Bezemtopic - deel lucky 13

30-10-2012 13:47 2155 berichten
Een vers deel 13, lucky 13 waarin Zoeb (weer) oma wordt , Goldie lekker doorshopt, Coetje het heerlijk heeft op Texel, Shadow het druk heeft, Gelfje regelmatig liefdevol komt binnenvallen en Mamzie zich af en toe los rukt van haar twitterverslaving om de rest bij te praten

Oude en nieuwe bezemerTs zijn welkom om lief en leed met ons te delen terwijl we tussendoor proberen onze levens en huizen op orde te krijgen!

Alle reacties Link kopieren
De uroloog heeft net gebeld. Met een dikke excuses. Spreekuur was een uur uitgelopen en toen durfde hij niet meer te bellen omdat het na half negen was. De katheter zit goed en het is ook beter dat ie blijft zitten tijdens de operatie omdat de gyn dan de urineleider beter ziet. Hij denkt aan een irritatie van de katheter in de blaas. Ik heb medicijnen gekregen om de blaas tot rust te brengen. Nu maar hopen dat dat helpt. Ik ga nu douchen en even naar de winkel.
Moggu..

Ik hoop ook dat het helpt Zoebie.Vind het zo naar voor je!

Gold,dat is niet leuk nie!Ik heb gister mijn bikini gepast,werd ik ook helemaal niet vrolijk van!

Hier zijn ze de voortuin aan het open graven(in de sneeuw) en vanmiddag gaan ze de riolering maken.Wat een bende!
Oh dus eindelijk gebeurt er weer wat Coetje. Dat is al weer heel wat, toch?

Het is toch te proberen he Zoeb, maar hopelijk helpt het.

Wij eten vandaag weer draadjesvlees dus ik ga zo beginnen.

Om half 4 moet ik met Troela naar de huisarts want die moest alweer overgeven vanmorgen. Dat is iedere maand als ze net ongesteld is een drama dus we gaan er nu maar eens mee naar de dokter, luisteren wat die zegt.

Ook moet ik heel erg nodig stofzuigen.Ik wilde eigenlijk mijn vadertje op de koffie vragen vanmiddag maar dat kan morgen ook.
En dan krijg ik net een telefoontje dat de operatie is verzet naar vrijdag de 29e. Getver.
He verdorie Zoeb. Nog langer wachten.

Het positieve er aan is wel dat je met Pasen gewoon thuis bent.

Troela heeft zoals was te verwachten de pil gekregen.

Mijn kleintje is echt geen kleintje meer...
Stom hoor Zoeb,dat ze dat uitgerekend bij jou steeds moeten veranderen...Bah!

Gold,hopelijk helpt het Troela.Steeds zo ziek is ook niet leuk.
Nee hoor Gold. De 29e is net voor pasen.
Het frustrerende is dat je er toch niks aan doet Zoeb.Stom is het!

Vriend is weg dus ik heb de bank voor mezelf
Oh wat stom! Natuurlijk is dat net voor Pasen, dus je schiet er niks mee op.

Balen Zoeb.

Ik ben net weer verplicht in de sauna geweest. Ik merk er nog niks van maar dat is na drie keer misschien ook wel wat veel gevraagd.

Is je riolering weer in orde Coetje?
Hehe, ben ik ook weer eens en ik kom gewoon maar eens een groeps- brengen want die kan iedereen wel gebruiken volgens mij!!

Zoeb, wat ontzettend balen dat je pas de 29e geholpen kan worden, zo net voor Pasen. Niet vreemd dat je er echt van baalt, het wordt ook gewoon tijd dat je je weer beter kunt gaan voelen!!

Gold, voor jou vind ik het ook supersneu dat je zoveel pijn hebt. Ik hoop echt dat je een pijnstiller kunt vinden die helpt en die niet meteen funest is voor je maag enzo.

En voor Troela hoop ik dat de pil gaat helpen, het is geen feestje om iedere maand zo beroerd te zijn. Maar inderdaad.. geen klein meisje meer

Coetje, ben jij weer helemaal opgeknapt?? Ik hoop van wel, nu je riolering nog

Met mij gaat het eigenlijk wel goed maar de afgelopen weken zaten wel weer bomvol afspraken, ik leer het maar niet af! Komende weken is het weer even wat minder maar dan moet ik me wel beheersen en niet meteen weer alles volplannen

Zal binnenkort ook weer eens een update op de BH gooien, blijven jullie tenminste op de hoogte

Heb zin om vroeg in bed te kruipen met een boek maar mn boek is uit Heb nog wel 50 tinten grijs liggen want daar was ik halverwege mee gestopt maar ja.. dat was natuurlijk niet voor niks
Haha Gelfje, ik lees 50 tinten ook. Het is inderdaad niet meer dan een dik uitgevallen bouquet-reeks en ik erger me mateloos aan die 'innerlijke godin' maar het is perfect materiaal om bij in slaap te vallen.
Ik ben al in deel 2 bezig
voor iedereen die wil.

Balen als een (paas)weekend niet zo loopt als je wil. Familie heeft net de paaseitjesactie geannuleerd, want iedereen is druk. Moet ik andere doelen verzinnen met mijn kruidvat-treinkaartjes.

Ik ben geloof ik in drie boeken tegelijk bezig....

Eentje is een bookcrossingboek, misschien moet ik die binnenkort maar weer gewoon loslaten op een station.

Inmiddels wel benieuwd naar de BH, maar kan me voorstellen dat jullie me (nog) te onbekend vinden..
Mijn zwager is net overleden. We gaan er nu heen. Dit is wel zo verschrikkelijk k*t oneerlijk.
Zoeb toch....het houdt ook niet op he!Gecondoleerd lieverd,ook voor je man. Ik weet even niet wat te zeggen...:hug:
Oh Zoeb, wat erg!

Gecondoleerd meis.

Begrijp ik goed dat dit helemaal onverwacht is?
Gelfje,klopt het dat je nog geen update gegeven hebt op de BH..ik ben er wel geweest
Ja heel onverwachts. Hij was wel ziek. Maar toch dachten we dat hij er goed uit zou komen. Zijn hart kon de chemo niet meer aan.

Ben er kapot van.
Wat enorm verdrietig Zoeb....
Zoeb, gecondoleerd. Kan me zo voorstellen dat het voor Jan niet alleen heel verdrietig is, maar dat hij zelf ook weer angst krijgt voor die rotziekte.

Watervrouw is goed volk (en goed getest ;)). Wat mij betreft van harte welkom bij de BH.

Gelf al een nieuw boek gekocht?

Ik zit in principe in studerenstuderenstuderen modus. Verder zou het wel fijn zijn als mijn huis de paasvakantie (volgende week al :$) netjes en ordelijk overleeft. En zondag lekker treinen, ik zit te denken richting Noord Holland. Wat boeken betreft nog een moet-boek: ga midden april voor het eerst meedoen in een boekenclubje. Het boek in kwestie (het rode huis van Mark Haddon) heeft potentie maar is er echt niet één om tussen de bedrijven door te lezen. En dan lees ik dus niet genoeg om in het verhaal te komen. Verder in de boekenweek Stemmen van de ziel van Hans Siepel gekocht en Oudste heeft een boek over de bokkenrijders in Limburg (die van Villa Volta in de Efteling). Wil ik ook lezen ;)
Zoeb & familie: gecondoleerd!
Zoeb.. gecondoleerd wat erg, juist als je dacht dat het de goede kant weer een beetje op ging en nu dit.. Heel veel sterkte voor jou en ook voor Jan en de familie natuurlijk.
En het klopt hoor, heb nog geen update op de BH gezet. Ben nog te lui geweest/geen tijd gehad Dit weekend niet zoveel te doen dus dan ga ik het doen.

Mamz, ik probeer geen boeken meer te kopen maar te lenen of naar de bieb te gaan dus..misschien dit weekend ook nog ff naar de bieb. Heb wel zin in nieuw leesvoer!
Het was een rare dag. Veel visite, veel herinneringen en veel praten. Het is voor het eerst dat wij het meemaken dat het zo onverwachts is.

Wat krijg je dan een klap te verwerken zeg. Heel anders als je erop bent voorbereid. Daar zie ik nu opeens de "voordelen" van.

Dank jullie wel lieverds.

Ik vraag me al de hele dag af of het zo heeft moeten zijn dat ik langer op mijn operatie moest wachten. Anders was het misschien wel vandaag geweest en dan had ik niet eens naar de crematie kunnen gaan. Heel raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven