Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Hé Fruit, ik heb ze in lichtblauw en ik shred er ook op!

Rustdag vandaag en nog 2 x level 2!!!
quote:miepje1971 schreef op 25 maart 2013 @ 18:48:

Hé Fruit, ik heb ze in lichtblauw en ik shred er ook op!

Rustdag vandaag en nog 2 x level 2!!!Ze zitten lekker he? Het gaat hard bij jou, go go go! :D
De schoenen zitten inderdaad heerlijk!

Ja, het gaat hard!! Ik weet niet meer wie het zei, maar ze zei dat ze eerst ging shredden, voordat ze een sportschoolabo ging afsluiten.

Ik doe het andersom. Ik heb sinds oktober een abo en daar fanatiek aan de slag gegaan. Sinds ik het shredden heb ontdekt, ben ik er niet meer geweest.

Ik zie in die weken shredden meer resultaat dan bij de sportschool. Moet ik wel eerlijk melden dat ik twee, soms drie keer, in de week een uur naar de sportschool ging en nu vijf keer per week shred.
Ik vind het sporten best wel verslavend, denk dat ik hierna toch wel een abonnement op de sportschool ga nemen voor krachttraining. Zou graag er wat meer willen uithalen maar ik kan hier beter begeleiding bij nemen voor ik iets kapot maak XD.

Ik zou nu wel stiekem met Meds en Viva Amber willen trainen

Grappig om te lezen dat het bij jou net andersom gaat, hehehe. Heb je nog iets in gedachten om na de shred te doen?
Ik heb juist een paar maanden geleden mijn sportschoolabonnement opgezegd en ben daarom aan het shredden geslagen. Ik ging er trouw 2x per week heen, maar ik heb het met pijn in mijn hart op moeten zeggen omdat het te duur werd (tijdje geleden mijn baan kwijtgeraakt). Het thuis sporten bevalt heel goed, zeker omdat ik nu vaker iets doe dan die 2x bij de sportschool, maar ik had het graag gecombineerd. Ik vond het daar gewoon leuk met andere mensen en elke keer andere lessen en zo (ik ging altijd naar de groepslessen).
Mede dankzij dit enthousiaste topic heb ik niet opgegeven nadat ik dag 2 achter de rug had en bijna koorts had van de spierpijn (of het was gewoon een virusje...) Ben iets rustiger verder gegaan en ga NU dag 4 van level 1 doen.

Eigenlijk vooral als compensatie omdat ik bij -7 graden GEEN ZIN heb om nu te gaan hardlopen.

Dus bedankt voor de inspiratie dames en misschien tot straks!
quote:Chadidja schreef op 25 maart 2013 @ 20:22:

Mede dankzij dit enthousiaste topic heb ik niet opgegeven nadat ik dag 2 achter de rug had en bijna koorts had van de spierpijn (of het was gewoon een virusje...) Ben iets rustiger verder gegaan en ga NU dag 4 van level 1 doen.

Eigenlijk vooral als compensatie omdat ik bij -7 graden GEEN ZIN heb om nu te gaan hardlopen.

Dus bedankt voor de inspiratie dames en misschien tot straks!

De spierpijn wordt nooit meer zo erg als in deze periode. Ik kon me niet eens meer omdraaien in bed...

Goed van je dat je doorzet!!!
quote:fru1t3lla schreef op 25 maart 2013 @ 20:06:

Ik vind het sporten best wel verslavend, denk dat ik hierna toch wel een abonnement op de sportschool ga nemen voor krachttraining. Zou graag er wat meer willen uithalen maar ik kan hier beter begeleiding bij nemen voor ik iets kapot maak XD.

Ik zou nu wel stiekem met Meds en Viva Amber willen trainen

Grappig om te lezen dat het bij jou net andersom gaat, hehehe. Heb je nog iets in gedachten om na de shred te doen?

Ik moet van mezelf in ieder geval weer terug naar de sportschool. Of ik ga kijken of ik mijn abo al kan opzeggen, want het is inderdaad een smak geld.

Ook wil ik graag ripped gaan doen of 6weeks6pack. Denk trouwens dat ik met de laatste begin, want mijn buik is mijn grootste ergernis.
Ik was op de sportschool ook veel aan het hardlopen. Dat wil ik (als het oooooooooit lente wordt) graag buiten gaan doen. De route is al uitgezet. Moet alleen nog buitenhardloopschoenen kopen.
De schoenen die wij hebben zijn hier heel fijn voor moet ik zeggen .

Ik zoek trainingen voor mijn billen, enig idee of daar ook wat van tussen zit qua vervolgtrainingen? :3
Murdoch heeft een paar bladzijden terug hier wat vragen over gesteld aan Meds. Misschien kun je daar iets mee?

Ik weet niet of buns en thighs iets is? (Ik heb hier op dit topic geleerd dat een bun een bips is )
Volgens mij zijn dit binnenschoenen. Voor buiten moet je toch andere schoenen hebben? Of niet?
quote:miepje1971 schreef op 25 maart 2013 @ 21:43:

Murdoch heeft een paar bladzijden terug hier wat vragen over gesteld aan Meds. Misschien kun je daar iets mee?

Ik weet niet of buns en thighs iets is? (Ik heb hier op dit topic geleerd dat een bun een bips is )

Ja dat waren dus inderdaad die KT voor een mooie ronde kont die ik sowieso wou gaan doen, vroeg me alleen af of er thuis wat was alvast, zoals onze hunnybuns samenknijpen tijdens het afwassen .

Die schoenen die ik heb zijn juist voor hardlopen buiten omdat ze zoveel demping hebben en dus beter geschikt zijn voor de straat :-).
Ik moet nog vandaag

Vanavond weer heerlijke work out gedaan! Hoe ging t bij jullie? Ik merk dat ik t ietss makkelijker volhoud! Opdrukken kan ik alleen echt NIET! Hahhaha.

Ik heb me eetpatroon ook aangepast. Al voordat ik ging shredden. Ik val alleen niks af! Zo vervelend.!
Het ging heel goed net! (Even afwachten hoe ik me morgen voel...) Ik kon bijna alles met Nathalie meedoen, alleen de tweede set push-ups moest ik met Anita doen.

Nu zit ik met snoep op de bank en kijk Obese. Is dat goed? Nee! Maar wel lekker! Fijne avond allemaal en zet hem op, Yellow, het is nog vroeg!
Vandaag eerste les gedaan. Goed te doen beter dan ShaunT.. maar je moet dus die eerste les een week doen? je hebt niet voor elke dag van de week een andere les? (5 of zes keer)

Zag oo kdat ze een zesweekse buikspierabbsworkout had die Jillian. Duurt een uur!
Er zijn 3 levels en je moet ze steeds 10 dagen doen. Ik vind dat saai dus wissel af tussen de levels en 60-day 6-pack en buttlift-workouts.
quote:yellowlove2punt0 schreef op 25 maart 2013 @ 21:49:

Ik moet nog vandaag

[afbeelding]

aaah, er zijn grenzen, toch Yellow? Ga lekker bankhangen of naar bed!

Of ga shredden!!!
Nou, vroeg, vroeg...

Ik heb gister snel tussen vanalles door (en na al een halve dag werken) even de shred erdoor gegooid. Ging wat moeizaam, maar niet ontevreden. Morgen alweer de 5de keer level 3!
Ik heb het gedaan. Ik wou echt niet

Voel me helemaal rank en slank
quote:yellowlove2punt0 schreef op 25 maart 2013 @ 23:03:

Ik heb het gedaan. Ik wou echt niet

[img]http://media.tumblr.com/tumblr_lm2rb4tdLX1qafrh6.gif[/img]

Voel me helemaal rank en slank

Goed zeg! Errug knap dat je toch de moed hebt opgebracht!

Ik heb een paar keer hardgelopen met Evy en zij zou zeggen 'Ik ben fier op u'.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Wat goed Yellow dat je het gisteravond zo laat nog hebt gedaan! Ik ga over een uurtje weer; dag 8 van level 1. Ben wel bijna uitgekeken op het 1e level, maar ben ook een beetje bang voor level 2.

@Spiks, ik ben nu iets meer dan een week bezig en let ook op m'n eten maar ik merk nog helemaal geen resultaat helaas. Ik vrees dat ik een beetje te ongeduldig ben. Ik ben nu bijna aan het eind van level 1, ik hoop dat ik aan het eind van level 2 wel wat resultaat kan zien.
Straks dag 5. Gister liep een beetje vervelend omdat halverwege een mannetje de meterstanden kwam opnemen! Heel irritant en ik zag er natuurlijk ook idioot uit. Heb he daarna toch maar afgemaakt, maar wel zonde.
pff ik heb vandaag voor het eerst level 2 helemaal gedaan. Ik dacht dat ik dood ging... voor de dames die al in level 2 zitten, wordt ie makkelijker? Zo voorspelbaar: ik mis level 1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven