Gezondheid alle pijlers

Wat heb ik toch?

18-03-2013 11:45 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Okay normaal zou ik naar de dokter gaan maar ik wil weer niet te snel naar de dokter toe.

Sinds 2 dagen heb ik last van steken op de plek van mijn hart, die ik bij het inademen voel en best hevig zijn.

Zaterdagavond ben ik uitgeweest met vriend en heb aardig wat gedronken maar had geen kater zondag. Wel in de loop van de dag last gekregen van die steken dus.

Ook is mijn huid al weken erg gevoelig, veel puistjes, een vlek op mijn nek die op een opkomende moedervlek lijkt en een korstje op een oude moedervlek. Die heb ik ooit eens weg laten halen maar is terug gekomen op dezelfde plek.

Verder had ik gisteravond last van verhoging, dat is nu bijna over.

Ik ben verder licht verkouden, maar maak me zorgen over de steken en kreeg er net ook buikpijn bij.

Nu ben ik nogal snel bang voor dingen als kanker ( melanoom ), hartaanvallen en dergelijke. Maar ik voel me echt rot.

Iemand last gehad van dezelfde dingen?
Een grap??

Was dat maar waar.

Ja van maagzuur kun je ook erge stekende pijn krijgen. En dan wil een rennie wel helpen. Maar die pijn hangt niet samen met je ademhaling.

Maar goed, ik hoop voor rogue dat jullie allemaal gelijk hebben en ik er finaal naast zit.

Ik wil alleen voorkomen dat zij door dezelfde ellende heen moet als ik. Een pleuritis wordt niet snel herkend door niet-longartsen, en als je ermee doorloopt ben je echt heel ver van huis.
.
Impala ,mijn man heeft ook pleuritis gehad ( de natte vorm) en die hoestte heel erg plus dat het heel erg pijn deed als hij hoestte. (En heel erg benauwd). Dat heeft onze huisarts gewoon geconstateerd en m'n man doorverwezen voor een foto. Roque heeft deze symptomen niet.
Ik had ook de natte en hoestte helemaal niet. Maar als ik dat probeerde -in het ziekenhuis wilden ze opgehoest slijm analyseren, maar ik kon niks produceren- deed het wel heel veel pijn.

Ben idd vergeten aan rogue te vragen of hoesten zeer deed.

Bij mij was een stekende pijn bij inademen het enige symptoom. Daardoor ademde ik ook oppervlakkig.

De koorts en benauwdheid kwamen pas veel later (paar dagen). Toen waren mijn longen al helemaal ontstoken.
.
Ga zo snel mogelijk langs je huisarts! En laat gelijk je vlekjes bekijken. Alleen dan kan je erachter komen wat er aan de hand is.
Ik lees nu net dat je al naar de huisarts bent geweest en dat het om een virus gaat. Ziek gewoon goed uit.
anoniem_176106 wijzigde dit bericht op 19-03-2013 12:16
Reden: kort maar krachtig willen houden
% gewijzigd
Ik had gisteren een bericht getypt maar die is zie ik niet aangekomen, mijn pc bleef hangen en het forum viel eruit.

Dit is geen nep topic, zoiets verzin ik niet.

Heb redelijk goed geslapen, de pijn is nog hetzelfde maar ik heb geen koorts. Ik ga dus gewoon werken, morgen kan ik eventueel wel thuis blijven want dan werkt iedereen.

hoesten doet geen pijn impala. Ik hoest ook bijna niet.

Die vlekjes heb ik ook laten bekijken maar hij zei dat zijn gewoon wat schimmeltjes. Dat gaat vanzelf weer over.

Die terugkerende moedervlek zei hij over: die kan je nog eens laten weghalen als je dat wil.

De vraag over hoe dat kon: oh ja dat kan altijd.

Wat heb ik nou aan zo'n antwoord?

Het kan ook maagzuur zijn, mijn oma heeft dat ook en krijgt dan wel last van haar ademhaling en steken.

Mochten de steken donderdag nog niet over zijn ga ik terug naar de dokter, naar mijn eigen dokter.
Mijn moeder is nu trouwens ook ziek. Ook duizelig, trillerig op haar poten en koortsig.

Nu heeft ze gisteren een tartaartje op dat misschien niet meer goed was of ze heeft het via mij. Al heeft ze nog geen pijn op haar borst.

Maar gek is het wel.
nee dat is niet gek, dat is karma.

Oh nee, gewoon de besmettelijkheid van een virus

Beterschap rogue en doe je voorzichtig op je werk, extra goed je handen wassen enzo?
.
Ja ik doe heel voorzichtig impala.

Ga als het echt niet gaat gewon naar huis hoor, morgen blijf ik sowieso thuis denk ik.

Ik was mijn handen altijd veel en doe dat vandaag nog 30x meer.

Ben trillerig op mijn benen dus ga rustig lopen en ademen.
Je moeder zou ik gewoon uit bed trekken en zeggen; kom op ma, niet zo aanstellen.

Sterkte vandaag.

Oh ja, en als je een stekende pijn bij je hart hebt die op een ademhaling zit, is het niet je hart. Ik heb dat ook wel eens gehad en ben daar eens voor naar dokter geweest. (Ja, ik heb alles gehad )
Ben weer thuis nu.

Waar had jij toen dan last van Madamemicmac?

Het ging op zich redelijk op werk, hoefde maar 4 uurtjes gelukkig.

Het was wel een uitputtingsslag en moest om de paar minuten even zitten van de duizeligheid. Ben nu echt kapot en ga sowieso morgen thuis blijven, even uitrusten en bijkomen. Als ik morgen nog last heb van die pijn ga ik nog een keer de dokter bellen.
Ik weet niet wat ik had, waarschijnlijk een spier ofzo. Hij heeft geluisterd en m'n bloeddruk opgenomen. Is al weer jaren geleden.

Als je last blijft houden zou ik naar je eigen huisarts gaan. Sterkte ermee.
Het was wel een uitputtingsslag en moest om de paar minuten even

zitten van de duizeligheid.

Dit is echt niet ok hoor. Op die manier kun je heel erg ziek worden.

Ik vind het dom om jezelf zo over de limit te pushen. Ik hoop dat je morgen geen terugslag krijgt.
.
Ik hoop het ook niet. Mijn andere collega kan de rest van de week niet invallen dus ik kan morgen uitrusten en zal donderdag en vrijdag weer aan de bak moeten.

Mijn baas is aardig voor me maar snapt niets van ziek melden. Hij doet het namelijk nooit, zelfs met koorts is hij er gewoon. Dus tenzij je in het ziekenhuis ligt vind hij je niet echt ziek.

Ach ja iedereen is anders met ziek melden he, mijn vriend blijft een week thuis met een koutje, ik ga gewoon werken terwijl ik sta te trillen.

Hij heeft alleen een hele hoop collega's die hem kunnen helpen, ik niet.

Maar goed het gaat nu wel weer wat beter, de duizeligheid is minder. De pijn op de borst nog niet echt.
Nou ik ben vandaag een dagje thuis gebleven.

Mijn collega's hadden gisteren gebeld dat ik maar lekker in bed moest blijven en dat zij het zouden oplossen.

Morgen kan ik eventueel ook nog thuis blijven maar overmorgen kan mijn andere collega niet invallen.

De pijn is er nog steeds en verplaatst zich af en toe naar beneden. Heb hele lichte verhoging: 37,7.

Verder koppijn,duizelig en af en toe een raar gevoel in mijn armen en benen.

Mijn moeder is weer opgeknapt gelukkig, kan ze voor mij zorgen.

Ik had haar cola gevoerd en haar maag knapte snel op. Wondermiddel die cola.
Ga je nog naar je eigen huiasrts rogue?

Want je hebt nu al best lang pijn. En weer een hogere temp dan gisteren.

Wel fijn dat je eindelijk rust kan nemen !
.
Mijn eigen huisarts werkt nooit op woensdag, de ander wel maar die vind ik niet zo fijn om heen te gaan.

Dus denk dat ik morgen ga, dan is ze er weer.

Straks alleen even naar de Bibliotheek met mijn moeder om boekjes over Madrid te halen, kan ik me lekker inlezen over mijn stedentripje.

Verder doe ik het heel rustig aan hoor, dont worry.

Hoop dat ik vrijdag in elk geval opgeknapt ben.
veel plezier met de voorpret. Wanneer ga je?
.
20 april, ga naar een wedstrijd van Real Madrid toe.

Heb er enorm veel zin in om de mannen van mijn clubje nu eens in het echt te zien. Volg hun keeper al sinds hij begon bij de club al zo'n 14 jaar dus.

Ik kom 22 april weer thuis.
Wat een heerlijk vooruitzicht. heb je goeie plaatsen bemachtigd ? Vlak achter de keeper ?

En het is nog ver genoeg weg om je geen zorgen te maken dat je nog ziek zal zijn.
.
Haha ja echt precies achter het doel, helemaal vooraan. Geweldige plaatsen.

Het is de keeper die op mijn plaatje staat Casillas.

Geweldige vent, hoop alleen dat hij dan niet meer geblesseerd is.

Hij zou tegen eind april weer genezen moeten zijn en ik hopelijk ook.
Hoezo ga jij naar de bieb terwijl je je ziekmeldt voor je werk? Slecht zeg!
Ja de bieb is hier 2 minuten vandaan met de auto, ik hoefde alleen maar een boek op te halen. Zo weer thuis en ik had mijn moeder mee.

Ga even lekker ergens anders zitten rellen.
Ga om 9.40 naar mijn eigen dokter.

Heb slecht geslapen, kon niet op mijn buik liggen van de druk op mijn borst. Dus moest op mijn rug slapen en dat vind ik niet lekker liggen. Ben blij dat ik nu bij mijn eigen dokter terecht kan.

Heb geen verhoging op dit moment.

Voel me verder nog hetzelfde als gisteren.
Goed dat je gaat rogue. En ik had dus ook geen koorts he.

Vraag een verwijzing naar de longarts. Sta erop.

Laat je niet afschepen, je hebt het al lang genoeg aangezien.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven