier.

Peacy Je mag je bezatten meid.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 12 maart 2013 @ 22:49:

Jee zeg... ff badderen en meteen druk hier.

Peacy Je mag je bezatten meid.

Thanks Pimpel.

Maarre, ik moet morgenochtend m'n ma opgaan maken.

Denk niet dat ze zo vrolijk wordt als er een bibberend lijntje staat.
Fijn dat je dit allemaal nog voor haar kan doen.

Wanneer is de begrafenis?
Crematie is vrijdag.
Dat is niet te bevatten Peacy. Jij en je familie alle sterkte en liefde toegewenst.
Enchanté de faire votre connaissance monsieur Amant. Votre frére vraiment est un homme spécial.
Het is hier wel rustiger maar niet minder interessant. Soms een dag niets en dan komen uit alle hoeken en gaten mensen langs. Om met het 'irritante uitspraken' topic te spreken: gesjelli!

Even met inachtneming van wat jij meemaakt Peacy. Ik zal de komende dagen af en toe aan je denken en ga nu een lichtje branden voor je moeder.
quote:wdr schreef op 11 maart 2013 @ 16:27:

En die zoon hoeft denk ik geen kadootjes of rituelen, hij 'krijgt' al een kado dat hem de rest van zijn leven bij zal blijven...

Fijn, die adviezen.

Snoezemans handen werden zó bven de dekens gebonden dat hij er pas op zijn 24ste achterkwam dat er nog meer mee kon dan plassen.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ach gut...

quote:wdr schreef op 12 maart 2013 @ 23:31:

Enchanté de faire votre connaissance monsieur Amant. Votre frére vraiment est un homme spécial.Volgens mij is die neef van Amand een neppert, WDR. Hij verstaat er niks van want hij zegt niks terug. Hij zal die franse liedjes ook wel play backen

Neef van Amand is nu aan t googlen.
Die neef kan ook een van de meerdere persoonlijkheden van Amand zijn hé
Peacy

wat lees ik nu.... veel, heel veel sterkte meid... wat verschrikkelijk verdrietig... Hier mag je altijd komen uithuilen, of een borrel halen...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ben weer op weg naar mn kleine grote vriend in het ziekenhuis. knuffelen door plastic...

Zijn nieuwe beenmerg zit er vandaag precies een week in en hij voelt zich goed.
Doe je je kleine grote vriend veel liefs van je forumvriendjes pimpel? Hier een dikke digitale doorgeefknuffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven