Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Wat gaaf Fame! Wil je hier neerzetten wat je verkocht hebt of liever niet?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Enveloppen gemaakt van mooi papier.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hee Bootje, wat leuk die vlinders! Dit ziet er echt uit als een lenteplaatje, heerlijk. Bedoelde je dat het papier van de Vriendin hebt gebruikt als inpakpapier? Want ik zie het niet - of ik snap het gewoon niet. Misschien een heul klein beetje sloom op de zondagmorgen, ook al heb ik (thuis) gesport en gedoucht.

Fame, dat is heel gaaf: enveloppen van mooi papier. Ik heb zo ooit eens post van iemand gekregen. Dat is echt een verrassing in je brievenbus!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goedemorgen, het is maandag en het sneeuwt. Subtiel nog, maar er komt meer hier in het zuiden. Leuk sneeuw, en ik hou ervan, maar ik was er toch wel klaar mee na die fijne lentedagen vorige week.

Waar is iedereen?
Ik wil dit!

en dit!

Goedemorgen allemaal

Bootje, klinkt als een leuke winkel die Action....Altijd leuk winkelen daar. En die vlinders mooi gedaan. Ben ook benieuwd of het geknipt is, wel reclycling, heel goed.

En wens opa sterkte.

Fame, Dat vind ik knap om daar envelopes van te maken.

Akakia, goed van je om hoopvol te blijven. Hopelijk vinden ze iets voor haar.

Ik tank nog rustig bij van Thialf en van mijn vriendin. Was leuk maar kkkkkoud. Windkracht 7 en een huis wat niet echt winddicht was. Het geld vloog naar buiten omdat mijn vriendin het huis niet warm krijgt. Ik ga nu weer een naald breien van mijn tas.
EV, ik wil ook zon (en een beetje wind).
Goeiemorgen! De vlindertjes zijn geknipt uit pagina's van de Vriendin. Met de hand, want in vond het zonde om daar een ponsje voor te kopen. Heb nu gewoon het plaatje van een pons overgetrokken van Google.

Fame, wat leuk dat je wat verkocht hebt!

Ik wil ook lente! Zit nu binnen te werken en kijk naar de sneeuw

Gelukkig ga ik deze week nog naar Intratuin om zaadjes te kopen, toch een beetje lentegevoel. Gisteren (tegen de regels in) een pak viooltjes gepoot, mijn vingers vroren er bijna af.

Goed, ik ga gauw verder, eens kijken of ik Tena een paar proefpakketten af kan troggelen voor de voorlichting die ik volgende week ga geven.
Klinkt als een leuk weekend Steph.

Bootje, netjes geknipt dan! IK dacht dat ze geponst waren!

Hier druk met vriezer ontdooien en eten koken voor vanavond (want naar het ziekenhuis) en andere huishoudelijke klussen. Sneeuw in combinatie met ongesteld zijn zorgt hier voor een lichte depressie!
Wat een goed idee bootje, het is echt een heel vrolijk pakje zo!

Ik heb het hele weekend ziek op de bank gelegen. En daar lig ik nog steeds. Echt een feestje. Heb deze week mijn scriptieverdediging dus moet wel echt opknappen. Probeer nu elke keer wat voor te bereiden, maar echt vlotten wil het niet.

En hier gelukkig geen sneeuw maar een subtiel zonnetje, heerlijk dat vrolijkt tenminste nog iets op.
Balen kanon. Wanneer moet je je verdediging voeren? Hopelijk red je het om wat opgeknapt te zijn.

Dat subtiele zonnetje hè, wil je dat even de weg wijzen naar midden-Nederland? Dank!
En naar het zuiden? Dank u.

Hier worden de sneeuwvlokken intussen groter en groter, en ik heb het koud.

Kanon, beterschap! Ik hoop dat je nu snel gaat opknappen, en dat je je verdediging deze week (welke dag?) kunt doen.
Dames, denk dat het zonnetje jullie kant op is want hier is hij niet meer.

Woensdag moet ik mijn verdediging voeren, dus dat gaat opschieten!
Nou, ik zie hier ook geen zon.

Wel witte daken aan de overkant, als ik hier (ik zit boven) naar buiten kijk. En mijn mooie blauwe auto is ook wit.
Sterkte Kanon, hopelijk lukt het morgen alles voor te bereiden.

Ook sterkte voor EV, en iedereen in het zuiden, het schijnt bij jullie nog echt winters te worden.

Voor jullie allemaal, om de sneeuw mee weg te werken:

Eerst even deze

Kanon, heel veel succes met je scriptieverdediging en beterschap.

Bootje, wat knap zelf die vlinders uitknippen. Zou ook denken dat het een pons was.

Hier ligt ook sneeuw. Weg ermee, wij willen een lekkere lente.

Vandaag maar weer wat breien of borduren. Vanmiddag meer dan 2000 boekjes maken, met andere vrijwilligers van de wijk.
Hier ligt heel veel sneeuw, en het sneeuwt nog steeds. Heel mooi en de hond zal zo wel blij zijn als we naar buiten gaan. Geen dartele lammetjes hier, maar een dartele hond. Ook leuk. (Alleen een stuk kouder.) Zeker echt winters hier.

Wel jammer dat een vriendin die zou komen, afbelde. Wel begrijpelijk natuurlijk. We hebben nu voor volgende week maandag afgesproken.
Pfoeh, dan valt het hier nog mee EV, wel ijzig koud maar gelukkig geen sneeuw.

Kanon, succes morgen met je presentatie! Ben je alweer opgeknapt?
De sneeuw is toch wel weg EV? Jammer dat je vriendin niet kon komen.

Vandaag alvast een kado gekregen van vriend, schijnt dat er nog iets aankomt maar dat is dus onderweg, een boek over sjaals breien (met kabels ed dus dat word oefenen). Wat sjaals breien kon ik nog niet Wel lief, dat stond bij bol.com op mijn verlanglijst.
Kanon, veel succes vandaag!

Ik hoop dat je je intussen beter voelt.

De sneeuw is hier nog niet weg, maar nu schijnt de zon! Dat ziet er wel even anders uit dan die grijsheid gisteren. Dan is de witte deken op mijn auto misschien weg tegen de tijd dat ik op pad ga. Met andere vriendin afgesproken bij Ikea. Even héél iets anders en vooral: Afleiding! Erg nodig.

Leuk Steph, een cadeautje!

Fijne dag allemaal, ik ga eerst nog even met de hond lopen.
Kanon, hoe is het gegaan?

EV, Ikea zaaalig.

Vandaag van ma gehoord dat ik morgen met haar ga shoppen voor mijn verjaardag...
Vet geld uitgegeven bij Ikea: 1,85 in het restaurant en ietsje meer voor een paar afwasborstels. Die fijne huishoudhandschoenen hadden ze niet meer. Daar hadden trouwens méér mensen naar gevraagd, zei de vrouw aan wie ik het vroeg. Dus als jullie bij je volgende Ikea-bezoek nou óók naar vragen..

Fijn bijgepraat met vriendin, en uren zoet geweest, dat wel.

Vind je shoppen met je moeder niet leuk, Steph?
Echt, zo weinig EV? Ik kom altijd minstens met 50 euro aan zooi naar buiten (want 'alles kost hier niks'). Klinkt wel gezellig!

Kanon, hoe ist gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven