klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Hey wat is dat nu met het forum? Ik kan wel uit de recente lijst naar een topic maar de forum homepage doet niets en loepen ook niet. Ik tik dit maar op mn mobiel, want met de computer wordt niks.
Niets nieuws onder de zon. Het is de schuld van Het Groepje en nu weet ik eindelijk na 14 jaar Vivaforum dat Het Groepje de technische dienst is

Ja, het is weer huilen met de pet op. Maar die witte pagina's zijn wel heeeel rustgevend.
Ik zou graag een antwoord krijgen op de vraag hoe het komt dat na het vernieuwen van een pagina de pagina steeds de vernieuwing eindigt bij mijn laatste post. Ik scroll mij een tunnelcarpaalsyndroom.
Tja!?
Hoe meer storingen, hoe minder antwoorden Cateautje....
.
Ontbrekende input op de iPhone app... Zucht..
quote:Lughnasadh schreef op 27 februari 2013 @ 11:34:

Ja, het is weer huilen met de pet op. Maar die witte pagina's zijn wel heeeel rustgevend.Mijn browser "hangt" regelmatig op "cdn.krxd.net". Geen idee wat de VIVA webpagina's daar te zoeken hebben (google maar eens op die naam, je wordt er niet vrolijk van!) maar als je die blokkeert loopt het opeens als een trein...
quote:Cateautje schreef op 27 februari 2013 @ 14:47:

Ik zou graag een antwoord krijgen op de vraag hoe het komt dat na het vernieuwen van een pagina de pagina steeds de vernieuwing eindigt bij mijn laatste post. Ik scroll mij een tunnelcarpaalsyndroom.

Ik weet niet zeker of dit een bug is of niet. Het ligt er een beetje aan wat de link is van de pagina die je probeert te vernieuwen. Het kan namelijk zijn dat een link naar een specifieke post verwijst (bijvoorbeeld jouw laatste post), maar als je bij een specifieke post terecht komt terwijl je op de algemene link van een topic klikt, dan is er duidelijk een bug aanwezig.

Heb je een voorbeeld van een link waarbij je bij je eigen post terecht komt terwijl dat volgens jou niet de bedoeling is?

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ModeratorViva schreef op 28 februari 2013 @ 09:35:

[...]

Ik weet niet zeker of dit een bug is of niet. Het ligt er een beetje aan wat de link is van de pagina die je probeert te vernieuwen. Het kan namelijk zijn dat een link naar een specifieke post verwijst (bijvoorbeeld jouw laatste post), maar als je bij een specifieke post terecht komt terwijl je op de algemene link van een topic klikt, dan is er duidelijk een bug aanwezig.

Heb je een voorbeeld van een link waarbij je bij je eigen post terecht komt terwijl dat volgens jou niet de bedoeling is?Het is altijd een algemene vernieuwing, waarbij het de bedoeling is dat de pagina vernieuwd tot aan de laatste post. Het gebeurd over het hele forum, ook in dit topic.
Maar hoe ziet de link er uit die je dan in je browser staat en je probeert te vernieuwen? Want als die link verwijst naar een specifieke post, zul je ook na vernieuwen altijd weer terugkomen bij die ene post.

quote:ModeratorViva schreef op 28 februari 2013 @ 10:45:

Maar hoe ziet de link er uit die je dan in je browser staat en je probeert te vernieuwen? Want als die link verwijst naar een specifieke post, zul je ook na vernieuwen altijd weer terugkomen bij die ene post.

Het gaat niet om een link, het gaat gewoon over het vernieuwen van de pagina's.

Normaal gesproken als ik een pagina vernieuw, dan komt de pagina uit op de laatste post, maar nu komt de pagina altijd uit op mijn laatste post, daardoor moet ik steeds naar beneden scrollen om bij de posts te komen die ik nog niet gelezen heb. Zoiets.
quote:Cateautje schreef op 28 februari 2013 @ 11:31:

[...]

Het gaat niet om een link, het gaat gewoon over het vernieuwen van de pagina's.

Normaal gesproken als ik een pagina vernieuw, dan komt de pagina uit op de laatste post, maar nu komt de pagina altijd uit op mijn laatste post, daardoor moet ik steeds naar beneden scrollen om bij de posts te komen die ik nog niet gelezen heb. Zoiets.

Bij mij is dat altijd al zo geweest dat je uitkomt bij je eigen laatste post.

Ik weet niet beter
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2013 @ 11:34:

[...]

Bij mij is dat altijd al zo geweest dat je uitkomt bij je eigen laatste post.

Ik weet niet beter Ik kwam altijd uit op de post die ik nog niet gelezen had en dat is wel zo prettig.
Als ik naar de volgende pagina ga krijg ik altijd een melding stack overflow ofzoiets. Heel irritant want het duurt zo elke keer een halve minuut voordat ik de volgende pagina kan lezen.

Ik weet niet of dit ook een storing is of dat het gewoon aan mijn pc ligt?
quote:Valenta schreef op 28 februari 2013 @ 11:41:

Als ik naar de volgende pagina ga krijg ik altijd een melding stack overflow ofzoiets. Heel irritant want het duurt zo elke keer een halve minuut voordat ik de volgende pagina kan lezen.

Ik weet niet of dit ook een storing is of dat het gewoon aan mijn pc ligt?

Het heeft uiteraard wel iets met de site te maken (ik geloof afhankelijk van welke soort advertenties ingeladen worden), maar schijnbaar is het niet makkelijk te verhelpen. Vooral de iets oudere versies van Internet Explorer schijnen er erg gevoelig voor te zijn en geven deze error regelmatig. Andere browsers kennen het probleem niet. Ook IE9 geeft bij mij geen problemen.

@Cateautje: ik ga dit nog voor je uitzoeken, hopelijk kan ik vinden waar het aan ligt. Wellicht is het een instelling die je kunt veranderen.

Bedankt.
quote:Cateautje schreef op donderdag 28 februari 2013 12:49 Bedankt.Ik heb niets kunnen vinden waar het aan kan liggen. Hoe open jij doorgaans een topic? Gewoon via de topiclijst, of via de top 10 bijvoorbeeld?

Via de topiclijst en de top tien, ligt er maar net aan.

Bedankt voor het uitzoeken.
Bij mij lag het forum er net weer uit!
Bij mij ook IBI. Het ging net zo goed, maar ja ik ga er dan maar van uit dat dit iets kortstondigs was en dat het nu verder weer goed is (even afkloppen)
Vervelend dat het gisteravond weer even misging. Hoe lang duurden de problemen?

quote:ModeratorViva schreef op 06 maart 2013 @ 09:18:

Vervelend dat het gisteravond weer even misging. Hoe lang duurden de problemen?Oh niet zo lang bij mij hoor. Ik had denk ik 5 minuten dat ik er niet op kon ofzo. Viel me alleen op dat het eigenlijk al een hele tijd weer goed ging en nu in een keer weer mis was. Verder gen last meer gehad.
Ik weet niet hoe of wat ik moet zeggen om aan te geven, dat de bereikbaarheid van deze site na 20:00 diep triest is. Waarom worden onze klachten niet serieus genomen?
Mobiel is het ook weer om te huilen.
Huts!
Heel vreemd; met Firefox kon ik met geen mogelijkheid meer op forum komen, met Explorer lukt het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven