Wat heb ik toch?
maandag 18 maart 2013 om 11:45
Okay normaal zou ik naar de dokter gaan maar ik wil weer niet te snel naar de dokter toe.
Sinds 2 dagen heb ik last van steken op de plek van mijn hart, die ik bij het inademen voel en best hevig zijn.
Zaterdagavond ben ik uitgeweest met vriend en heb aardig wat gedronken maar had geen kater zondag. Wel in de loop van de dag last gekregen van die steken dus.
Ook is mijn huid al weken erg gevoelig, veel puistjes, een vlek op mijn nek die op een opkomende moedervlek lijkt en een korstje op een oude moedervlek. Die heb ik ooit eens weg laten halen maar is terug gekomen op dezelfde plek.
Verder had ik gisteravond last van verhoging, dat is nu bijna over.
Ik ben verder licht verkouden, maar maak me zorgen over de steken en kreeg er net ook buikpijn bij.
Nu ben ik nogal snel bang voor dingen als kanker ( melanoom ), hartaanvallen en dergelijke. Maar ik voel me echt rot.
Iemand last gehad van dezelfde dingen?
Sinds 2 dagen heb ik last van steken op de plek van mijn hart, die ik bij het inademen voel en best hevig zijn.
Zaterdagavond ben ik uitgeweest met vriend en heb aardig wat gedronken maar had geen kater zondag. Wel in de loop van de dag last gekregen van die steken dus.
Ook is mijn huid al weken erg gevoelig, veel puistjes, een vlek op mijn nek die op een opkomende moedervlek lijkt en een korstje op een oude moedervlek. Die heb ik ooit eens weg laten halen maar is terug gekomen op dezelfde plek.
Verder had ik gisteravond last van verhoging, dat is nu bijna over.
Ik ben verder licht verkouden, maar maak me zorgen over de steken en kreeg er net ook buikpijn bij.
Nu ben ik nogal snel bang voor dingen als kanker ( melanoom ), hartaanvallen en dergelijke. Maar ik voel me echt rot.
Iemand last gehad van dezelfde dingen?
maandag 18 maart 2013 om 21:28
Een grap??
Was dat maar waar.
Ja van maagzuur kun je ook erge stekende pijn krijgen. En dan wil een rennie wel helpen. Maar die pijn hangt niet samen met je ademhaling.
Maar goed, ik hoop voor rogue dat jullie allemaal gelijk hebben en ik er finaal naast zit.
Ik wil alleen voorkomen dat zij door dezelfde ellende heen moet als ik. Een pleuritis wordt niet snel herkend door niet-longartsen, en als je ermee doorloopt ben je echt heel ver van huis.
Was dat maar waar.
Ja van maagzuur kun je ook erge stekende pijn krijgen. En dan wil een rennie wel helpen. Maar die pijn hangt niet samen met je ademhaling.
Maar goed, ik hoop voor rogue dat jullie allemaal gelijk hebben en ik er finaal naast zit.
Ik wil alleen voorkomen dat zij door dezelfde ellende heen moet als ik. Een pleuritis wordt niet snel herkend door niet-longartsen, en als je ermee doorloopt ben je echt heel ver van huis.
.
maandag 18 maart 2013 om 23:18
maandag 18 maart 2013 om 23:30
Ik had ook de natte en hoestte helemaal niet. Maar als ik dat probeerde -in het ziekenhuis wilden ze opgehoest slijm analyseren, maar ik kon niks produceren- deed het wel heel veel pijn.
Ben idd vergeten aan rogue te vragen of hoesten zeer deed.
Bij mij was een stekende pijn bij inademen het enige symptoom. Daardoor ademde ik ook oppervlakkig.
De koorts en benauwdheid kwamen pas veel later (paar dagen). Toen waren mijn longen al helemaal ontstoken.
Ben idd vergeten aan rogue te vragen of hoesten zeer deed.
Bij mij was een stekende pijn bij inademen het enige symptoom. Daardoor ademde ik ook oppervlakkig.
De koorts en benauwdheid kwamen pas veel later (paar dagen). Toen waren mijn longen al helemaal ontstoken.
.
dinsdag 19 maart 2013 om 07:45
Ik had gisteren een bericht getypt maar die is zie ik niet aangekomen, mijn pc bleef hangen en het forum viel eruit.
Dit is geen nep topic, zoiets verzin ik niet.
Heb redelijk goed geslapen, de pijn is nog hetzelfde maar ik heb geen koorts. Ik ga dus gewoon werken, morgen kan ik eventueel wel thuis blijven want dan werkt iedereen.
hoesten doet geen pijn impala. Ik hoest ook bijna niet.
Die vlekjes heb ik ook laten bekijken maar hij zei dat zijn gewoon wat schimmeltjes. Dat gaat vanzelf weer over.
Die terugkerende moedervlek zei hij over: die kan je nog eens laten weghalen als je dat wil.
De vraag over hoe dat kon: oh ja dat kan altijd.
Wat heb ik nou aan zo'n antwoord?
Het kan ook maagzuur zijn, mijn oma heeft dat ook en krijgt dan wel last van haar ademhaling en steken.
Mochten de steken donderdag nog niet over zijn ga ik terug naar de dokter, naar mijn eigen dokter.
Dit is geen nep topic, zoiets verzin ik niet.
Heb redelijk goed geslapen, de pijn is nog hetzelfde maar ik heb geen koorts. Ik ga dus gewoon werken, morgen kan ik eventueel wel thuis blijven want dan werkt iedereen.
hoesten doet geen pijn impala. Ik hoest ook bijna niet.
Die vlekjes heb ik ook laten bekijken maar hij zei dat zijn gewoon wat schimmeltjes. Dat gaat vanzelf weer over.
Die terugkerende moedervlek zei hij over: die kan je nog eens laten weghalen als je dat wil.
De vraag over hoe dat kon: oh ja dat kan altijd.
Wat heb ik nou aan zo'n antwoord?
Het kan ook maagzuur zijn, mijn oma heeft dat ook en krijgt dan wel last van haar ademhaling en steken.
Mochten de steken donderdag nog niet over zijn ga ik terug naar de dokter, naar mijn eigen dokter.
dinsdag 19 maart 2013 om 08:28
dinsdag 19 maart 2013 om 08:40
dinsdag 19 maart 2013 om 13:15
dinsdag 19 maart 2013 om 14:31
Ben weer thuis nu.
Waar had jij toen dan last van Madamemicmac?
Het ging op zich redelijk op werk, hoefde maar 4 uurtjes gelukkig.
Het was wel een uitputtingsslag en moest om de paar minuten even zitten van de duizeligheid. Ben nu echt kapot en ga sowieso morgen thuis blijven, even uitrusten en bijkomen. Als ik morgen nog last heb van die pijn ga ik nog een keer de dokter bellen.
Waar had jij toen dan last van Madamemicmac?
Het ging op zich redelijk op werk, hoefde maar 4 uurtjes gelukkig.
Het was wel een uitputtingsslag en moest om de paar minuten even zitten van de duizeligheid. Ben nu echt kapot en ga sowieso morgen thuis blijven, even uitrusten en bijkomen. Als ik morgen nog last heb van die pijn ga ik nog een keer de dokter bellen.
dinsdag 19 maart 2013 om 17:15
dinsdag 19 maart 2013 om 18:01
Ik hoop het ook niet. Mijn andere collega kan de rest van de week niet invallen dus ik kan morgen uitrusten en zal donderdag en vrijdag weer aan de bak moeten.
Mijn baas is aardig voor me maar snapt niets van ziek melden. Hij doet het namelijk nooit, zelfs met koorts is hij er gewoon. Dus tenzij je in het ziekenhuis ligt vind hij je niet echt ziek.
Ach ja iedereen is anders met ziek melden he, mijn vriend blijft een week thuis met een koutje, ik ga gewoon werken terwijl ik sta te trillen.
Hij heeft alleen een hele hoop collega's die hem kunnen helpen, ik niet.
Maar goed het gaat nu wel weer wat beter, de duizeligheid is minder. De pijn op de borst nog niet echt.
Mijn baas is aardig voor me maar snapt niets van ziek melden. Hij doet het namelijk nooit, zelfs met koorts is hij er gewoon. Dus tenzij je in het ziekenhuis ligt vind hij je niet echt ziek.
Ach ja iedereen is anders met ziek melden he, mijn vriend blijft een week thuis met een koutje, ik ga gewoon werken terwijl ik sta te trillen.
Hij heeft alleen een hele hoop collega's die hem kunnen helpen, ik niet.
Maar goed het gaat nu wel weer wat beter, de duizeligheid is minder. De pijn op de borst nog niet echt.
woensdag 20 maart 2013 om 10:28
Nou ik ben vandaag een dagje thuis gebleven.
Mijn collega's hadden gisteren gebeld dat ik maar lekker in bed moest blijven en dat zij het zouden oplossen.
Morgen kan ik eventueel ook nog thuis blijven maar overmorgen kan mijn andere collega niet invallen.
De pijn is er nog steeds en verplaatst zich af en toe naar beneden. Heb hele lichte verhoging: 37,7.
Verder koppijn,duizelig en af en toe een raar gevoel in mijn armen en benen.
Mijn moeder is weer opgeknapt gelukkig, kan ze voor mij zorgen.
Ik had haar cola gevoerd en haar maag knapte snel op. Wondermiddel die cola.
Mijn collega's hadden gisteren gebeld dat ik maar lekker in bed moest blijven en dat zij het zouden oplossen.
Morgen kan ik eventueel ook nog thuis blijven maar overmorgen kan mijn andere collega niet invallen.
De pijn is er nog steeds en verplaatst zich af en toe naar beneden. Heb hele lichte verhoging: 37,7.
Verder koppijn,duizelig en af en toe een raar gevoel in mijn armen en benen.
Mijn moeder is weer opgeknapt gelukkig, kan ze voor mij zorgen.
Ik had haar cola gevoerd en haar maag knapte snel op. Wondermiddel die cola.
woensdag 20 maart 2013 om 10:57
Mijn eigen huisarts werkt nooit op woensdag, de ander wel maar die vind ik niet zo fijn om heen te gaan.
Dus denk dat ik morgen ga, dan is ze er weer.
Straks alleen even naar de Bibliotheek met mijn moeder om boekjes over Madrid te halen, kan ik me lekker inlezen over mijn stedentripje.
Verder doe ik het heel rustig aan hoor, dont worry.
Hoop dat ik vrijdag in elk geval opgeknapt ben.
Dus denk dat ik morgen ga, dan is ze er weer.
Straks alleen even naar de Bibliotheek met mijn moeder om boekjes over Madrid te halen, kan ik me lekker inlezen over mijn stedentripje.
Verder doe ik het heel rustig aan hoor, dont worry.
Hoop dat ik vrijdag in elk geval opgeknapt ben.
woensdag 20 maart 2013 om 11:19
donderdag 21 maart 2013 om 09:01
Ga om 9.40 naar mijn eigen dokter.
Heb slecht geslapen, kon niet op mijn buik liggen van de druk op mijn borst. Dus moest op mijn rug slapen en dat vind ik niet lekker liggen. Ben blij dat ik nu bij mijn eigen dokter terecht kan.
Heb geen verhoging op dit moment.
Voel me verder nog hetzelfde als gisteren.
Heb slecht geslapen, kon niet op mijn buik liggen van de druk op mijn borst. Dus moest op mijn rug slapen en dat vind ik niet lekker liggen. Ben blij dat ik nu bij mijn eigen dokter terecht kan.
Heb geen verhoging op dit moment.
Voel me verder nog hetzelfde als gisteren.