Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik denk ook dat ik het alleen aan mijn ouders en mijn beste vriendinnen zou vertellen hoor. En net wat koffieboontje ook zegt mocht het mis gaan dan kun je terug vallen op deze mensen en begrijpen ze ook waarom je misschien anders bent.

En hebben de mensen die gestopt zijn al klachten? Ik had vroeger voordat ik de pil slikte altijd last van buikkrampen en pijn in de onderrug met het ongesteld zijn. maar dat was maar 1 dagje en dan was het weg dus op zich viel dat wel mee.

We hebben gisteren ons eerste trouwcadeautje gekregen. Een vriendin van mij schildert en ik mocht een schilderij uitzoeken. echt een heel persoonlijk cadeau.
@ Poca, leuk zo'n eerste kadootje. Lekker in de stemming komen alvast.

Ik denk niet dat ik het voor de 12 weken zou vertellen... Leuk, zo'n geheimpje van je samen... Natuurlijk wel op het forum hoor! Inderdaad, als het mis gaat is het een ander verhaal. Hmmm lastig.
Dames ik ga weekend vieren, morgen trouwringen passen en lekker uit eten en zondag met mijn moeder naar de Libelleweek even rondsnuffelen.

Ik wens jullie een heel fijn weekend!

Groetjes en tot maandag Poca
Weekend vieren..hm..ikke niet.

Morgen nog werken van 7.00 tot 17.00. Zondag is manlief de hele dag weg en maandag twee dagen (en dus nacht) op cursus...
Hmm Tammie das niet leuk !!!
...
T&G, balen dat je niks aan je weekend met je mannetje hebt! Ga je zondag wel iets leuks met je kindjes doen?

Lisa, hier ook nog niet ongesteld. Maar duurt altijd een paar dagen. Handig, zo'n opruimmanie zeg! Enne, gefeliciteerd met dat je eerder je contractverlenging krijgt!

Hier mooie weekafsluiter gehad. Zo even douchen en dan naar de Ikea met een vriendin. Gezellig!!! Daarna nog boodschapjes en verder helemaal niks! Morgen uurtje werken en huis een beetje poetsen. Lekker weekendje dus!

Fijne dag allemaal!
Zo, het werk er weer opzitten. Handig hoor die opruimwoedes. Die heb ik niet echt geloof ik. Mijn lichaam werkt meestal niet zo mee in die periode. Ik denk nu echt tien keer per dag aan weer zo'n dikke buik en een schoppend babytje voelen.

Weet nog niet wat ik morgen met de kids ga doen. Gewoon gezellig spelen denk ik, en 's middags wat met een tante afgesproken (is meer een soort vriendin). De cursusuren krijg ik gelukkig gewoon betaald. Als ik op zaterdag moet werken heb ik wel altijd de donderdag vrij. En woensdag is mijn vaste vrije dag, dus heb ik eigenlijk woensdag en donderdag mijn weekend al gehad.

@mogalie; nog met wat leuks thuis gekomen van de Ikea??

@pocahontas; heb je mooie ringen kunnen vinden??
Ikea was gezellig, wel heel druk natuurlijk. Heb me redelijk aan mijn lijstje gehouden en maar een paar extra dingetjes gekocht ;)

T&G, wat voor werk doe je? Wel fijn dat dat dan meteen gecompenseerd wordt met de donderdag!

Pocahontas, geslaagd?

Zo even een uurtje werken en dan relaxed krantje lezen, internetten, sollicitatiebrief voor moman tikken en dan is het weekend alweer voorbij :(

Ik ga maar eens douchen.
...
Goedemorgen Lisa,

Kan ik me helemaal iets bij voorstellen!! Is ook hardstikke spannend. Ik had dat toen ik stopte met de pil om ''te beginnen aan de tweede''. Ik kon geen woord meer uitbrengen toen ik vier weken later zwanger was!! Ik ben nu net begonnen met mijn op één na laatste strip. Maar ik denk dat ik van de tweede strip nog een weekje doorslik ivm vakantie en er dan mee stop. Ik ben benieuwd of manlief dan tot september condooms gaat gebruiken. Die hebben we nog wel huis (ivm seks na de bevalling).

@Mogalie; ik ben teamleider bij de grootste en uiterraad beste levensmiddelen verstrekker van Nederland
Jeetje Lisa, spannend zeg!!!! Dus verplicht een maandje ontpillen en dan ervoor gaan! Waarom is ie ineens veranderd van gedachten?

T&G, de beste? haha, ik geloof je meteen! Maar nog 1,33 strip....Dat komt voor jou ook al dichtbij!

Vroeg net hoe lang moman van plan is condooms te kopen. Hij beweerde een jaar.... toen ik zei dat ik denk dat ie het na 3 maanden helemaal zat is, moest ie lachen. En toen ik aangaf dat ik dat o.a. dacht omdat ie nu ook nog geen condooms heeft gehaald terwijl die over een paar dagen gebruikt moeten gaan worden, lachte hij ook en zei niks, haha... Hoe lang gokken jullie dat ie het volhoudt?
...
Hé Lisa,

haha, jij ziet het met 2 maanden nog rooskleuriger in dan ik. Vriendje is niet zo nauwkeurig en zijn organisatietalent om dingen in huis te hebben is niet heel goed ontwikkeld. Eindelijk mag ik daar een keer blij om zijn:cheer2: . Dus het zal na het eerste pakje snel voorkomen dat er geen condooms zijn... En tja, zomerse kleding of gewoon naakt door de slaapkamer lopen is al genoeg voor hem, haha.

Hebben we toch een goede manier gevonden!

Ben je al braaf je cyclus aan het berekenen enzo?
...
Hé Lisa,

ja, die mannen mogen ook wel eens wat doen! Na 12 jaar pil denkt hij zelf (de optimist) het dus een jaar vol te houden om voor anticonceptie te zorgen

Heb bhet hem nu een paar keer gezegd ('al naar de Etos geweest') en zal het vanavond nog 1 keer zeggen. Daarna is het zijn ding!

Hier ook benieuwd naar ontpillingsverschijnselen. Hoorde wel al dat je waarschijnlijk aankomt, jammer jammer jammer! En bij jou is je man nog niet bekomen van de ontpillingsperikelen en dan krijgt ie de zwangerschapshormonen al om zijn oren gegooid . Arme hij!

Hoe beter de sex.....tijd dus voor hot&steamy sex! Haha, dan krijgen wij een modelletje!

Ik ga het ook maar bijhouden, benieuwd hoe lang het duurt voordat mijn cyclus weer normaal is!

Wat zul jij over 1,5 maand trouwens ineens veel meer sex hebben ;)
...
...
haha, je bent er wel heel erg van geschrokken. op het andere topic varieert het van 0 tot 4 kg. Volgens mij heb ik dat ook opdat topic gehoord. Of een ander topic. Weet het niet meer zo goed. Maar ja, die andere verschijnselen klinken ook niet heel fijn.....
...
Sporten..eh...tja...wandelen met de hond? Fietsen met de kids? En eh..tot 40 weken? Oh nee...ikke niet...39 want ik moet verplicht bevallen met een keizersnede, en dat doen ze meestal rond 39 weken. Moest wel enorm lachen om jullie postings. Heb ze voorgelezen aan manlief, maar die is verdiept in een film of oostindisch doof. Vooral bij het ''verantwoording van conceptie leggen bij de man om eerder zwanger te raken'' lag ik helemaal dubbel!! Ben benieuwd hoe lang dat hier goed gaat. Ik moet van mezelf om meerdere redenen wachten tot 1 september, dus ga mijn best doen. Ten eerste krijg ik in juli een nieuw jaar contract, en ik wil niet dat mijn werkgever achteraf het gevoel krijgt dat dat mijn startsein was om zwanger te raken, ten tweede hebben wij nog veeeeel te veeeel feestjes tot eind september waarbij het gaat opvallen dat ik niets drink (vooral personeelsfeest nog op 27 september...beroerde timing, zucht) want ik wil niet dat iemand het de eerste 12 weken weet. Al denk ik dat mensen die me goed kennen het wel zullen vermoeden. Ten derde is dat de afspraak met manlief...eerst was het november, toen oktober en manlief zei zelf laatst september...hihi...daar kon ik hem natuurlijk mooi even aan houden!!

Ik ben trouwens nooit aangekomen van de pil...denk ik. Was nl bij de eerste de tweede maand zwanger en bij de tweede de eerste maand...dus ben niet echt een betrouwbare bron...

Je moet gewoon niet toegeven aan je eetbuien omdat je ''denkt'' dat je ontpillingsverschijnselen hebt. Ontpillen is namelijk bewezen onzin.Dat doen we alleen omdat we zelf 1. zo snel mogelijk zwanger willen raken en 2. willen weten of onze cyclus 28 dagen is. Om een gezond kindje te verwekken is ontpillen niet nodig. Voor de mensen die al wel over 1 a 1,5 maand voor het ''eggie'' gaan klussen....denk aan de foliumtabletjes!!!

Slaap lekker allemaal...
ik ben maar ene halve kilo aangekomen sinds ik gestopt ben! dus ik denk niet echt dat het daar door komt hoor, ik heb ook zo hier en daar gezondigt haha.

ik ben vrijdag eerder naar huis gegaan omdat ik een allergie aanval had pff zelf me mond werd helemaal dik!

na 6 á 7 uur diep geslapen te hebben werdt ik wakker gemaakt en ging het gek genoeg al 100% beter met me dus ben ik even naar een meeting geweest van een jongerenwebsite waar ik admin van ben en toen naar amsterdam om naar bitterballen te eten haha die waren hier in de buurt nergens meer te verkrijgen. ach nu kunnen we nog gekke dingen doen toch.

gister lekker gewandelt met me vriendinnetje en ze had haar dochtertje meegenomen in de wagen die kan natuurlijk nog niet alleen thuis blijven hihi, en daarna naar me ouders en toen kregen me moeder en ik shop geld van me vader! nou dan laten wij ons geen tweede keer zeggen en hup wij lekker ge winkelt in Alkmaar, wat heb ik veel gekocht! nu wordt het nog moeilijker om het kantoor leeg te ruimen straks tot babykamer.

vandaag nog even naar de dag van het park geweest ofzo maar het regende nog al hard dus daar waren we ook snel klaar dus toen naar de film, what happends in Vegas heettie geloof ik.

nog meer mensen een heerlijk weekend gehad? ik moet het allemaal even kwijt :D ik voel me weer helemaal top :D
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
...
@Cursus...tot morgen en een fijne dag allemaal!!
succes op je cursus!

ik heb exceem, en dan komt het nog wel eens voor dat ik in eens gevloerd ben! maar het duurt nooit lang, meestal is het er weer op komen tijd rovend.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven