Keep Running
zondag 17 juni 2012 om 14:15
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.
Wie kletst er mee?
zaterdag 9 maart 2013 om 15:54
GATSIE wat was het vreselijk nat, maar ... ik heb het toch maar mooi gedaan. YES!!! Opnieuw geprobeerd niet te snel te gaan en deze keer ietsje beter gelukt 9,51 km p/u. Zou goed kunnen dat dit door het weer en het lopen in de ochtend kwam, maar in ieder geval wel goed om ff een tandje langzamer te hebben gelopen. De 1e keer 13 minuten was ik nog wat zoekend, maar de 2e keer 13 en de laatste 8 liepen best lekker Sterkte iedereen die nog door de nattigheid gaat dit weekend. YOU CAN DO IT!
maandag 11 maart 2013 om 07:33
Nou daar ging mijn lente schema de mist in dit weekend (of liever gezegd, de wind). Ik wilde zondagochtend gaan, maar het was hier windkracht 6-7 en KOUD!. Ik zag het echt niet zitten. Manlief is wel gegaan, want die was al een week niet geweest en hij is een bikkel, maar vond het helemaal niet tof.
Deze week nog een uurtje vinden....tussen het werken en de kids door..
Asztrid: knap joh dat jij bent gegaan!
Iemand anders nog gegaan dit weekend?
Deze week nog een uurtje vinden....tussen het werken en de kids door..
Asztrid: knap joh dat jij bent gegaan!
Iemand anders nog gegaan dit weekend?
donderdag 14 maart 2013 om 11:27
Bah, ik ben die kou nu wel een beetje beu hoor! Zeker nu je al een paar keer in heerlijk zacht weer hebt kunnen lopen. Kou valt op zich wel mee, maar die snijdende wind in je snoet, daar word ik toch echt niet blij van...
Vanmorgen een 5km rondje gelopen, denk zondag een wat langer rondje te gaan doen, maar m''n motivatie is even tijdelijk op vakantie naar een zonnig land vrees ik
165/600
Vanmorgen een 5km rondje gelopen, denk zondag een wat langer rondje te gaan doen, maar m''n motivatie is even tijdelijk op vakantie naar een zonnig land vrees ik
165/600
zondag 17 maart 2013 om 09:38
Ook al zo'n bikkel ! Goed joh!
Ik mag ook wel aan m'n snelheid gaan werken , heb er 1u29m over gedaan. (Wel m'n 10 km tijd aangescherpt met ruim 2 minuten. )
Maar ik richt me voorlopig nog even op afstand, wil 10 tot 12 km makkelijk kunnen lopen en daarna maar eens gerichter aan het tempo gaan werken al zou ik niet echt weten hoe .
Ik mag ook wel aan m'n snelheid gaan werken , heb er 1u29m over gedaan. (Wel m'n 10 km tijd aangescherpt met ruim 2 minuten. )
Maar ik richt me voorlopig nog even op afstand, wil 10 tot 12 km makkelijk kunnen lopen en daarna maar eens gerichter aan het tempo gaan werken al zou ik niet echt weten hoe .
zondag 17 maart 2013 om 09:48
Ik heb over mijn 11,8km 1u27m gedaan. Ik had nog wel over toen ik thuis was. Voor mijn gevoel had ik er zo nog wel een km bij kunnen lopen.
Ik heb Renate weer van stal getrokken om me naar de 15km te trainen. Ik hoop dat ik met haar intervaltrainingen me meer kan richten op de snelheid, zodat mijn basistempo wat omhoog gaat.
Ik bekijk het ook nog van de andere kant: vorig jaar om deze tijd had ik nog nooit hardgelopen. Dus eigenlijk maakt het niet uit hoe hard ik loop: het is hoe dan ook een prestatie op zich waar ik trots op mag zijn. En ik vind het echt leuk om te doen. Dat is ook winst
Ik heb Renate weer van stal getrokken om me naar de 15km te trainen. Ik hoop dat ik met haar intervaltrainingen me meer kan richten op de snelheid, zodat mijn basistempo wat omhoog gaat.
Ik bekijk het ook nog van de andere kant: vorig jaar om deze tijd had ik nog nooit hardgelopen. Dus eigenlijk maakt het niet uit hoe hard ik loop: het is hoe dan ook een prestatie op zich waar ik trots op mag zijn. En ik vind het echt leuk om te doen. Dat is ook winst
maandag 18 maart 2013 om 08:12
Ja!
Zomaar, twee keer afgelopen week! Donderdag eind van de middag. Ik ben wel heeeel slecht in 's middags rennen, dus ik heb een klein rondje gedaan van 6 km, snelheid 8,9 km/u Ik heb 's middags allemaal krampjes en pijntjes, heel irritant. Maar ik heb het gered.
Gisteren heb ik 8 km gerend, snelheid 8,8 km/u. Ik voelde me echt groots dat ik zowaar twee keer had gerend afgelopen week want aan het begin van de week zag ik het somber in.
De teller staat nu op 58/500. Nog ff te gaan dus.
Zomaar, twee keer afgelopen week! Donderdag eind van de middag. Ik ben wel heeeel slecht in 's middags rennen, dus ik heb een klein rondje gedaan van 6 km, snelheid 8,9 km/u Ik heb 's middags allemaal krampjes en pijntjes, heel irritant. Maar ik heb het gered.
Gisteren heb ik 8 km gerend, snelheid 8,8 km/u. Ik voelde me echt groots dat ik zowaar twee keer had gerend afgelopen week want aan het begin van de week zag ik het somber in.
De teller staat nu op 58/500. Nog ff te gaan dus.
maandag 18 maart 2013 om 20:07
maandag 18 maart 2013 om 21:45
Helaas HelgaV, had idd @rennenmetevy gevraagd, maar ze konden mij niet helpen ;(
Zal ook vertraagd aan keer running moeten beginnen ... whheee! Was voor mijn werk drie dagen met training. Mooie omgeving (soesterberg), dus na afloop les 29 gelopen met #evy. Vreselijk mijn enkel gezwikt en op mijn buik naar het fietspad beland. Hoop dat ik snel weer kan lopen, maar is nu dik, rood en loop moeilijk. Jullie ervaring hoe lang zo iets kan duren?
Zal ook vertraagd aan keer running moeten beginnen ... whheee! Was voor mijn werk drie dagen met training. Mooie omgeving (soesterberg), dus na afloop les 29 gelopen met #evy. Vreselijk mijn enkel gezwikt en op mijn buik naar het fietspad beland. Hoop dat ik snel weer kan lopen, maar is nu dik, rood en loop moeilijk. Jullie ervaring hoe lang zo iets kan duren?