30 day shred
dinsdag 15 januari 2013 om 18:01
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
dinsdag 19 maart 2013 om 07:33
Wow yellow jij bent actief geweest! En, werd je dun wakker vandaag?
dat plaatje, zo voel ik me ongeveer als ik bezig ben haha!
Gister was ik totaal niet gemotiveerd, vanochtend merkte ik dat ik een bepaalde broek ineens dicht kreeg die normaal net te strak is! Als dat niet motiveert weet ik het ook niet meer, dus vandaag maar level 1 voor de 7e keer!
Shred ze allemaal vandaag!
Gister was ik totaal niet gemotiveerd, vanochtend merkte ik dat ik een bepaalde broek ineens dicht kreeg die normaal net te strak is! Als dat niet motiveert weet ik het ook niet meer, dus vandaag maar level 1 voor de 7e keer!
Shred ze allemaal vandaag!
dinsdag 19 maart 2013 om 07:49
O, Yellow: ik lig echt in een deuk van je fantastische plaatjes! LOL 
Vandaag dus dag 1 van Level 2 op het programma. Zie er best tegen op eerlijk gezegd.
Maar ik ga vanmorgen eerst even heerlijk mijn kop in het zand steken: ik laat me lekker verwennen bij de kapper.
Lekker haar in de verf en weer even goed knippen.
Daarna een rondje met het hondje en dan....schredden!
Als ik eerst ga shredden en dán de hond, dan wordt het een kort rondje vrees ik
Vandaag dus dag 1 van Level 2 op het programma. Zie er best tegen op eerlijk gezegd.
Maar ik ga vanmorgen eerst even heerlijk mijn kop in het zand steken: ik laat me lekker verwennen bij de kapper.
Lekker haar in de verf en weer even goed knippen.
Daarna een rondje met het hondje en dan....schredden!
Als ik eerst ga shredden en dán de hond, dan wordt het een kort rondje vrees ik
dinsdag 19 maart 2013 om 07:49
quote:yellowlove2punt0 schreef op 18 maart 2013 @ 22:59:
Miepje dat plaatje
Morgen boeten, level 1 EN level 2
Ohhh, wat ben jij streng, zeg.....
Mijn sportschool is ook 8 km weg, maar no way dat ik op de fiets ga. (Ik geloof dat ik al twee weken niet ben geweest, ik wil alleen maar shredden!)
Verder huil ik..... ik ben een kilo aangekomen in 1 dag..... Moet echt verboden worden. Volgens mij is het puur vocht, moet morgen ongesteld worden..... maar oh wat baal ik......
Miepje dat plaatje
Morgen boeten, level 1 EN level 2
Ohhh, wat ben jij streng, zeg.....
Mijn sportschool is ook 8 km weg, maar no way dat ik op de fiets ga. (Ik geloof dat ik al twee weken niet ben geweest, ik wil alleen maar shredden!)
Verder huil ik..... ik ben een kilo aangekomen in 1 dag..... Moet echt verboden worden. Volgens mij is het puur vocht, moet morgen ongesteld worden..... maar oh wat baal ik......
dinsdag 19 maart 2013 om 07:57
Miepje, dat komt puur door je menstruatie, heb ik ook altijd. Maar volgende keer ben je dan weer extra afgevallen.
Bij Newfysic kun je zien hoeveel vet en hoeveel vocht je bent afgevallen. Dat is in zo'n week wel handig.
Gisteren een les cardiobooster gedaan. Zo dat was pittig, dan denk je dat je een beetje spieren aan het opbouwen bent, viel best tegen.
Yellow, wat ben jij goed bezig geweest zeg! Je moet het ook niet overdrijven anders hou je het nooit vol. En en en, ben je dun vanmorgen ?
Vandaag level 2 dag 4, dacht ik ?
Bij Newfysic kun je zien hoeveel vet en hoeveel vocht je bent afgevallen. Dat is in zo'n week wel handig.
Gisteren een les cardiobooster gedaan. Zo dat was pittig, dan denk je dat je een beetje spieren aan het opbouwen bent, viel best tegen.
Yellow, wat ben jij goed bezig geweest zeg! Je moet het ook niet overdrijven anders hou je het nooit vol. En en en, ben je dun vanmorgen ?
Vandaag level 2 dag 4, dacht ik ?
dinsdag 19 maart 2013 om 07:57
Deze zomer gaan we een bikiniparty houden met z'n allen! Dan zit iedereen strak-strak in zijn badpak!!
Ik ben nog steeds op zoek van een foto van mij in bikini eind vorig zomer.
Die heb ik nodig voor de voor en na foto's!
Aan het eind van level 2 zal ik ze plaatsen! (haal ik toch nooit, het eind van level 2 haha)
Ik ben nog steeds op zoek van een foto van mij in bikini eind vorig zomer.
Die heb ik nodig voor de voor en na foto's!
Aan het eind van level 2 zal ik ze plaatsen! (haal ik toch nooit, het eind van level 2 haha)
dinsdag 19 maart 2013 om 08:00
Ik hoop echt dat het van de menstruatie komt, Jammie. Ik zal zo eens even mijn vocht% meten. Heb namelijk zo'n weegschaal met vet- vocht en spier%. Ben vanmorgen er van schrik afgevallen, dus ik heb het vocht% niet gezien.
Volgens mij is het voor jou ook dag 4, Yellow, jij en ik lopen precies tegelijk.
Volgens mij is het voor jou ook dag 4, Yellow, jij en ik lopen precies tegelijk.
dinsdag 19 maart 2013 om 08:46
pff het is altijd een klein risicootje bij mij. Ik ga shredden als mijn dochterjte van 1 een tukje doet, dus eerst wachten of ze echt slaapt, en dan snel die workout, het is vreselijk als je halverwege bent en dat ze dan net wakker wordt.. ook omdat ik erna meteen wil douchen.. voor mij dag 6 level 1. Mijn spierpijn is zo goed als weg. Jeehee!
dinsdag 19 maart 2013 om 08:47
Yellow, je bent echt grappig! Moet elke keer om je lachen, hoe dun was je vanmorgen? Aan je inzet heeft het niet gelegen!
Miepje, ik denk ook dat het daaraan ligt! En anders ligt het aan je weegschaal, die van mij heeft ook een eigen wil, vanmorgen was ik opeens een kilo lichter dan gisteren terwijl ik me echt behoorlijk opgeblazen voel...
Ik heb dan weer niet zo'n ding dat meteen vet/vocht/spierpercentage meet, ik hoor aldoor dat dat toch niet werkt dus vind het de investering niet waard..
Miepje, ik denk ook dat het daaraan ligt! En anders ligt het aan je weegschaal, die van mij heeft ook een eigen wil, vanmorgen was ik opeens een kilo lichter dan gisteren terwijl ik me echt behoorlijk opgeblazen voel...
Ik heb dan weer niet zo'n ding dat meteen vet/vocht/spierpercentage meet, ik hoor aldoor dat dat toch niet werkt dus vind het de investering niet waard..
dinsdag 19 maart 2013 om 09:04
dinsdag 19 maart 2013 om 09:11
Aangezien ik mij geestelijk aan het voorbereiden ben voor dag 4 level 2 heb ik nog wel even tijd om mijn weegschaalissue te copypasten uit een ander topic. Hier komt ie:
Ik woog mijzelf altijd op een oude digitale weegschaal. Vorig jaar een nieuwe gekocht waarmee je ook vet% en zo kan meten. Helaas woog ik daarop 3 (!!!) kilo zwaarder dan op mijn oude. Heb de nieuwe weegschaal aan de kant gegooid. Een tijd later ben ik me eens bij mijn ouders gaan wegen. Tjee, die weegschaal werkte ook al niet goed, daar woog ik 2 kilo zwaarder.
Sportschoolabo afgesloten, daar werd ik ook gewogen. Wat een rare weegschaal daar zeg. Ook daar woog ik drie kilo meer.
Ik heb toen mijzelf maar eens een schop onder de kont gegeven. Miep, je kunt jezelf voor de gek blijven houden en denken dat alle weegschalen niet kloppen, behalve je oude.... of je accepteert nu maar eens dat je oude weegschaal niet klopt en gooi die dan maar bij het grof vuil.
Het heeft lang geduurd, maar ik heb toen maar besloten dat ik 70 kilo woog i.p.v. 67.
Nu weeg ik op mijn nieuwe weegschaal 65 kilo en heb dus goed mijn best gedaan! (en op mijn oude 62!!!!)
Ik woog mijzelf altijd op een oude digitale weegschaal. Vorig jaar een nieuwe gekocht waarmee je ook vet% en zo kan meten. Helaas woog ik daarop 3 (!!!) kilo zwaarder dan op mijn oude. Heb de nieuwe weegschaal aan de kant gegooid. Een tijd later ben ik me eens bij mijn ouders gaan wegen. Tjee, die weegschaal werkte ook al niet goed, daar woog ik 2 kilo zwaarder.
Sportschoolabo afgesloten, daar werd ik ook gewogen. Wat een rare weegschaal daar zeg. Ook daar woog ik drie kilo meer.
Ik heb toen mijzelf maar eens een schop onder de kont gegeven. Miep, je kunt jezelf voor de gek blijven houden en denken dat alle weegschalen niet kloppen, behalve je oude.... of je accepteert nu maar eens dat je oude weegschaal niet klopt en gooi die dan maar bij het grof vuil.
Het heeft lang geduurd, maar ik heb toen maar besloten dat ik 70 kilo woog i.p.v. 67.
Nu weeg ik op mijn nieuwe weegschaal 65 kilo en heb dus goed mijn best gedaan! (en op mijn oude 62!!!!)
dinsdag 19 maart 2013 om 09:18
Ik zou niet meer elke dag wegen miep Het gaat toch ook niet echt om de getallen? Ik wil strakker worden, sterker worden en weer in mijn spijkerbroek passen. Maar of er dan 64 of 65 kilo op de weegschaal staat maakt mij niet zoveel uit.
Maar ik ben nog maar een noobie! Net dag twee gedaan en het ging al een beetje soeleper Flinke spierpijn van gister dus maar even waterflesjes genomen ipv mijn 2 kilo gewichtjes. En ik kon mezelf een beetje opdrukken
2/30
Maar ik ben nog maar een noobie! Net dag twee gedaan en het ging al een beetje soeleper Flinke spierpijn van gister dus maar even waterflesjes genomen ipv mijn 2 kilo gewichtjes. En ik kon mezelf een beetje opdrukken
2/30
dinsdag 19 maart 2013 om 09:48
Jongens, ben ik gewoon 0,5 kg zwaarder dan gisteren... Ik hou mijn menstruatiecyclus totaal niet bij, maar laten we hopen dat dat het is ( MIEPJE WE ZIJN IN SYNC door het vele contact via het forum, worden we gezellig samen ongesteld enzo)
Anyways, niet dun dus. Zie nu wel dat mijn bovenbenen veel minder putjes hebben wiehoei
@Vlasje , beterschap!! Hoop dat je je snel beter voelt, griep is rot he ! (aangestoken door frankhil of was het jetfreggel)
@Olivia, wat fijn!! Chill he als je dan iets opeens weer past. Goed bezig hoor, stay motivated
@Nak, we lopen allemaal wel wat te klagen maar we overdrijven lichtelijk. Level 2 is moeilijk maar je kunt het zo moeilijk maken as je wilt natuurlijk! Je kunt het hoor!!
@Jammie, cardiobooster was het wat? Moet je dan een uur lang in een groepje jumping jacks doen en rondjes rennen? Het klinkt als mijn ergste nachtmerrie. Ik overdrijf niet hoor, deze week zat er gewoon al aan te komen om bij health city te sporten. Trust me, ik word nooit een fitnessfanaat
@vrolijkemama, ,jeeeej geen spierpijn! In het begin is het idd erg, maar op een gegeven moment dan ben je erdoorheen en dan heb je die nare spierpijn niet meer. Hoop da tje vandaag in 1 ruk door kut gaan met shredden en de kleine niet mama's shred onderbreekt
@Zibraffe, ja de haat-liefde verhouding met weegschalen...... Ik weet eigenlijk niet of het wle of niet werkt zo'n uitgebreide weegschaa. Het lijkt me eigenlijk wel wat. Maar ben Toos Geldloos dus zit er niet aan te komen.
@ Miepje, ook jij met je weegschaal Vind het stiekem wel lollig hoe je je nog steeds op je oude weegschaal weegt
Ja dan lopen we ook gelijk qua shredden vanaf nu! Ben je al geestelijk voorbereid of ben je nu al aan het shredden als een gek?
@Tristan, goed dat het al soepeler ging! En je kunt opdrukken
dinsdag 19 maart 2013 om 09:58
Klopt Tristan, die cijfers maken niet zoveel uit als die mooie broek weer past, maar de ervaring leert dat die broek niet past zolang het getal op de weegschaal begint met een 7...
In level 3 zit trouwens een plank die je op je gewichtjes moet doen. Die viel me ook vies tegen, vooral omdat mijn gewichten niet lekker op hun plek blijven. Moet je daar ook nog kracht voor zetten...
In level 3 zit trouwens een plank die je op je gewichtjes moet doen. Die viel me ook vies tegen, vooral omdat mijn gewichten niet lekker op hun plek blijven. Moet je daar ook nog kracht voor zetten...
dinsdag 19 maart 2013 om 09:59
quote:yellowlove2punt0 schreef op 19 maart 2013 @ 09:49:
Ha Fruitella, zie nu je bericht.
Misschien ben je een te echte pro hiervoor? Maar de volgende levels worden zwaarder misschien dat je je daar meer uitgedaagd voeltIk? Pro? Ik ben pro bankhang-atleet, heb wel de laatste maand elke 2 dagen met de fitnessbal en home trainer gesport en die HIT op de home trainer (Tabata) had me goed onder . Misschien is het eerder omdat het de eerste dag is en ik nog geen spierpijn heb . Kan me inbeelden dat het loeizwaar wordt, ik blijf lekker bij het programma. Wedden dat ik morgen hier huilend kom klagen dat het zo zo zo onmenselijk?
Ha Fruitella, zie nu je bericht.
Misschien ben je een te echte pro hiervoor? Maar de volgende levels worden zwaarder misschien dat je je daar meer uitgedaagd voeltIk? Pro? Ik ben pro bankhang-atleet, heb wel de laatste maand elke 2 dagen met de fitnessbal en home trainer gesport en die HIT op de home trainer (Tabata) had me goed onder . Misschien is het eerder omdat het de eerste dag is en ik nog geen spierpijn heb . Kan me inbeelden dat het loeizwaar wordt, ik blijf lekker bij het programma. Wedden dat ik morgen hier huilend kom klagen dat het zo zo zo onmenselijk?
dinsdag 19 maart 2013 om 10:05
[quote]yellowlove2punt0 schreef op 19 maart 2013 @ 09:48:
Jongens, ben ik gewoon 0,5 kg zwaarder dan gisteren... Ik hou mijn menstruatiecyclus totaal niet bij, maar laten we hopen dat dat het is ( MIEPJE WE ZIJN IN SYNC door het vele contact via het forum, worden we gezellig samen ongesteld enzo)
Anyways, niet dun dus. Zie nu wel dat mijn bovenbenen veel minder putjes hebben wiehoei
Wat zijn we zielig hè? Ik zit hier druipend van het zweet en nahijgend achter de computer. Ik zweet veel meer dan bij level 1. (ach, moet toch een hoop vocht nog kwijt).
De eerste twee circuits gingen behoorlijk goed. Maar ik had echt moeite met de laatste. Kon het gewoon niet volhouden. (zullen we die ook op de menstruatie afschuiven?)
Wat zijn we zielig hè? Ik zit hier druipend van het zweet en nahijgend achter de computer. Ik zweet veel meer dan bij level 1. (ach, moet toch een hoop vocht nog kwijt).
De eerste twee circuits gingen behoorlijk goed. Maar ik had echt moeite met de laatste. Kon het gewoon niet volhouden. (zullen we die ook op de menstruatie afschuiven?)
dinsdag 19 maart 2013 om 10:08
quote:fru1t3lla schreef op 19 maart 2013 @ 09:59:
[...]
Ik? Pro? Ik ben pro bankhang-atleet, heb wel de laatste maand elke 2 dagen met de fitnessbal en home trainer gesport en die HIT op de home trainer (Tabata) had me goed onder . Misschien is het eerder omdat het de eerste dag is en ik nog geen spierpijn heb . Kan me inbeelden dat het loeizwaar wordt, ik blijf lekker bij het programma. Wedden dat ik morgen hier huilend kom klagen dat het zo zo zo onmenselijk? Fruitella, ik vond de allereerste dag van level 1 ook bijzonder goed te doen (en hier laat ik het even bij.... )
[...]
Ik? Pro? Ik ben pro bankhang-atleet, heb wel de laatste maand elke 2 dagen met de fitnessbal en home trainer gesport en die HIT op de home trainer (Tabata) had me goed onder . Misschien is het eerder omdat het de eerste dag is en ik nog geen spierpijn heb . Kan me inbeelden dat het loeizwaar wordt, ik blijf lekker bij het programma. Wedden dat ik morgen hier huilend kom klagen dat het zo zo zo onmenselijk? Fruitella, ik vond de allereerste dag van level 1 ook bijzonder goed te doen (en hier laat ik het even bij.... )