Partner doucht niet dagelijks...

23-05-2008 17:21 256 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi allemaal,

Wat vinden jullie ervan als jullie vriend/vriendin/man/vrouw niet dagelijks doucht? Bij mij is het geval dat de mijne zelfs na een lange dag hard werken soms geen douche neemt :( ik vind het zelf erg onfris en voel me na een dag werken/of wat dan ook, vies, en wil dan lekker douchen om weer fris voor de dag te komen, hij denkt er echter anders over en skipt op zn tijd de dagelijkse douche vertel me jullie ervaringen en mening hierover aub!

thanx!
een keer (dus af en toe) een douche over slaan gaat hij vast niet aan dood, maar dat is hel wat anders dan structureel stinkend/vies door het leven gaan.

toen ik werkte in een slagerij moest ik douche als ik thuis kwam, dan ben je echt heel vies. met mijn latere kantoor baan douchte ik ook welleens s'avonds niet, maar bijvoorbeeld de volgende ochtend (in princiepe douche je dan een dag niet) op luie dagen (maar ja dan doe je dus niks) sla ik de souche ook welleens over, en als ik echt te moe ben (vroeg weg, laat thuis en heel druk) zal het mij ook een rot zorg zijn.

maar goed, het gaat toch niet om onze meningen maar om wat jij er van vind? als hij echt vies is moet hij douche simpel, als hij niet vies is moet je hem lekker zijn gang laten gaan. dat is mijn mening
.
Ik zou het vies vinden, en om het maar even bot te zeggen zou ik niet aan een piemel gaan lopen lebberen die een paar dagen niet gewassen is... maar das mijn mening...
hahaha, sexdreigementen werken altijd. Anyway, ik douche ook niet elke dag, kan mijn huid niet tegen en is ook niet nodig.
Tja, als niet douchen ook betekent: niet wassen, dan is 't niet zo fris nee. Maarja, mijn vriend doucht ook niet dagelijks door een huidkwaal, maar hij wast zich op die dagen op de plaatsen waar dat nodig is altijd zorgvuldig bij de wasbak. En ik vind 'm altijd hartstikke fris.
quote:Celeone schreef op 23 mei 2008 @ 17:30:

Tja, als niet douchen ook betekent: niet wassen, dan is 't niet zo fris nee. Maarja, mijn vriend doucht ook niet dagelijks door een huidkwaal, maar hij wast zich op die dagen op de plaatsen waar dat nodig is altijd zorgvuldig bij de wasbak. En ik vind 'm altijd hartstikke fris. precies..
Hmmm ligt eraan of ik dit vies vind of niet. Kijk ik douche om de dag omdat mijn huid absoluut niet tegen een dagelijkse douche bestand is. Maar de dag dat ik niet douche zorg ik natuurlijk wel dat ik me opfris bij de wasbak.

Dus in die zin vind ik mij absoluut geen viespeuk ofzo...
Waar is dat topic over vieze gewoontes van partners gebleven als je het nodig hebt? Daar valt dit bij in het niet

Wast hij zich op die dagen wel zonder onder de douche te gaan? Als dat niet het geval is, kan ik me zeker voorstellen dat je het niet fris vindt, zeker als hij heeft lopen zweten.
Dat zeg ik....
Bedoel je dat je het al vies vindt als hij 's ochtends heeft gedoucht en dat na het werk dan niet nog een keer doet?

Een douche na het werk lijkt me alleen nodig bij zwaar lichamelijk werk. En als je dan inderdaad 's avonds gedoucht hebt, lijkt me nog een douche de volgende ochtend vrij overdreven.

En een dag niet douchen vind ik geen probleem, ik doe het zelf ook niet elke dag. Slecht voor de huid, slecht voor het milieu en onnodig. Ik douche eens in de twee dagen en was me de andere ochtenden aan de wastafel.

Ik vind het vreemd als men het al normaal vindt elke dag twee keer te douchen. Dan ben je doorgeslagen en lijkt het wel of je vies van jezelf bent.
Ik douche vaak eens per 2 dagen, maar naarmate het warmer wordt douche ik elke dag of 2 keer per dag. Op warme dagen heb ik een pesthekel aan een zweetlichaam.
World of Warcraft: Legion
voor mij persoonlijk is niet douchen een echte turn-off. Hij heeft in het in 6 jaar tijd 1 x geprobeerd, is hem niet gelukt, heb hem het bed uitgestuurd. Dat was trouwens maar eenmalig, omdat hij zelf gelukkig erg schoon is op zichzelf. om maar met de woorden van yoy te spreken: er kan hier t.a.t. gelebberd worden, hahaha...
Computer says nooooo
Mijn vriend doucht zich niet dagelijks (eerder wekelijks). Wel wast hij zich elke dag van top tot teen. Dus zolang hij maar schoon is, vind ik het prima.

Ook ik douche me niet dagelijks (maak er gewoon geen tijd voor vrij en vind net gewassen haar niet lekker/mooi zitten). Ik douche om de paar dagen en was me dagelijks (met zeep). Na hard fietsen, in de tuin werken, fitness etc. dan douche ik me natuurlijk meteen.
Maar misslady, wat ik me afvraag: wat vind je er zelf eigenlijk van, dat is het belangrijkste. Je lijkt er niet blij mee iig.

Je hebt de afgelopen tijd veel topics omtrend dergelijke zaken geopend, lijkt me niet dat je erg happy bent, excuus als ik het bij het verkeerde eind heb.
Computer says nooooo
Sinds wanneer moet de mensheid zich elke dag douchen? Wie heeft dat beslist? Als jij dagelijks wilt douchen, vooral doen, als hij dat niet wil is dat zijn eigen zaak. Je zegt 'hij skipt de dagelijkse douche'. Maar hoezo 'skipt'? Is er een regel dat iedereen elke dag moet douchen?

Is zelfs niet goed voor je, slecht voor je huid, je afweer, je portomonnee en het milieu. Nog niet zolang geleden gingen mensen gewoon 1x per week in bad. Nou is dat ook niet helemaal de bedoeling, maar het is toch geen ramp als iemand eens een dagje níet doucht?

Dat je je vies voelt na een dag werken zegt meer over jezelf dan over vies of schoon zijn, want tenzij je de hele dag in de modder loopt te ploegen of met varkens werkt ofzo zul je echt niet enorm vies zijn na 1 dag, dat zit in je hoofd.
Ik vind vriend niet vies als hij niet gedouched heeft, vind het zelfs wel lekker als hij zijn eigen geurtje heeft. Het wordt een ander verhaal als we sexdingen gaan doen en het is niet helemaal fris daaronder. Daarvoor hoeft hij zich niet helemaal te douchen, maar een kleine opfrisbeurt is dan wel fijn.
maar het kost meer tijd door je van top tot teen aan de wasbak te wassen dan onder de douche te gaan staan, dus tijdgebrek vind ik hier niet opgaan
Het gaat erom wat jij ervan vindt en als je het vervelend vindt zou ik het zeggen. Ik heb een vriendje gehad die dus wel uit tijdgebrek zich soms een paar dagen niet douchte en ik vond dat zelf een echte turn-off. Ik was toen te onzeker om daar wat van te zeggen, maar dat zou ik nu wel doen. Hoe iemand ruikt is toch wel heel belangrijk voor de aantrekkingskracht, zeg maar. Tenminste voor mij dan! Dus... wat vind je er zelf van?
Ik douche ook soms een dag niet.

En soms 2 keer op een dag.

De meeste dagen douche ik 1 of 2 keer (2 keer ivm sporten)

Ik vind een dag niet douchen niet per definitie vies. Ik werk (bijbaantje) in de horeca en na een lange dag hard werken douche ik soms ook niet (wel 's ochtends, maar dat is dus vóór het werk). Dan ben ik gewoon kapot en plof ik neer op de bank, of als ik heb gesloten kom ik pas midden in de nacht thuis en wil ik alleen maar slapen. Ik douche dan wel altijd de ochtend erna.

Soms ga ik 's avonds sporten en douche ik daarna ('s avonds dus) en de volgende ochtend douche ik ook gewoon terwijl ik in die tussentijd alleen maar heb geslapen.

Verschillend dus.

Mijn vriend douchet meestal wel elke dag, maar soms slaat hij ook een dag over (veel vaker dan ik) Als hij niet douchet wast hij zich wel bij de wasbak.
Grappig om hier te lezen dat mensen het niet erg vinden als partner niet elke dag douched, maar wat zijn er wat woorden gevallen als iemand niet elke dag een schone handdoek gebruikt, om meer.

Ik ben heel benieuwd naar deze discussie.

Ik zweet snel dus ik moet wel vaak douchen. Om ontopic te blijven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
?? elke dag een schone handdoek???

wie doet de was?

echt elke dag?
Computer says nooooo
oke weer ontpoc: ik douche elke dag meer vanwege tijdgebrek zoals feeks al zegt: beetje wassen kost meer tijd.

Vind summerman echt sexy ruiken na een dag hard werken maar 'down there' vind ik een ander verhaal ... mmmm.... een oud-collega had het een keer over bloemkool..
Computer says nooooo
Ik voel iets aankomen, wie straks heet meest doucht, is het minst een viezerik. Dat is een begeerlijke status, dus ik wil nu alvast ingrijpen voordat mensen tegen elkaar opbieden wie het meest doucht.

Douchen is heerlijk, is ontspannend en je wordt er schoon van. Toch heb ik ook gehoord dat een reden voor roos te vaak douchen is, je spoelt het huidvet weg waardoor je hoofdhuid gaat vervellen. Iets om over na te denken. Je gaat uberhaupt vervellen van te vaak douchen.
quote:summer73 schreef op 23 mei 2008 @ 19:53:

?? elke dag een schone handdoek???

wie doet de was?

echt elke dag?Whehe, sommigen zelfs wel 2 handdoeken per persoon. 1 voor het haar en 1 voor het lichaam. Maar goed, dat is een ander topic.
Gadver, wat goor! Een vent die niet minstens 1 keer per dag doucht, die hoef ik niet, en al zéker niet aan te treffen in mijn bed...

Hier douchen we 1 of 2 keer per dag. Niet heel lang, minuut of 5, dus dat het slecht zou zijn voor milieu/portemonaie is een kulargument.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven