Lijf & Lijn alle pijlers

Keep Running

17-06-2012 14:15 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.

Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.

Wie kletst er mee?
GATSIE wat was het vreselijk nat, maar ... ik heb het toch maar mooi gedaan. YES!!! Opnieuw geprobeerd niet te snel te gaan en deze keer ietsje beter gelukt 9,51 km p/u. Zou goed kunnen dat dit door het weer en het lopen in de ochtend kwam, maar in ieder geval wel goed om ff een tandje langzamer te hebben gelopen. De 1e keer 13 minuten was ik nog wat zoekend, maar de 2e keer 13 en de laatste 8 liepen best lekker Sterkte iedereen die nog door de nattigheid gaat dit weekend. YOU CAN DO IT!
Nou daar ging mijn lente schema de mist in dit weekend (of liever gezegd, de wind). Ik wilde zondagochtend gaan, maar het was hier windkracht 6-7 en KOUD!. Ik zag het echt niet zitten. Manlief is wel gegaan, want die was al een week niet geweest en hij is een bikkel, maar vond het helemaal niet tof.

Deze week nog een uurtje vinden....tussen het werken en de kids door..

Asztrid: knap joh dat jij bent gegaan!

Iemand anders nog gegaan dit weekend?
Ja ik. Het was vreselijk koud. Ik ben daarna lekker in bad gegaan om de kou uit mijn lijf te laten trekken. Onderweg had ik trouwens niet zoveel last van de kou: pas toen ik op de bank zat, kreeg ik het ineens heel erg koud.

130/600
Vanavond gelukkig droog, wel koud, maar redelijk windvrije route gevonden. Eerste keer weer 28 minuten achter elkaar, YEAH! Ging prima en ook niet te snel, 9.10 km p/u, dus het begint er op te lijken

Weet iemand wanneer het lente wordt???