Entertainment alle pijlers

Alcatraz

16-03-2013 21:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de eerste twee afleveringen van Alcatraz gekeken, vooral omdat ik Lost zo gaaf vond.

Ik weet nu weer dat het einde me vies tegenviel. En toch ben ik nieuwsgierig hoe ze dit aan gaan pakken. Ik vrees dat ik vaker ga kijken.

Ben ik de enige, ik kon nog geen topic vinden.
Ik denk dat niemand de moeite neemt om te kijken aangezien dit een een gecancelde serie is, dus 13 afl. Met een open einde.

Dus de meeste beginnen er gewoon niet aan.
Ik heb ook gekeken....

Nog even aftasten maar denk toch dat ik volgende week weer voor tv zit voor volgende aflevering.Ik vind het wel wat....
Ik zit in t buitenland en hier is de hele serie al uitgezonden. Ik vond het leuk maar wat iemand al schreef er zijn maar een tiental afeleveringen gemaakt en dus hoe het nou precies zit krijg je geen antwoord op en dat vond ik jammer...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Shit, dat wist ik niet! Maar Lost had ook niet echt een einde, kan ik het zelf bedenken. Of googelen wat mensen denken. De goed/kwaad verdeling werd al wel lekker neergezet.
Ik heb alles al gezien. Begin vond ik erg leuk maar het einde vond ik zo stom dat het de hele serie heeft verpest voor mij
Ik heb ook zitten kijken. Voornamelijk omdat ik op Alcatraz ben geweest, dus is leuk om het terug te zien zo wist niet dat het maar 13 afleveringen zijn. Dat is wel jammer. Vind het wel spannend, al zijn sommige dingen wat onduidelijk soms.
Ik heb heel seizoen 1 al gekeken van Alcatraz en vond het op zich wel ok. Elke aflevering is wel veel van hetzelfde. De laatste aflevering is overigens echt een cliffhanger, alleen komt er volgens mij geen seizoen 2...
Meen je niet.zeg... Ik vond het wel leuk, maar als het toch gecancelled wordt, laat dan maar zitten.

Pff waarom kopen omroepen 'hitseries' aan die zo goed lopen dat er geen vervolg wordt gemaakt?
Heb het opgenomen, maar als het eindigt met een open einde begin ik er niet aan. Daar heb ik zo'n hekel aan!

Ik wist het ook niet.
Huts!
quote:Starshine schreef op 16 maart 2013 @ 22:09:

Meen je niet.zeg... Ik vond het wel leuk, maar als het toch gecancelled wordt, laat dan maar zitten.

Pff waarom kopen omroepen 'hitseries' aan die zo goed lopen dat er geen vervolg wordt gemaakt?

Ik had even gegoogled, aangezien in bij Terra Nova en wat andere series ook in maling werd genomen

http://www.mediacourant.nl/?p=145557
Nee,er is geen tweede seizoen. Hij is gecancelled. En dus lekker goedkoop ingekocht. Hij is dus nooit 'afgemaakt'
Deze was dus geen hitserie want zeer tegenvallende kijkcijfers en dus gecancelled.
Maar net 5 zet het wel weg als hitserie, dat maakt het reteirritant.
Ja terra nova ook. Vond ik ook leuk...

En arrow..krijgt dat wel een vervolg?
Of te vroeg gekocht. De hoe-vraag schijnt wel ingelost te worden, ik denk dat ik wel weer kijk. Volgende week of internet.
quote:Starshine schreef op 16 maart 2013 @ 22:23:

Ja terra nova ook. Vond ik ook leuk...

En arrow..krijgt dat wel een vervolg?

Bij Terra Nova baalde ik idd ook al. Dat snapte ik ook echt niet, want dat was een super goede serie!

Van Arrow komt wel een 2e seizoen.
Ik vind het een leuke serie.. Tenminste.. ik vond de eerste twee afleveringen lekker wegkijken. Ik kijk volgende week zeker weer. Jammer dat het maar bij 1 seizoen blijft.
Ik vond Missing op de zaterdag avond ook 'lekker weg kijken'. Ook heerlijk dat er meteen twee na elkaar worden uitgezonden. Maar ik vind het stom dat het niet 'af' is :(

Toch denk ik dat ik wel zal gaan kijken, er komt ook niet echt iets beters op zaterdagavond...
Ik vond alcatraz wel leuk, jammer dat het gestopt is zonder antwoorden.

Lost was zo duidelijk als wat wat mij betreft, geloof dat ik in de tweede aflevering al door had hoe het zat..
Bij ons stond hij op, ding dong visite. Maar goed een open einde dus, ga volgende week wel kijken. Wil ooit zelf naar alcatraz, lijkt mij indrukwekkend.
Lost had geen einde? heb je het wel begrepen?

Of ben je bij eind seizoen 5 afgehaakt, want dan kan ik het nog begrijpen. Natuurlijk heeft Lost een eind, een heel duidelijk en mooi eind zelfs.

Eerst vond ik dat niet, vond het einde eerst echt ruk, maar nu na nog een paar keer kijken vind ik het wel mooi.

Alcatraz vond ik best een leuke serie, leuk om Hurley weer te zien, leuk idee. Maar niet speciaal en idd maar 13 afleveringen met een open einde.
Ik heb niet nog een paar keer bekeken, ben in de fase ruk/is dit alles blijven hangen.

Ik snapte hem wel, vond het wel kort na zoveel opgezette verhaallijnen. Ik had iets mooiers verwacht.
Ja ik vond die gemixte verhaallijn ook verwarrend en irritant toen ik achter de clou kwam.

Alles op het eiland was dus relevant maar al die flash sideways niet. Dat was dus eigenlijk helemaal niet echt.

Wel mooi was dat alle personages zich het eiland weer herinnerden en alle dingen die ze meegemaakt hadden.

Wel irritant vond ik dat er zo weinig uitgelegd werd, ik had wat meer antwoorden verwacht. Aan de andere kant is lost altijd om de personages gegaan, dat rookmonster, de ijsberen, de geheimen van het eiland waren nooit zo belangrijk.

Lost ging om de mensen, niet om alle vage dingen en on uitgelegde mysteries.
Ik vond het zwaar tegenvallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven