Entertainment alle pijlers

Long Island Medium

25-03-2013 13:23 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die naar Long Island Medium kijken? Ben benieuwd wat jullie vinden van dit programma?

Zelf ben ik erg onder de indruk van haar..leuke vrouw!
Ik vind het een beetje nep. Ze is een medium, daar gaat het programma over. Dan hoef ik verder niks van haar persoonlijke leven te weten, maar het lijkt wel alsof elke scheet uitgezonden moet worden.
Some flies are too awesome for the wall
Het lijkt me een leuk programma maar het komt op zo'n onmogelijke tijd. Weet iemand of het ook op een andere tijd herhaalt wordt?
Ik vind het vreselijk respectloos dat ze mensen haar bevindingen opdringt. Ik geloof absoluut dat ze kan wat ze kan, dat dat niet nep is, maar ik geloof ook in een stukje discretie. De eerste les bij dit soort dingen is toch wel dat mensen zelf om je hulp of informatie moeten vragen, dit mag je nooit zo opdringen!

Zag laatst een stukje dat ze door de drive-in rijdt en , terwijl er zich achter haar een rij vormt, degene achter de balie even een reading geeft zonder te vragen of dit ok is. Als er naar haar getoeterd wordt schreeuwt ze" JA! Ik ben heel spiritueel ingesteld hoor!!" ..

Daar krijg ik echt kippenvel van!!
Oh, ik dacht een cocktail. Lekker hoor, een middelgrote.

Plaatje

Net zo feek als der tan, der haar en der nagels
Als ze werkelijk zo'n goed mens is , die het enkel doet om anderen te helpen, dan hoeft ze toch niet met haar kop op de televisie? Dat opdringen is ook zo ontzettend irritant.
Some flies are too awesome for the wall
typisch de ogen en de gezichtsuitdrukking van een cold reader. Ze wil voortdurend anderen overtuigen, en dan word ik altijd benieuwd waarom ze dat kennelijk zo nodig heeft.
it's a big club and you ain't in it
Complete onzin. Ze kan mensen goed lezen. Dat is knap. Net zo knap als π tot 1000 getallen achter de komma uit je hoofd op te kunnen zeggen.
Ik vind het gewoon een leuk programma. Ik verdiep me niet in echt of niet.

Cold reading of geen cold reading, als zij in vijf seconden weet waar en waarom iemand pijn heeft, vind ik dat heel bijzonder.

De filmpjes die ik op internet zag om haar te ontmaskeren overtuigden me net zo min als dat zij mij overtuigt.

Voor mij is zij de vleesgeworden Carmella Soprano en ze amuseert me.
Ik geloof er niet veel van, ik denk dat het in scene gezet is. De reactie van de mensen die ze "toevallig" een reading geeft zijn zo overdreven en over de top.
Mij amuseert ze ook, heerlijk wijf lijkt het me, wel vermoeiend, dat wel.

Leuk om even te kijken, bij TLc staan ze nou ook niet bekend om hun hoogdravende intellectuele programma 's
1keer is wel genoeg
Always look on the bright side of life
Is ze van Italiaanse afkomst? Ze doet zo 'italiaanerig'.

Ik ben geneigd haar te geloven, maar ergens denk ik ook dat het allemaal in scène is gezet. Wel leuk vermaak!
Always look on the bright side of life
Ik vind haar juist erg leuk en ook geloofwaardig overkomen. Ja, ze is erg spontaan, maar dat is juist het leuke aan haar. En ze is 100 keer beter dan Char of Derk O. Die zitten er juist vaak naast of zijn erg aan het raden. Zij heeft het juist altijd goed. En vaak dingen die alleen de persoon die de reading krijgt weet.
Maar het programma is natnuurlijk wel ge-edit. Misschien is ze wel aan het raden, misschien heeft ze het van de 100 keer 99 keer fout, maar wordt dat niet uitgezonden. Ik geloof er echt helemaal niets van, ik vind haar manier van doen irritant met de ongevraagde readings en haar prive leven is ook best oninteressant. Maar ik kijk het wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven