dochter hoest al 2 jaar
dinsdag 19 maart 2013 om 10:13

dinsdag 19 maart 2013 om 10:25
Omdat onderzoek voor zo n kleintje nogal ingrijpend zou zijn...
Hij lult erg goed
ik snap de reacties volledig ik begrijp mezelf ook niet
ben dit jaar drie keer geweest voor het hoesten,
Ik bedenk me net , als morgen niks uithaald ga ik wanneer hij met vakantie is naar een vervanger , er is geloof ik geen andere manier om een andere arts te zien..
Overstappen gaat ws niet want alles zit vol
Hij lult erg goed
ik snap de reacties volledig ik begrijp mezelf ook niet
ben dit jaar drie keer geweest voor het hoesten,
Ik bedenk me net , als morgen niks uithaald ga ik wanneer hij met vakantie is naar een vervanger , er is geloof ik geen andere manier om een andere arts te zien..
Overstappen gaat ws niet want alles zit vol
dinsdag 19 maart 2013 om 10:27
Hoest ze al 2 jaar non stop of met tussenpozen?
Een puffertje helpt tegen benauwdheid niet tegen het hoesten zelf. Dus als je dochter gewoon verkouden is zoals elk kind wel eens wordt dan moet ze dus gewoon hoesten.
Als ze nou al 2 jaar non stop elke dag hoest dan had je anderhalf jaar geleden al doorgestuurd moeten worden.
Hoest ze alleen in periodes van verkoudheid tja dat is echt niet vreemd dat je dan moet hoesten.
Een puffertje helpt tegen benauwdheid niet tegen het hoesten zelf. Dus als je dochter gewoon verkouden is zoals elk kind wel eens wordt dan moet ze dus gewoon hoesten.
Als ze nou al 2 jaar non stop elke dag hoest dan had je anderhalf jaar geleden al doorgestuurd moeten worden.
Hoest ze alleen in periodes van verkoudheid tja dat is echt niet vreemd dat je dan moet hoesten.

dinsdag 19 maart 2013 om 10:38
kinderen onder de 4 zijn vaak maanden achtereen op en af verkouden, het ene virus na het andere. En daar kun je ook bij blijven hoesten. Ook al heb je misschien aan de buitenkant geen loopneus, dan kan er wel in je keel elke keer een druppel snot naar beneden vallen, en dat zorgt ook voor een hoest.
Als je kind vrolijk is, er niet teveel last van heeft, verder goed groeit en bloeit, zou ik me er niet druk over maken.
Je zit echt niet te wachten op vervolgonderzoeken (moeten dan vaak onder narcose etc, bij dit soort kleine kinderen)
Als je kind vrolijk is, er niet teveel last van heeft, verder goed groeit en bloeit, zou ik me er niet druk over maken.
Je zit echt niet te wachten op vervolgonderzoeken (moeten dan vaak onder narcose etc, bij dit soort kleine kinderen)
dinsdag 19 maart 2013 om 10:42
quote:blijftgewoondametje schreef op 19 maart 2013 @ 10:34:
Heeft ze een soort diepe 'bijna kots' hoest? Hebben jullie aan de amandelen gedacht?
Dat zou een huisarts toch ook moeten zien?
TO, als je morgen je afspraak hebt zou ik niet alleen de hoestklachten van je dochter bespreken maar ook vertellen dat je bezorgd bent èn dat je je niet serieus genomen voelt.
Heeft ze een soort diepe 'bijna kots' hoest? Hebben jullie aan de amandelen gedacht?
Dat zou een huisarts toch ook moeten zien?
TO, als je morgen je afspraak hebt zou ik niet alleen de hoestklachten van je dochter bespreken maar ook vertellen dat je bezorgd bent èn dat je je niet serieus genomen voelt.
dinsdag 19 maart 2013 om 10:47
De juffen op pspeelzaal horen haar altijd aankomen lopen,
Echt hard hoesten ik noem het blaffen
een enkele keer komt het voor dat ze minder of niet hoest
Viva900 puffen helpt hier nu dus niet meer
Sugarmiss idd non stop met dus dagen dat t minder is en vanaf januari 2013 3 maal geweest
Boterbloem narcose? Waarom? Is wel heftig inderdaad zeg
Echt hard hoesten ik noem het blaffen
een enkele keer komt het voor dat ze minder of niet hoest
Viva900 puffen helpt hier nu dus niet meer
Sugarmiss idd non stop met dus dagen dat t minder is en vanaf januari 2013 3 maal geweest
Boterbloem narcose? Waarom? Is wel heftig inderdaad zeg