Echte mannen in de penarie

01-03-2013 16:37 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
quote:wdr schreef op 13 maart 2013 @ 09:16:

Die neef kan ook een van de meerdere persoonlijkheden van Amand zijn héNiet te wijs op de vroege ochtend please :P
quote:wdr schreef op 12 maart 2013 @ 23:31:

Enchanté de faire votre connaissance monsieur Amant. Votre frére vraiment est un homme spécial.Il n'est pas mon frère. Il est mon cousin.
quote:Amand schreef op 13 maart 2013 @ 17:13:

[...]

Il n'est pas mon frère. Il est mon cousin.Excusez-moi. Dommage. Ou-est-il maintenant, votre cousin?
Eeeeh......kan dit in het Nederlands, Engels of Duits? Snapputnieh!
Il est à Lech, faire ski de fond.
Amand zijn Franstalige neef Amant is langs. Dat is me een geschikte vent zeg! Lachen gieren brullen... maar wel in het Frans ja. Hij zei dat hij maar drie woorden Nederlands kent: 'Hoe-kaat-et'.
quote:Amand schreef op 13 maart 2013 @ 17:18:

Il est à Lech, faire ski de fond.Eh bien.
'oe kaat-et?'
Daar heb je em al Grobs. Wat doet ie zijn best hé...
Oh, et 'soixante-neuf', mais que chacun comprenne toute façon
quote:Amand schreef op 13 maart 2013 @ 17:23:

Oh, et 'soixante-neuf', mais que chacun comprenne toute façon Mais oui mon cheri...
Gosh, ik sta er gewoon verbaasd bij te kijken
quote:merano schreef op 12 maart 2013 @ 23:56:

[...]

Volgens mij is die neef van Amand een neppert, WDR. Hij verstaat er niks van want hij zegt niks terug. Hij zal die franse liedjes ook wel play backen Est-ce que vous êtes convaincu?
Waarom verbaasd peacy
quote:wdr schreef op 13 maart 2013 @ 14:37:

Doe je je kleine grote vriend veel liefs van je forumvriendjes pimpel? Hier een dikke digitale doorgeefknuffel.

Heb 'm een extra plastic knuffel gegeven.

Mennnn wat is dit zwaar zeg...
Ik trek het niet, kinderen die doodgaan. Van heel dichtbij meegemaakt en ik pas.
Ik ook van heel dichtbij.

Maar wat moet ik dan tegen m'n vriendin zeggen? Ik trek dit niet?

Zij trekt dit ook niet, maar ze zal wel moeten.
Pimpel, Amand, niemand trekt dat. Ik zie t bij mn buurjongetje (bijna 2, leukemie).

Is heel zwaar voor de omgeving
Ik weet het Peacy. Mijn nichtje is op haar 9e ook overleden aan een zeldzame vorm van kinderkanker.
Sterkte aan iedereen die het kan gebruiken
Ik onttrek me aan elke associatie ermee, die ik kan. Bij je vriendin kan dat uiteraard niet.
quote:Amand schreef op 13 maart 2013 @ 21:11:

Ik onttrek me aan elke associatie ermee, die ik kan. Bij je vriendin kan dat uiteraard niet.OK, snap ik. Doe ik ook. Brings back sad memories...
Iemand nog geneukt / goede wijn gedronken / een intense belevenis gehad / getuige van iets bijzonders geweest / een levensveranderend inzicht ervaren?
nee, nee, ja, ja en ja.
Nee, nee, ja, ja, ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven