Lijf & Lijn alle pijlers

Keep Running

17-06-2012 14:15 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.

Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.

Wie kletst er mee?
GATSIE wat was het vreselijk nat, maar ... ik heb het toch maar mooi gedaan. YES!!! Opnieuw geprobeerd niet te snel te gaan en deze keer ietsje beter gelukt 9,51 km p/u. Zou goed kunnen dat dit door het weer en het lopen in de ochtend kwam, maar in ieder geval wel goed om ff een tandje langzamer te hebben gelopen. De 1e keer 13 minuten was ik nog wat zoekend, maar de 2e keer 13 en de laatste 8 liepen best lekker Sterkte iedereen die nog door de nattigheid gaat dit weekend. YOU CAN DO IT!
Nou daar ging mijn lente schema de mist in dit weekend (of liever gezegd, de wind). Ik wilde zondagochtend gaan, maar het was hier windkracht 6-7 en KOUD!. Ik zag het echt niet zitten. Manlief is wel gegaan, want die was al een week niet geweest en hij is een bikkel, maar vond het helemaal niet tof.

Deze week nog een uurtje vinden....tussen het werken en de kids door..

Asztrid: knap joh dat jij bent gegaan!

Iemand anders nog gegaan dit weekend?
Ja ik. Het was vreselijk koud. Ik ben daarna lekker in bad gegaan om de kou uit mijn lijf te laten trekken. Onderweg had ik trouwens niet zoveel last van de kou: pas toen ik op de bank zat, kreeg ik het ineens heel erg koud.

130/600
Vanavond gelukkig droog, wel koud, maar redelijk windvrije route gevonden. Eerste keer weer 28 minuten achter elkaar, YEAH! Ging prima en ook niet te snel, 9.10 km p/u, dus het begint er op te lijken

Weet iemand wanneer het lente wordt???
Ik heb de lente vorige week gevoeld. Heb al gelopen in korte mouw en driekwart broek. Dat maakt de hunkering naar lente misschien wel nóg meer. Ik vind de wind zo koud.

Ik heb vanochtend 6 km gelopen

136/600
Als ik naar de weersvoorspellingen kijk, dan duurt het nog wel even voordat de thermobroek uit kan
Aztrid, ik stuit op twitter toevallig op het twitteraccount @rennenmetevy. Ik denk dat als je hen even een berichtje stuurt, dat ze dan best zo'n schema op papier voor je hebben.

Of had je hem al?
Bah, ik ben die kou nu wel een beetje beu hoor! Zeker nu je al een paar keer in heerlijk zacht weer hebt kunnen lopen. Kou valt op zich wel mee, maar die snijdende wind in je snoet, daar word ik toch echt niet blij van...

Vanmorgen een 5km rondje gelopen, denk zondag een wat langer rondje te gaan doen, maar m''n motivatie is even tijdelijk op vakantie naar een zonnig land vrees ik

165/600
yeah!! I did it!!! 12,5 km!!!!

Nu loodzware benen, maar wat een overwinning op mezelf.

Iemand van jullie ook nog gelopen? Ik vond het heerlijk loopweer vandaag.

177.5/600
Wat goed!!!

Ik heb gister bijna 12km gelopen, de laatste duurlooptraining voor mijn wedstrijd volgende week. Qua afstand maak ik me niet zoveel zorgen, die loop ik wel, maar de tijd Maar goed, voor nu is dat prima. Ik hoop dat daar nog wel wat groei inzit

148/600
Ook al zo'n bikkel ! Goed joh!

Ik mag ook wel aan m'n snelheid gaan werken , heb er 1u29m over gedaan. (Wel m'n 10 km tijd aangescherpt met ruim 2 minuten. )

Maar ik richt me voorlopig nog even op afstand, wil 10 tot 12 km makkelijk kunnen lopen en daarna maar eens gerichter aan het tempo gaan werken al zou ik niet echt weten hoe .
Ik heb over mijn 11,8km 1u27m gedaan. Ik had nog wel over toen ik thuis was. Voor mijn gevoel had ik er zo nog wel een km bij kunnen lopen.

Ik heb Renate weer van stal getrokken om me naar de 15km te trainen. Ik hoop dat ik met haar intervaltrainingen me meer kan richten op de snelheid, zodat mijn basistempo wat omhoog gaat.

Ik bekijk het ook nog van de andere kant: vorig jaar om deze tijd had ik nog nooit hardgelopen. Dus eigenlijk maakt het niet uit hoe hard ik loop: het is hoe dan ook een prestatie op zich waar ik trots op mag zijn. En ik vind het echt leuk om te doen. Dat is ook winst
Ik zit met de 10km steeds rond de 8,2km/uur. Voor mezelf vind ik dat best goed, maar als ik kijk naar uitslagen.nl bij willekeurige wedstrijden, dan eindig ik overal als (bijna) laatste.

Mijn 5km-tijd zit bij training steeds rond de 35min. Vind ik ook prima trouwens!
Ik heb van mezelf ook al geaccepteerd dat ik nooit een echt snelle loper zal worden, en wat je zegt, het zijn allemaal persoonlijke overwinningen. Belangrijkste is dat je het doet en dat je er van geniet
Wil je dit jaar ook de Dam tot Damloop doen?
Zou wel willen maar ik ben dan op vakantie .
Ik hoop dat Viva weer wat organiseert. Ik twijfel nog heel erg tussen een mooie snelle tijd op de 4EM of de ervaring van de 10EM.

Heerlijk, vakantie! Ik ben er nu eigenlijk ook wel weer aan toe
Duurt nog heel lang haha maar verheug me nu al heel erg op hardlopen langs de boulevard

Wat de dtd betreft, ik zou in jouw geval gaan voor je 4 EM tijd van vorig jaar verbeteren
Ik vond het parcours echt zwaar tegenvallen. Dat maakt dat ik twijfel
Op zich heb je nog genoeg tijd om voor de 10 EM te trainen maar wat een afstand lijkt me dat . Ik zou denk ik eindigen OP de bezemwagen hihi
Dat is het dilemma een beetje. Ik loop er nu 12, dus die 4 erbij gaat wel lukken. Maar dan ben ik 2 uur onderweg. En dat klinkt echt als Heel Erg Lang.

Gelukkig kan ik er nog even over nadenken
Bee-tje, Viennas en anderen: hebben jullie nog gelopen?
Ja!

Zomaar, twee keer afgelopen week! Donderdag eind van de middag. Ik ben wel heeeel slecht in 's middags rennen, dus ik heb een klein rondje gedaan van 6 km, snelheid 8,9 km/u Ik heb 's middags allemaal krampjes en pijntjes, heel irritant. Maar ik heb het gered.

Gisteren heb ik 8 km gerend, snelheid 8,8 km/u. Ik voelde me echt groots dat ik zowaar twee keer had gerend afgelopen week want aan het begin van de week zag ik het somber in.

De teller staat nu op 58/500. Nog ff te gaan dus.
Goed bezig, Bee-tje! Hoe lang ren je al?

Ik heb vandaag een rondje gemaakt van 7km. Eerst een km inlopen, vervolgens een intervalles van Renate en vervolgens nog bijna 2km naar huis uitgelopen. Ik vond het heerlijk om te lopen! Beter dan de kou van de afgelopen weken!

155/600
Helaas HelgaV, had idd @rennenmetevy gevraagd, maar ze konden mij niet helpen ;(

Zal ook vertraagd aan keer running moeten beginnen ... whheee! Was voor mijn werk drie dagen met training. Mooie omgeving (soesterberg), dus na afloop les 29 gelopen met #evy. Vreselijk mijn enkel gezwikt en op mijn buik naar het fietspad beland. Hoop dat ik snel weer kan lopen, maar is nu dik, rood en loop moeilijk. Jullie ervaring hoe lang zo iets kan duren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven