Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Hoewel ik gister een stekende pijn had in mijn bovenbenen tijdens het shredden, en twijfelde om vandaag een rustdag in te lassen, ben ik toch voor 7/30 gegaan! Die stekende pijn was er nauwelijks meer en vond het weer prima gaan.

Fijn om weer iets qua sport om handen te hebben en ditmaal iets wat ik ook echt leuk vind, of nouja 'leuk', ik ben in ieder geval gemotiveerd. ;)

Ik wil om de 10 dagen een foto maken, dus ben benieuwd of ik op dag 10 al heel iets zou kunnen zien.

Zelf kan ik me trouwens ook niet opdrukken zonder op de knieën te leunen. Terwijl ik verder volgens mij wel veel kracht in mijn armen heb.
Tulp, je bent wat ongeduldig, denk ik Gewoon volhouden en dan komt er heus resultaat. En ja, er zit heel veel buikspieren in. Wat overigens niet zozeer betekent dat je afvalt op je buik (want plaatselijk afvallen bestaat niet) maar wel dat je strakker/steviger wordt. Ik heb best wel vetrollen, maar ik zie wel echt verschil bij mijn buik, terwijl ik verder niet afval ofzo. Maar ik zit nu op dag 21, dus da's wel iets verder. Maar ik begon aan het eind van level 1 al wel verschil te zien bij armen en schouders, en begin level 2 begon mijn buik me op te vallen, zoiets.
En goed bezig YL en someday!
Dankjewel Moosey! Same for you! :D Kan niet wachten tot ik al op dag 21 zit! Wel super dat je al echt verschil ziet, ik hoop dat dat bij mij ook snel gaat komen.

Ik zit eraan te denken om toch mijn eetpatroon wat aan te passen, want daarin ben ik nog steeds hetzelfde; redelijk ongezond.

Ik wou dat ik het op dag 1 had gedaan (gelukkig heb ik toen wel before foto's gemaakt), maar ik heb me net opgemeten om dat ook straks te kunnen vergelijken. Opvallend is dat mijn rechterbovenbeen 1,5 cm groter is in omvang dan mijn linker haha.
Jaa ik hoef voor mezelf ook niet perse echt het opdrukken zonder knieen te doen, heb daar geen 'probleemzone' zitten zegmaar haha.

Somedaysomehow: Fijn dat het zo lekker ging. Hier ook superveel pijn in mijn bovenbenen gehad en nu eigenlijk niet meer! Ik ben ook gemotiveerd, ben benieuwd of je na 10 dagen resultaat ziet, daar hoop ik ook echt op!

Moosey: Oke, goed om te weten! Maar ik ben ook op mijn eten aan het letten dus hoop wel iets af te vallen en ook wat strakker met shredden. Ik vind mezelf ook ongeduldig
Ik vond een video op youtube van alle levels achter elkaar!

http://www.youtube.com/watch?v=KR7BK7jpu3M
Hier zit ook dag 1 van level 3 erop, weliswaar op halve kracht want moest nog veel spieken maar het viel me niet eens tegen. Opdrukken is gewoon moeilijk en zwaar maar elke keer die lukt op de badass/natalie manier is mooi meegenomen! Toen ik begon kon ik er 1 goed, en bij de 2de stortte ik in. Das nu wel even anders!

Oh en dat springen was ook best pittig, vond jij niet Moosey?

Someday, je eetpatroon gezonder maken is natuurlijk altijd goed! En met dagelijks shredden komt de motivatie daarvoor bijna vanzelf...
Ja, die lunges met springen vond ik wel een heel leuke beweging, maar no way dat ik dat volhou. Maar toch een heel aantal keer gelukt. En die squat jumps ook, die worden ook steeds minder intens naarmate ik er meer doe (lees: op het laatste komen m'n voeten niet echt meer van de grond ) Mijn lief hoorde me overigens wel beneden kreunen van de inspanning
ah kijk, toch wel dezelfde " pijnpuntjes" haha!!! Eens zien waar we over een dag of 10 zijn...

(man was niet thuis maar denk dat de buren zich wel afvragen wat ik aan het doen was)
Yellow, ik wist dat je het kon!!!!

@ Vrolijkemama: op mijn sportschool zeiden ze dat je je nooit moet wegen net na het sporten. Dan zijn de resultaten niet betrouwbaar. Beter is 's ochtends na het opstaan of 's avonds voor het naar bed gaan.
Nou dames, ik ga nu aan mijn eerste les beginnen.

Wish me luck!
Follow your heart, but take your brain with you....
Succes Addison! Je kunt het!!

Dames, jullie gaan zo trots op me zijn

Vanochtend level 2 geshred (dag 4 of dag 3 , weet even niet meer waar ik ben)

Toen 10 km gefietst naar sportschool Health City.

Daar een uur bodypump gedaan (fakking zwaar, alles met gewichten)

Toen weer 10 km terug naar huis.

Morgen ben ik dun, lijkt me duidelijk
Hallo!

Ik ben vandaag begonnen! Ik wilde donderdag starten maar er kwam van alles tussen. Jeetje wat een work out! Wat een heerlijk gevoel ook als je klaar bent. Je voelt echt dat je wat gedaan hebt. Op naar morgen!!
Zo! Petje af!! Goed bezig!
Nou, het zit erop!

Ik vond het leuk en een half uur is precies lang genoeg.

Ik blijf allen zo een last van mijn rug houden bij buikspieroefeningen.

Ik doe het op mijn slaapkamer en volgens mij dacht mijn man bij het springen dat ik door het plafond zou komen!

Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb!

Nu lekker douchen.
Vergeet ik zomaar een motivatieplaatje
@yellowlove, je mag supertrots zijn!
Goed gedaan Addison!

Ik vertelde mijn vriend over de 30 day shred en nu wilt hij ook Ben benieuwd wie het het langst volhoudt!
Yellow, je liep 1 dag achter op mij, dus vandaag heb je dag 3 gedaan (sowwy).

Vandaag heb ik een rustdag (mijn werkdag: 30 kleuters is workout genoeg )

miepje1971 wijzigde dit bericht op 18-03-2013 21:45
Reden: plaatje invoegen, was te snel met versturen
% gewijzigd
quote:yellowlove2punt0 schreef op 18 maart 2013 @ 20:43:

Morgen ben ik dun, lijkt me duidelijkGo Yellow Go!!
Miepje dat plaatje

Morgen boeten, level 1 EN level 2
10 kilometer heen en terug, seriously? Om naar een sportschool te gaan? Dat noem ik wel motivatie YL. Nu ontkom ik er niet meer aan om morgenochtend (vroeg!) op de fiets naar het station te gaan (8 km fietsen). Nou ja, als het droog is dan he?

Goed plaatje Miepje

Morgen helaas shred-loos, wegens van 8.00 tot 22.00u uithuizig. Overmorgen weer.
Ik ben er een beet uit.. Woensdag voor het laatst geshred.. Morgen dag 6 van level 3. Ik maak het sowieso wel af!
Moosey fietse!!! Je kunt het (ook als het regent )

nycbeat, you go girl. Heb je al echt verschil gemerkt?

Zo ging ik net bij Bodypump

haha Yellow, dat plaatje....

Pff heb vandaag griep...dat wordt dus niks voor mij vandaag...ik heb inmiddels ook dag 2 van week 1 achter de rug van ripped in 30 days. Goed te doen als je van shred afkomt, maar soms heb ik wel zoiets van: beginnen we nu eens echt? Week 1 van ripped vind ik maar saaitjes.

Ik gebruik nu 2 kilo dumbels, weet iemand waar je 3 kilo-dumbels kan kopen? Ben volgende week toch wel toe aan de zwaardere gewichten.

Pff ik ga mn bed weer i denk ik...poh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven