Entertainment alle pijlers

Alcatraz

16-03-2013 21:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de eerste twee afleveringen van Alcatraz gekeken, vooral omdat ik Lost zo gaaf vond.

Ik weet nu weer dat het einde me vies tegenviel. En toch ben ik nieuwsgierig hoe ze dit aan gaan pakken. Ik vrees dat ik vaker ga kijken.

Ben ik de enige, ik kon nog geen topic vinden.
2010viva : zeker een keer gaan! Wij hebben de night tour gedaan en in het donker door de gebouwen en over het eiland gelopen! Was echt een hele speciale ervaring. Er hangt een aparte sfeer daar. Heel gaaf om een keer geweest te zijn in ieder geval
Ik had inderdaad verwacht dat er een verklaring zou komen voor de rook, heb dat maar voor mezelf verklaard.
Jammer vond de afleveringen wel aardig gister. Ben zelf ook op Alcatraz geweest. Had toen de mazzel dat ik tegen een ranger aanliep die een gratis extra tour door de ziekenboeg gaf. (voor maar 10 man) Daar kom je normaal nooit. Het leuke was dat daar bijna alle scènes van 'The Rock' (met Sean connery) waren opgenomen. Dus thuis extra veel herkenning. Overigens herkende ik de isoleercellen (waar dat meisje die kerel vond) ook uit de standaard tour. Wel opletten dat je tijdig boekt, want in SF zelf is het lastig boeken in het hoogseizoen (beperkt aantal kaarten)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven