:duckie: topic nummer 12!

25-02-2013 13:55 1349 berichten
Alle reacties Link kopieren
we kletsen verder met topic nr 12

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepjein de dertig mei-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-2013 It's a BOY

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

januari-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201021-03-2011

It's a GIRLEmygirl

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Haha, ook wij weten precies van rare zoon dat het die haast ochtend wip geweest is

Zo, lekker bezoek gehad voor de lunch vandaag, boodschappen gedaan, naar vk geweest (alles goed, ze ligt nu bibi) en nu even rust. Rare zoon was heel gezellig tijdens de lange lunch dus ik heb hem net pas om 15u er in gelegd.

Ik vind het zo jammer dat het zo koud en winderig is... Rare zoon wil graag naar buiten, maar ik vind het echt te bar. Hij ook alsie eenmaal buiten is

Die emygirl, ik verbaas me er steeds over hoeveel ze al vertelt.

En thomasgirl met haar srilankaanse oren haha!

Gefeliciteerd marloeszoon!

Meldplicht is pas vanaf 37 weken he?
Maar elke dag schrijfplicht begint al wel hoor raar want jij hebt nu alle tijd Fijn dat alles goed was en dat rare zoon zo gezellig was!
Marloes, gefeliciteerd met de kleine man!
Gefeliciteerd Marloes!!

Veel plezier morgen met zijn feestje...
MArloes, gefeliciteerd! Fijne dag morgen. Even geen schrijfpuf; later meer!
Een zoon!
fijne dag marloes!
@marloes fijne dag vandaag met het feestje.

@lily ben erg benieuwd naar het eindresultaat straks van jullie huisje

@joda, gelukkig vinden we het niet vervelend om te konijnen dat scheelt. Het wachten straks weer wel haha we zien het wel en zijn beide nog relaxed.

Gister nog echo eicel was nu 22mm dus die zou het weekend moeten springen. Gebeurd vaker met clomid dat ze wat groter zijn.

Maandag dus weer een echo om te kijken of de eicel is gesprongen.

Ik ben erg moe. Denk dat het deels te maken heeft met het werk. Word telkens wakker s'nachts en bizar genoeg zit ik met het werk in mn hoofd. Volgende week kan ik me gelukkig even op iets anders focussen.

Nu ff douchen en boodschappen enz. Heb weer zin om te knutselen straks hihi
@thomassen

Ff alle energie verzamelen en aan de klus haha!

Vind het echt zo spannend.......

@marloes

Fijne dag vandaag!

Ben benieuwd hoe marloeszoon die aandacht allemaal vind en of ie er last van heeft komende nacht.

Brr wat een kou zeg, dat zonnetje ziet er leuk uit maar heeft echt totaal geen nut.

Ben even weer in huis aan de poets geweest en een paastak gemaakt.

Vanavond krijgen we gezellig visite.

Chocboy z'n derde tandje is er door! En nr 4 is ook bijna in zicht.

Hij kan sinds een paar dagen in zijn handjes klappen en doet het ook op commando, zo leuk!
Teep, ga je de meiden borstvoeding geven?

Ik heb besloten ermee te stoppen, meneer bijt me steeds, soms tot bloedens aan toe. Ik was van de week al begonnen met afbouwen, maar dat schiet niet op. Er is geen touw aan vast te knopen, de ene dag drinkt hij 4x de andere dag weer 6x, dus vandaag ben ik maar cold turkey gestopt en krijgt hij nog mijn afgekolfde melk uit de vriezer, waar nog zeker voor 2 weken ligt, dan heeft hij 5 mnd borstvoeding gehad. Hij mag alleeb nog een nachtvoeding bij me drinken en voor het slapen gaan kolf ik de druk een beetje van mijn borsten af.

Nelledr zegt eindelijk een soort van Nellemini's naam alleen de beginletter met een T en niet meer die van zijn neef.

Sorry dat ik alleen maar zit te egoposten de laatste tijd, ben een beetje een warhoofd de laatste tijd en vergeet gewoon wat ik daarvoor heb gelezen. Ik denk dat ik een beetje vermoeid ben, slapeloze nachten, revalideren, 2 kleine kids en een pup, tis wel erg druk opt moment.

Heb zin in de meet! Als we buiten meeten neem ik alleen Nelledr mee en niet Nellemini, dan zit ik met voedingen enzo, niet handig. Ben zo blij met onze nieuwe auto, daar kan ik gewoon zelf in rijden zonder problemen kan ook gewoon op cruise control en dan hoef ik alleen maar te sturen! Staat er nu eigenlijk een locatie vast voor de meet?

Thom, hopelijk is het weer gelukt in 1 poging, ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij.

Marloes, leuk feestje gehad, is hij lekker verwend?

Lil, vordert jullie huisje een beetje?

Frans? Leef je nog? Hoe is het met jou en T-boy?

Emy? Bijna 20 wkn echo of niet? Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?

Fijn weekend allemaal!
Zo de slingers en ballonnen hangen...

Keukentje, versierd met ballonnen, staat klaar met een doek erover dus we gaan ervoor morgen

Wel gek dat we vorig jaar alle visite in de tuin hadden zitten in het zonnetje...

Goed toch Nel om dan te stoppen? Super hoor zolang volgehouden!!

Ja na de Pasen hebben we de 20 weken echo en we willen indd graag weten wat het gaat worden.

Ook om het een beetje te kunnen uitleggen aan Emygirl (die er toch geen bal van snapt ) en omdat we gewoon stink nieuwsgierig zijn haha..

Wie komen er allemaal naar de meet? En zelfde plek als vorig jaar?

Wordt er al een strakblauwe lucht voorspeld ipv die ijzige kou?

Hoe vond Marloeszoon zijn feestje?

Succes Thom! We duimen alvast

Leuk Choc, handen klappen.. Schattig!

Truste!
Go Thomassen!

Leuke foto's op fb Marloes, was het een geslaagd feest?

@emy: dat is al bijna idd de 20-weken echo. Ben zo benieuwd en hoop natuurlijk dat alles goed is!

@nelleke: het lijkt me ook echt gruwelijk druk voor je nu. Geen probleem dat je wat minder tijd hebt toch? Knap dat je toch nog lang hebt kunnen voeden en dat je nu je grens stelt. Ik wil erg graag borstvoeding geven maar weet ook wel goed waar nu mijn grens ligt. Het moet dus wel goed lopen, voedingen moeten niet te lang duren en ik wil liefst tegelijk de meiden kunnen voeden. Kortom, het moet allemaal een beetje haalbaar zijn, maar ik hoop het wel!

Dat is zo schattig Choc, klappen in de handen!

Juf, hoeveel mensen komen er inderdaad? Zullen we op h wat concreets afspreken?

Fijne dag allemaal!

Fijne verjaardag met emygirl vandaag Emy!
Even snel;

Op H bij blog de aanmeldingen voor Meet 3 en locatie met voorstel voor de tijd!

Meld u maar!
Een zoon!
Fijne dag Emy! en al vast Gefeliciteerd!!

Hier een heerlijke luie zondagochtend.........zo eentje die je had zonder kinderen........Jodaatje is logeren, die halen we straks weer op. Daarna ga ik weer de slaapdienst in.

Fijne zondag.
Emy veel plezier vandaag met t feestje van Emygirl! Ja idd vorig jaar was t prachtig weer en nu, min 2 was het N de schuur waar de taart stond brrr.

Feestje was geslaagd maar wat een invasie. S morgens heeft meneer nog lekker 2 uurtjes geslapen. S middags vanaf half 2 was t huis vol. Het kaarsje uitblazen en in de taart graaien was zo leuk! Hebben alles gefilmd, echt super. Vond hem wel bescheiden, het was een slagroomtaart met snoepjes, hij ging eerst keurig de snoepjes eraf peuteren en daarna pas in de taart slaan haha. De slagroom vondtie lekker. Van de cadeaus was het papier het mooist. Hij heeft zoveel cadeaus gehad... Vandaag de helft maar stiekum even afvoeren naar zolder

S middags wilde hij echt niet slapen, terwijl hij rond 3 en doodop was. 3 keer geprobeerd toen maar besloten op te houden tot 7. Iedereen bleef eten. Hem en kleine neefje eerst maar even rustig apart eten gegeven inde keuken. Om 7 uur rustig met flesje melk naar bed gedaan, was doodop en ging gelijk slapen. Vannacht sliep hij prima, meldde zich gewoon weer om 07.00 vanmorgen. Nu wel wat eerder in bed voor ochtendblad is nog erg moe. Zometeen gaan we naar de verjaardag van z'n vriendje, die is ook jarig geweest van de week.
Klinkt als een geslaagde dag marloes! En nu emygirl meteen, gefeliciteerd!

Teep, ik vind het stoer dat je bv met twee gaat proberen! Ik zie eigenlijk al een beetje op tegen bv vanwege de overproductie en het kolven en bv was gewoon niet mijn ding. Vind het stom om te zeggen, maar ik vond het helemaal niet rustgevend die eerste zes weken. Vond die bhs met klepjes trouwens ondingen en voelde me vreselijk melkkoe achttig als de klepjes open hingen Toch ga ik er ook weer voor, maar houd me ook voor dat als ik er weer gestressed van raak dat ik mezelf dan eerder de kans geef te stoppen. Desnoods kun je ook half half doen, dat hoorde ik pas van een tweelingmoeder, behalve als het je te veel tijd kost. De dubbele rugbygreef zal even wennen zijn!

Nel, ik vind egoposts het leukst om te lezen!

Als ze gaan bijten dan wordt het wel heell lastig om vol te houden lijkt me. Doet hij dat dan niet bij die ene voeding?

Thoms: konijn-ze!

Rare opa heeft gister de laatste klusjes gedaan, waardoor we rare zoon niet op bed konden leggen. Die heeft dus zijn iddagslaap overgeslagen en was tegen etenstijd doodop. Na het eten alsnog een opleving natuurlijk, maar denken dat hij dan snachts langer slaapt? Nee hoor, dit keer om 6u wakker... En nu net met rode wangen naar bed gebracht, alsnog huilend want hij wilde niet. Gelukkig net in slaap gevallen. Maandag timmer ik het laatste lijstje erin en dan komen de fotoos van de kamertjes op h!
leuk Raar, ben benieuwd naar het eindresultaat van het kamertje.

Vind het ook echt stoer dat je het gaat proberen, de twins bv te geven. Hangt er natuurlijk ook van af hoe vroeg ze komen, en hoe veel kracht ze dan hebben. Maar zoals je zelf al zegt, geen stress er op leggen.

leuk hoor Marloes, slagroom slaan :-)

wat voor cadeautjes heeft hij allemaal gekregen??

Emytje, veel plezier vandaag!

even snel maedlzoon hapje geven, die heeft honger!
Hai ladies,

Pff.. wat een vermoeiende week zeg. Bas werd de hele week rond 05.30 uur wakker… normaal is hij al rond 06.00 – 06.30 uur klaarwakker, maar nu dus om 05.30 uur.. beetje iets te vroeg van het goede. Gister ook drukke dag gehad, ’s ochtends huiskamer geverfd en daarna een 50 jarige verjaardag. Vandaag heb ik eindelijk bij kunnen slapen. Vent ging er al mopperend maar uit vanochtend en ik heb heeeeerlijk geslapen tot 10.30 uur. Is toch eigenlijk wel raar he.. dat ik dus van 05.30 tot 10.30 uur 5 UUR EXTRA geslapen heb… dat is afgelopen week iets minder dan een hele nacht geweest wat ik heb kunnen slapen. Ik heb dus een hele ‘nacht’ extra geslapen vanochtend. Hahaha.. ja ik denk heel raar.

Wat betreft het eten van Bas.. het is nog steeds bagger, maar hij eet nu gelukkig weer brood!!! Niet gewoon brood… nee, meneer wilt het getoost of nog beter, een tosti :-) Nou prima!! Hij eet dus van getoost of tosti brood zomaar 2 boterhammer weg… ik ben BLIJ!

@Marloes, nog gefeliciteerd met Marloeszoon!! Wel grappig, want Marloeszoon en Bas schelen dus exact 2 weken. Dacht dat ze veel meer scheelden, maar dat is dus helemaal niet zo.

Klinkt alsof hij een hele leuke verjaardag heeft gehad!! Wat heeft hij allemaal gekregen?

@Raar, woeehoee verlof en bijna klaar met kamer! Pff.. spannend hoor.. bijna gewoon een dochter en een zusje voor rare zoon. En goed dat je jezelf eerder de kans geeft om te stoppen met borstvoeding… je moet voor jezelf gewoon vooraf een grens gaan geven en je hieraan houden.

Hihi.. ik denk dus ook dat ik z’n moeder ben die dan tien keer de roltrap op en af zou gaan in de hoop dat de lol er dan af is. Hahaha een plan aan het bedenken om na sluitingstijd in je ninja pakje de kluis te roven.. Is dat niet zo dan?

@Joda, heeeerlijk, een luie zondagochtend!

@Meet, ik kan ’s ochtends niet, alleen ’s middags, ik vind het dus heel jammer, maar moet me dus helaas afmelden voor de meet. Maar geen probleem!! Probeer ik er bij een volgende meet wel bij te zijn!

@Teepje, klinkt alsof je heel goed over de borstvoeding heb nagedacht. Heel goed dat je al over je grenzen hebt nagedacht! Vind het wel echt super dat je met een tweeling borstvoeding gaat proberen te geven.

@Emytje, alvast gefeliciteerd met Emygirl, ik ben morgen aan het werk en kan waarschijnlijk niet reageren, dus vandaar nu alvast!!! Haha, Emygirl is me er ook eentje he! Ben benieuwd hoe het vandaag is en wat ze ervan vind!

@Nelleke, logisch dat je aan het egoposten bent hoor! En net als Raar vind ik egoposts eigenlijk ook het leukst om te lezen :-) Ik snap ook eigenlijk niet hoe je het doet hoor, je moet het hartstikke druk hebben met een dreumes, een baby en een puppy! Ik heb het al retedruk met alleen Bas. Ik vraag me ook echt af hoe je het doet om jullie pup uit te laten, want hoe vaak doe je dat overdag? Dan moet je alles en iedereen aankleden inclusief jezelf. Als ik met Bas even wil wandelen ben ik qua voorbereiding zomaar 30 minuten kwijt, want natuurlijk schijt meneer zichzelf net onder op het moment dat ik de deur uit wil gaan, wil meneer niet dat ik z’n luier verschoon, wilt meneer z’n jasje niet aan etc.

@Thomassen, jeetje, want spannend he!! Pff… morgen dus nog een echo om te kijken of de eicel gesprongen is! En dan 2 weken wachten voor een test?

Hahahaha, te grappig Silankaanse olen!!!

@Verwekking Bas, wij hebben dus echt geen idee wanneer Bas verwerkt is. Man ging namelijk voor 2,5e maand naar het buitenland voor zijn werk en de maand ervoor gingen we voor het eerst proberen. Ik had toen een cyclus van 43 dagen. Ik ging ervan uit dat de tweede cyclus net zo lang zou duren of misschien ietsjes korter, maar dat zouden we dus niet redden, want dan zat vent al in het buitenland. Hij ging namelijk op dag 27/28 van mijn cyclus weg. Ik ging er dus ook zo vanuit dat ik niet zwanger zou zijn. Ik baalde daar ook zo ontzettend van, want zoals jullie zelf ook wel gehad zullen hebben, als je er eenmaal voor gaat, wil je natuurlijk dat het zo snel mogelijk raak is. Moesten we het gewoon ruim 2,5e maand stilzetten. Maaaar ik was dus wel zwanger! Was wel even een moeilijke/emotionele periode, want ik was dus gewoon zwanger, maar kon het er niet eens met man over hebben/delen.

@Juf, gelezen op H. Pff, wat enorm verdrietig. Kreeg een mega brok in me keel. Is toch wel één van je ergste nachtmerries zoiets. Sterkte!

Zo.. ik ga nog even op de bank chillen, want Bas zal zo wel weer wakker worden. Fijna zondag!
Hallo allemaal!

Emy, hoera! Hoop dat het een leuke verjaardag was!

Gek dat onze koters zo snel groot worden!

Marloes, de foto's zien er zo leuk uit!

Raar, verlof.... wat lekker! Geniet extra van je werkdagen dat rare zoon naar de opvang is. Die dagen zijn heerlijk; heb ik ook altijd in mijn schoolvakanties. Vrijdag ben ik vrij en kan ik hem gewoon brengen! Joehoe, das even me-time!

Wel weer ambtenarij, want de hele wereld werkt op goede vrijdag.

Teep, had ik al gezegd dat ik je een topwijf vond? (De anderen uiteraard ook!) Goed voorbereid voor de meisjes, jij gaat het redden! Wat betreft borstvoeding: RESPECT! Ik weet niet of ik het een tweede keer zou doen.

Nel, lekker egoposten. Vind het leuk om je FB berichten en foto's te lezen en te zien. Het is heavy! Heb je al een beetje uitzicht op een nieuwe baan?

Heeft iemand hier nog de perfecte huishoudtips voor mij? In mijn werk ben ik zo gestructureerd en gedisciplineerd, maar thuis... Ik moet zeggen dat nu ik 3 dagen werk, ik mij de huisvrouw voel en hier kan ik niet goed tegen... Jufman doet met jufzoon echt alles 50%, maar ik doe het huishouden en de boodschappen...

Wat er mis gaat?

Wasbergen, rommeltjes ... Ik maak op dinsdag altijd mijn huis schoon en het is echt geen smerige boel, maar toch... Ik zou er meer structuur in willen hebben. Heb je een tip; heel graag!

Wat betreft de sex is het hier ook echt even wat minder. Gisteren voor het eerst weer eens wat ondernomen en het was heel fijn. Vaak kiezen we ook voor slapen, aangezien jufzoon om 5.30 uur kwam. Nu is het weer 6.30 uur, gelukkig.
Een zoon!
Wij hadden echt een rooster/schema met per dag wat er gedaan moet worden. Daarnaast maak ik vaak een lijstje op lilyman zijn vrije dag met dingen die hij moet doen..... gaat op zich prima, tot ik ga nestelen, want dan is het toch nooit goed genoeg

Emy, alvast van harte!

Al zin in de meet? Toch wel heel jammer dat ik er nirt bij kan zijn.....
*snel vanaf het werk*

@juf; neem een schoonmaker en voor de rest.......chill.......laat het los.......;-)

sexen, hier nog altijd met de agenda erbij. Werkt perfect! 's Avonds zijn wij te moe en 's ochtends lukt niet met Jodaatje. Daarom zitten we vaak in het weekend in onze pyama tot Jodaatje 's middags naar bed gaan. Dan gaan we heerlijk samen douchen. Perfect momentje, heerlijk ontspannend en een goed begin van het weekend

*gaat weer werken*
Hallo!

@Emytje nog gefeliciteerd met je grote meid! Was het gezellig?

@Mads oef dat is vroeg,wel lekker dat je even bij hebt geslapen

@Maedl bijna werken,heb je er zin in of zie je er ook tegenop?

@juf denk dat je jezelf weer teveel druk oplegt,relax meid. Kun je een schoonmaker betalen? En anders qua was vaste wasdagen?

@raar jeeeej verlof! Geniet ervan!

@teep goed verhaal,ken iemand die drie kinderen voedt,kijk hoe het loopt en wat jij aankunt.

#meet wie komt wel?

Ik ga toch even updaten op H tussen al het verdrietige nieuws door,hier voelt niet fijn ivm meelezers.
Waar is de mobiele website gebleven?!
Ha bas, tosti! Ja zo ontdek je elke keer weer iets dat ze wel eten en dan denk je dat je ze door hebt...verzinnen ze weer iets anders. Ts, kinderen!

Ja juf, neem een schoonmaker. Hebben wij ook. Ik vind schoonmaken gewoon heel vervelend en wij werken ook 36+32 uur. Op onze vrije dag gaan we ok niet huishouden. De was en trijk doe ik dan werr wel. Boodschappen omdebeurt, rare man pakt af en toe de stofzuiger. Net wel schoonmaker in huis gehad op eerste verlofdag. Toch wat onwennig vind ik. Voelde me zo lui dat ik...

- de was heb gedaan

- de droge was heb opgevouwen en in de kast gelegd

- alle overhemden van rare man heb gestreken (puf, ze waren eveblijven liggen)

- kleertjes van rare meid heb gestreken (mijn eigen oude jurkjes)

- fotolijstje gelijmd

- zolder opgeruimd

- enveloppen gezocht (niet gevonden)

- drie stuks fruit gegeten

- rare zoon te eten gegevenen crecheklaar gemaakt

- halverwege gestopt met ziekenhuis tas

Nu bankhangen, dan lunchen en dan een slaapje doen!

Rare zoon is namelijk al om 4:45 wakker geworden en wilde toen alleen nog spelen :-s Hij is denk ik een beetje de weg kwijt met zijn bio klok sinds we hem zaterdag middag niet op bed hebben gelegd.

Zou de weekend tip van joda ook werken als je een peuter en een baby hebt? Of kloppen dan die slaapjes niet op elkaar? Hier is het sowieso nogal rustig aan het front...
@nel....uuhhh mobiele website?

@Raar; tuurlijk werkt het ook met peuter en baby. Baby kan je altijd wel even in bedje leggen.

Trouwens het werkt ook 's avonds hoor..........kindje(s) op bed en lekker samen douchen.......pyama daarna aan en gezellig op de bank filmpje kijken. (douchen werkt bij mij goed, anders kan ik me niet concentreren hahahahah ben bang dat of ik jodaatje hoor of jodaatje ons )

En Raar, jij bent geëxcuseerd Wij deden vanaf week 28-30 niets meer.......in goed overleg hoor. Maar ppffff moest er niet aan denken!
Cadeau's heb ik ff op h gedaan ivm meelezers.

Pfff marloeszoon wil echt niet meer slapen s middags nu al 3 dagen niet. Op zich niet erg als hij naar 1 slaapje wil, maar slaapje 1 is van half 10 tot 11.15 en ik krijg t echt nog niet opgeschoven. Middag is zo veel te lang voor hem. Staat nu ook weer te huilen in bed, zucht..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven