Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit?

23-03-2013 22:09 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms vind ik het lastig kiezen qua kleding. Ik ben 61 en heb een normaal figuur, 1.75, 74 kilo en maat 40/42. Mijn vrienden vinden dat ik er vlot uitzie, ik heb een vlot kort kapsel. Mijn eigen kleur (mooi wit/grijs). Dit voorjaar heb je veel leuke pastelkleuren en ik heb een leuke roze broek gezien (skinny). Ik draag altijd leuke tunieken of lange shirts op een broek. Kan roze?
tuurlijk, waarom zou het niet kunnen
Tuurlijk, waarom niet?
Jawel hoor als je er maar geen naveltruitje op draagt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Roze, vooral zachtroze, staat juist vaak heel mooi bij wit/grijs haar.
Ja hoor, kan prima!
Lijkt me je heel mooi staan
Mijn moeder heeft ook haar eigen grijze kleur en draagt veel roze. Staat erg mooi, pastel met grijs. Helemaal als je een goed figuur hebt vind ik een roze broek erg leuk staan hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:cuba2012 schreef op 23 maart 2013 @ 22:09:

Soms vind ik het lastig kiezen qua kleding. Ik ben 61 en heb een normaal figuur, 1.75, 74 kilo en maat 40/42. Mijn vrienden vinden dat ik er vlot uitzie, ik heb een vlot kort kapsel. Mijn eigen kleur (mooi wit/grijs). Dit voorjaar heb je veel leuke pastelkleuren en ik heb een leuke roze broek gezien (skinny). Ik draag altijd leuke tunieken of lange shirts op een broek. Kan roze?

Hoezo kan roze? Waarbij, bij je 61 jaar? Bij je 1.75m? Bij je 74 kilo? Bij je maat 40/42? Bij je vlotte kapsel? Bij je eigen haarkleur wit/grijs?

Of bij je eigen idee van jouzelf en de wereld....
Ik ben dol op roze.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gewoon lekker dragen wat je leuk vindt!

Boeit mij nou echt niets of iets "kan"of niet,als ik het mooi vind koop en draag ik het.

Als je draagt wat "kan"zouden we allemaal dezelfde eenheidsworsten worden,en daar pas ik voor.

Net als die reclame van snack a jacks whahaha met die leuke vrouwen van 47 met spannende kapsels,en mannen van 46,met hun penopauze Harley,en die scootermeisjes met hun Uggs.........vreselijk.
dat kan echt hoor! leuk dat je modern bent en wilt zijn top!

wel lekker met de tijd mee gaan maar niet te overdreven jong toch?!

in ieder geval niet van de achterkant lyceum en de voorkant museum..

als ik naar mn s'moeder kijk die doet dat wel eer aan, heeft jouw leeftijd en kleed zich tejong,testrak en ligt er tedik boven op, ze wil tegraag 18 zijn,tevaak shoppen,tedure creme's,teblond en alles waar te voor staat heeft ze het is geen hotter than my daughter type daar is ze ook weer teverzorgt voor maar wij vinden dat dit ook net weer niet kan..

maarja ieder z'n ding..
Kan prima zolang het geen neon roze is Ook de gebloemde broeken zijn een musthave dit voorjaar.

Mijn moeder is 63 en loopt er altijd netjes maar toch modern bij (denk bijv. aan steps)

mijn moeder heeft laatst deze gekocht in het mintgroen, zit een motief in (kun je bijn niet zien op de foto) is ook in het nude, mooie broek en ze heeft nogal slanke benen, deze zat perfect.

http://www.superstarwebsh ... ct/1821/slim_jaquard.aspx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven