Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Volgens mij ligt Ayla nog met een snotterhoofd diep onder haar dekbed. Beterschap!
Ik ben nog steeds op zoek naar lekker in het leven bonnen! pamperbonnen geef ik weer door.
Ik heb dit keer helemaal geen lihl bonnen gekregen

nog te geef
Bikorimana, je hebt mail!

Hier nog steeds ernstig door griep geveld, er komt niks uit mijn handen, overal zweet ik me kapot van.... Ppppffffttt, doe erg mijn best goed uit te zieken, is wel belangrijk geloof ik.....

Wie nog wacht op mail van mij, sorry, ik ben t overzicht ff kwijt.... Hopelijk snel beterschap!
Doe rustig aan Ayla, je hebt het flink te pakken zo te lezen! Beterschap.
Sorry Ayla2, dacht dat je inmiddels al wel beter was maar mij vergeten was haha.

Doe ze zo gelijk op de post.

Beterschap!!
Ik heb weer iets te geef!

Een roze paarse Alpina Girlpower fiets.

24 inch, wat gebruikerssporen, 100% in orde.

Houten blokkenwagen.

Verschillende, kleuren en vormen blokken.

Interesse of foto's?
Hallo

Ik heb te geef: Codes om Tival product proberen, (vegetarisch "vlees") het is een geld terug aktie, eerst kopen daarna ontvang je t bedrag terug op je rekening.

Ik heb 7 codes ofzo, je kan 1x mee doen per huishouden.

Ik kan de code per mail toesturen.

Groetjes mees

meesi live nl
Soley, ik heb interesse in je dameskleding, en dat spijkerbroekje van winny de pooh.

Kan ik je mailen. Of jij mij?

Mail adres staat in mn berichtje hierboven.
Ik heb twee kaarten gewonnen voor de Zwarte Lijst Afterparty. Die heb ik zojuist online aangevraagd, moest wel mijn naam en adres enz. ervoor opgeven, dus ben er niet zeker van of ze zomaar overdraagbaar zijn. Maar mocht dit zo zijn, kan ik hier iemand blij mee maken? Het is 1) niet mijn muziek en 2) aanstaande vrijdag in Amsterdam, dus voor mij niet meer te regelen op zo'n korte termijn.

Hoop dat hier iemand is die er blij van wordt! (of iemand kent die..)

Edit: Reageren kan op mijn gebruikersnaam apenstaart live punt nl.
Ik krijg af en toe zegeltjes van C1000 voor die pretparken. Wie kan ik er blij mee maken?
Bankje; toevallig vroeg mijn buurvrouw gisteren of ik voor haar mee wilde sparen.....

Dus het zou niet voor mij zijn, maar voor de buuf. Als je dat goed vindt, zou ik ze graag van je hebben!
Zal ik ze nog even verzamelen? Ik heb er nu 2.
Heel graag!!! Hier sluit de C1000 per 15 april, dus sparen wordt hier heel lastig
Flower, ik heb je een mailtje gestuurd.

Zou je me terug willen mailen?
668, the neighbour of the Beast
Gaat jouw C1000 ook al ter ziele Rara?
668, the neighbour of the Beast
Alle c1000 worden overgenomen door jumbo dacht ik!
alle c1000 worden jumbo (helaas, rot winkel, veel duurder dan c1000 als je alleen maar eigen merk koopt, eigen merk jumbo is beroerd)
Jeuh! Ik heb weer internet. Voor de mensen die foto willen, ze komen morgen.

Wij hebben al een jumbo en de c1000's hier worden appie.

Ik ben het niet met shenadoah eens. Ik vind het juist andersom. Ik koop vaak bij.jumbo omdat het goedkoper is. Het eigen merk.is niks mis mee, vergelijkbaar met euroshopper.

C1000 vind ik heel erg duur. Ga er alleen heen voor de aanbiedingen als die goed zijn.
Hier is C1000 net AH geworden, dacht dat het allemaal AH zou worden... ook niet verkeerd met de Euroshopper artikelen...

Heb trouwens een voortuin met groter groeiend onkruid in de aanbieding... iemand? Mochten er meer geinteresseerden zijn, dan heb ik in de achtertuin ook nog wel wat liggen... Dus niet vechten, we komen er heus wel uit...
Oh en als er nog iemand C1000 zegels over heeft houd ik mij ook aanbevolen ( als rara er genoeg heeft en ze niet meer nodig heeft want zij vroeg eerst)
Haba mamak. :D. Ik vind die voortuin wel leuk, heb geen tuin. Maar dat onkruid hoef ik niet. XD
newnick, die blokkenwagen klinkt als iets voor mijn dochter! ik ga je mailen!
Mag ik de achtertuin? Zwevende tuin zal de onderbuurman leuk vinden

C1000 en AH zijn allebei Ahold. Heb al een tijdje geen prijzen vergeleken, maar Jumbo pretendeert de goedkoopste te zijn..

Iemand nog interesse in een kaartje om strafport te betalen?? TNT/Postnl struikelde over één hele gram teveel cent tekort.....
Voor ons blijkt de Jumbo duurder te zijn omdat we bij c1000 eigenlijk alles eigen merk kopen, en veel de aanbiedingen. Jumbo heeft veel minder eigen merk, en wat ze hebben en ik geprobeerd heb is vaak niet lekker, het enige wat bevalt zijn de luiers en de babymelk. Vandaar dat voor ons de Jumbo wel een stuk duurder is. Gelukkig is de andere c1000 winkel hier nog wel c1000, dus ik ga eigenlijk altijd daar naartoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven