Herman den Blijker-Blender stuk

21-03-2013 13:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opzoek naar mijn tosti-ijzer in mijn keukenkast, trek ik per ongelijk mijn blender eruit en de glazen kan van mijn blender valt in duizenden stukjes. Nu vind ik het zonde om een hele nieuwe blender te kopen, aangezien het deel dat mixt het nog prima doet.

Mijn vraag is eigenlijk of iemand weet waar je alleen zo'n nieuwe bovenkant kan kopen? Het is een blender van Herman den Blijker en de glazen kan is dus stuk. Alvast bedankt!
Ik zou de fabrikant even mailen. Grote kans dat het niet kan overigens, heb ze soïso nooit los in de winkel gezien. Dan zou je je inboedelverzekering even kunnen bellen.
Vast wel, je zult de eerste niet zijn die de glazen kan laat donderen, ik ga er vanuit dat je die zelfs gewoon wel via Blokker kunt bestellen ( er vanuit gaande dat je hem daar gekocht hebt.
Heel erg bedankt! Dat kan ik inderdaad wel even doen.
Waarschijnlijk kost een nieuwe blender van een minder gehypt merk minder dan een nieuwe glazen kan, maar meestal kun je bij de fabrikant bijbestellen.

Handyman of blokker zelf vast ook, maar meestal strijken zij dan ook weer wat op. Deurtje voor onze Koel/Vriescombi kostte via Handyman bijna 2 keer zoveel als via Siemens zelf.
Nou Fozzie, een Herman den Blijker blender is nou niet echt een gehyped apparaat, gewoon een blokker ding. Als het nou een Kitchenaid of Magimix was, dan zou je wel eens gelijk kunnen hebben
Gehyped is misschien niet de juiste term, maar dat ie duurder is doordat het van HdB is, leek mij wel. Vond ik wel van zijn messen en pannen in elk geval..
Hm, ik vind het wel meevallen met de prijzen eigenlijk maar ik heb wel de kitchenaid dus ben gewend dat als er iets is je gelijk zes ribben uit je lijf kwijt bent ( groot nadeel!!)
Weet niet waar je woont maar ik heb een zgan blender staan, van princess volgens mij. Mag je zo hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven