Geld & Recht alle pijlers

Zalando

23-03-2013 17:52 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst bij Zalando een bestelling (3 artikelen) van boven de 50 euro en een kortingscode gebruikt. Jurkje was iets te klein, dus die wilde ik ruilen. Moest ik jurkje dus terugsturen en een nieuwe bestellen. Omdat de nieuwe bestelling lager dan 50 euro was verviel mijn kortingscode ook weer en kreeg ik dus een tientje minder teruggestort. Dit terwijl ik exact hetzelfde jurktje had gekocht!

Ik vond het zo klantonvriendelijk dat je niet gewoon kon ruilen, maar terugsturen en nieuwe bestelling doen. En weken wachten voordat het bedrag (minus korting) terug was gestort.
Waarvan akte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Staat bij de vragen in de klantenservice. Daarom bestel ik altijd gelijk meerdere maten. Retouren is toch gratis.
Inderdaad de tip, meedere maten bestellen en dan terugsturen wat je niet nodig hebt/niet past.
Ja Zalando, ja.
quote:himalaya schreef op 23 maart 2013 @ 17:54:

Waarvan akte.
Euh zalando is over het algemeen duurder dan de winkel/webshop van het merk zelf. Laatst vergeleken en er zat ruim 10 euro verschil in de jasjes van expresso en zalando
Iedereen bestelt toch in 2 maten bij Zalando ? Dat vind ik zó voor de hand liggen!
Dit soort zaken kun je beter via twitter de ether in slingeren, dan via forum. Bedrijven zijn erg angstig over tweets
Ik heb er net voor het eerst besteld. Ik had 10 euro korting en bij de normale webwinkel moet je verzenkosten betalen.
quote:Tuorrebout schreef op 23 maart 2013 @ 18:09:

Euh zalando is over het algemeen duurder dan de winkel/webshop van het merk zelf. Laatst vergeleken en er zat ruim 10 euro verschil in de jasjes van expresso en zalandoMaar als je 5 euro verzendkosten moet betalen, twee maten besteld en zelf het retouren moet bestellen á 6,75 kan het al snel uit. Zeker als je meerdere items van verschillende merken tegelijk besteld.
Bij zalando betaal je geen verzendkosten.
quote:himalaya schreef op 23 maart 2013 @ 17:54:

Waarvan akte.
quote:LeChatNoir schreef op 23 maart 2013 @ 17:57:

Staat bij de vragen in de klantenservice. Daarom bestel ik altijd gelijk meerdere maten. Retouren is toch gratis.Daar had ik nog nooit aan gedacht (blond), maar goeie tip, bedankt!
Ik vind inderdaad het grote voordeel van Zalando dat je geen verzendkosten betaalt. Maar beetje flauw met die kortingscode en het duurt lang voordat je het geld retour hebt.
quote:lila01 schreef op 23 maart 2013 @ 20:31:

Ik vind inderdaad het grote voordeel van Zalando dat je geen verzendkosten betaalt. Maar beetje flauw met die kortingscode en het duurt lang voordat je het geld retour hebt.BR267LUB
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Leest Zalando mee op het Vivaforum? Ik had ineens een tegoed op mijn account staan. En heb jouw kortingscode gebruikt Tickel. Leuk jurkje en sandalen gescoord in de outlet.
Ik heb altijd wel snel mijn geld retour eigenlijk, meestal wel binnen een week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven