Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Goedemorgen!

Hier is het al ochtend. Man staat onder de douche en dan ontbijt.

En dan storten we ons in de hektiek van Bangkok. Ik moet nog shoppen, alles is zo goedkoop hier. Vanmiddag relaxen bij de pool. Vanavond Patpong
Alle reacties Link kopieren
Ha die Yas, geniet er nog maar ff van, hier is het best koud en wordt het nog kouder.
Hoi Yasmijn, als ik jou was bleef ik daar nog even een tijdje. Het gaat morgen weer sneeuwen hier.
Huh Jo...daar weet ik niks van!
Effe kappuh hoor, dat is dan bij jou. Hier wordt het lekker weer
Ik verzin dit ook ter plekke.
Haha Jo, wat je verzint krijg je ook. Dus enorme plaatselijke sneeuwbui met Oostenwind boven A morgen!
Yasmijn, nog veel plezier de laatste dagen!

Moos, ouwe Hagenees, ik spreek je nog

Trusten maisjes.
Trustuh Jootje.
Moge.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat een lief plaatje bankje!

Jo, gelukkig dat je het verzonnen had, qua sneeuw, maar het was wel ontzettend koud zeg. Hoorde vanmorgen op de radio dat het 50 jaar geleden net zo was als nu, wat weer betreft. Dat deze temperaturen toen heel normaal waren, en dat we naarmate de tijd verstreek steeds vroeger lente kregen. Nou, ik heb nu liever een zonnetje en opkomende plantjes moet ik eerlijk zeggen
quote:bankje schreef op 20 maart 2013 @ 19:05:

[afbeelding]

Ah die is lief. Net Bootje toen die klein was.

Dacht even na een rot dag lief te zijn voor mijzelf door ovenpatat te maken. Zit daarna al de hele avond op het toilet. En het was ook nog niet lekker want de patatjes waren te hard. Pfff, wat een straf wat zo lekker had moeten zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
He bah, das naar Mleen!

Rotdag/gevoel inmiddels weer over?
quote:maroon5 schreef op 20 maart 2013 @ 22:14:

He bah, das naar Mleen!

Rotdag/gevoel inmiddels weer over?Nou de dag gaat zo over naar de nacht. Nee nog niet over. Ach, gewoon blijven doorademen zegt een vriendin van mij altijd en dat zeg ik ook meestal .
Myv, neem een sinaasappel of mandarijn. Op de één of andere manier helpt dat bij mij altijd.

Ik had biefstuk gehaald bij de bAH en het was weer bah! Had een zaag nodig om het te snijden en een oergebit om het te kauwen. Echt zo jammer, want goedkoop is het niet. Heb helaas geen goede slager hier in de buurt.

Vandaag was het hier koud, maar wel een dun zonnetje. Zag er iig niet zo triest uit.
In mijn werkdorp was wel sneeuw..

Tja..... ik heb foto's van grote sneeuwpoppen in maart, maar ook ieniemini-jonge-eendjes in oktober. Raar weer af en toe.
http://www.loesje.nl/node/3444
Getver wat, ik hoop dat het daar blijft.
Hier was dacht ik geen sneeuw of ik heb het niet gezien. Ik heb al weken de verwarming uit dus ik wen wel aan de kou. Overdag vandaag voor het eerst sinds maanden wel een trui aan gedaan. Had steeds een tshirt aan maar dat was vandaag echt te koud.

Ondanks dat ik het wel red zonder verwarming zou ik het niet erg vinden als het wat warmer gaat worden.

Ik zou nu zo graag willen slapen. Volgens mij gaat al om half 6 de wekker.

Is er nog iemand wakker om even te kletsen of slaapt iedereen al?
Ik ben net wakker. Het is hier ochtend.

Laatste dag in dit heerlijke land.
quote:yasmijn schreef op 21 maart 2013 @ 02:18:

Ik ben net wakker. Het is hier ochtend.

Laatste dag in dit heerlijke land.Moge. Fijne dag nog.
Goedemorgen
Zwaai zwaai

allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven